470. forduló, 472. forduló, Bossy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 2. 11h:07'
EZ A 566. JÁTÉKHETED, 471. FORDULÓD
567. játékheted kezdete: jan. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3279
SZÁMLA : XXXX

BOSSY KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,46] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+382 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+85 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A lottó 640. hetének nyerőszámai: 16, 14, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tüskés harci gromak nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 814.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 814.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 812.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 810.]

vv 71 73 73 elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 808.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 803.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 798.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 793.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 788.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 783.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 539 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 780.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[139,47] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy trappoló dinymák. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Johnnyu Lee előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [138,46] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ezoterikus mardel közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 105 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét gnóm!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 3 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (94,53)-> 15 arany, -2 ÉP] Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-40 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,46] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(#5198) " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Látsz egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [63 pontot használtál fel, van még 717.]

be 59 bemész az 59. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! A járatban sötét félhomály van. Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-35 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 712.]

lm 3 905 4 mozogsz 3 905 4
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy emberevő! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [3. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. [23 pontot használtál fel, van még 689.]

lm 900 14 905 mozogsz 900 14 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Úgy suhansz, mint az árnyék. [5. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [6. PONT.] Egy kőkorszaki szaki lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [7. PONT.] Mész tovább, előre. [8. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [9. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (94,53)-> 16 arany, -2 ÉP], 22 arany, 1 nap szimbólum és 2 tükör. Gyorsan kiüríted a ládát. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [10. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [11. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [12. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [13. PONT.] Egy kőkorszaki szakit veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tükörpajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 90 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [14. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [60 pontot használtál fel, van még 629.]

lm 18 900 22 mozogsz 18 900 22
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [15. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy orgoró van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró ollóját. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgoró testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgoró ollóját. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az orgoró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. {A kapcsoló innen 33 lépésre keletre és 9 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [17. PONT.] A fal mellett találsz egy tömör kődobozt. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 tükör, 1 acélpengőke, 2 gyöngymangó és 1 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (93,54)-> 10 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [18. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-40 varázspont.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-10 varázspont.] Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [19. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [20. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [21. PONT.] Egy kőkorszaki szakit pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 91 életpontot sebeztél. A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 nagy bronzkulcsot [nagy bronzkulcs ládikóba-> (94,53)-> 14 arany, -2 ÉP], 5 kerek követ [*] és 3 szögletes követ [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [22. PONT.] [73 pontot használtál fel, van még 556.]

lm 905 25 900 mozogsz 905 25 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [23. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 tükör, 2 szopókő és 1 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [24. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás patkány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel teljesen átszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás patkány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriás patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy óriás patkányt veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ezüsttőrrel teljesen átdöföd az óriás patkány testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriás patkány van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel teljesen átdöföd az óriás patkány testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az óriás patkány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az óriás patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Úgy suhansz, mint az árnyék. [25. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [33 pontot használtál fel, van még 523.]

a 259 2596 1 átadod a 259. tárgyat a 2596. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szopókövet Ilinor dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 518.]

a 259 5493 1 átadod a 259. tárgyat az 5493. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szopókövet Quadrilia részére. [5 pontot használtál fel, van még 513.]

lm 29 905 30 mozogsz 29 905 30
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [26. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [27. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Haladsz az ellenséges labirintusban. [28. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [29. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [30. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. [35 pontot használtál fel, van még 478.]

lm 900 38 905 mozogsz 900 38 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [31. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 tükör, 1 fekete gyöngy és 1 kőkalapács. Gyorsan kiüríted a ládát. Úgy suhansz, mint az árnyék. [32. PONT.] Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [33. PONT.] Egy orgorót veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgoró testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgoró ollóját. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [34. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Itt Rúnapukkasztásra van szükség! Némi mágikus vizsgálat után rájössz, hogy a biztonságos Rúnapukkasztáshoz 15 varázspontra lenne szükség - ekkora mágikus energiával pedig nem rendelkezel. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-16 életpont). Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [35. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [36. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kőkorszaki szaki! Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki jobb oldalát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt a másikra rohansz. Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Mancsával a kőkorszaki szaki megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [37. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [38. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [48 pontot használtál fel, van még 430.]

lm 39 900 40 mozogsz 39 900 40
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [39. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy velociraptor. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a velociraptor bal oldalát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP] 1344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 pszi kő, 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP], 84 arany, 18 drótszőr, 1 fűszertartó, 1 vasérc és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +89 életerő.) Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. [17 pontot használtál fel, van még 413.]

a 310 1618 1 átadod a 310. tárgyat az 1618. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 galachmitot Black Diamond részére. [5 pontot használtál fel, van még 408.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
[137,47] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc foszladozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Az első tíz perc nem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Intenzív keresgélést folytatsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy tolmokov-koktél és egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (94,53)-> 11 arany, -2 ÉP]. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [136,48] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Felfedeztél egy grok-képződményt. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!

Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drasmólyom bal lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 6 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 ezüst karkötőt. Miután lemásztál, továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,49] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [66 pontot használtál fel, van még 342.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[138,50] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+138 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [139,51] Továbbra is síkságon vagy.


(Továbbmész...) [140,52] A sík vidéket bozótos váltja fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [66 pontot használtál fel, van még 276.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. Kritikus ütés! (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülő tetem közeléből. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra rontasz. Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből.

(Továbbmész...) [140,53] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyorsan felmászol a fára, és kicsimpaszkodsz a ketrecig. Egy pillanatra megszédülsz, ahogy lenézel a verembe: a pergő homokszemcsék közül minden vérszomjas csüldők ősapja kezd előbukkani. Villámgyorsan kinyitod a ketrec ajtaját, és kiengeded a kis mutánst. Épphogy visszamásztok az ágon a törzshöz, amikor lentről csápok nyúlnak fel, és lerántják a ketrecet, ami recsegve-ropogva összetörik. A mutáns nem győz hálálkodni. (+2 jóság.)
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Zaphod Beeblebrox hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 242.]

szk 187 156 184 keresed a 187. szörnyet a 156. szörnyet a 184. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

at 3894 4 TU-t adsz át a 3894. kalandozónak 4
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 1. BP: elmormolod a 228. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 11 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 2. BP: elmormolod a 228. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 11 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 3. BP: elmormolod a 228. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 11 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 239.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 35 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 35 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 35 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 39 fejleszted a 4. tulajdonságodat 39 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [39 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 9, 23.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 612 pontot. A következő körben tehát 812 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bossy, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf nő vagy. Fekete a bőröd. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 471. fordulód.

Erő: 39 (43) Szint: 29 Merészség: 10/3 Magasság: 163 cm
IQ: 52 (56) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 45 (47) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 158/171 év
Egészség: 51 (53) Életpont: 388/161 Jellem: jó (661) Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (41) Varázspont: 1265/5 Pénz: 286 arany Kép. pont: 43
Tudatpont: 85/43 Pszi pont: 274/107 EFejl: 30
Eddig összesen 4687 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15460 TP-t kaptál. Jelenleg 2941760 TP-d van. A következő szinthez még 58240 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, animált hókutya. A 469. fordulódban 7844 arany került a bankszámládra. 7922 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/60 (+12%) ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 22/78 (+2%)
vágófegyverek: 30/63 ütőfegyverek: 30/24 (+6%) lőfegyverek: 30/57
dobófegyverek: 27/42 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); sallank nyíl (#129) (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/90 2. nyomkövetés: 160/80 (+42%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 12/25 (+8%) 5. csapdakészítés: 32/6 (+6%) 6. csapdaészlelés: 8/51 (+89%)
7. gyógyítás: 77/22 (+20%) 8. titkosírás: 16/94 9. felderítés: 31/22 (+8%)
10. szörnyidomítás: 11/90 11. teológia: 59/92 (+19%) 12. taumaturgia: 65/8 (+15%)
13. szerencsejáték: 5/14 14. versengés: 18/4 15. zene: 14/17
16. szörnyismeret: 78/56 (+18%) 17. pszi: 24/84 (+33%) 18. zárnyitás: 10/67 (+116%)
19. vadászat: 24/15 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 31/70
22. úszás: 13/52 (+7%) 23. főzés: 8/53 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 25 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot )
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219)
mászol max. 250 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +34 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 2 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> orgoró (#170)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 1 ubuk dobónyíl (#138) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
214 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 19 drótszőr (#37)
1 ezüst karkötő (#158) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210)
2 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
1 kőkalapács (#13) 4 kőszem (#304) 6 madártoll (#112)
1 nap szimbólum (#141) 1 pszi kő (#248) 6 tinta (#101)
1 tolmokov-koktél (#351) 6 tükör (#43) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(136,48) grok-képződmény (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, drasmólyom (#60)
(137,46) az 59. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), Raia oltár, emberevő (#119), kőkorszaki szaki (#109), orgoró (#170), óriás patkány (#42), velociraptor (#161)
(137,47) sírlidérc (#172), zombi (#49), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), oltár, 34. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393)
(137,49) gumifa (#38), oltár, élőholt quwarg (#202)
(138,46) ezoterikus mardel (#184), márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132)
(138,50) Chara-din monolitja (#534), oltár, élőholt quwarg (#202)
(139,47) trappoló dinymákok (#118), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(140,52) oltár, 40. jellempróba, művészi porolit (#720), vércápa (#193)
(140,53) quwarg királynő (#153), szent tölgyfa (#393), 43. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), oltár

Üzenet küldése a karakternek