Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 4. 9h:08' EZ A 469. JÁTÉKHETED, 465. FORDULÓD 470. játékheted kezdete: febr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
ba 999 998 | nem támadod a nőket a férfiakat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A pestisaura 10 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Csiklandozó az érintés (+6 vp). Pásztorbottal párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pestisaurád működik (20 ép-t sebezve). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 11, gyógyulás: 42, összesen: +31 ÉP}
ve 1533 1 | megveszed az 1533. tárgyat 1 |
ve 182 1 | megveszed a 182. tárgyat 1 |
ve 338 1 | megveszed a 338. tárgyat 1 |
ve 276 1 | megveszed a 276. tárgyat 1 |
ve 128 30 | megveszed a 128. tárgyat 30 |
kf 1533 338 276 | kézbeveszed/felveszed az 1533. tárgyat a 338. tárggyal a 276. tárgyat |
ff 513 182 | felt. fegyverváltás: 513 182 |
ba 999 998 | nem támadod a nőket a férfiakat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mosolygó rettenet fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A pestisaura 13 ép-t sebez. A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A mosolygó rettenet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A pestisaura 9 ép-t sebez. Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pestisaurád 18 sebzést okoz. Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 22, gyógyulás: 20, összesen: -2 ÉP}
v 198 98 94 | elmormolod a 198. varázslatot |
[98,94] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Utad során felfedezel egy sziklafészket. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zafír sárkány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 436 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 486 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 114 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 160 életpontot vesztettél. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 dárda. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (96 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pestisaurád 11 sebzést okoz. A zafír sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+21 ÉP). Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 911, sebződés: 1098, gyógyulás: 136, összesen: -962 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (7 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pestisaurád működik (18 ép-t sebezve). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (7 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A pestisaura 17 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1019, sebződés: 11, gyógyulás: 202, összesen: +191 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A pestisaura 12 ép-t sebez. A földsárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A földsárkány melléd csap a farkával! A földsárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 15, gyógyulás: 24, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [100,96] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.
(Továbbmész...) [101,97] Még mindig hegyvidéken vagy.
A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró sziklatestét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megérinted az orgoró sziklatestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az orgoró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 23, gyógyulás: 34, összesen: +11 ÉP}
A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bányarém árnyéktestét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a bányarém jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pestisaurád 11 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A bányarém szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 25, gyógyulás: 44, összesen: +19 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 365 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a kék rothasztó kocsonyás testét. (7 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pestisaurád működik (17 ép-t sebezve). Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a kék rothasztó testét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A pestisaura 2 ép-t sebez. A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
10259 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1140, sebződés: 192, gyógyulás: 194, összesen: +2 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [101,99] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő bíbor szulfagor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (3 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). Kisebb sebet ejt a bíbor szulfagor agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
603 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 6, gyógyulás: 27, összesen: +21 ÉP}
Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a téfea magoflux testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A pestisaura 7 ép-t sebez. Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya jobb csápját. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 16, gyógyulás: 29, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [101,100] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar íjász. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 16 pontot sebződik a pestisaurától. A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 82, gyógyulás: 46, összesen: -36 ÉP}
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Marokra fogva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pestisaurád 13 sebzést okoz. Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pestisaurád működik (4 ép-t sebezve). Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 4, gyógyulás: 17, összesen: +13 ÉP}
Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pestisaurád 12 sebzést okoz. A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 30, gyógyulás: 49, összesen: +19 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a khór darázs jobb középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A pestisaura 14 ép-t sebez. A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Véres nyál csordul ki a khór darázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 7, gyógyulás: 22, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [101,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Szomjúságodat oltod. Oldalt pillantva, meglátsz egy királyi őrsáncot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hayamu Oyabura orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy piromenyét. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a piromenyét bal hátsó lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 7, gyógyulás: 16, összesen: +9 ÉP}
ep 534 100 | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
im 5 | imádkozol |
kf 361 | kézbeveszed/felveszed a 361. tárgyat |
usz 200 | úszol 200 pontért |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pestisaurád 13 sebzést okoz. A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im 0 10 | imádkozol |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 26 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
BÁNYARÉM (7083. SZÖRNY) Képzeld el a legrondább, legocsmányabb, legvisszataszítóbb lényt, ami a fantáziádtól telik. Na, ez a nyomába sem fog érni a bányarémnek. Szavakkal leírhatatlan, ahogy kinéz, gyakran már a látvány sokkja eldönti a csata kimenetelét. Már ha képes vagy szembeszállni vele, ahelyett, hogy sikoltozva menekülnél. Egy biztos: ezentúl rémálmaid gyakori szereplője lesz a bányarém. |
Erő: | 64 (83) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 59 (61) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 59 (61) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/36 év |
Egészség: | 59 (61) | Életpont: | 762/730 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 67 (71) | Varázspont: | 2512/2214 | Pénz: | 1598 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 27/14 | Pszi pont: | 321/384 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/96 (+4%) | ökölvívás: | 1/89 | szúrófegyverek: | 44/69 (+3%) |
vágófegyverek: | 7/48 | ütőfegyverek: | 23/92 (+10%) | dobófegyverek: | 37/93 |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/10 | 2. nyomkövetés: | 85/85 (+39%) | 3. lopás: | 65/0 (+12%) |
4. mászás: | 18/38 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 29/68 | 6. csapdaészlelés: | 78/13 (+2%) |
7. gyógyítás: | 98/55 (+45%) | 8. titkosírás: | 6/52 | 9. felderítés: | 31/85 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 28/48 | 11. teológia: | 142/46 (+46%) | 12. taumaturgia: | 75/42 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 54/95 | 14. versengés: | 28/45 (+20%) | 15. zene: | 4/17 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 40/76 | 17. pszi: | 30/8 (+1%) | 18. zárnyitás: | 29/10 |
19. vadászat: | 15/33 (+11%) | 20. vitalitás: | 5/26 | 21. bányászat: | 32/28 (+6%) |
22. úszás: | 13/11 (+204%) | 23. főzés: | 12/37 | 24. csapatmunka: | 5/27 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (3x), a mutánsoktól (9) bármit (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (8x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (10x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (7x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) |
csupasz izom (#28) | pestisaura (#210) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | káosz szava (#207) | >> | férfiak (#998) | |
káosz szava (#207) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | fürgülés (#92) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval. |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
Összsúly: 33.65 kg | Megterheltség: 19% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
60 | arany (#50) | 4 | dárda (#10) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kisebb zan (#544) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | főnixtoll (#563) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | káosz szimbólum (#361) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | királyi korona (#338) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | nyílvessző (#108) | 3 | nyu-shuriken (#157) | |||
10 | sallank karom (#128) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
1 | szigony (#389) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |