468. forduló, 470. forduló, Bossy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 23. 14h:42'
EZ A 564. JÁTÉKHETED, 469. FORDULÓD
565. játékheted kezdete: dec. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3279
SZÁMLA : XXXX

BOSSY KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 smaragdkő (eladási ár: 4049 arany, ebből a kezelési költség: 323 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 2 bunthar bőrt.
A táborozás 1. napján összefutsz Arthemis Amarth-tal. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy szutykos remák trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy sörényes ubuk! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 1. napon egy hosszú aranyhajú, félszemű árnymanó nő lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Az őrségért kiáltasz. A mindenhol jelenlevő éber őrök egykettőre elkapják a tolvajt, és elhurcolják! Az 1. napon összefutsz Ryomuval. Ő Örök Álom férje! Sheran püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ryuku csapásvezető trófea, egy Poomr Ko trófea és egy bunthar trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Málhásállata egy ragyás burástya. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol egy tüsi ezüsthajú, kék szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Tharr ministránsa. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt és egy obszidián karkötőt visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy kérődző etra trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Fürge Calver. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 2. napon találkozol egy fekete, tüsi hajú, kék szemű ember férfival. A bőre kreolszínű. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dachande. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
A 2. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű mutáns nővel. Dornodon felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy óriásféreg trófea és egy bunthar trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sexy Mckiller. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 2. napon összeakadsz Szürkével. Raia eljövendő papja. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Poomr Ko trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon újból találkozol Fürge Calverrel. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 4. napon megintcsak Fürge Calver lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Rögvest segítségért kiáltasz. Szerencsére egy őrjárat épp a közelben van, és a tolvaj után ered. A 4. napon ismét találkozol Dachandéval. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+573 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+82 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy részeg kalandozó fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó jobb vállát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (94,53)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 812.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 812.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 810.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 808.]

kb 689 1 kiveszel a bankból a 689. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 808.]

a 689 2596 1 átadod a 689. tárgyat a 2596. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. [-3 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku mellvértet Ilinor dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 803.]

aa 733 átadod a 733. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 bunthar bőrt Ilinor dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 798.]

ee 653 eladod a 653. tárgyat
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 798.]
[0 pontot használtál fel, van még 798.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 798.]

m 6 mozogsz nyugatra
[93,53] Továbbmész a város utcáján. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő sötét gnóm mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 9 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.).
Összefutsz Fürge Calverrel. Tharr ministránsa. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt és egy obszidián karkötőt visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy kérődző etra trófea és egy arató csattanat trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézően mosolyogsz eltátott szája láttán. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [10 pontot használtál fel, van még 788.]

pki 3000 kiveszel a bankból 3000 aranyat
Kiveszel a bankból 3000 aranyat. A számládon van még 7844 arany. [0 pontot használtál fel, van még 788.]

pbe 9999 1952 beraksz a bankba 9999 aranyat
Glanga Dor Blazeer számlájára átutalsz 8020 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 788.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[94,54] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozótársaim! Ne tűrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Felfedeztél egy teljesen lerombolt erődítményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Romani ite domum! "

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erődöket! "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[137,46] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(#5198) " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[20 pontot használtál fel, van még 768.]

jlk 6253 jelszó kimondása 6253
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 158 tapasztalati pontot kaptál.

1 12
13 21 11
22 20
2 28
14 29 27 10
34
38
30
3 40 39 26 19
15 23 35 37 33
9
36
31 32 25
4
16
24 18 8
17
5
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
40: kijárat

Ez az 59. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 763.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 539 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 760.]

fku 300 felt. kutatás 300
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 760.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[136,45] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Scipio egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy ezoterikus mardel. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-40 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-40 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,44] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dehidrátor közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 83 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre rohansz. Ezüsttőrrel tökéletesen perforálod a dehidrátor egyik csápját. Kritikus ütés! (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a dehidrátor ízelt testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dehidrátor farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dehidrátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Syrac Hold lábát masszírozza. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Lábam nincs, de járok folyton,
Nyelvem sincsen, de megmondom:
Mikor feküdj, mikor egyél,
A munkához mikor kezdjél.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Andezit Tódor vigyorog kajánul.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 715.]

tim 65 titkosírás megfejtése 65 pontért
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 13 életpontot vesztettél. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Ez az! Megtaláltad! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (93,54)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (94,53)-> 9 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (94,53)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [65 pontot használtál fel, van még 650.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 645.]

m 6 4 2 mozogsz nyugatra, délre, keletre
[133,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bunthar. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bunthar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. Ezüsttőrrel néhányszor teljesen átdöföd a bunthar testét. Kritikus ütés! (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bunthar jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-40 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,45] Az új terep hegyvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy tüskés harci gromak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak bal oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol egy szőke, tüsi hajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfival. Fekete a bőre. Sheran bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy ezüst papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ekharion bébi trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy bunthar trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy helytartói jogart, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy törpemammut cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Roxxon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz Kőevő Hansyval. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 5 arasznyi, azaz 1 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy párducbőr övtáskát, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy lábascet trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [134,45] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy vörös rakolits. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sáska amulett. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-40 varázspont.] A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Wassermann Bobó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy Chara-din monolitját. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 597.]

m 3 mozogsz délkeletre
[135,46] Füves síkságra érkeztél. Látsz egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Mohón iszol belőle. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 587.]

szk 396 184 156 keresed a 396. szörnyet a 184. szörnyet a 156. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ezoterikus mardelt. [0 pontot használtál fel, van még 587.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony ezüsttőrt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!

Elszántan a másikra rontasz. Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hínárevő piranha, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy fekete gyöngy! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 567.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben ezüsttőrt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Megmarkolva az ezüsttőrt a másikra támadsz. Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 547.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Harcban a bevált ezüsttőrt fogod használni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy moszatrája!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. Kritikus ütés! (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 527.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-40 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 522.]

* 1. BP: elmormolod a 228. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a kalmárszem varázslatot!
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db,
grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db,
antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db,
rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db,
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db,
rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db,
magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db,
vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db,
sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, vaskulcs (#183) 20 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db,
karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db,
fűszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db,
ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db,
tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db,
raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db,
moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db,
aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db,
medúzacsáp (#703) 10 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

[-11 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 507.]

* 2. BP: elmormolod a 228. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Befejezted a kalmárszem varázslatot!
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db,
grákóbőr (#41) 6 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db,
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db,
rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db,
magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db,
vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db,
sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db,
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db,
vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db,
fűszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db,
ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db,
dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db,
kvazár (#244) 22 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db,
gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db,
jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
mithril (#352) 16 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db,
moa smaragd (#377) 50 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db,
ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach bőr (#658) 28 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

[-11 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 492.]

* 3. BP: elmormolod a 228. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a kalmárszem varázslatot!
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db,
fűszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db,
ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db,
pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db,
kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db,
tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db,
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db, ezüstdarab (#326) 8 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db,
álompor (#396) 2 ap /db, rájabőr (#404) 6 ap /db, era formázó minta (#418) 50 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db,
aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db,
medúzacsáp (#703) 10 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

[-11 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 477.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 474.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-35 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 474.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-35 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 474.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-35 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 474.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 434.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 9 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 394.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 354.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 314.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 274.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 234.]

tf 4 34 fejleszted a 4. tulajdonságodat 34 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[34 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 27, 15.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 610 pontot. A következő körben tehát 810 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bossy, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf nő vagy. Fekete a bőröd. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 469. fordulód.

Erő: 39 (43) Szint: 29 Merészség: 10/3 Magasság: 163 cm
IQ: 52 (56) Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 45 (47) Védekezés: 45 Menekülés: 30 % Életkor: 158/171 év
Egészség: 50 (52) Életpont: 388/182 Jellem: jó (655) Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (41) Varázspont: 1259/67 Pénz: 18 arany Kép. pont: 43
Tudatpont: 85/29 Pszi pont: 274/192 EFejl: 30
Eddig összesen 4651 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9579 TP-t kaptál. Jelenleg 2915235 TP-d van. A következő szinthez még 84765 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, acélkolosszus, animált hókutya. A 469. fordulódban 7844 arany került a bankszámládra. 7844 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/48 (+12%) ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 22/68 (+6%)
vágófegyverek: 30/63 ütőfegyverek: 30/17 (+1%) lőfegyverek: 30/57
dobófegyverek: 27/39 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); sallank nyíl (#129) (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/90 2. nyomkövetés: 159/72 (+40%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 12/17 5. csapdakészítés: 31/94 (+5%) 6. csapdaészlelés: 7/62
7. gyógyítás: 77/2 8. titkosírás: 16/60 (+47%) 9. felderítés: 31/10 (+2%)
10. szörnyidomítás: 11/90 11. teológia: 59/29 (+42%) 12. taumaturgia: 64/78 (+5%)
13. szerencsejáték: 5/14 14. versengés: 18/4 15. zene: 14/17
16. szörnyismeret: 78/8 (+30%) 17. pszi: 24/18 18. zárnyitás: 9/51
19. vadászat: 24/15 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 31/67 (+3%)
22. úszás: 13/45 (+15%) 23. főzés: 8/31 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 25 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot )
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219)
mászol max. 250 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +34 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 2 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> orgoró (#170)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4992 arany (#50) 3 álompor (#396) 2 bunthar bőr (#733)
1 ezüsthegyű nyíl (#323)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135)
5 kaja (#2) 1 rájabőr (#404) 1 rakolits por (#669)
1 sáfránypor (#211) 1 sáska amulett (#668) 3 spiritusz (#170)
15 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(133,44) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), buntharok (#396)
(133,45) tüskés harci gromakok (#156), Tharr oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), érclelőhely, Roxxon (3758. kalandozó), Kőevő Hansy (4352. kalandozó)
(134,44) phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), massza (#217)
(134,45) vörös rakolits (#356), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(135,44) dehidrátor (#151), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720)
(135,46) gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, hínárevő piranha (#194), elektromos angolna (#196), moszatrája (#198)
(136,45) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ezoterikus mardel (#184)
(137,46) mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), Raia oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövőre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 26-31.) nem táplálunk fordulót, kivéve dec. 28-át, amikor lesz egy emailes forduló küldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek