Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 4. 9h:08' EZ A 475. JÁTÉKHETED, 475. FORDULÓD 476. játékheted kezdete: márc. 11. A következő fordulódat legkorábban a 476. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 9. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 156. varázslatot |
ve 7168 | megveszed a 7168. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 10, gyógyulás: 41, összesen: +31 ÉP}
v 198 103 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
[103,105] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar fellegvárat. (ld. enc.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van!
be 1821 | bemész az 1821. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló jobb vállát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar varázsló bal vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1974 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 37, gyógyulás: 33, összesen: -4 ÉP}
be 1821 | bemész az 1821. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 501 életpontot sebeztél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a varkaudar che-pap testét. (7 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a varkaudar che-pap fejét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Kemény ütések sorozatát kapod. Reccsenés jelzi, hogy valami megrepedt odabent. (8 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+43 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a varkaudar che-pap bal lábát. (7 támadással 452 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a varkaudar che-pap testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (8 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+38 ÉP). A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
10451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1615, sebződés: 593, gyógyulás: 307, összesen: -286 ÉP}
be 1821 | bemész az 1821. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 333 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar katona bal karját. (7 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+25 ÉP). Vashegyű lándzsával megkarcolod a varkaudar katona bal karját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a varkaudar katona testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 6384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1121, sebződés: 311, gyógyulás: 216, összesen: -95 ÉP}
be 1820 | bemész az 1820. épületbe |
be 1820 | bemész az 1820. épületbe |
be 1822 | bemész az 1822. épületbe |
vi 10 3 30 | viselkedésed: 10 3 30 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró jobb lábát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgoró bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 15, gyógyulás: 35, összesen: +20 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bányarém bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bányarém testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 24 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a bányarém testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A bányarém csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A bányarém most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 16, gyógyulás: 50, összesen: +34 ÉP}
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 214 5 | megveszed a 214. tárgyat 5 |
ve 213 3 | megveszed a 213. tárgyat 3 |
vv 105 | elmormolod a 105. varázslatot |
m 4 5 8 | mozogsz délre, délnyugatra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 469 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a csataremák jobb oldalát. (7 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a csataremák fejét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+27 ÉP). Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a csataremák testét. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a csataremák testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+34 ÉP). A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1525, sebződés: 303, gyógyulás: 276, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [96,109] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy csataremák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 489 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csataremák bal oldalát. (7 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a csataremák testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+34 ÉP). Vashegyű lándzsával megdöfködöd a csataremák testét. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+38 ÉP). A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1548, sebződés: 357, gyógyulás: 286, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [96,108] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar böllér. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 614 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a varkaudar böllér duzzadó felkarját. (7 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a varkaudar böllér jobb vállát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+40 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a varkaudar böllér testét. (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A varkaudar böllér lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+41 ÉP). Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varkaudar csontot. 12928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1888, sebződés: 400, gyógyulás: 338, összesen: -62 ÉP}
m 8 1 6 | mozogsz északra, északkeletre, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 1250 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. 114 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a varkaudar őslich testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 172 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-13 varázspont.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1251, sebződés: 441, gyógyulás: 47, összesen: -394 ÉP}
(Továbbmész...) [97,106] Folytatod sétádat a házak közt. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy csataremák. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 484 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csataremák testét. (7 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a csataremák testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+29 ÉP). Vashegyű lándzsával többször eltalálod a csataremák testét. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a csataremák nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápjaival a csataremák csapásokat mér a hasadra. (12 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1533, sebződés: 295, gyógyulás: 272, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [96,106] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar remete közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A lény egy savdárdát dob rád. Jól célzott! (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a varkaudar remete fejét. (7 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar remete izmos karját. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). A varkaudar remete hihetetlen sebességgel sújt le újból és újból. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+55 ÉP). Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a varkaudar remete testét. (7 támadással 447 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a varkaudar remete izmos karját. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Védhetetlen ütések záporoznak felsőtestedre és jobb karodra. (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+56 ÉP). Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1423, sebződés: 605, gyógyulás: 372, összesen: -233 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (7 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a varkaudar böllér testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Akkora pofont ad a varkaudar böllér a mancsával, hogy pillanatokig csak csillagokat látsz. (1 támadástól 235 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+47 ÉP). A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Vashegyű lándzsával többször eltalálod a varkaudar böllér bal lábát. (7 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar böllér bal lábát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeled kegyetlen csapást mér mancsával a legérzékenyebb pontodra. Oóópsz! (1 támadástól 222 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+45 ÉP). Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1439, sebződés: 457, gyógyulás: 355, összesen: -102 ÉP}
(Továbbmész...) [95,108] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy varkaudar remete nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltrafált a lövedék. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a varkaudar remete fejét. (7 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar remete jobb lábát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Védhetetlen ütések záporoznak felsőtestedre és jobb karodra. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+48 ÉP). Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a varkaudar remete bal karját. (7 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar remete bal karját. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Védhetetlen ütések záporoznak felsőtestedre és jobb karodra. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+46 ÉP). Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1361, sebződés: 515, gyógyulás: 343, összesen: -172 ÉP}
id 7168 200 | idomítod a 7168. szörnyet 112 pontért |
be 613 30 7 | bemész a 613. épületbe |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 92 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY) A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle. |
VARKAUDAR FELLEGVÁR (1821. ÉPÍTMÉNY) Ha eddig netán az volt a véleményed a varkaudarokról, hogy szervezetlen, barbár vadállatok, akkor most, ezt az építményt megpillantva biztosan változtatni fogsz az előítéleteden. A fellegvár oldalfalát lecsupaszított kérgű szálfákból ácsolták, és még valamilyen síkos anyaggal is bekenték kívülről, hogy ne lehessen rajta egykönnyen megkapaszkodni. Az egymáshoz kapcsolt oszlopok tetejét kihegyezték, köztük pedig keskeny, függőleges lőréseket alakítottak ki az íjászok számára. A sarkokon őrtornyok magasodnak föléd, és az itt posztoló őrszemek épségét bunthar bőrrel borított mellvéd garantálja. Már az is furcsa, hogyan tudtak a vadak ilyen mesteri építményt ellenséges terepen ripsz-ropsz felhúzni, de az meg már szinte csodaszámba megy, amit az erődítmény közepén látsz: egy szabályos, kőből épült vártorony áll ott, bástyával, gyilokjáróval és zsindelytetővel! Ha eddig kétségeid is voltak, a torony láttán már biztosra veszed, hogy kalandozók, de legalábbis néhány, a Királyság bukásán fáradozó, áruló mérnök is besegített a varkaudaroknak. Ha pedig így van, az még egy ok, hogy megbüntesd az odabenn kuksolókat! Ha tényleg ez a feltett szándékod, akkor 10-es agresszióval add ki a BE 1821 parancsot, más módon nem juthatsz be a fellegvárba. |
Erő: | 65 (91) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 59 (67) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 59 (63) | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/38 év |
Egészség: | 59 (63) | Életpont: | 782/459 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 68 (76) | Varázspont: | 2518/1090 | Pénz: | 3713 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 27/3 | Pszi pont: | 328/391 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/32 | ökölvívás: | 1/89 | szúrófegyverek: | 44/95 (+11%) |
vágófegyverek: | 7/48 | ütőfegyverek: | 24/89 (+6%) | dobófegyverek: | 37/96 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/10 | 2. nyomkövetés: | 88/60 (+14%) | 3. lopás: | 66/32 (+30%) |
4. mászás: | 18/48 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 29/92 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 79/51 (+4%) |
7. gyógyítás: | 103/99 (+221%) | 8. titkosírás: | 6/52 | 9. felderítés: | 42/78 |
10. szörnyidomítás: | 28/71 (+23%) | 11. teológia: | 149/16 (+53%) | 12. taumaturgia: | 76/74 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 54/95 | 14. versengés: | 29/6 | 15. zene: | 4/17 |
16. szörnyismeret: | 41/50 (+34%) | 17. pszi: | 31/16 (+1%) | 18. zárnyitás: | 29/58 |
19. vadászat: | 16/13 | 20. vitalitás: | 5/26 | 21. bányászat: | 32/45 (+3%) |
22. úszás: | 13/71 | 23. főzés: | 12/37 | 24. csapatmunka: | 5/79 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (2x), a mutánsoktól (9) bármit (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (8x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (10x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (6x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (189,18,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) |
óriáserő (#53) | varázspáncél (#156) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | káosz szava (#207) | >> | férfiak (#998) | |
káosz szava (#207) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | fürgülés (#92) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval. |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 19 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4 |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
Összsúly: 80.05 kg | Megterheltség: 36% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
19 | arany (#50) | 6 | ezüstdarab (#326) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 20 | víz (#27) | |||
1 | vizestömlő (#3) |