46. forduló, 48. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 21. 12h:11'
EZ A 133. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD
134. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,6] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

ef 7 9 2 energia fejlesztése 7
Nem jól adtad meg a 2. paramétert: ezt a képességet a KT-d még el sem kezdte fejleszteni. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+34 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 147.]

d 5 6 eldobod az 5. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

m 3 mozogsz délkeletre
[79,7] A bozótos után most hegyek között vagy. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy emberevő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel néhányszor megcsapod az emberevő nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 6 életpontot vesztettél. Ököllel párszor keményen megütöd az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Lépj be az Ördögi Kör-be és élj jobban másoknál! Khy bel'Ez " Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy sullár vigyorog kajánul. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Skinhead vagyok a bátor troll, minden gaz quwarg meglakol. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Gyűjts magad köré igaz barátokat! - Igaz Barátok " Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [12 pontot használtál fel, van még 135.]

be 34 bemész a 34. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi az. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A zombi többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi foszladozó testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [6. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontkulcs, 2 vadász tatu bőr (ld. enc.), 1 királygyík bőr és 1 antilopbőr. Gyorsan kiüríted a ládát. Ráébredsz, hogy a tű mérgezett volt (-13 életpont). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[18 pontot használtál fel, van még 112.]

lm 8 8 8 mozogsz 8 8 8
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [8. PONT.] Hirtelen egy bakkurát veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a bakkura testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a bakkura csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[24 pontot használtál fel, van még 88.]

lm 11 12 12 mozogsz 11 12 12
Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! 3 nyílvessző talált el. 11 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mérg. ubuk dobónyilat (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérted a következő kanyart. [11. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! 12 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [12. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi bal karját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [12. PONT.] Hirtelen egy zombit veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi foszladozó testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [48 pontot használtál fel, van még 40.]

f 152 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz nagy vaspajzsot. (ld. enc.) 171 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 30.]

f 152 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz vasvértet. (ld. enc.) 333 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 17.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 204 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VADÁSZ TATU BŐR (15. TÁRGY)
Ha van kőkésed, lenyúzhatod a vadász tatu vastag bőrét. Ez egy nagyon vastag és ellenálló anyag. Talán még jó lesz valamire.

MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY)
Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik.

NAGY VASPAJZS (161. TÁRGY)
A nagy vaspajzs elkészítéséhez inkább türelem és erő, mintsem nagy szakértelem szükséges - elegendő tehát, ha 3-as már a bányászat szakértelmed. Elsőként fel kell fűtened egy vaskohót 14 pirkittel. Ha a kohó elég forró, megolvasztasz 7 vasércet, amelyet kőkalapáccsal megfelelő alakúra formázol. Ehhez a KT 161 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. A nagy vaspajzs 8-as védettséget ad, szinte sebezhetetlenné téve a szemből jövő támadásokkal szemben.

VASVÉRT (164. TÁRGY)
Igen, előbb-utóbb meg kellett, hogy ismerd az egyik legnehezebb, de egyben fantasztikus védelmet nyújtó páncélt! Az elkészítése igen munkás, egyenként kell a vaslemezeket kikalapálnod és azután felszögelned egy előre elkészített bőrpáncélra. Összesen 20 darab vasércre van szükséged, amelyet egy vaskohónál, 30 pirkit elégetésével tudsz megolvasztani. A lemezeket kőkalapáccsal kalapálod ki, és mindehhez legalább 6-os bányászat szakértelem szükséges. Bár a vasvért 10-es védettséget nyújt, nem árt, ha azt is tudod, hogy igencsak súlyos, jócskán megnöveli a megterheltségedet! Elkészítése 60 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 47. fordulód.

Erő: 15 Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 15 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 15 Életpont: 139/109 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 123 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 17/2
Eddig összesen 165 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 611 TP-t kaptál. Jelenleg 15 851 TP-d van. A következő szinthez még 1 149 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, ork sámán, orgyilkos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/98 (+12%)

Óvatosság (labirintusokban): 0
79,75 mezőn táborozol, a 34. labirintusban, 1. szinten, 9. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/89 2. nyomkövetés: 11/0 (+4%) 3. mászás: 2/79
4. csapdakészítés: 2/92 (+23%) 5. csapdaészlelés: 1/42 (+15%) 6. gyógyítás: 25/57 (+44%)
7. harcművészetek: 1/0 8. szörnyismeret: 1/24 9. zárnyitás: 4/62 (-178%)
10. vadászat: 3/32 11. bányászat: 3/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
emlékezetfrissítés (177)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 993 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.

Összsúly: 52.62 kg Megterheltség: 131%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 bunkó (#5) 1 fáklya (#36) 2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95) 1 csontkulcs (#74)
1 királygyík bőr (#44) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

77 78 79 80
5
6
7
8
(79,7) emberevő (#119), a 34. labirintus bejárata, világítótorony (#156), művészi porolit (#720), oltár, vaskohó (#155), tavacska, zombi (#49), bakkura (#52), csontváz (#48)

Üzenet küldése a karakternek