46. forduló, 48. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 24. 17h:08'
EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD
1144. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,-7] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján találkozol Bloodwitch-csel. Egy bőrpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy kaffogó hebrencs trófea és egy piromenyét trófea ékesíti. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Komoran végigméritek egymást, majd egyszerre fegyvert rántotok. Kezdetét veszi a harc.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Mielőtt összecsapnátok, ellenfeled fúvócsővel Rád lő. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted Bloodwitch bal karját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 tüske. Alaposan megsorozza a testedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontkést a másikra támadsz. Csontkéssel többször eltalálod Bloodwitch bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch párszor megpöccinti a testedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch megérinti a testedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontkéssel megdöfködöd Bloodwitch jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch gyengén megütögeti a jobb karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch megkarcolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.)

be 534 bemész az 534. épületbe
Közelebb mész a fő tanyaépülethez. Egy gazda siet elő. Kezében vasvilla, mutatva a gazda bizalmatlanságát.
- Mit akarsz errefelé? - szólít meg. Üres tenyereidet mutatod neki, jelezve békés szándékodat. A gazda megenyhül. Mesélsz neki a kalandjairól. ő motyog valamit arról, hogy mennyire vigyázni kell manapság a vándorokkal, aztán meghív a házába. A meghívást örömmel elfogadod. A háziasszony enni és innivalót hoz, amit jóízűen elfogyasztasz. Ebéd után a gazda elkomorodva beszélni kezd.
- Hetek óta fosztogatja néhány goblin a tyúkólat. Boldogok lennénk, ha valaki megszabadítana tőlük. - bólintasz, megjegyezve, hogy mindez semmiség. A gazda szeme felcsillan, és mosolyogva átadja a térképet, amely a goblinok pontos rejtőzködési helyét jelöli. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 1 jóságpont jár.]

2
5
4 3
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 3. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, délre 12 mérföldre található.

Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

le 11 leveszed/lerakod a 11. tárgyat
Elrakod a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 3 mozogsz délkeletre
[28,-6] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 kerek követ. [17 pontot használtál fel, van még 170.]

kf 11 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

t 4592 támadod a 4592. kalandozót
FT 4592 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 3 mozogsz délkeletre
[29,-5] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A Hóhér puszta szélénél vagy. Ez a széles, kevés ennivalót termő síkság Warn pusztáinak egy kisebb testvére. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy garokk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a garokk testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontkéssel többször eltalálod a garokk fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontkéssel néhányszor teljesen átdöföd a garokk testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


Összeakadsz Bloodwitch-csel. Egy bőrpáncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy púpos burástya trófea és egy piromenyét trófea díszíti. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Ellenséges szándéka egyértelmű: a harc elkerülhetetlen.

A parittyával célzol és lősz. Nem annyira meglepő, hogy ellenfeled is fel van szerelve lőfegyverrel - fúvócsővel tüzel Rád. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted Bloodwitch nyakát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 tüske. Több lövedéke átfúrja a testedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Marokra fogva a csontkést ellenfeledre ugrasz. Csontkéssel néhányszor megkarcolod Bloodwitch jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch néhányszor épp csak megérinti a jobb lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch épp hogy megszúrja a fejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontkéssel többször eltalálod Bloodwitch fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal Bloodwitch párszor súrolva eltalálja a testedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontkéssel Bloodwitch megérinti a testedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. {Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}


[10 pontot használtál fel, van még 160.]

le 11 leveszed/lerakod a 11. tárgyat
Elrakod a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[30,-4] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kaffogó hebrencs. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [31,-3] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gyilkos tetű testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. [28 pontot használtál fel, van még 132.]

be 3 bemész a 3. titkos labirintusba
Megtaláltad a goblin fészek rejtett bejáratát. Sehol egy őrszem - ez persze nem jelenti azt, hogy nem kell óvatosnak lenned... Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. A goblintanya belsejébe egy szűk, kanyargó folyosó vezet. [5 pontot használtál fel, van még 127.]

lm 2 3 5 mozogsz 2 3 5
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy kisebb szobában találod magadat. Rendetlenség, kosz mindenütt. [2. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy goblin az. Fegyvere egy bot. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a goblin fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A goblin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Ez egy nagyobb barlangterem. Lakószoba és étkező is lehet - elég büdös van itt mindkettőhöz. [3. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy goblin lakik itt. Fegyvere egy bot. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a goblin testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a goblin testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A goblin lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. A nagy terem, amelybe a folyosó torkollott, már elég mélyen lehet a dombok alatt. Itt-ott üszkös maradványait látod a goblinok vacsorafőzésének. [4. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy goblin lakik itt. Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a goblin bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Megtalálod a beugrót, ahol a goblinok feltehetően a "kincseiket" rejtegetik. [5. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 kaja, 2 fáklya és 1 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [32 pontot használtál fel, van még 95.]

lm 1 mozogsz 1
A nagy terem, amelybe a folyosó torkollott, már elég mélyen lehet a dombok alatt. Itt-ott üszkös maradványait látod a goblinok vacsorafőzésének. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elhagyod a sötét és büdös barlangfolyosókat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ. [24 pontot használtál fel, van még 71.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[30,-4] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy proteinfecske közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a proteinfecske fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske bal lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Csőrét a proteinfecske hasadba döfi. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. Magad mögé lököd a pitiáner alpesi tehén trófeát, és kiszedsz egy proteinfecske trófeát. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,-5] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy csodabogár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a csodabogár testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csodabogár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csodabogár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A csodabogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [28,-6] A bozótost dombság váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. [39 pontot használtál fel, van még 32.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[27,-7] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy tanya (534. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 20.]

be 534 bemész az 534. épületbe
Közelebb mész a fő tanyaépülethez. Egy gazda siet elő. Kezében vasvilla, mutatva a gazda bizalmatlanságát. Aztán, látva, hogy ki is vagy, arca megenyhül, és üdvözöl Téged. Beszélgetni kezdtek. Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Gratulálok, amiért ilyen jól teljesítetted a küldetést! Amennyiben van kedved hozzá, esetleg volna egy újabb "megbízás". - bólintásodra több se kell a gazdának. [20 tapasztalati pontot kaptál. (+1 jóság.)]
- Egy nagyobb manó tanyát találtak a fiamék innét nem messze. Ezek a manók égették fel a szomszéd falut néhány hete. Hálásak lennénk, ha bosszút állnál értük - nekünk sem fegyverzetünk, sem harci tapasztalatunk nincs ehhez. Látva elszántságodat, a gazda elővesz egy hevenyészett térképet. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 2 jóságpont jár.]

1 2
4
3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 4. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 15, északra 9 mérföldre található.

Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 15.]

gyk 28 40 gyakorolsz a 28. tárggyal 15 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan.

[15 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 40 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 188 pontot. A következő körben tehát 188 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 47. fordulód.

Erő: 19 Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 141 cm
IQ: 15 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 138/138 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 30 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 193 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 992 TP-t kaptál. Jelenleg 13 941 TP-d van. A következő szinthez még 3 059 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, sörényes ubuk, proteinfecske.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13 szúrófegyverek: 5 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 3
27,91 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 10 3. csapdaészlelés: 1
4. gyógyítás: 22 5. felderítés: 2 6. harcművészetek: 12
7. szörnyismeret: 1 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 4
10. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): 4. labirintus (32,16). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 11, 12.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 4 * mászókarom (#78) 1 szöges bőrpajzs (#66)
Fegyverek és lövedékek
3 bot (#4) 1 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12)
10 * kerek kő (#19) 2 kőkés (#6) 2 * parittya (#18)
1 szöges bunkó (#8) 1 szögletes kő (#17) 14 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 ezüst nyaklánc (#117)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 ásó (#34) 6 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
1 hebrencs csapda (#147) 10 kaja (#2) 1 rézkulcs (#75)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
1 vizestömlő (#3) [benne 7 korty víz (#27), fér még: 13]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 acélpengőke (#231) 1 antilopbőr (#48) 2 bakkura bőr (#95)
18 drótszőr (#37) 8 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
3 gyöngymangó (#135) 5 hebrencs állkapocs (#130) 20 kaktusztüske (#114)
2 kavadu lebeny (#24) 19 madártoll (#112) 1 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 4 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70)
17 sallank karom (#128) 10 smirglilevél (#29) 21 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 14 tigroszlán fog (#63) 2 vadász tatu bőr (#15)
6 varányszem (#30) 4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 57.12 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 3 bot (#4) 1 fáklya (#36)
1 hebrencs állkapocs (#130) 3 kaja (#2) 7 kerek kő (#19)
3 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

26 27 28 29 30 31 32
-8
-7
-6
-5
-4
-3
-2
(27,-7) tanya (#534)
(28,-6) olvasztókemence (#86), mélységi grittang (#103)
(29,-5) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, garokk (#73), Bloodwitch (4592. kalandozó), csodabogár (#755)
(30,-4) gumifa (#38), kaffogó hebrencs (#88), 14. jellempróba, proteinfecske (#139)
(31,-3) a 3. labirintus bejárata, hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), gyilkos tetű (#116), goblin (#21)

Üzenet küldése a karakternek