Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 28. 0h:46' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: jún. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4430 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
f 80 | kísérletezel a 80. tárggyal |
kt 242 | elkészíted a 242. tárgyat |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sóhajtó dorony kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [65,33] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy garokk közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [66,34] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy agglomerátor. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a xirnox bal hátsó lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Beléd öklel a xirnox! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-17 varázspont.) Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a xirnox bal hátsó lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a xirnox lila hasát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Beléd öklel a xirnox! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [68,36] Füves síkságra érkeztél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sóhajtó dorony. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal megdöfködöd a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a sóhajtó dorony nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [69,36] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a törpemammut nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a törpemammut ormányát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [71,36] Vált a terep: ritka erdőben vagy.
kf 110 1 | kézbeveszed/felveszed a 110. tárgyat a jobb kezedbe |
kut 30 | kutatsz 25 pontért |
kut 30 | kutatsz |
kut 30 | kutatsz |
RÉZPAJZS (73. TÁRGY) A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet. |
AGGLOMERÁTOR (138. SZÖRNY) Az agglomerátor óriási, alaktalan puha massza. Leginkább labirintusok mélyén szokott pöffeszkedni, de előfordul sűrű erdőkben és mocsarakban is. Mivel nincs vitális pontja, gyakorlatilag az egész szörnyet szét kell verned ahhoz, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Ez néha NAGYON sok időt szokott igénybe venni - méghozzá feleslegesen elpocsékolt időt. Ugyanis az agglomerátor húsát még a burástyák sem eszik meg. Nem egy agresszív szörny, de ha harcra kerül a sor, akkor a lassú víz partot mos taktikát alkalmazza: körülfolyja ellenfelét, és apró szájacskáival apránként szétszedi. Ütőfegyver alkalmazása vele szemben teljesen értelmetlen, de a szúrófegyvernél is sokkal hatásosabb a vágó. |
GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY) Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz. |
MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY) Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető. |
XIRNOX (122. SZÖRNY) Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb. |
AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY) Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért. |
TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY) Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver. |
ÁLOMVIRÁG (395. NÖVÉNY) Az Álomvirág egy egészen különös növény: szárai a megszokott vegetációtól eltérően nem zöldek, hanem szinte teljesen átlátszóak, üvegszerűek. Ennek oka, hogy a növény nem a szokásos módon, a talajból nyeri a növekedéséhez szükséges anyagokat (és alakítja át fotoszintézissel), hanem mentális úton, a közelben alvók álmaiból merít energiát (emiatt viszont nagyon könnyen kiirtható). Talán ez az oka annak is, hogy a növény parányi virágai nem egyszínűek: a szivárvány ezerféle árnyalatában tündökölnek. Ha szerencsés vagy, valamelyik virág nemrég bontotta ki szirmait, s begyűjtheted róla a virágport [ezt automatikusan meg is teszed]. S hogy ez mire jó? Ha este, elalvás előtt belélegzed [a H 396 paranccsal], akkor éjszaka kellemesen kipihened magad, miközben különös kirándulást teszel az álmok birodalmában... |
VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY) A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. |
FELDERÍTÉS Ahányszor a KUT paranccsal átkutatsz egy mezőt, a felderítés képességedet használod. Ez minél magasabb, annál nagyobb eséllyel találsz meg eldobott/elrejtett tárgyakat. Kezdetben egy KUT 20 paranccsal már 100% esélye van, hogy megtalálod a spontán eldobott tárgyakat, de csak 2% esélyed, hogy rábukkansz az elrejtett tárgyakra. Minden KUT parancs fejleszti a felderítés képességedet. Ha ez magas, nemcsak a rejtett tárgyak megtalálására van nagyobb esélyed, hanem például kevesebb pontért is megtalálhatod a simán eldobott tárgyakat. Ha valakit egy szörny öl meg, és a szabadban van, ugyanaz történik a tárgyaival, mintha eldobná. Föld alatt a tárgyak elvesznek (a szörny elhurcolja őket). Még egy funkciója van a felderítés szakértelemnek: ahányas, annyi százalékkal megnöveli a valószínűségét (max. 99%-ig), hogy a harcban használt lövedéket/dobófegyvert meg tudod találni. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 11 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 166/137 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 (15) | Varázspont: | 27/0 | Pénz: | 150 arany | Kép. pont: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 11 (+1) | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 11 | lőfegyverek: | 7 |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8) |
71,84 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 71 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 681 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 10 (+1) | 3. mászás: | 6 |
4. gyógyítás: | 20 | 5. felderítés: | 1 (+1) | 6. teológia: | 1 |
7. zene: | 1 | 8. szörnyismeret: | 1 | 9. vadászat: | 2 |
10. bányászat: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 15, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 2 | mászókarom (#78) | 2 | * | rézsisak (#72) | ||
1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csontszurony (#12) | |||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | ||
1 | mandibulakasza (#127) | 1 | * | parittya (#18) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | |
24 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 5 | + | deus ex machina (#1) | 3 | fáklya (#36) | ||
1 | furulya (#233) | 8 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 33 korty víz (#27), fér még: 7] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 34] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 12 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
2 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | 28 | madártoll (#112) | |||
1 | magszim bél (#103) | 4 | mandibulapenge (#125) | 5 | óndarab (#85) | |||
3 | ormánygőte csont (#21) | 14 | pirkit (#153) | 6 | rézdarab (#70) | |||
37 | sallank karom (#128) | 9 | smirglilevél (#29) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | varányszem (#30) |
Összsúly: 62.32 kg | Megterheltség: 103% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | lapkorong (#80) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | tüskecsapda (#242) |
62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | |
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|