Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 6. 9h:04' EZ A 470. JÁTÉKHETED, 466. FORDULÓD 471. játékheted kezdete: febr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
kf 820 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 156 | elmormolod a 156. varázslatot |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal felnyársalod a moszatrája testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
185 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 6, gyógyulás: 13, összesen: +7 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
29 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
29 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szutykos remák testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szutykos remák bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) (-1 TU.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 15, gyógyulás: 35, összesen: +20 ÉP}
Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs szőrös torát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A khór darázs melléd csap a farkával! A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
v 198 94 110 | elmormolod a 198. varázslatot |
[94,110] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy láncinget viselő, jobb kezében bronzpengét tartó elf férfi lép eléd egy fa mögül. Lőfegyvere egy hosszú íj.
- Üdv néked kalandozó! - szólít meg. - Vritamin vagyok, a király hadsereg felderítője.
- Bizonyára a varkaudar sereget figyeled - állapítod meg éles elmével.
- Úgy van. De most elkelne a segítséged. Három mérföldre innen van egy csapatnyi varkaudar, akik nagy munkába fogtak. Szerintem egy ostromgépet építenek, amivel Huertol ellen vonulnának. Úgy néztem, egy kisebb csoport, úgy öt fő könnyedén rajtuk üthetne és elpusztíthatná a szerkezetet. Ha velem tartasz, gyere ide három társaddal holnap és elvezetlek titeket a varkikhoz. (45. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 647 életpontot sebeztél. A lény egy savdárdát dob rád. Eltalált téged. (43 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a Toodrok Din sötét bőrét. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a Toodrok Din fejét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (3 támadástól 473 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+95 ÉP). Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Vashegyű lándzsával megdöfködöd a Toodrok Din izmos karját. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a Toodrok Din izmos karját. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (3 támadástól 443 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+89 ÉP). Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1577, sebződés: 959, gyógyulás: 371, összesen: -588 ÉP}
(Továbbmész...) [95,112] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy varkaudar pusztító közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
(Továbbmész...) [95,113] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 545 életpontot sebeztél. A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Jól célzott! (57 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a varkaudar remete bal lábát. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a varkaudar remete testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Kemény ütések sorozatát kapod. Reccsenés jelzi, hogy valami megrepedt odabent. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+48 ÉP). Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával megdöfködöd a varkaudar remete jobb lábát. (7 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a varkaudar remete testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Kemény ütések sorozatát kapod. Reccsenés jelzi, hogy valami megrepedt odabent. (2 támadástól 236 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+48 ÉP). Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1703, sebződés: 530, gyógyulás: 331, összesen: -199 ÉP}
v 96 73 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,59] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Szomjazva veted magad a vízre. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
be 696 2 | bemész a 696. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Elszántan a másikra támadsz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
89 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
be | bemész |
m 7 4 4 | mozogsz északnyugatra, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 565 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a varkaudar böllér duzzadó felkarját. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a varkaudar böllér testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Akkora pofont ad a varkaudar böllér a mancsával, hogy pillanatokig csak csillagokat látsz. (1 támadástól 230 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+46 ÉP). Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 263 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1128, sebződés: 493, gyógyulás: 160, összesen: -333 ÉP}
(Továbbmész...) [96,113] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Északra fekszik egy helytartói város. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Elszántan a másikra támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 14, gyógyulás: 30, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [96,114] Kisebb hegyek emelkednek itt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy drasmólyom. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a drasmólyom testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
246 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 360 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (33 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 6 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a halálhozó bal vállát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). A halálhozó karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). Az ocsmány teremtmény huhog! 32 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+20 ÉP). Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 50 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálhozó éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+15 ÉP). A szörny önbizalmadból merítve huhog. 30 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 51 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 680, gyógyulás: 99, összesen: -581 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[88,117] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku gárdista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 10 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 6, gyógyulás: 36, összesen: +30 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 6, gyógyulás: 39, összesen: +33 ÉP}
v 181 96 109 | elmormolod a 181. varázslatot |
[96,109] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 758 | bemész a 758. épületbe |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
TOODROK DIN (503. SZÖRNY) Állítólag a varkaudar remeték az elsők közt érkeztek a bo'adhun birodalom bukása után oly sokáig lakatlan területekre. Toodrok Din is egy volt ezek közül, de mielőtt még beleolvadt volna fajtársai szürke életébe, más tervek fogantak meg fejében: elképzelései azonban, mellyel népét közösséggé kovácsolta volna, kudarcot vallott. Néhány évtizednyi küszködés után Toodrok Din letett a birodalom alapításának reménytelen vállalkozásáról, és azóta az erdők visszavonult lakójaként tengeti mindennapjait. Neve azonban bátor és újító tervei kapcsán örök mementóként fennmaradt a megfakult tekercseken. |
VARKAUDAR REMETE (465. SZÖRNY) Senki sem tudja, hogy a varkaudar remeteként elnevezett szörnyek valójában a varkaudarok népes családjához tartoznak-e, mindenesetre a külső jegyek sok hasonlatosságot mutatnak: ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzódnak. Nem igazán szeretik a fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun birodalom erdőiben akadhatsz össze velük. A varkaudar remeték edzett testén ütőfegyverrel a legnehezebb sebet ejteni. |
VARKAUDAR BÖLLÉR (692. SZÖRNY) Ha vérben forgó szemmel, véres fegyveredet izzadt tenyeredben markolászva, az iménti varkaudar legyőzését követő percekben újabb ellenfelet keresel, akit miszlikbe aprítva hagyhatnál hátra nagyságod bizonyítékaként, még akkor sem örülhetsz annak, hogy egy varkaudar böllér kerül az utadba. Már ahogy kihúzza magát előtted, és látod, hogy még az árnyékához képest is csupán egy kis semmi vagy, inadba szállhat a bátorságod. Hát még ha a dühös fújtatásban önkéntelenül is remegő orrcimpája láttán felméred a belőle áradó agressziót, amely egyik varkaudaréhoz sem fogható... na akkor aztán hamar megtalálod a nyúlcipőt, és talán egy életre megfogadod, hogy a varkaudar faluk fosztogatását inkább másra bízod. A varkaudar böllérek a faj mészárosai, puszta kézzel vadásznak a törzs tagjainak mindennapi betevő falatjai után, és nem egyszer előfordul, hogy egy tyrannoszaurusz rexet is fél kézzel földre kényszerítenek. Emellett csak bosszantják az olyan dolgok, mint a nyámnyila kalandozók állandó zaklatása, úgyhogy tökéletes egyszerűséggel iktatják ki az ilyen zavaró tényezőket. Elvégre miben különbözik az ilyen alakok likvidálásának folyamata a vadonban történő eseményektől? Semmiben. |
Erő: | 64 (83) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 59 (63) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 59 (61) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/36 év |
Egészség: | 59 (61) | Életpont: | 762/444 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 67 (71) | Varázspont: | 2512/1780 | Pénz: | 1884 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 27/16 | Pszi pont: | 321/402 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/8 (+12%) | ökölvívás: | 1/89 | szúrófegyverek: | 44/72 (+3%) |
vágófegyverek: | 7/48 | ütőfegyverek: | 23/98 (+6%) | dobófegyverek: | 37/93 |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/10 | 2. nyomkövetés: | 86/17 (+32%) | 3. lopás: | 65/12 (+12%) |
4. mászás: | 18/40 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 29/68 | 6. csapdaészlelés: | 78/16 (+3%) |
7. gyógyítás: | 99/40 (+85%) | 8. titkosírás: | 6/52 | 9. felderítés: | 31/89 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 28/48 | 11. teológia: | 144/84 (+238%) | 12. taumaturgia: | 75/61 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 54/95 | 14. versengés: | 28/49 (+4%) | 15. zene: | 4/17 |
16. szörnyismeret: | 40/76 | 17. pszi: | 30/9 (+1%) | 18. zárnyitás: | 29/10 |
19. vadászat: | 15/33 | 20. vitalitás: | 5/26 | 21. bányászat: | 32/28 |
22. úszás: | 13/29 (+18%) | 23. főzés: | 12/37 | 24. csapatmunka: | 5/27 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (3x), a mutánsoktól (9) bármit (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (8x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (10x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (7x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) |
csupasz izom (#28) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) |
varázspáncél (#156) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | káosz szava (#207) | >> | férfiak (#998) | |
káosz szava (#207) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | fürgülés (#92) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval. |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 3 |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
Összsúly: 54.59 kg | Megterheltség: 31% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | kisebb zan (#544) | 1 | főnixtoll (#563) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
286 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | darázsszárny (#652) | 2 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | 2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | mandibulakasza (#127) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | szöges bőrpajzs (#66) | 1 | varkaudar csizma (#317) |