Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. jún. 25. 15h:08' EZ A 1070. JÁTÉKHETED, 464. FORDULÓD 1071. játékheted kezdete: jún. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 36 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4446 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1133 1534 1253 | használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő torát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 2, gyógyulás: 46, összesen: +44 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. (-8 védekezés.) Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a Quwargamanga fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Quwargamanga rücskös torát. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a Quwargamanga díszes potrohát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. A Quwargamanga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 térhajlító kavics. 4 030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 135, gyógyulás: 97, összesen: -38 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
* 2. KP: vv 188 165 71 | elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: vv 24 26 224 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: vv 157 182 76 | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot |
* 5. KP: vv 19 139 73 | elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot |
* 6. KP: kb 36 6 0 | kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot) |
* 7. KP: vv 28 73 73 | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. KP: vv 112 382 227 | elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot |
* 9. KP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
h 1589 965 979 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 100 211 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1124 849 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 257 430 | használod az 1589. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat.
ve 1322 | megveszed az 1322. tárgyat |
v 22 271 2 | elmormolod a 22. varázslatot |
ve 849 5 | megveszed a 849. tárgyat 5 |
ve 1 5 | megveszed az 1. tárgyat 5 |
ve 1557 10 | megveszed az 1557. tárgyat 10 |
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
kb 153 50 | kiveszel a bankból a 153. tárgyat (50 darabot) |
a 1253 1436 20 | átadod az 1253. tárgyat az 1436. kalandozónak (20 darabot) |
aa 849 153 1322 | átadod a 849. tárgyat a 153. tárgyat az 1322. tárgyat |
aa 1557 | átadod az 1557. tárgyat |
a 1 1436 4 | átadod az 1. tárgyat az 1436. kalandozónak (4 darabot) |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
h 1894 | használod az 1894. tárgyat |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedéked átfúrja a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a vark. kardtáncos bal karját. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 209 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a vark. kardtáncos jobb oldalát. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 991 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1667, sebződés: 305, gyógyulás: 205, összesen: -100 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 24 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök jobb vállát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 38 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar bal vállát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 23 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 13, gyógyulás: 41, összesen: +28 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 36 életpontot sebződik. Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 67 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 19, gyógyulás: 43, összesen: +24 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 56 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar iszákos bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 46 életpontot sebződik. A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos bal lábát. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a varkaudar iszákos jobb vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 069 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 124, gyógyulás: 89, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [198,113] Ritka erdőbe érkeztél. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy csataremák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 30 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csataremák testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a csataremák testét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a csataremák fejét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 67 életpontot sebződik. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a csataremák testét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Tűzelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a csataremák jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1621, sebződés: 236, gyógyulás: 212, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [197,114] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy varkaudar iszákos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 62 életpontot vesztettél. A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 66 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 95 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 74 életpontot sebződik. A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. 3 069 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 135, gyógyulás: 110, összesen: -25 ÉP}
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 55 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a massza testét. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 65 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a massza jobb első lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 199 életpontot sebeztél. Érdes nyelvével a massza néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A massza néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 3 853 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 893, sebződés: 146, gyógyulás: 100, összesen: -46 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éjkornis testét. (3 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 38 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd az éjkornis testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 235 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, 2 ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 720 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 57, gyógyulás: 55, összesen: -2 ÉP}
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (pszi-acéltorony védelmezte.) Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza egyik karját. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a massza tömpe orrát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a massza ollója véres sebeket ejt a testeden. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A massza farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megcsipkedi a massza a jobb válladat. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 5 586 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 178, gyógyulás: 104, összesen: -74 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 33 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a massza egyik karját. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a massza szőrös fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A massza leken néhány pofont. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Marásokat ejt rajtad a massza. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 50 életpontot vesztettél. A massza nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 5 612 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 297, gyógyulás: 99, összesen: -198 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel felnyársalod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (74 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 26 életpontot sebződik. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 195 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 21, gyógyulás: 94, összesen: +73 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 60 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a massza fityegő hártyáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza bal első lábát. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a massza testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod támad. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 209 életpontot sebeztél. A massza néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a massza végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 5 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 992, sebződés: 184, gyógyulás: 101, összesen: -83 ÉP}
(Továbbmész...) [199,117] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar vajákos lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 27 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 97 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 44 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 960, sebződés: 176, gyógyulás: 109, összesen: -67 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 68 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 25, gyógyulás: 101, összesen: +76 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a zoloboo sámán jobb vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 21 életpontot sebződik. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán testét. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 28, gyógyulás: 55, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar katona nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar katona testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 28 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a varkaudar katona bal karját. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar katona testét. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Tűzelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a varkaudar katona testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tűzelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 7 040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1361, sebződés: 266, gyógyulás: 200, összesen: -66 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 28 életpontot sebződik. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 33 életpontot sebződik. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Tűzelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 24, gyógyulás: 44, összesen: +20 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 66 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. Karmaival a varkaudar íjász megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 61 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar iszákos jobb lábát. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Tűzelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 99 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 069 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 144, gyógyulás: 116, összesen: -28 ÉP}
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
ef 50 506 | energia fejlesztése 50 |
* 1. BP: v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
DIREKT KONTAKTUS I. (121. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Direkt Kontaktus egy speciális támadó pszi képesség, amelyet a Pszi-Acéltornyon való áthatolásra fejlesztettek ki. Használatakor az ellenfél dobhat egy mentődobást, és ha az sikertelen, elveszíti összes pszi pontját, és ennek egy részét megkapod (de nem mehet a max. érték háromszorosa fölé). A kapott pszi pont a pszi szakértelmedtől függ, de nem lehet több egy bizonyos értéknél (110 pszi pont). A Direkt Kontaktus I. ismerete egyben immunitást is jelent a vele való támadással szemben! Tehát ha ellenfeled is ismeri a Direkt Kontaktus I-et, nem szívhatod el pszi pontját. (Ezt automatikusan megérzed, és ilyenkor nem használod a képességet.) A használata 35 pszi pontba kerül. (Megjegyzés: azoknak a szörnyeknek van pszi pontja, amelyek pszi támadást használnak.) A direkt kontaktus I-et és II-t összesen legfeljebb háromszor használhatod egy körben (ebbe nem számít bele a sikertelen használat.) |
RYUKU FÜGGŐ (1322. TÁRGY) A ryuku függő egy piciny kék szalra drágakő, melyet egy vékony csiptetővel bárki a fülébe akaszthat. Szalrát már ezer éve nem bányásznak a ryuku anyaországban sem, és előtte is csupán nagy ritkán bukkantak egy-egy gyorsan kimerülő lelőhelyre. Így hát a szalra az idő múlásával egyre értékesebbé válik. Másrészt a ryukuk általában semmilyen fülbevalót nem hordanak, így most ritka nagy szerencséd van, hogy egy ryuku függőt zsákmányoltál. Ha a varázslatos ékszert a füledbe akasztod, +1 sebzést, +2 támadást, +2 védekezést kapsz, valamint minden tulajdonságod megnő eggyel. A függőt csak a 25. tapasztalati szintet elért kalandozók viselhetik. |
ÉBEN DOBÓNYÍL (849. TÁRGY) Ha Éjvadász tűhegyes karmait használnád egy dobónyíl hegyének, bozótos terepen keresnél megfelelő nyelet a dobónyílnak, és a végébe pedig egy madártollat tűznél (a könnyebb célzás érdekében), nagyon értékes dobófegyvert kapsz. Az összeillesztés fáradalmai 3 TVP-det emésztik fel. Az így kapott ében dobónyíl Éjvadász nehezen beszerezhető karmai miatt mágikus fegyvernek számít, 6D6+6-t sebez, és használatakor +5 támadást kapsz. A csata után, melyben használtad, szinte biztos, hogy megtalálod, hiszen ha kell, akár hosszú ideig is kutatsz minden egyes darabja után. |
Erő: | 44 (58) | Szint: | 43 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 43 (70) | Támadás: | 84 (88) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 49 (64) | Védekezés: | 110 (118) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/46 év |
Egészség: | 45 (59) | Életpont: | 1300/1302 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 46 (63) | Varázspont: | 2522/1136 | Pénz: | 2498 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 90/30 | Pszi pont: | 312/26 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/60 | ökölvívás: | 3/61 | szúrófegyverek: | 38/67 (+15%) |
vágófegyverek: | 10/10 | ütőfegyverek: | 29/72 (+6%) | lőfegyverek: | 33/73 (+11%) |
dobófegyverek: | 20/75 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,119 mezőn táborozol |
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 7. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 63, 62, 87, 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/12 | Max életkor 87 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 237 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 63/36 | 2. nyomkövetés: | 102/72 (+39%) | 3. lopás: | 6/99 |
4. mászás: | 22/73 | 5. csapdakészítés: | 14/29 | 6. csapdaészlelés: | 14/9 |
7. gyógyítás: | 74/99 | 8. titkosírás: | 14/0 | 9. felderítés: | 38/6 (+19%) |
10. szörnyidomítás: | 8/54 | 11. teológia: | 95/41 (+11%) | 12. taumaturgia: | 167/4 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 8/91 | 14. versengés: | 19/55 (+8%) | 15. harcművészetek: | 3/99 |
16. zene: | 10/99 | 17. szörnyismeret: | 21/99 | 18. pszi: | 34/4 (+4%) |
19. zárnyitás: | 3/74 | 20. vadászat: | 8/72 | 21. vitalitás: | 2/92 |
22. bányászat: | 33/4 (+1%) | 23. úszás: | 10/62 | 24. főzés: | 4/18 |
25. csapatmunka: | 4/35 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | tűzmágia (#157) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | ében hadúr (#294) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | agytaposás (#180) | >> | Thargodan mágus (#318) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését! |
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 27 (limit: 480), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 5 201. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 203. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 129, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 14 250. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
a közösség ereje (123) |
bajnokok koronája (139) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a tanítók türelme (181) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
az őrzők ébersége (312) |
alattvalók védelme (345) |
földmágia (357) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 263 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 267 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1841. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | vámpírölő (#951) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | nitmák penge (#837) | 1 | vadászkés (#1264) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | * | Din cséphadarója (#840) | 1 | * | Fairlight botja (#476) | 1 | Zarknod szeme (#740) | |
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | * | ezüsttollú nyíl (#363) | 13 | kerek kő (#19) | 8 | mihlanil nyíl (#597) | ||
1 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bogyógránát (#430) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | díszes tunika (#1488) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | lidérckorona (#531) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | démoni palást (#1573) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
$1 | * | ryuku vállvédő ($1323) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | Urgod kesztyűje (#462) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | tradicionális öv (#1368) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
5 | mópat token (#585) | 2 | * | ősplazma (#839) | 1 | * | Zu'lit fülkarikája (#727) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
6 | halálhozó talizmán (#813) | 2 | korinthai talizmán (#814) | 1 | Natharion amulett (#742) | |||
4 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | * | Sshreakza amulettje (#836) | 2 | * | szerencsetalizmán (#366) | |
8 | trófea nyaklánc (#196) | $1 | * | villám szimbólum ($145) | 4 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | mászó-karperec (#392) | 1 | Natharion karkötő (#738) | |||
1 | * | teriádbőr karkötő (#1297) | 1 | * | Xanathal karkötője (#956) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | bo'adhun gyűrű (#743) | 1 | * | drakolder gyűrű (#969) | 1 | Rughar gyűrűje (#518) | ||
1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | * | Vlagyimir gyűrűje (#822) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | olimpia kvazármedál (#1861) | 1 | * | örökkéval. éjköve (#2181) |
1 | * | q. ölő érem (#2088) | 1 | * | zinthurgirtó érem (#2194) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
15 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 143] | ||||||
2 | Fekete Kehely (#283) | [bennük 2 korty sötét ital (#284), fér még: 8] | ||||||
16 | fűszertartó (#210) | [bennük 50 csepp sáfránypor (#211), fér még: 30] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
25 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 80 pondróvér (#1232), fér még: 220] | ||||||
9 | sullár hólyag (#168) | [bennük 109 csepp spiritusz (#170), fér még: 71] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | térdeplő tülök (#1440) | [üres, kapacitás: 18] | ||||||
9 | toxyl üvegcse (#592) | [üres, kapacitás: 90] | ||||||
9 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 108] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 10 korty víz (#27), fér még: 30] | ||||||
10 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 200] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
6 | acéltű (#334) | 15 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | árnyékkulcs (#566) | 1 | Augur varázskönyve (#1097) | |||
1 | Baghar fétise (#1098) | 18 | csontkulcs (#74) | 3 | deus ex machina (#1) | |||
72 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 1 | gernim balzsam (#1894) | |||
10 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hűségérme (#1141) | 5 | inváziós trófea (#2166) | |||
13 | kaja (#2) | 1 | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | 1 | keg gomba (#1615) | |||
1 | kinemfogyó tegez (#368) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kristályfolyadék (#449) | |||
16 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | 4 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | mágikus gyertya (#1600) | 2 | mágikus térkép (#2167) | 6 | manakristály (#500) | |||
3 | márványkulcs (#245) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 27 | moa kristály (#2203) | |||
1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | Morgan szilánkja (#508) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | oldalzsák (#1172) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | |||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | roxati zárfaló (#314) | |||
2 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 35 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 5 | szeksztáns (#32) | |||
1 | távcső (#42) | 5 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | |||
3 | törpe őskő (#633) | 28 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csésze (#841) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | acélpengőke (#231) | 1 | adamantit (#627) | 49 | álompor (#396) | |||
2 | amniosz (#203) | 4 | borkonyó bibe (#312) | 5 | csalánvirág (#582) | |||
61 | csillezsályalevél (#1253) | 30 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
3 | darázsszárny (#652) | 1 | din formázó minta (#301) | 1 | dlathog kőzet (#829) | |||
4 | dramoan kő (#967) | 147 | drótszőr (#37) | 75 | ében toboz (#578) | |||
2 | eknozol (#540) | 1 | entitás esszencia (#1833) | 2 | era formázó minta (#418) | |||
6 | ezüstdarab (#326) | 36 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
1 | galachmit (#310) | 2 | gór formázó minta (#444) | 21 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | iknegurin (#541) | 15 | kaktuszbogyó (#429) | 32 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kreommat szirom (#925) | 2 | kvazár (#244) | 13 | lótuszvirág (#447) | |||
134 | mákrózsa virág (#56) | 7 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | mópat tetem (#584) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 29 | mutáns csont (#331) | 4 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 10 | rókafarok (#124) | 1 | sárkány ékkő (#1632) | |||
14 | varányszem (#30) | 2 | vörös zyel (#606) |
Összsúly: 170.92 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (28 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28) | 7 | adamantit (#627) | 5 | angyalok kesztyűje (#609) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronz taider (#641) | 11 | bunthar bőr (#733) | 87 | ében toboz (#578) | 60 | extra takarmány (#1360) | 80 | ezüstdarab (#326) | 10 | fáklya (#36) | 270 | gyöngymangó (#135) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 4 | holdbőr (#1236) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | 8 | kvazár (#244) | 450 | madártoll (#112) | 180 | mákrózsa virág (#56) | 50 | pirkit (#153) | 1 | Raia pallosa (#426) | 2 | ryuku kalapács (#724) | 1 | ryuku menetpajzs (#1320) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | 65 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szögletes kő (#17) | 7 | Tilnetor kardja (#474) | 1 | tleikan manakő (#1144) | 1 | Trákin csákánya (#367) | 1 | tükörpáncél (#519) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2054 | arany (#50) | 4 | acélpengőke (#231) | 20 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | gernim balzsam (#1894) | 1 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | keg gomba (#1615) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | sáfránykő (#979) | |||
2 | szürke bőrkesztyű (#271) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 20 | ében toboz (#578) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | galachmit (#310) | 1 | gyöngymangó (#135) | 19 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | moa kristály (#2203) | 4 | purifikátor háj (#269) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | |
111 | |
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|