TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. okt. 24. 9h:17'
EZ A 673. JÁTÉKHETED, 465. FORDULÓD
674. játékheted kezdete: okt. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX
|
TARS TARKASZ KALANDJAI
21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [378,88] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 pengepajzsot (199 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 21. napján összefutsz Kárásszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Kitaszított trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy tűzelementál trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {egészsége: 58.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 21. napon összeakadsz Vadak Urával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy pszi elementál lord trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {max. varázspontja: 785; max. pszije: 187.} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Vadak Ura, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+65 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-13 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 732. hetének nyerőszámai: 24, 2, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
elmormolod a 84. varázslatot |
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a törpemammut ormányát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a törpemammut testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal megvágod a törpemammut jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 624.]
* 2. KP: |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy gránitelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gránitelementál testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a gránitelementál bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A gránitelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a gránitelementál testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a gránitelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gránitelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 55, gyógyulás: 48, összesen: -7 ÉP}
[40 pontot használtál fel, van még 584.]
* 3. KP: |
használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 584.]
[0 pontot használtál fel, van még 584.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 578.]
* 4. KP: |
használod a 235. tárgyat |
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 548.]
* 5. KP: |
VP spórolása: 15 |
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 548.]
* 6. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 548.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 544.]
* 7. KP: |
elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 542.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 540.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 538.]
* 8. KP: |
t. energia kisütése: 324 |
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 538.]
* 9. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 536.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 535.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 533.]
* 10. KP: |
elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 531.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 531.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 529.]
v 15 1253 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csillezsályalevél. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 519.]
a 1253 5188 2 |
átadod az 1253. tárgyat az 5188. kalandozónak (2 darabot) |
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 csillezsályalevelet Ravashack részére. [5 pontot használtál fel, van még 514.]
a 1253 5367 2 |
átadod az 1253. tárgyat az 5367. kalandozónak (2 darabot) |
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 csillezsályalevelet Szőrös Karom részére. [5 pontot használtál fel, van még 509.]
a 244 5300 10 |
átadod a 244. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot) |
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 kvazárt Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 504.]
a 226 4683 10 |
átadod a 226. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot) |
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 ramit követ Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 499.]
at 5003 20 |
TU-t adsz át az 5003. kalandozónak 20 |
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 9 TU árán átcsúsztatsz 9 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 499.]
at 4784 20 |
TU-t adsz át a 4784. kalandozónak 20 |
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 9 TU árán átcsúsztatsz 9 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 499.]
at 1548 20 |
TU-t adsz át az 1548. kalandozónak 20 |
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 499.]
m 1 1 2 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
[379,87] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy Thargodan mágus. {max. életpontja: 801-880.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy Notermanthi. {max. életpontja: 311-340.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Körbevizsgálódsz. Friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Mufffaló Bill-lel. Kíséretét alkotja egy élőholt Raia szent lovagja, egy élőholt Sir Rasolphius, egy élőholt Raia angyala. Ő Xanthippe férje! Leah félisten hatalmú szolgája. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy derit sodronynadrágot, egy Eldaran karkötőjét, egy értépő sarkantyút, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy Urgod kesztyűjét visel. Felszerelését egy tollaskígyó trófea, egy Notermanthi báró trófea és egy sötét ölész trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Ódon sírhantok gyűrűjében álló fekete tölgy. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. {max. varázspontja: 910; max. pszije: 197.} Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Továbbmész...) [380,86] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 136 pontot kell rákölteni.) Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (adamantit) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Thargodan tábor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy ében halálhajcsár. {max. életpontja: 501-550.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss mutáns nyomok vezetnek keletre.
Találkozol ELFelejett Álmokkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy sárkányfajzat trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {max. varázspontja: 598; max. pszije: 197.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Ravashackkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ősdentor trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {támadása: 21.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Továbbmész...) [381,86] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Thargodan tábor van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy taalru. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 467.]
ep 435 300 |
építed a 435. tárgyat 300 pontért |
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 467.]
ep 155 200 |
építed a 155. tárgyat 200 pontért |
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 467.]
ep 86 100 |
építed a 86. tárgyat 100 pontért |
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 467.]
m 4 4 4 |
mozogsz délre, délre, délre |
[381,87] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy Zinthurg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+6.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg bikafejét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a Zinthurg fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 14, gyógyulás: 14, összesen: +0 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [381,88] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy sárkányfajzat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 281-330.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sárkányfajzat jobb szárnyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel párszor kilyukasztod a sárkányfajzat testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 89, gyógyulás: 20, összesen: -69 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [381,89] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy nanda nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 211-220.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a nanda jobb vállát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a nanda testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a nanda testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a nanda testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nanda belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 9, gyógyulás: 29, összesen: +20 ÉP}
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy kátránygödör van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 443.]
ep 435 300 |
építed a 435. tárgyat 300 pontért |
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 443.]
ep 155 200 |
építed a 155. tárgyat 200 pontért |
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 443.]
ep 86 100 |
építed a 86. tárgyat 100 pontért |
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 443.]
m 4 5 7 |
mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra |
[381,90] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebzett sziklaskorpió. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+10.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió bal első lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kátránygödröt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [380,91] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet.
Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) [379,90] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé.
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 403.]
ep 435 300 |
építed a 435. tárgyat 300 pontért |
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 403.]
ep 155 200 |
építed a 155. tárgyat 200 pontért |
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy vaskohót. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a vaskohó. 55 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [110 pontot használtál fel, van még 293.]
m 7 7 1 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
[378,89] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Longnower hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy törpe bányát. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy viharóriás barlang van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sziklaskorpió nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+10.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió farkát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió farkát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió jobb középső lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sziklaskorpió nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}
Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol Kárásszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Kitaszított trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy tűzelementál trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 285.]
* 1. BP: |
átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 280.]
* 2. BP: |
átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat |
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Vadak Ura részére. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Sajnos nincs nálad pular kristály. [5 pontot használtál fel, van még 275.]
* 3. BP: |
VP elővétele: 15 |
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 275.]
* 4. BP: |
elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 273.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 273.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 273.]
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 243.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 213.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 183.]
* 6. BP: |
t. energia kisütése: 133 |
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 183.]
* 7. BP: |
építed a 720. tárgyat 100 pontért |
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 183.]
* 8. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 180.]
* 9. BP: |
keresed a 115. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy törpemammutot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
* 10. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot |
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 30, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 180 pontod maradt, ebből a következő körre 180 pontot vihetsz át. Kapsz még 606 pontot. A következő körben tehát 786 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 465. fordulód.
Erő: |
48 (50) |
Szint: |
22 |
Merészség: |
7/5 |
Magasság: |
154 cm |
IQ: |
50 |
Támadás: |
21 |
Agresszió: |
6 |
Testsúly: |
40 kg |
Ügyesség: |
47 (48) |
Védekezés: |
79 |
Menekülés: |
40 % |
Életkor: |
169/175 év |
Egészség: |
44 (46) |
Életpont: |
426/421 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
51 (53) |
Varázspont: |
629/4 |
Pénz: |
0 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
28/0 |
Pszi pont: |
216/140 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 2133 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8485 TP-t kaptál. Jelenleg 996870 TP-d van. A következő szinthez még 3130 TP szükséges. Trófeáid:
ősdentor,
ongóliant,
Blounther apó. A 465. fordulódban 5306 arany került a bankszámládra. 5306 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
13/33 |
ökölvívás: |
4/6 |
szúrófegyverek: |
25/62 (+5%) |
vágófegyverek: |
25/38 (+2%) |
ütőfegyverek: |
25/13 (+2%) |
lőfegyverek: |
28/53 (+4%) |
dobófegyverek: |
16/88 (+4%) |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
47/3 (+44%) |
2. nyomkövetés: |
126/69 (+60%) |
3. lopás: |
2/45 |
4. mászás: |
15/79 |
5. csapdakészítés: |
29/0 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
12/13 |
7. gyógyítás: |
70/49 |
8. titkosírás: |
15/66 |
9. felderítés: |
57/41 |
10. szörnyidomítás: |
15/77 |
11. teológia: |
45/8 (+15%) |
12. taumaturgia: |
28/39 (+1%) |
13. versengés: |
4/16 |
14. zene: |
87/73 (+30%) |
15. szörnyismeret: |
30/91 |
16. pszi: |
18/79 (+19%) |
17. zárnyitás: |
5/44 |
18. vadászat: |
43/35 |
19. bányászat: |
34/98 (+10%) |
20. úszás: |
16/70 |
21. csapatmunka: |
1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
20. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) |
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111) |
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) |
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
méregfelhő (#37) |
>> |
Vértestvérek (#9146) |
|
lángcsóva (#31) |
>> |
kputtyintó csalán (#247) |
tűzgolyó (#155) |
>> |
gnóm szolgáló (#181) |
|
|
|
|
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
tompítás (#40) |
>> |
gnóm szolgáló (#181) |
|
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
ongóliant (#159) |
hhaar burka (#32) |
>> |
óriás csontváz (#176) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
jók (#990) |
varázsvédelem (#34) |
>> |
gonoszok (#988) |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(195,71) törpemammut (#115), gránitelementál (#205)
(195,72) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Sheran oltár, sziklaskorpió (#339), Kárász (5300. kalandozó)
(196,70) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Thargodan mágusok (#318), Notermanthi (#257), Mufffaló Bill (2398. kalandozó)
(196,73) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Dornodon oltár, érclelőhely
(197,69) vaskohó (#155), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295), ELFelejett Álmok (3296. kalandozó), Ravashack (5188. kalandozó)
(197,74) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(198,69) Raia oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), érclelőhely, taalru (#249)
(198,70) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Zinthurg (#180)
(198,71) sárkányfajzat (#340), törpe bánya (#435)
(198,72) nanda (#224), törpe bánya (#435)
(198,73) sziklaskorpiók (#339), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Sheran oltár
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* A jelenlét bónusszal rendelkező karakterek ezentúl akkor is megkapják a +5% tapasztalati pontot, ha az aktuális hónapban még nem léptek négy fordulót, csak az előző hónapban. A zsetonkedvezmény viszont továbbra is az ötödik emailes fordulótól kezdve jár.