Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 26. 11h:22' EZ A 474. JÁTÉKHETED, 474. FORDULÓD 475. játékheted kezdete: márc. 4. A következő fordulódat legkorábban a 475. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 9. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 156. varázslatot |
cir | vándorcirkusz látogatása |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
v 198 104 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[104,119] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy.
kt 510 1 | elkészíted az 510. tárgyat (1 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis bal hátsó lábát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trikornis testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A trikornis feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trikornis megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 11, gyógyulás: 33, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [102,117] Fák, mindenütt csak fák. Észreveszel egy kék orchideacserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy trikornis. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A trikornis megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trikornis feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 13, gyógyulás: 34, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [101,116] A terep továbbra is ritka erdő. Ez Valik erdeje. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy halálmadár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a halálmadár bal szárnyát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A khór darázs melléd csap a farkával! A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [101,114] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sullár lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár hatalmas testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a sullár hatalmas testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,113] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar őslich került az utadba. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 1209 életpontot sebeztél. Egy negatív csapás varázslatot dob rád a másik. 242 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a varkaudar őslich jobb lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar őslich csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+35 ÉP). Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar őslich testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A seb azonnal beforr! Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 112 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A varkaudar őslich csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 174 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+35 ÉP). A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1211, sebződés: 699, gyógyulás: 104, összesen: -595 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca jobb oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
29 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
29 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
m 5 5 8 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északra |
Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a purifikátor testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a purifikátor testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Aurád tisztul. (+0 jóság.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 12, gyógyulás: 34, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [98,115] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy nukleáris cickány. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 14, gyógyulás: 36, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [98,114] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő vérfürdető magszim nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 5, gyógyulás: 37, összesen: +32 ÉP}
vv 128 66 | elmormolod a 128. varázslatot a 66. varázslatot |
v 96 97 108 | elmormolod a 96. varázslatot |
[97,108] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy erődítményt. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
tps 50 | TVP spórolása: 50 pontért |
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
be 488 | bemész a 488. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 362 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. A lény néhány ében nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 97 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a veterán harcos páncélozott testét. (7 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a veterán harcos páncélozott testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Kavargó pengefalként zúdul rád a veterán harcos. (6 támadástól 265 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+53 ÉP). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 998, sebződés: 417, gyógyulás: 181, összesen: -236 ÉP}
be 488 | bemész a 488. épületbe |
Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a páncélos lovag fejét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a páncélos lovag bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sajnos nem sikerült a páncélos lovag minden csapását hárítanod. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Véres nyál csordul ki a páncélos lovag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 19, gyógyulás: 52, összesen: +33 ÉP}
vv 66 187 187 | elmormolod a 66. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot |
be 488 | bemész a 488. épületbe |
Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Az iszonyatos erejű csapás szétzúzta a bal kezedben, védekezésre emelt tárgyat! Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az elit gárdista páncélozott testét. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod az elit gárdista bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja az elit gárdista nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1715 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 46, gyógyulás: 52, összesen: +6 ÉP}
vv 187 187 187 | elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot |
be 488 | bemész a 488. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 352 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 29 életpontot vesztettél. A borzalmas ütés ripityára törte a bal kezedben levő tárgyat. A lény néhány stukilövedéket lő feléd. A becsapódástól 91 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a veterán harcos jobb vállát. (7 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a veterán harcos páncélozott testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A veterán harcos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (6 támadástól 298 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+60 ÉP). Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a veterán harcos testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a veterán harcos bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A veterán harcos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (6 támadástól 317 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+64 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs, egy kristálygömb és egy vasérc. 6930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 735, gyógyulás: 288, összesen: -447 ÉP}
vv 187 187 187 | elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot |
be 488 | bemész a 488. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 338 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Nyekk! A csapás szele kettérepesztette a sisakodat. A lény gyors egymásutánban néhány ében nyílvesszőt lő ki rád. 103 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a veterán harcos bal lábát. (7 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a veterán harcos jobb karját. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A veterán harcos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (6 támadástól 313 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+63 ÉP). Vashegyű lándzsával többször eltalálod a veterán harcos testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a veterán harcos páncélozott testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A veterán harcos végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (6 támadástól 338 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+68 ÉP). Véres nyál csordul ki a veterán harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany, 2 fűszertartó és egy ezüst nyaklánc. 6930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1118, sebződés: 813, gyógyulás: 290, összesen: -523 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[89,111] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy mutáns pók nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mutáns pók testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
vv 187 187 187 | elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot |
be 488 | bemész a 488. épületbe |
vv 187 187 187 | elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot |
be 488 | bemész a 488. épületbe |
vv 187 187 187 | elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot |
be 488 | bemész a 488. épületbe |
vv 187 187 187 | elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot |
be 488 | bemész a 488. épületbe |
vv 187 187 187 | elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot |
be 488 | bemész a 488. épületbe |
vv 187 187 66 | elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot a 66. varázslatot |
be 488 | bemész a 488. épületbe |
be 488 | bemész a 488. épületbe |
tpf 50 | TVP elővétele: 50 pontért |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 73 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,58] Épületek tűnnek fel. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy főutcát.
be | bemész |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 24 életpontot vesztettél. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az elf mesterharcos testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az elf mesterharcos testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az elf mesterharcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Az elf mesterharcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
4991 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 128, gyógyulás: 84, összesen: -44 ÉP}
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
VARKAUDAR ŐSLICH (402. SZÖRNY) Közismert, hogy a varkaudarok között mindig is élt néhány varázstudó. A varkaudar őslichek a múlt árnyékos évszázadaiban létezett ősi mágia mesterei, akiknek szinte minden a kisujjában volt, amit a varázslatokról tudni lehet. Éppen félelmetes hatalmuk okozta vesztüket, hiszen őrjítő tudásuk sokak szemében volt tüske. Vajon mi lehetett, ami ezeket a mindentudó varázslókat az élőholt kísértetek elkárhozott életébe kényszerítette, és megfosztotta az akár hegyeket elmozdító hatalom birtoklásától? Egy biztos, a varkaudar őslich a legtöbb hús-vér kalandozó számára még most is aggasztóan erős ellenfél lehet. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
VETERÁN HARCOS (7166. SZÖRNY) Sok csatát megjárt öreg katona, aki a harcért ugyan már nem lelkesedik, de tapasztalata révén igencsak ért hozzá. Az ilyen rutinos vén rókák (vagyis emberek, trollok, elfek, törpék, stb.) nem egy kalandozónak tartogathatnak kellemetlen meglepetéseket. |
ELF MESTERHARCOS (183. ELLENFÉL) Az elfek között vannak kiváló harcosok. Főleg ez itt. Pengéje, mely úgy simul kezébe, mintha ezzel született volna, és úgy suhan együtt mozdulataival, mintha csak testének része volna, egyetlen rossz mozdulatodra olyan sebesen ejtené rajtad a vágásokat, hogy egyet pislantani sem maradna időd (vagy hogy annyit mondj: fapapucs). Egy józan lelkületű ember messziről elkerülné a leghalványabb lehetőségét is annak, hogy harcba bocsátkozzon ezzel a férfivel. |
Erő: | 65 (91) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 59 (67) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 59 (63) | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/38 év |
Egészség: | 59 (63) | Életpont: | 782/742 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 68 (76) | Varázspont: | 2518/1121 | Pénz: | 3739 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 27/0 | Pszi pont: | 328/357 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/32 (+12%) | ökölvívás: | 1/89 | szúrófegyverek: | 44/84 (+3%) |
vágófegyverek: | 7/48 | ütőfegyverek: | 24/83 (+10%) | dobófegyverek: | 37/95 |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/10 | 2. nyomkövetés: | 88/46 (+22%) | 3. lopás: | 66/2 (+6%) |
4. mászás: | 18/47 | 5. csapdakészítés: | 29/86 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 79/47 (+1%) |
7. gyógyítás: | 101/78 (+102%) | 8. titkosírás: | 6/52 | 9. felderítés: | 42/78 |
10. szörnyidomítás: | 28/48 | 11. teológia: | 148/63 (+67%) | 12. taumaturgia: | 76/56 (-183%) |
13. szerencsejáték: | 54/95 | 14. versengés: | 29/6 | 15. zene: | 4/17 |
16. szörnyismeret: | 41/16 | 17. pszi: | 31/15 (+1%) | 18. zárnyitás: | 29/58 |
19. vadászat: | 16/13 | 20. vitalitás: | 5/26 | 21. bányászat: | 32/42 |
22. úszás: | 13/71 (+18%) | 23. főzés: | 12/37 | 24. csapatmunka: | 5/79 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (2x), a mutánsoktól (9) bármit (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (8x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (10x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (6x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (189,18,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) |
szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) |
óriáserő (#53) | varázspáncél (#156) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | káosz szava (#207) | >> | férfiak (#998) | |
káosz szava (#207) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | fürgülés (#92) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval. |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 8 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4 |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
Összsúly: 85.40 kg | Megterheltség: 44% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | 1 | királyi korona (#338) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
418 | arany (#50) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
2 | főnixtoll (#563) | 2 | fűszertartó (#210) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | ostromlétra (#510) | 2 | pirkit (#153) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | sullár hólyag (#168) | 2 | trikornis szarv (#198) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | vasérc (#152) |