Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. ápr. 10. 9h:02' EZ A 435. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD 436. játékheted kezdete: ápr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2929 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
vi 5 5 30 | viselkedésed: 5 5 30 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
v 6 2 5 | elmormolod a 6. varázslatot |
ft 7119 | támadod a 7119. szörnyet |
kf 225 2 | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
kt 147 | elkészíted a 147. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Megmarkolva a bunkósbotot a másikra rohansz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a csodabogár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csodabogár bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A csodabogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
18 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [51,11] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy oltárt. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy tazunkaróka nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a tazunkaróka rőt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tazunkaróka testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tazunkaróka belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 5 4 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [51,13] Tovább barangolsz a fák között.
(Továbbmész...) [51,14] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő agglomerátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az agglomerátor testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az agglomerátor testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 5 7 8 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [49,14] A síkságot sűrű erdő váltja fel.
(Továbbmész...) [49,13] Még mindig az erdőben vagy. Látsz egy szent tölgyfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy Nehéz Norbi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Máris repül feléd néhány kerek kő. 3 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Nehéz Norbi izmos felsőtestét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a Nehéz Norbi testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Nehéz Norbi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szöges bunkó (ld. enc.) és 1 vizestömlő. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
CSODABOGÁR (755. SZÖRNY) A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson! |
NEHÉZ NORBI (7119. ELLENFÉL) Nehéz Norbi egy hosszúhajú, troll férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY) Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét. |
KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY) Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy. |
BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY) Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért. |
CSAPDAKÉSZÍTÉS Na végre! Itt volt az ideje, hogy kiagyalj valamilyen megoldást a tolvajok elleni védekezésre. A legésszerűbb valamilyen csapdát készíteni! Az, hogy hogyan kell egy bizonyos csapdát felállítani, és milyen körülmények között lehet, mindig az adott tárgynál lesz leírva. Minél magasabb a csapdakészítés képességed, annál kisebb eséllyel kerülik el a csapdáidat. Ez a szakértelmed a csapdák felállításakor fejlődik. Ha túl alacsony hozzáértésű ember túl bonyolult csapdával próbálkozik, előfordulhat, hogy megsebesül. Az igazán komoly csapdák akár azonnali halált is okozhatnak. A csapdák egy másik csoportját szörnyek elfogására használhatod, ezekről majd akkor kapsz részletesebb információt, ha egy ilyet szereztél/készítettél. A csapdaállítás parancs még akkor is végrehajtódik, ha már nincs elég TVP-d: ilyenkor a következő körre kapott TVP-idből előlegezzük meg a dolgot. Vigyázat, a szakértelem mindig csak a forduló végén fejlődik, ezért értelmetlen egy körben többször lerakni a csapdát! |
Erő: | 17 (19) | Szint: | 9 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 128/93 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 34/3 | Pénz: | 76 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 9 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) << csontszablya (#64) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk tüske (#131) (3 -4.); dárda (#10) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. lopás: | 3 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 1 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 22 | 8. teológia: | 6 | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. zárnyitás: | 1 | 11. vadászat: | 8 | 12. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
sarki róka (#636) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
Összsúly: 40.52 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Legalább 10 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. | |
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | drótszőr (#37) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | magszim bél (#103) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | hebrencs csapda (#147) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | vizestömlő (#3) |