Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jan. 6. 9h:20' EZ A 856. JÁTÉKHETED, 464. FORDULÓD 857. játékheted kezdete: jan. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1987 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat az 1097. tárgyat az 1101. tárgyat |
h 1589 1287 1380 | használod az 1589. tárgyat |
ef 20 505 | energia fejlesztése 20 |
kb 17 10 | kiveszel a bankból a 17. tárgyat (10 darabot) |
bb 593 642 313 | beraksz a bankba az 593. tárgyat (642 darabot) |
hu 111 477 1550 | hulladék: 111 477 1550 |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
v 96 186 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
im 0 5 | imádkozol |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vezérfarkas támadó fejét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a vezérfarkas testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a vezérfarkas támadó fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével kicsit megvagdalod a vezérfarkas testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a vezérfarkas nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 454, gyógyulás: 0, összesen: -454 ÉP}
pki 6000 | kiveszel a bankból 6000 aranyat |
pbe 9999 5827 | beraksz a bankba 9999 aranyat az 5827. kalandozónak |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 90 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a vezérfarkas jobb lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvagdalod a vezérfarkas támadó fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A vezérfarkas többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A vezérfarkas néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével néhányszor megkarcolod a vezérfarkas bal lábát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a vezérfarkas fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 460, gyógyulás: 0, összesen: -460 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex farkát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével néhányszor megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 3126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 87 életpontot sebeztél. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 183 életpontot sebeztél. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 88 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [177,58] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő áeratikus hasnyák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 84 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [176,57] A bozótos után most hegyek között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mouthlan. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káoszcsapás varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a mouthlan fejét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod a mouthlan testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a mouthlan testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a mouthlan lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mouthlan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}
Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát bal karját. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
fa 17 5827 11 | feladod a 17. tárgyat az 5827. kalandozónak (11 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszpengével néhányszor súrolod a hordóagyú mameluk fejét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 27 aranyat. 2770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
v 198 199 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[199,119] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 gyöngymangó. 2047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal vállát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 2047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 103 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1862 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal karját. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (43 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével kicsit megvagdalod a varkaudar iszákos jobb lábát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a varkaudar iszákos bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy varkaudar varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló jobb lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 86 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1862 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 166 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1862 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1862 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 27 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr fejét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 3264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot) |
* 3. BP: | keresed a 687. szörnyet |
* 4. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 78 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a hattyúkirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 949. tárgyat |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 84 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor meglegyinted a csataremák testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (12 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével néhányszor súrolod a csataremák fejét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor súrolod a csataremák feléd kúszó csápját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A csataremák vastag csápjai óriási ütéseket mérnek jobb karodra és kézfejedre. (12 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 363, gyógyulás: 0, összesen: -363 ÉP}
* 7. BP: | beraksz a bankba a 2. tárgyat (1000 darabot) |
* 8. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 29 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 29 pontért |
ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY) Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak, és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi. A BE 497 paranccsal magad is megküzdhetsz olyan szörnyekkel, melyeket a varkaudarok foglyul ejtettek, és az arénában szórakoztatásra használnak. Második paraméterként megadhatod, hogy hány csatát szeretnél megvívni (max. 8-at), ha pedig harmadik paraméterként egyet adsz meg, akkor a te szintednél erősebb szörnyekkel is vállalsz csatát. Lehetőség van ezenfelül anyagilag is támogatni az arénát. Ehhez a H 497 parancsot kell kiadnod. Második paraméterként a támogatás összegét mértékét kell megadnod 100 arannyi egységekben (tehát a H 497 10 parancs 1000 arany befizetését eredményezi), harmadik paraméterként pedig a kívánt szörny sorszámát. Ha egy szörnyre a felajánlás eléri a 100000 aranyat (és a mindenek felett álló entitás, a Játékvezető is engedélyezi), a szörny bekerül az arénagödörbe ellenfélként. |
MOUTHLAN (665. LÉNY) A mouthlanok egy idegen civilizáció szülöttei. Senki nem tudja, honnan jöttek, mi a céljuk, egyetlenegy dolog biztos: bármelyik társadalomba könnyedén be tudnak illeszkedni. Az elvegyülés titka az alakváltó képességükben rejlik, ha akarják, úgy néznek ki, mint egy ember a köznép soraiból, ha akarják, egy megfáradt elf vándornak látszanak, ha viszont céljuk azt kívánja, akár a király alakját is minden nehézség nélkül magukra tudják ölteni. Van, aki úgy véli, ehhez ismeretlen mágiaforrásokra van szükségük, van viszont olyan, aki buzgón állítja, mindez testi adottság. A mouthlan eredeti alakja viszont a legvadabb rémálmoknál is borzalmasabb, és mivel számára ez a legkényelmesebb "viselet", ha sikerül egy ilyen lényt meglepned, minden bizonnyal ebben találod. Mint egy massza, vagy egy alaktalan amőba, testét pillanatok alatt képes átkonfigurálni, például ha úgy hozza szükség, lesújtani készülő csápjait háromszor akkorára képes duzzasztani, mint az pár pillanattal előtte volt. De ezt majd a behorpadt páncélöltözeteden tapasztalhatod. (A mouthlan nem SZörnyKereshető.) |
Erő: | 30 (43) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 45 (66) | Támadás: | 33 (36) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 32 (39) | Védekezés: | 69 (75) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/156 év |
Egészség: | 56 (63) | Életpont: | 604/525 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 36 (44) | Varázspont: | 1466/760 | Pénz: | 6797 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 174/264 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 2/28 | szúrófegyverek: | 6/22 |
vágófegyverek: | 29/57 (+13%) | ütőfegyverek: | 18/22 | lőfegyverek: | 31/11 (+7%) |
dobófegyverek: | 4/3 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); stukilövedék (#414) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/70 | 2. nyomkövetés: | 106/50 (+20%) | 3. lopás: | 3/75 |
4. mászás: | 15/71 | 5. csapdakészítés: | 43/89 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 13/82 |
7. gyógyítás: | 63/19 | 8. titkosírás: | 20/71 | 9. felderítés: | 28/39 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 19/41 | 11. teológia: | 85/98 (+11%) | 12. taumaturgia: | 114/75 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 6/24 | 14. versengés: | 10/56 | 15. zene: | 294/7 (+140%) |
16. szörnyismeret: | 10/80 | 17. pszi: | 24/80 (+4%) | 18. zárnyitás: | 2/10 |
19. vadászat: | 21/43 (+3%) | 20. bányászat: | 19/65 (+20%) | 21. úszás: | 2/77 |
22. csapatmunka: | 4/58 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 4938. karakternek |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot ) |
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
villámmágia (#227) | mágikus ütés (#147) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg harcos (#201) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | szintszívó (#96) | banshee-sikoly (#373) | >> | nómenklatúra (#158) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | banshee-sikoly (#373) | >> | taalru (#249) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
2.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) illúzió trófea (137) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) mágikus dallamok (254) a butaság ára (273) díszes hangszer (280) concerto grosso (308) bárdhírnév (335) isteni muzsika (348) kötélbűvölés (381) a zene ereje (396) célzott lövés (408) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 15 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 154 TU szükséges.) tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
68 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
166 | gyógykenőcs (#313) | 9 | gyöngymangó (#135) | 25 | jégkristály (#593) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 5 | tünde nyíl (#554) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
415 | arany (#50) | 4 | álompor (#396) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
5 | hattyútoll (#1222) | 9 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | tl'urlang méreg (#946) | 1 | varányszem (#30) | |||
1 | varázskő (#305) |