Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 18. 12h:27' EZ A 58. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD 59. játékheted kezdete: okt. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5378 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 1 |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 73. pszi képességet |
ba 5098 1367 | nem támadod az 5098. kalandozót az 1367. kalandozót |
a 128 5098 47 | átadod a 128. tárgyat az 5098. kalandozónak (47 darabot) |
a 108 5098 4 | átadod a 108. tárgyat az 5098. kalandozónak (4 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
im 0 3 | imádkozol |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén bal első lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal súrolod az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 10, gyógyulás: 8, összesen: -2 ÉP}
m 5 4 7 | mozogsz délnyugatra, délre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [48,29] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő acéldarázs nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az acéldarázs bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal megcsapod az acéldarázs jobb középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 3, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,28] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy sullár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sullár testét. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a sullár bal hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sullár jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mandibulakaszával végigvagdosod a sullár testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal kicsit megvágod a sullár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 7, gyógyulás: 6, összesen: -1 ÉP}
fkt 108 8 1 | felt. készítesz a 108. tárgyat (8 darabot) |
szk 10 | keresed a 10. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | imádkozol |
* 3. BP: | használod a 233. tárgyat |
AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TVF listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.] |
TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT) Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb). |
5VÁMPIRIZÁCIÓ (1. VARÁZSLAT) (Sheran híveinek: GYÓGYÍTÓ TERMÉSZET) Ha ezt a varázslatot elmondod csata előtt, minden sikeres ütéseddel képes leszel az ellenfél megsebzéskor elvesztett életenergiájának egy részét felszívni, és ezt a saját sejtjeid regenerálására fordítani. Tehát minél nagyobb sebzést okozol, annál többet gyógyulsz. A vámpirizáció az elmondástól a legközelebbi csata végéig tart, és 8 VP-be kerül. Ha akarod, a parancs második paramétereként megadhatod, hogy a csata végén a varázslatot újból, 8 VP-ért hosszabbítsd meg. Ahányat írsz, annyiszor. Pl. V 1 2 hatására a parancs kiadásán kívül még maximum kétszer fogod a varázslatot elmondani. Ez egyike azon kevés varázslatoknak, amellyel életerőd a maximális érték fölé kerülhet. Sheran hívei ezt a varázslatot (ők gyógyító természetnek hívják), kicsit más elven működtetik. Valahányszor egy élőlény visszaadja testét a Földanyának, a földben óriási energiák szabadulnak fel. Istennőd megajándékoz egy újabb segítséggel az ellenségei elleni harcodban. Ha elmondod ezt a varázslatot csata előtt, a Föld átadja neked azon energia egy részét, amit csata során sebződő ellenfeled veszít el. Ezáltal lehetőséged van a harc közben gyógyulni. Ez a varázslat ugyanazon az elven működik, mint a vámpirizáció. A különbség csupán annyi, hogy a hithű druidák inkább a természet gyógyító erejét használják fel segítségül. Újdonság a vámpirizáció varázslat korábbi verziójához képest: ezentúl megadhatsz egy 3. paramétert is. Ha a harc első körében, a jobbkezes fegyverrel történő ütéskor nem gyógyulnál annyit, mint amennyi a 3. paraméter, akkor az adott harcban a vámpirizáció nem fog aktiválódni és így a harc végén megújítanod sem kell. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a vámpirizáció minden harcban aktivizálódik. (Ez csak szörnyekkel való harcra vonatkozik, kalandozókkal szemben a varázslat mindig kisül.) |
Erő: | 17 (21) | Szint: | 10 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 177/177 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 125/16 | Pénz: | 783 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/14 | Pszi pont: | 76/8 | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/19 | szúrófegyverek: | 2/0 | vágófegyverek: | 13/49 (+12%) |
ütőfegyverek: | 1/78 | lőfegyverek: | 12/40 (+8%) | dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); tüske (#22) (7 -8.); ubuk tüske (#131) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/91 | 2. nyomkövetés: | 12/60 (+9%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 1/36 | 5. csapdakészítés: | 7/50 (+12%) | 6. csapdaészlelés: | 1/20 |
7. gyógyítás: | 4/30 | 8. titkosírás: | 1/41 | 9. felderítés: | 1/87 |
10. szörnyidomítás: | 4/24 | 11. teológia: | 3/61 | 12. taumaturgia: | 5/38 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 5/28 |
16. zene: | 1/71 | 17. szörnyismeret: | 8/35 | 18. pszi: | 10/9 (+29%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 4/26 | 21. bányászat: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 12 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274), színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
sörényes ubuk (#89), Chara-din hívők (#987) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), Tharr hívők (#996), semlegesek (#989), Lady Változás (#5098), Musashi Kenjiró (#1367) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (987) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
Összsúly: 62.07 kg | Megterheltség: 119% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | dorony tüdő (#212) | 1 | kaja (#2) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
4 | nyílvessző (#108) | 47 | sallank karom (#128) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) |