Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 10. 9h:11' EZ A 1104. JÁTÉKHETED, 474. FORDULÓD 1105. játékheted kezdete: okt. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1987 SZÁMLA : XXXX |
Megindítasz egy banshee-sikoly varázslatot. [bolyongó lidérc:] 44 életpontot sebeztél. [Acharimordax:] 47 életpontot vesztett. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Vadászkéssel végigvagdosod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Bronz taiderrel Acharimordax jól megszurkálja a bolyongó lidérc fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Cápafoggal Acharimordax megkarcolja a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Acharimordax támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre tűzkéz varázslatot lő. 42 életpontot sebzett. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. 1 716 tapasztalati pontot kaptál. Közös döntés alapján te kutatod át a szörnyet. {Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 443, összes sebződés: 47}
Lord of Nimeron mormolni kezd. Létrejött egy tompítás körülötte. Lady Hammerstrike mormolni kezd. Létrejött egy varázsvédelem körülötte. Cad Cannibal elmormol egy hhaar burka II varázslatot. Acharimordax elmormol egy hhaar burka II varázslatot. Tork Bendor védekezésképp villámgyorsan felhúz egy tompítás varázst. Gladiátor védekezésképp villámgyorsan felhúz egy hhaar burka II varázst. Fehérsörény Ulgulu egy fizikai pajzs védekező rúna felrakásával nyit. Fehérsörény Ulgulu mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka körülötte. Egy energiapajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled.
Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeled irányába. [élőholt szertart.m.:] 8 életpontot sebeztél. [Tohony a Melák:] 5 életpontot vesztett. [Lord of Nimeron:] 10 életpontot vesztett. [Varkanthalasz:] 8 életpontot vesztett. [Lady Hammerstrike:] 8 életpontot vesztett. [Cad Cannibal:] 9 életpontot vesztett. [Acharimordax:] 9 életpontot vesztett. [Tork Bendor:] 5 életpontot vesztett. [Gladiátor:] 8 életpontot vesztett. [Fehérsörény Ulgulu:] 4 életpontot vesztett. Lord of Nimeron egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy élőholt pozdorja varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 216 életpontot vesztettél.
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt szertart.m. bal oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Lord of Nimeron bumerángot ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéke átjárja az élőholt szertart.m. testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja.
Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod az élőholt szertart.m. jobb lábát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megkarcolod az élőholt szertart.m. testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpírölővel Tohony a Melák tökéletesen perforálja az élőholt szertart.m. fejét. (6 támadással 1169 életpontot sebezve.) Tohony a Melák mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 97 életpontot sebzett. Társad gyógyult. Tohony a Melák egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzkéz varázslatot. 94 életpontot sebzett. Ököllel Lord of Nimeron csak érinti az élőholt szertart.m. jobb karját. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Ököllel Lord of Nimeron súrolja az élőholt szertart.m. bal oldalát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Lord of Nimeron távolról tűzkéz varázslatot lő a másikra. 86 életpontot sebzett. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Egy kentaurusz kürt öblös hangja járja be a csatateret. Gyógyultál 52 ÉP-t. Tohony a Melák gyógyult. Varkanthalasz gyógyult. Tork Bendor gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 788 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Lady Hammerstrike-ot terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál {Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 216, gyógyulás: 0, összesen: -216 ÉP, összes sebzés: 2084, összes sebződés: 282}
* 1. KP: vv 224 227 139 | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot |
* 2. KP: vv 147 73 86 | elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: hh 1269 1639 1253 | használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: vv 28 73 112 | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
* 5. KP: vv 382 19 14 | elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 7. KP: hh 745 1097 1101 | használod a 745. tárgyat az 1097. tárgyat az 1101. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
bb 1535 1 | beraksz a bankba az 1535. tárgyat (1 darabot) |
fa 840 1897 1 | feladod a 840. tárgyat az 1897. kalandozónak (1 darabot) |
h 1589 1125 949 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1222 965 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1865 689 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 570 211 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 554 478 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 386 385 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 176 83 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 745 257 | használod az 1589. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 192 életpontot sebeztél. A Yurk, a profi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 13 arany. Szereztél 3 ork csodaszert. [ork csodaszer ládikóba-> (143,61)-> 54 arany, -2 ÉP] 1 061 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ve 554 37 | megveszed az 554. tárgyat 37 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 46 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével megvágod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod az őrült varázsló nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 spiritusz és 2 mocsári penke. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 188 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg ősmágus rücskös torát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megcsapod a quwarg ősmágus fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. 68 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 4 gyöngymangó. 3 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 298, gyógyulás: 0, összesen: -298 ÉP}
Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ősquwarg jobb oldalát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősquwarg óriási ízelt lábát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor meglegyinted az ősquwarg óriási ízelt lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ocsmány csáprágóját az ősquwarg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 46 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [200,116] Fák, mindenütt csak fák. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sonchus Arvensis egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg anyakirálynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (49 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével megvagdalod a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő torát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a quwarg anyakirálynő potrohát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 226, gyógyulás: 0, összesen: -226 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor meglegyinted a quwarg szellem testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a quwarg szellem kísértetauráját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 233, gyógyulás: 0, összesen: -233 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Az erdőt dombvidék váltja fel. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított gránátkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy királyi őrsáncot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy quwarg anyakirálynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (40 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (4 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő bal első lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg anyakirálynő. (4 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 220, gyógyulás: 0, összesen: -220 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-31 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (58 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg tűzköpő egyik karját. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolgatod a quwarg tűzköpő bal lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg tűzköpő vörös bőrét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Vadászkéssel néhányszor meglegyinted a quwarg tűzköpő fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-35 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 185, gyógyulás: 0, összesen: -185 ÉP}
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Vadászkéssel néhányszor megkarcolod a vadász quwarg testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszpengével megvágod a vadász quwarg testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a vadász quwarg fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével megvágod a vadász quwarg torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (37 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével végigvagdosod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor súrolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a quwarg anyakirálynő torát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a quwarg anyakirálynő nyakát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 225, gyógyulás: 0, összesen: -225 ÉP}
(Továbbmész...) [203,116] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított xantusz-kaktuszt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ősquwarg.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 94 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősquwarg nyakát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megkarcolod az ősquwarg fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősquwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}
Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 87 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester jobb első lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az ősquwarg jobb oldalát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megkarcolod az ősquwarg testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}
(Továbbmész...) [203,115] Továbbra is síkságon vagy. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-1 életpont). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Carou formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy quwarg parafenomén. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ősquwarg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy quwarg parafenomén. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 444.]
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [203,113] Még mindig az erdőben vagy. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-1 életpont). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg őrparancsnok.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor megkarcolod a quwarg őrparancsnok testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
(Továbbmész...) [203,112] Még mindig az erdőben vagy. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-1 életpont). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A templomot építette az Inkvizíció, Dornodon tiszteletére! " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított vapár cserjét. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Utad során felfedezel egy templomot. Dornodon hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított álomvirágot. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kisebb quwarg isten. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy quwarg ősmágus. Amikor elhal a zaj, előmászol. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy quwarg anyakirálynő. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 417.]
m 8 | mozogsz északra |
Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg nagymester jobb első lábát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével kissé megkarcolod a quwarg nagymester jobb vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a quwarg nagymester jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 88 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor meglegyinted a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (11 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
v 96 185 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | |
110 | |
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
[185,62] Egy kisebb településhez érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 50 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
* 1. BP: h 336 1 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: kre 11 391 6 | kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot) |
* 3. BP: szk 687 0 0 | keresed a 687. szörnyet |
* 4. BP: v 84 776 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
* 5. BP: vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: h 949 30 0 | használod a 949. tárgyat |
* 7. BP: bb 2 1000 0 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (1000 darabot) |
* 8. BP: kb 2 10 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 7 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért |
ÉLŐHOLT SZERTARTÁSMESTER (7145. SZÖRNY) Az ősi kultúrák vallási vezetői fanatikus hívei voltak isteneiknek. Néhányuk egész életüket a választott istenségüknek emelt szentélyben töltötték, miközben folyamatos kapcsolatban voltak a halhatatlanokkal. A kultúrák megszűnnek, a szentélyek porrá válnak, de a legerősebbek lelke soha nem hagyja el a megszentelt földet. A homályból táplálkoznak és az örökkévalóságig is hajlandóak várni isteneik visszatérésére. Senkitől nem tűrik el, hogy lábukkal megszentségtelenítsék nyughelyüket, ha valaki mégis megteszi ezt, azonnal életét veszik. |
ISTENI KEHELY (1760. TÁRGY) Talán a legősibb eredetű kegytárgyat tartod most a kezedben. Ez az egyszerű talpas fakupa valószínűleg egy jól megtermett borkonyócserje gyökeréből lett megformálva. Amilyen egyszerű és puritán annyira teljes a maga nemében. Magassága nem lehet több 5-10 centinél és pár csepp folyadéknál több nem férhet el benne semmiből. Valaha a főpapok használták a hosszú és kimerítő (nem ritkán saját véráldozatukat igénylő) szertartások végén, a minél gyorsabb felfrissülés érdekében. Használata nagyon egyszerű, mindössze 3 csepp isteni könnycseppet kell a kupába töltened és kisebb szertartás keretében felhajtani azt. A leírás szerint ez azonnal felfrissít és beforrasztja sebeidet (max ÉP-be kerülsz). A kelyhet a H 1760 paranccsal használhatod 3 TVP-ért. Nem használod a kelyhet akkor, ha nem hiányzik legalább 50 ÉP-d. Ha akarod, meg adhatsz a használatnál egy 2. paramétert. Ebben az esetben akkor használod csak, ha legalább ennyi életpontod hiányzik, mint amennyit a 2. paraméterben megadtál. A kupa egy nagyon erőteljes relikvia ami még a legnagyobb hatalmasoktól is tiszteletet követel ezért eszedbe sem jut, hogy naponta többször használd, arról nem is beszélve, hogy bármikor szükséged lehet gyógyítő hatalmára, ezért nem adod oda senkinek. |
USZONY (2125. TÁRGY) Emlékszel rá, hogy amikor az elf elkezdte tanítani az úszás alapjait, két fuldoklás közben láttál a vízben egy békát, aki a méretéhez képest hatalmas tappancsai segítségével fürgén menekült a vicces csapkodásod elől. Talán a rája bőréből egy olló segítségével te is ki tudsz ilyent készíteni. A lábadra a rögzítést a maradékokból kialakítva hozzáragaszthatod egy csepp ragasztóval. Már csak a másik lábadra kell ugyanezt elkészíteni, és kész is az uszony, alig 20 TVP-ért. Ha felveszed, mielőtt vízbe merészkedsz olyan, mintha az úszás szakértelmed kettővel jobb lenne. A víz alatt pedig fürgébb irányváltásokra vagy képes, ezért kettővel jobb lesz a támadásod. (A víziharc támadás bonuszához nem kell külön felvenned, automatikusan használod a víz alatt.) Mivel a saját lábadra gyártod le, ezért felesleges lenne másnak átadnod, nem tudná használni. |
Erő: | 30 (37) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 45 (70) | Támadás: | 37 (40) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 37 (44) | Védekezés: | 53 (59) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 56 (63) | Életpont: | 640/149 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 36 (43) | Varázspont: | 1507/1312 | Pénz: | 5032 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 42/17 | Pszi pont: | 181/230 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 40 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 2/28 | szúrófegyverek: | 6/22 |
vágófegyverek: | 30/69 (+24%) | ütőfegyverek: | 18/22 | lőfegyverek: | 31/66 (+3%) |
dobófegyverek: | 4/3 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); stukilövedék (#414) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
185,62 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 203,111 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 56, 57, 87, 93, 91, 89, 85, 86 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1388 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/83 (+132%) | 2. nyomkövetés: | 109/51 (+43%) | 3. lopás: | 3/75 |
4. mászás: | 15/71 | 5. csapdakészítés: | 44/45 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 13/91 |
7. gyógyítás: | 64/91 (+22%) | 8. titkosírás: | 20/82 | 9. felderítés: | 28/43 |
10. szörnyidomítás: | 19/41 | 11. teológia: | 81/76 (-1195%) | 12. taumaturgia: | 95/29 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 6/49 | 14. versengés: | 10/78 | 15. zene: | 307/41 (+152%) |
16. szörnyismeret: | 10/80 | 17. pszi: | 25/33 (+4%) | 18. zárnyitás: | 2/10 |
19. vadászat: | 21/49 | 20. bányászat: | 21/28 (+11%) | 21. úszás: | 2/77 |
22. csapatmunka: | 5/13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 4938. karakternek |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot ) |
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg harcos (#201) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | szintszívó (#96) | banshee-sikoly (#373) | >> | nómenklatúra (#158) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | banshee-sikoly (#373) | >> | taalru (#249) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
2.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 20 (limit: 1960), pontszámod: 303. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 19, pontszámod: 226. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 400. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 688 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | Din cséphadarója (#840) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | hattyútoll (#1222) | 1 | quwarg katalizátor (#1535) | |||
3 | víz (#27) | 3 | tünde nyíl (#554) | 1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1295 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 3 | mocsári penke (#148) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
7 | spiritusz (#170) |
184 | 185 | 186 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|