46. forduló, 48. forduló, Glod Glodsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 20. 9h:14'
EZ A 55. JÁTÉKHETED, 47. FORDULÓD
56. játékheted kezdete: márc. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2367
SZÁMLA : XXXX

GLOD GLODSSON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,37] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+178 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy bronzkard elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 186.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 181.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 181.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

be 572 4 bemész az 572. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[125,36] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar bajnok lehet. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Nincs semmi hatása. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Brod buzogányával megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy élőholt sullár áll veled szemben.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 6 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával megütöd az élőholt sullár jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt sullár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+22 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+13 életerő.) Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Közvetlenül előtted fekete halálbokor nő ki a semmiből. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,36] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szürke rinocérosz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+19 életerő.) A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy csontváz lord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [80 pontot használtál fel, van még 101.]

kt 138 3 elkészíted a 138. tárgyat (3 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

kf 138 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[127,36] Még mindig füves síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérszomjas csüldő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Mohón iszol belőle. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...) [128,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 6 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Messze hajítod a vacak kis élőholt sullár trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő élőholt quwarg trófeát. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+19 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+22 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+18 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+18 életerő.) Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy dermesztő lidérc.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Brod buzogányával eltalálod a dermesztő lidérc jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A dermesztő lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 19 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy halálbokort. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [100 pontot használtál fel, van még 1.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 21, 24.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZKARD (2083. TÁRGY)
A bronzpenge elkészítése után realizáltad, hogy azért van még mit csiszolni rajta, szó szerint és képletesen is. Ha négy smirgli levéllel megcsiszolod 10 TVP-ért, nem csak élesebbé, de kiegyensúlyozottabbá is teheted, így a sebzése 2D6+4 lesz.

VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY)
A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően.

KARAKTERLAP

Glod Glodsson, egy kopasz, csillogó szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Fairlight elsőáldozója vagy. Papi hited: 41. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 47. fordulód.

Erő: 21 (30) Szint: 16 Merészség: 7/5 Magasság: 122 cm
IQ: 14 (36) Támadás: 30 Agresszió: 4 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 14 (23) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 26 (33) Életpont: 475/112 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 17 (24) Varázspont: 341/106 Pénz: 1143 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/15
Eddig összesen 347 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 851 TP-t kaptál. Jelenleg 150 239 TP-d van. A következő szinthez még 29 761 TP szükséges. Trófeáid: dermesztő lidérc, élőholt quwarg, jégtroll. A 30. fordulódban 7000 arany került a bankszámládra. 7035 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 2/1 ütőfegyverek: *19/100 lőfegyverek: 5/43
dobófegyverek: 2/56

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << Brod buzogánya (#1735) << Trákin csákánya (#367)
Óvatosság (labirintusokban): 0
128,36 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 128

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 718 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/65 (+22%) 2. nyomkövetés: 7/17 3. mászás: 5/36
4. csapdakészítés: 14/59 (+29%) 5. csapdaészlelés: 1/53 6. gyógyítás: 15/59 (+154%)
7. titkosírás: 1/10 8. felderítés: 8/5 9. teológia: 3/38 (+5%)
10. taumaturgia: 11/2 (+26%) 11. zene: 1/38 12. szörnyismeret: 3/0
13. zárnyitás: 1/25 14. vadászat: 1/23 15. bányászat: 9/86
16. testépítés: 2/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
mászol max. 24 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 345 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 + csatabárd (#555) 1 kőkés (#6)
1 + törpe szekerce (#1105)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 1 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174)
1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 parittya (#18)
Lövedékek
13 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Fairlight köpenye (#303)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 igazgy. fülbevaló (#197)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 * villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 aranygyűrű (#193)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. kristálya (#2264)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 18 csepp tinta (#101), fér még: 2]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 23]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 60]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 14 csepp ugh méreg (#166), fér még: 22]
3 vizestömlő (#3) [bennük 58 korty víz (#27), fér még: 2]
1 zöld üveg (#82) [benne 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 14]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 2 éjkő (#2369) 10 Fairlight szütyője (#2108)
8 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 49 kaja (#2)
5 kötél (#92) 25 krónika (#1725) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42)
2 tüskecsapda (#242) 99 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 álompor (#396) 6 amniosz (#203) 2 antilopbőr (#48)
6 aurach fog (#657) 3 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
6 drótszőr (#37) 3 ezüstdarab (#326) 4 fekete gyöngy (#99)
6 főnixtoll (#563) 3 gyíkfű (#201) 9 gyöngymangó (#135)
2 hebrencs állkapocs (#130) 1 jégszív (#282) 15 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 1 királygyík bőr (#44) 2 lajhár csont (#236)
3 lapkorong (#80) 2 lidércesszencia (#1074) 39 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 4 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
10 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 10 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 7 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
6 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14)
1 szárnyas hernyó (#69) 6 szulfagor agyar (#677) 4 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 3 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)
2 varkaudar csont (#1113) 5 vasérc (#152)

Összsúly: 128.77 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 134 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
58 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126 127 128 129
35
36
37
38
(125,36) egy ismeretlen isten rúnaköve, varkaudar bajnok (#190), élőholt sullár (#216)
(126,36) szürke rinocérosz (#346), oltár, 24. jellempróba
(127,36) vérszomjas csüldő (#114), márványtorony (#175), tavacska, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve
(128,36) élőholt quwarg (#202), dermesztő lidérc (#645), gumifa (#38), 40. jellempróba, oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)

Üzenet küldése a karakternek