468. forduló, 470. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. júl. 3. 15h:05'
EZ A 1071. JÁTÉKHETED, 469. FORDULÓD
1072. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,12] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 41. pontnál.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+237 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+118 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: hh 1133 1534 1253 használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 614.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 232 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg szabotőr!

Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr jobb oldalát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 191 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus! Ajaj, ez Quwargamanga!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Quwargamanga díszes potrohát. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Din cséphadarójával súrolod a Quwargamanga bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. (-8 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 térhajlító kavics. 4 236 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 104, gyógyulás: 103, összesen: -1 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 aranytűt [aranytű ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 573.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +130 max. életerő, +130 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 567.]

* 2. KP: vv 188 165 71 elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 567.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 567.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 565.]

* 3. KP: vv 24 26 224 elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 563.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 561.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 561.]

* 4. KP: vv 157 182 76 elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 557.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

* 5. KP: vv 19 139 73 elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 555.]
Gyorsvarázsolsz! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 553.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 548.]

* 6. KP: kb 36 6 0 kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

* 7. KP: vv 28 73 73 elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 548.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 543.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 538.]

* 8. KP: vv 112 382 227 elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 538.]
Fürgén varázsolsz! Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 528.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 528.]

* 9. KP: h 1271 312 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 528.]

h 1589 965 979 használod az 1589. tárgyat
Előkeresed a szekérkaravánnál szerzett kémgömböt. Leginkább az érdekelne, honnan szerethetsz ytterium kőzetet. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Ezután sáfránykő iránt kíváncsiskodsz. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 525.]

h 1589 100 211 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz aranyló ugarhéjat. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. Azt is jó volna tudni, merre kapható sáfránypor. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 522.]

h 1589 363 849 használod az 1589. tárgyat
Kezedbe veszed a Kalmárok Kémgömbjét. Feladata annak felfedése lesz, melyik boltban mennyi darab ezüsttollú nyíl van. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (183,31): korlátlanul, (185,60): korlátlanul, (186,106): korlátlanul, (143,61): 6 db. Ára 300 arany. Azt is jó volna tudni, merre kapható ében dobónyíl. Dekódolod a választ, amely a boltok raktáraiban álló áruk mennyiségét jelzi: (183,31): 21 db, (185,60): 27 db, (186,106): 5 db, (143,61): 100 db. Ára 300 arany. [3 pontot használtál fel, van még 519.]

bb 244 326 578 beraksz a bankba a 244. tárgyat (326 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 kvazárt. Beraksz a bank széfjébe 5 ezüstdarabot. Beraksz a bank széfjébe 55 ében tobozt. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

bb 56 200 beraksz a bankba az 56. tárgyat (200 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 175 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 519.]

lm 42 900 17 mozogsz 42 900 17
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [42. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [41. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [15. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [16. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [17. PONT.] Hirtelen egy ongóliantot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ongóliant testét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 29 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod az ongóliant bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, egy arany és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. 3 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 61, gyógyulás: 109, összesen: +48 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót [göcsörtös bunkó ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. [30 pontot használtál fel, van még 489.]

lm 20 15 14 mozogsz 20 15 14
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [16. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [18. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [19. PONT.] Hirtelen egy jégelementált veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a jégelementál fejét. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 64 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a jégelementál testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 25 életpontot sebződik. A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A jégelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
5 046 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 705, sebződés: 64, gyógyulás: 108, összesen: +44 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy jégelementál az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a jégelementál fagyos testét. (6 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a jégelementál testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tűzelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A jégelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5 046 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 62, gyógyulás: 97, összesen: +35 ÉP}

Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [20. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy tűzelementál lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tűzelementál jobb karját. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a tűzelementál testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tűzelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! (védelem tűz ellen van rajta.) A tűzelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
5 075 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 106, gyógyulás: 85, összesen: -21 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy tűzelementál az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tűzelementál testét. (6 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a tűzelementál lángoló testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 31 életpontot vesztettél. A tűzelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5 075 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 111, gyógyulás: 107, összesen: -4 ÉP}

Hirtelen egy viharóriást veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a viharóriás villámló testét. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a viharóriás testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tűzelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) A viharóriás meglök egy kicsit. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. A viharóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 88 aranyat. 8 551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 156, gyógyulás: 104, összesen: -52 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [5. PONT.] Hirtelen egy jégelementált veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a jégelementál testét. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a jégelementál testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) A jégelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A jégelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5 046 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 61, gyógyulás: 105, összesen: +44 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy jégelementál az. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégelementál fagyos testét. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Tűzelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a jégelementál nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 73 életpontot sebződik. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 222 életpontot sebeztél. A jégelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
5 046 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1006, sebződés: 82, gyógyulás: 91, összesen: +9 ÉP}

Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [6. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [7. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy hegyi góliát lakik itt. Fegyvere egy bunkó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a hegyi góliát testét. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Tűzelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a hegyi góliát jobb karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 14 aranyat. 2 463 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 23, gyógyulás: 57, összesen: +34 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Hamarosan egy ongóliantot pillantasz meg. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted az ongóliant bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tűzelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP]. 3 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 60, gyógyulás: 43, összesen: -17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót [göcsörtös bunkó ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy viharóriás. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a viharóriás bal lábát. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a viharóriás oszlopos lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 55 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 90 aranyat. 8 551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 194, gyógyulás: 93, összesen: -101 ÉP}

Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [9. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy tűzelementál. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tűzelementál bal karját. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Tűzelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a tűzelementál testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 52 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
5 075 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 109, gyógyulás: 111, összesen: +2 ÉP}

Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [11. PONT.] Hirtelen egy viharóriást veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 29 életpontot sebeztél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás testét. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a viharóriás testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) A viharóriás egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 45 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 87 aranyat. 8 551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 844, sebződés: 171, gyógyulás: 124, összesen: -47 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy viharóriás. Itt csata lesz.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a viharóriás testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a viharóriás testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 41 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 90 aranyat. 8 551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 142, gyógyulás: 122, összesen: -20 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [15. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Egy nagyobb terembe érkezel. [13. PONT.] Hirtelen egy jégelementált veszel észre magad előtt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a jégelementál testét. (6 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Tűzelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a jégelementál testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. A jégelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
5 046 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 74, gyógyulás: 108, összesen: +34 ÉP}

A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [14. PONT.] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-9 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 drakolder kulcs, 3 gyógykenőcs, 1 manakristály, 1 topáz erényöv (ld. enc.) és 1 hro formázó minta [hro formázó minta ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. [95 pontot használtál fel, van még 394.]

lm 28 16 3 mozogsz 28 16 3
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [13. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [28. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Nyitva van! A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [15. PONT.] Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [16. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [3. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 364.]

lm 6 7 11 mozogsz 6 7 11
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [5. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [6. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [5. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [7. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [9. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 bunkó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios bíborosa. Egy balkezes gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy hoarián bőrzekét, egy örökkévaló holdkőjét, egy Raia csataszoknyáját, egy rubin koszorút, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy vortex talizmánt és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy viharóriás trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. 7 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Továbbmész.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [11. PONT.] [50 pontot használtál fel, van még 314.]

lm 12 9 9 mozogsz 12 9 9
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [12. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [11. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [9. PONT.]
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 294.]

lm 905 17 900 mozogsz 905 17 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő drakolder kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [17. PONT.] Hamarosan egy triklem drakoldert pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy árnyéktűz varázslatot. Fairlight botja bíbor fénnyel felizzik, erőteret vonva köréd! Hihetetlen, de igaz - nem hatott rád az árnyéktűz! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 983 életpontot vesztettél. Fairlight botja kékes fénnyel felizzik. Eljött az idő! Rámutatsz a drakolderre. Iszonyatos fájdalom hasít beléd, ahogy a bot elszívja életenergiádat (1 ÉP-re kerültél). Az életenergiát pusztító energiává transzformálva, irtózatos energianyaláb csapódik a drakolder testébe. Fülsiketítő visítás hallatszik, ahogy a drakolder teste szinté kettészakad! A felszabaduló mágikus energiáknak köszönhetően Fairlight botja apró darabokra robban, de még elég energiája van ahhoz, hogy védelmező energiaburkot vonjon köréd: így nem semmisülsz meg az elkövetkezendő percekben tomboló pokolban. Ahogy a füst elül, megpillantod a hatalmas testet magad előtt. Még mindig van benne élet! A szörny felnyöszörög:
- Legyőztél, mert alábecsültelek. A testem ugyan újra manifesztálódhat, de ehhez még sok időnek kell eltelnie. Meghajolok előtted! Te vagy a leghatalmasabb kalandozó, akivel eddig találkoztam. - érzed istened elismerését [ha le akarod imádkozni a triklem drakolderes isteni küldetést, mostantól bármikor megteheted]. A szörny folytatja - Vidd a kincseimet, megérdemled őket! - ezzel kileheli lelkét. Vajon csak képzelted a gúnyt az öblös hangban? Mindegy, amit véghezvittél mindenképpen hihetetlen tett! (+3% halhatatlanság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 drakolder szemet. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner fekélyes hernyó trófeát, és kiszedsz egy triklem drakolder trófeát. 121 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 983, gyógyulás: 2, összesen: -981 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drakolder kulcsot. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő drakolder kulcs nyitja a ládát. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Morgan pálcája (ld. enc.), 4 tudás gyöngye, 1 Raia pallosa, 1 gyémántsisak (ld. enc.), 1 moa töltő (ld. enc.), 1 Luthius karkötője (ld. enc.) és 1200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+110 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [32 pontot használtál fel, van még 262.]

ef 99 506 energia fejlesztése 99
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-37 TU.] [259 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-130 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 10, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 610 pontot. A következő körben tehát 613 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOPÁZ ERÉNYÖV (731. TÁRGY)
Még egy erényöv is lehet esztétikus viselet - ha kényelmes nem is - ha képzett ékszerész dolgozik együtt a kováccsal. A vaspántokat ezüstözik, és gyönyörű topázkövekkel rakják ki. A topáz erényöv nadrágként KF-elhető, de nem foglalja a helyet más nadrágok elől. Ha viseled, akkor hiába udvarolnak neked akár bájitallal is, nem dőlsz be a csábításnak csak akkor, ha neked is van érvényben FU parancsod az illetőre.

DRAKOLDER SZEM (478. TÁRGY)
"Leölve egy triklem drakoldert, kinyerheted nagy, guvadt, vizenyős szemét..." - hát ez mégiscsak nevetségesen hangzik! Hogy Ghalla egyik legnagyobb hatalmú, némely vidékeken kisebb istenként uralkodó, mágiától lüktető lényét csak úgy egy kalap alá venni a csontjáért, bőréért és hasonlókért leölt szerencsétlen szörnyekkel! No igen, a drakolder szem ezúttal nem egy átlag komponens, hanem a hihetetlen teljesítményedet (vagy egyszerűen csak szerencsédet) jelképező trófea.

MORGAN PÁLCÁJA (503. TÁRGY)
Morgan pálcája egy fekete kőből készült, kb. kar hosszúságú rúd, melynek végén egy obszidián gömb pihen. Ez a hihetetlen hatalmú varázstárgy számos speciális képességgel bír, amelyek legtöbbjének használatához több évszázada praktizáló ősmágusnak, de legalábbis a mágiában járatos ősöreg Thargodannak kell lenned. Az egyszerű halandók számára sem teljesen használhatatlan azért a pálca. Ha egy harc végeztével életerőd menekülés% alá zuhan, automatikusan maxba gyógyítod magad 3 max. életerő elköltésével, ha a beállított menekülés%-od 1-re végződik (pl. 31%, 41% stb.)

GYÉMÁNTSISAK (467. TÁRGY)
A gyémántsisak egy legendás varázstárgy, amely a mesék szerint legyőzhetetlenné teszi viselőjét. Nos, ha ez esetleg nem is igaz, annyi bizonyos, hogy a gyémántsisak igencsak hathatós eszköz egy harcos számára. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, ad egyet az erődhöz, a szerencsédhez és a támadásodhoz. Emellett ad hármat a csapdaészlelés és felderítés szakértelmeidhez. Hátrányai? Nos, a teológia és taumaturgia szakértelmeidre kapsz -2 -t, IQ-d csökken egyet, és RENGETEGET kell enned, amíg viseled. A gyémántsisak viseletéhez min. 19. szintűnek kell lenned.
Ha a gyémántsisakot magad akarod elkészíteni, szükséges a varázstárgy készítés, egy bev formázó minta, öt moa gyémánt, tíz smirglilevél, 150 arany és 260 TVP.

MOA TÖLTŐ (525. TÁRGY)
Egy ősi relikvia a moa időkből, egy kézbe fogható, komplex szerkezet. Oldalán egy gombot látsz, mire megszólal egy hang, számodra érthetően! "A gránátlövedékek készítéséhez helyezze a ramit követ és a pirkitet a felső töltőcsőbe, majd nyomja meg a zöld gombot." Ijedten hátraugrasz. Mi van? Micsoda ördögi masina ez?

LUTHIUS KARKÖTŐJE (527. TÁRGY)
A legendák szerint Luthius mágikus karkötőjének köszönhette, hogy mindig tapasztaltabb, mindentudóbb volt kalandozótársainál. Bizony, ha Luthius karkötőjét viseled, minden alkalommal, amikor tapasztalati pontot kapsz, 8%-al többet kapsz! És ha ez még nem lenne elég, állítólag több karkötő hatása is összeadódik, de hogy mennyi a maximális hatásfok, arról nem szól a fáma. A karkötőnek csak egy kellemetlen tulajdonsága van: igencsak nehéz tőle megszabadulni.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 469. fordulód.

Erő: 44 (58) Szint: 43 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 43 (70) Támadás: 84 (88) Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 50 (65) Védekezés: 100 (108) Menekülés: 30 % Életkor: 30/46 év
Egészség: 45 (59) Életpont: 1300/1264 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 46 (63) Varázspont: 2522/1247 Pénz: 6423 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 90/53 Pszi pont: 312/49 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 15
Eddig összesen 4001 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 212 426 TP-t kaptál. Jelenleg 11 270 199 TP-d van. A következő szinthez még 229 801 TP szükséges. Trófeáid: entitás manifesztum, ősöreg góliát, triklem drakolder. A 466. fordulódban 15485 arany került a bankszámládra. 15485 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/60 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 39/29 (+15%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 29/97 (+7%) lőfegyverek: 33/91
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
193,12 mezőn táborozol, a 94. labirintusban, 3. szinten, 17. ponton
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 7. hónapban.
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 63, 62, 87, 85

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/12 Max életkor 87 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 237 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 63/51 2. nyomkövetés: 103/68 3. lopás: 6/99
4. mászás: 22/77 (+4%) 5. csapdakészítés: 14/32 6. csapdaészlelés: 14/86 (+27%)
7. gyógyítás: 74/99 8. titkosírás: 14/0 9. felderítés: 38/46
10. szörnyidomítás: 8/54 11. teológia: 95/96 (+12%) 12. taumaturgia: 167/29 (+3%)
13. szerencsejáték: 8/91 14. versengés: 19/63 15. harcművészetek: 3/99
16. zene: 10/99 17. szörnyismeret: 21/99 18. pszi: 34/95 (+18%)
19. zárnyitás: 3/92 (+3%) 20. vadászat: 8/72 21. vitalitás: 2/92
22. bányászat: 33/6 23. úszás: 10/62 24. főzés: 4/18
25. csapatmunka: 4/35

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ősvillám (#235, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (94,41,1)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) tűzmágia (#157)
Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> ében hadúr (#294)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
agytaposás (#180) >> triklem drakolder (#275) agytaposás (#180) >> Thargodan mágus (#318)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését!
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 34 (limit: 504), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 6 161.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 203.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 129, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 14 250.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 351 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 150 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1841.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 vámpírölő (#951)
Vágófegyverek
1 nitmák penge (#837) 1 pengepajzs (#425) 1 Raia pallosa (#426)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 * Din cséphadarója (#840) 1 Zarknod szeme (#740)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
12 kerek kő (#19) 8 mihlanil nyíl (#597) 1 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 gyémántsisak (#467) 1 * lidérckorona (#531)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
$1 * ryuku vállvédő ($1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 2 szürke bőrkesztyű (#271) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek
1 * tradicionális öv (#1368)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345) 1 topáz erényöv (#731)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 mópat token (#585) 2 * ősplazma (#839) 1 * Zu'lit fülkarikája (#727)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
6 halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814) 1 Natharion amulett (#742)
4 rothasztó talizmán (#815) 1 * Sshreakza amulettje (#836) 2 * szerencsetalizmán (#366)
9 trófea nyaklánc (#196) $1 * villám szimbólum ($145) 4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 halálhozó karkötője (#816) 1 Luthius karkötője (#527) 1 mászó-karperec (#392)
1 Natharion karkötő (#738) 1 * teriádbőr karkötő (#1297) 1 * Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 bo'adhun gyűrű (#743) 1 * drakolder gyűrű (#969) 1 Rughar gyűrűje (#518)
1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * olimpia kvazármedál (#1861) 1 * örökkéval. éjköve (#2181)
1 * q. ölő érem (#2088) 1 * zinthurgirtó érem (#2194)
Löttyök és porok, tartóstul
30 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 293]
3 Fekete Kehely (#283) [bennük 2 korty sötét ital (#284), fér még: 13]
16 fűszertartó (#210) [bennük 58 csepp sáfránypor (#211), fér még: 22]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
25 sólyomcsőr (#1223) [bennük 80 pondróvér (#1232), fér még: 220]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 121 csepp spiritusz (#170), fér még: 59]
2 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 20]
3 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 18]
9 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 90]
9 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 108]
2 vizestömlő (#3) [bennük 20 korty víz (#27), fér még: 20]
10 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 200]
Eszközök, használati tárgyak
6 acéltű (#334) 15 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 árnyékkulcs (#566) 1 Augur varázskönyve (#1097)
1 Baghar fétise (#1098) 18 csontkulcs (#74) 2 deus ex machina (#1)
62 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 13 gyógykenőcs (#313)
1 hűségérme (#1141) 5 inváziós trófea (#2166) 4 kaja (#2)
1 Kalmárok Kémgömbje (#1589) 2 keg gomba (#1615) 1 kinemfogyó tegez (#368)
1 kis aranykulcs (#240) 2 kristályfolyadék (#449) 16 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 4 leviatán hólyag (#2182) 1 mágikus gyertya (#1600)
2 mágikus térkép (#2167) 13 manakristály (#500) 3 márványkulcs (#245)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 34 moa kristály (#2203) 1 moa töltő (#525)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 Morgan pálcája (#503) 1 Morgan szilánkja (#508)
2 nagy aranykulcs (#246) 1 oldalzsák (#1172) 2 ork csodaszer (#1228)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 2 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 roxati zárfaló (#314) 36 sámán gyógykenőcs (#1139) 5 szeksztáns (#32)
1 távcső (#42) 6 térhajlító kavics (#1539) 1 titkos teleportkő (#1387)
3 törpe őskő (#633) 4 tudás gyöngye (#522) 31 varázskő (#305)
1 varkaudar csésze (#841)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 acélpengőke (#231) 1 adamantit (#627) 50 álompor (#396)
2 amniosz (#203) 7 borkonyó bibe (#312) 5 csalánvirág (#582)
58 csillezsályalevél (#1253) 30 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654)
6 darázsszárny (#652) 1 din formázó minta (#301) 1 dlathog kőzet (#829)
1 drakolder szem (#478) 4 dramoan kő (#967) 147 drótszőr (#37)
2 eknozol (#540) 8 Eldereth szilánk (#512) 1 entitás esszencia (#1833)
2 era formázó minta (#418) 36 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
1 galachmit (#310) 2 gór formázó minta (#444) 13 gyöngymangó (#135)
4 iknegurin (#541) 10 kaktuszbogyó (#429) 32 kék orchidea (#68)
1 kreommat szirom (#925) 11 lótuszvirág (#447) 7 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 mópat tetem (#584) 1 móri gyümölcs (#116) 29 mutáns csont (#331)
4 purifikátor háj (#269) 4 quwarg tojás (#360) 9 rókafarok (#124)
1 sárkány ékkő (#1632) 1 szvó-ektoplazma (#151) 14 varányszem (#30)
2 vörös zyel (#606)

Összsúly: 139.43 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 59 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (24 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28)
7 adamantit (#627) 5 angyalok kesztyűje (#609) 1 ásó (#34)
1 bronz taider (#641) 11 bunthar bőr (#733) 142 ében toboz (#578)
60 extra takarmány (#1360) 85 ezüstdarab (#326) 270 gyöngymangó (#135)
1 hatalom fülbevalója (#817) 4 holdbőr (#1236) 1 Krogan buzogánya (#1561)
10 kvazár (#244) 450 madártoll (#112) 355 mákrózsa virág (#56)
2 ryuku kalapács (#724) 1 ryuku menetpajzs (#1320) 1 ryuku vadászing (#1158)
65 szárnyas hernyó (#69) 1 szögletes kő (#17) 7 Tilnetor kardja (#474)
1 tleikan manakő (#1144) 1 Trákin csákánya (#367) 1 tükörpáncél (#519)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 55 ében toboz (#578) 5 ezüstdarab (#326)
1 Fairlight botja (#476) 4 fáklya (#36) 9 gyöngymangó (#135)
3 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 kerek kő (#19)
2 kvazár (#244) 175 mákrózsa virág (#56) 1 quwarg tojás (#360)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1845 arany (#50) 1 drakolder szem (#478) 1 gyémántsisak (#467)
3 gyógykenőcs (#313) 1 Luthius karkötője (#527) 1 manakristály (#500)
1 moa töltő (#525) 1 Morgan pálcája (#503) 1 Raia pallosa (#426)
3 spiritusz (#170) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 topáz erényöv (#731)
4 tudás gyöngye (#522)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

192 193 194
11
12
13
(193,12) a 94. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), Quwargamanga (#963), ongóliant (#159), jégelementál (#277), tűzelementál (#276), viharóriás (#278), hegyi góliát (#244), egy kobudera férfi, triklem drakolder (#275)

Üzenet küldése a karakternek