TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2008. jan. 30. 9h:11'
EZ A 464. JÁTÉKHETED, 463. FORDULÓD
465. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
|
AUTHORICUS KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,62] koordinátán.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Minden varázserőd visszatért. (+215 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+108 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ez a fajta szörny ilyen messzire nyugaton nem él, ezért nem is pazarolsz rá TVP-t.)
* 1. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 801.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 801.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 799.]
* 2. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 797.]
Szupersebesen mormolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 795.]
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 793.]
* 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 791.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Gyorsvarázsolsz! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 787.]
* 4. KP: |
elmormolod a 75. varázslatot |
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 787.]
* 5. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 785.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 783.]
* 6. KP: |
használod az 1546. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 783.]
* 7. KP: |
elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. [-40 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 781.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 nyílvessző). [0 pontot használtál fel, van még 781.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 779.]
* 8. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 779.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 779.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 779.]
* 9. KP: |
elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 779.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 777.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 777.]
l 1 50 0 |
lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
l 2 50 0 |
lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
l 3 50 0 |
lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
l 4 50 0 |
lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
l 5 50 0 |
lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
l 6 50 0 |
lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
l 7 50 0 |
lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
l 8 50 0 |
lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
l 9 50 0 |
lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
l 1 211 0 |
lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
ext |
visszadátumozás kérelem |
Visszadátumoztunk 5 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
fu 2 |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
ek 4 3676 |
t. energia kisütése: 4 3676 |
Kutatni kezdesz a másik tudat után. Tapogatódzol... [-1 TU.] Megtaláltad! Tőled nyugatra 3, délre 96 mérföldre található, egy A Káosz Harmóniája nevű, 9170. számú K.T. tagja, melynek jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. MXTU-ja kb. 14-16, TU-ja nincs. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
vv 156 76 |
elmormolod a 156. varázslatot a 76. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 772. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 770.]
jlk 1629 |
jelszó kimondása 1629 |
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gyóntatás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 dárda. Több lövedéked átfúrja a massza farkát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a massza testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod a massza testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A pestisaura 15 ép-t sebez. A massza többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. Utolsó pillanatban ugrasz félre a massza öklelő szarvai elől. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy, egy vasérc és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 pirkitet. 1688 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 50, gyógyulás: 22, összesen: -28 ÉP}
A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Igen, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő, egy bronzhegyű lándzsa, egy ezüst kulcs, egy ubuk dobónyíl, egy bumeráng és egy obszidián függő. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 755. Kapsz 3 VP-t.]
v 96 73 59 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(95,62) massza (#217)
[73,59] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Szomjúságodat oltod. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 745. Kapsz 2 VP-t.]
be 696 3 |
bemész a 696. épületbe |
Lopva körülnézel, hogy nem lát-e senki, majd odamész a ház bejáratához. A fiatalok mosolyogva üdvözölnek. - Helóka! Szeretnék a vendégetek lenni. - ezzel átnyújtasz egy erszényt, benne 200 arannyal. Bekísérnek az előtérbe, majd a váróterembe. A helyiség ízlésesen berendezett, hatalmas, déli növényeket látsz cserepekben, a szekrényeken és falakon mindenféle távoli országból származó csecsebecsék, szobrocskák, fegyverek. Üdvözöl a ház úrnője, és miután az egyik ajtónálló kézjellel értésére adja, hogy milyen szolgáltatásért fizettél, tapsol néhányat. Leeső álladat három szolgáló próbálja a helyére visszajuttatni, amikor a tüneményes szépségű, ezüsthajú, kék szemű Leila szinte földöntúli kecsességgel eléd libben. Nem tudod, hogy milyen parfümöt használ, de egy biztos: csodálatos illatfelhő lengi körül. Kiszáradt torokkal, nyögni is képtelenül mész fel a második emeletre, miközben Leila kötetlenül és láthatóan azonos hozzáértéssel társalog a politikáról, időjárásról, mágiáról, háborúról. A lakosztály, ahol vendégül látnak, fényűzően van berendezve. Kicsit zavarba ejt, hogy a szobában rajtatok kívül egy teljes elf zenekar is tartózkodik, de kiderül, hogy ez is része a szertartásnak, és amint szükséges, távozni fognak. Leila varázslatos zamatú bort tölt neked egy díszes kupába. Mámoros fejjel, alig érted, amit Leila mesél neked, teljesen elmerülsz abban az elbűvölő szempárban. Nem vitás, Leila NAGYON közel állhat Elenioshoz. Nem is emlékszel, mikor takarodtak el a zenészek, de már kettesben vagytok: Leila simogatva fejti le a ruhádat, majd egy forró vízzel teli dézsához vezet, és illatos szappannal megfürdet. Most valahogy úgy érzed, hogy sosem akarsz visszatérni a vadonba, a szörnyek közé! A hatalmas, fejedelmi ágyban vár rád Leila, amíg megtörülközöl. Ami ezután következik, az életed egyik legcsodálatosabb, legmaradandóbb élménye: meg vagy győződve róla, hogy amint bukszád engedi, vissza fogsz térni ide! Nem tudod hogyan, de a légyott valami fantasztikus módon, szellemileg is ellazított. (+50 varázspont.) A ház úrnőjének megköszönöd a kiváló színvonalú szolgáltatást, és elhagyod a piroslámpás házat. [5 pontot használtál fel, van még 740. Kapsz 1 VP-t.]
[72,59] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló vortexmágus harciasan megindul feléd.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 431 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 155 életpontot vesztettél. Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 dárda. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Ezt a támadást elhibáztad! Pestisaurád 12 sebzést okoz. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 174 életpontot vesztettél. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Kőkalapáccsal megpöccinted a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 167 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 496, gyógyulás: 0, összesen: -496 ÉP}
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... A következő próba egy piros ruhás gnóm asztalánál vár rád. Az asztalon apró fa és fémdarabok fekszenek, a feladat pedig: ebből egy tárgy összeszerkesztése. Fél óráig küszködsz, előfordul, hogy le kell bontanod már meglévő részeket, de ez csak segít a továbbhaladásban. Munkád végeztével büszkén emeled fel a kis szerkezetet... Ügyességpróba következik. Három labdát adnak a kezedbe, és elmondják a feladatot: zsonglőrködnöd kell. Határozottan kezded el a labdákat dobálni, kezdeti lelkesedésed viszont azonnal alábbhagy, amint azok a földön kötnek ki. 1599 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a kőkés. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 1 mocsári penke, 5 elkarog szőr, 1 moa üveggömb, 1 aranylánc, 1 ezüst karkötő.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 1 Tisztítótűz, 1 Influenza, 1 Ellenvarázslat, 1 Sötét halál, 1 Szerencsejáték. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó rezzenéstelen arcáról semmit nem lehet leolvasni. Rövid tétovázás után, emeled a licitet. Ellenfeled, mintha számított volna rá, azonnal eldobja lapjait. Nyertél. 2. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Ellenvarázslat, 1 Sötét halál, 1 Kaszabolósáska, 1 Influenza. Ez egy pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 2 Ellenvarázslat, 1 Orbitális mackósajt, 1 Sötét halál, 1 Szerencsejáték. Semmi változás. Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 1 Aranyeső, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Temető, 1 Orzag bilincse, 1 Kisebb quwarg istenség. Nyertél. 3. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Influenza, 2 Kaszabolósáska, 1 Sötét motyogó. Ez két pár! Kérdőn pillantasz az árnymanóra, majd rezzenéstelen tekintete láttán felbátorodsz. Nagyobb összeggel megemeled a tétet, majd elégedetten tapasztalod, hogy ellenfeled bedobja a lapjait. Nyertél. 1599 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 92 aranyát. Kártyapartnered még mindig hitetlenkedve az aranykupac mellé rak egy aranytermő erszényt. Zsebre vágod jogos nyereményed, majd búcsút intesz az árnymanónak.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Hirtelen énekhang tölti be a folyosót, s hamarosan tested bódult viselkedésén levonhatod hatását: nem érzed végtagjaid, mintha nem is léteznének; fejedből minden értelmes gondolat eltűnik egyetlen pillanat alatt; többre nem is emlékszel. Amikor magadhoz térsz, a bejáratnál találod magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). 1599 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A pestisaura 13 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Csiklandozó az érintés (+6 vp). Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A pestisaura 7 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 10, gyógyulás: 92, összesen: +82 ÉP}
Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd az útonálló bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pestisaurád 10 sebzést okoz. Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 álomport 1 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 2 elkarog szőrt 2 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 1 gyíkfüvet 1 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 1 bumerángot 4 aranyért, 1 ubuk dobónyílat 5 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 vasércet 2 aranyért.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [60 pontot használtál fel, van még 680. Kapsz 12 VP-t.]
ve 214 10 |
megveszed a 214. tárgyat 10 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 680.]
ve 122 3 |
megveszed a 122. tárgyat 3 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 680.]
ve 267 3 |
megveszed a 267. tárgyat 3 |
Vásároltál 3 fülemüle agyart. 21 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 680.]
ve 225 1 |
megveszed a 225. tárgyat 1 |
Vásároltál 1 orgyilkos tőrt. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 680.]
ve 210 5 |
megveszed a 210. tárgyat 5 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 680.]
ve 408 1 |
megveszed a 408. tárgyat 1 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 680.]
kf 225 2 |
kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 680.]
m 5 8 8 |
mozogsz délnyugatra, északra, északra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[95,62] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Mi az: Alacsonyabb a fűnél, de hosszabb az erdőnél.
(Továbbmész...) [95,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Messze, a nádas mélyén valami mélyen, fenyegetően felmordul. Látsz egy nekrofunt. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a varkaudar bal vállát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A pestisaura 7 ép-t sebez. A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod a kobudera férfi (Auralátás: NaUgyanKii - 3310. kalandozó) táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Közel lopódzol a másik motyójához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. Egy pillanatra azt hiszed, hogy a másik észrevett, de nem! Elrakod, amit akartál (31 aranyat). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [95,60] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 641. Kapsz 7 VP-t.]
m 8 7 6 |
mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra |
[95,59] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Troll vagy? Erőt akarsz? Lépj be a Kvazársziklákhoz! Keresd a véres csatabárdot! Bunkós Baxi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy elf kósza házát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy trikornis. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a trikornis testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A pestisaura 3 ép-t sebez. A trikornis szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A trikornis feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 14, gyógyulás: 25, összesen: +11 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [94,58] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis jobb vállát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pestisaurád 10 sebzést okoz. A trikornis szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a trikornis patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 15, gyógyulás: 25, összesen: +10 ÉP}
Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [93,58] Fák, mindenütt csak fák. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő khór darázs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a khór darázs bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pestisaurád 9 sebzést okoz. A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 darázsfarok. 561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 7, gyógyulás: 25, összesen: +18 ÉP}
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 611. Kapsz 6 VP-t.]
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Tanítványod sajnos még nem fejlődött eleget. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 581. Kapsz 6 VP-t.]
be 192 |
bemész a 192. titkos labirintusba |
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét honol. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-12 varázspont.] Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 576. Kapsz 1 VP-t.]
lm 900 33 27 |
mozogsz 900 33 27 |
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Továbbsuhansz a folyosón. [11. PONT.]
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Baraduin Gróf letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. Suttyomban elemelsz valamit a másik motyójából. Zsákmányod 2 vasérc! Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) Belépsz a térképen is jelölt szobába. [31. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [32. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [33. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [31. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [30. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [29. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [28. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [27. PONT.] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 márványkulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. [59 pontot használtál fel, van még 517. Kapsz 11 VP-t.]
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [26. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [35. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [34. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Úgy suhansz, mint az árnyék. [22. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 497. Kapsz 4 VP-t.]
lm 19 18 23 |
mozogsz 19 18 23 |
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [21. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [16. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [19. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [16. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [18. PONT.] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-29 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [16. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [20. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [21. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [22. PONT.] Továbbmész. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [23. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy miksziszi húsgólem. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a miksziszi húsgólem rotható testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel megdöföd a miksziszi húsgólem testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pestisaurád működik (7 ép-t sebezve). A miksziszi húsgólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A miksziszi húsgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1527 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 9, gyógyulás: 44, összesen: +35 ÉP}
Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [55 pontot használtál fel, van még 442. Kapsz 11 VP-t.]
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [0 pontot használtál fel, van még 442.]
lm 38 39 42 |
mozogsz 38 39 42 |
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [22. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [34. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [35. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [36. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [37. PONT.] Folytatod az utat. Újabb kanyar! [38. PONT.] Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [39. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [40. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [41. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás patkány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod az óriás patkány bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás patkány jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az óriás patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [42. PONT.] [50 pontot használtál fel, van még 392. Kapsz 10 VP-t.]
lm 47 47 47 |
mozogsz 47 47 47 |
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [41. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [44. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [45. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [46. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [47. PONT.] Egy óriás szőröspókot veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 dárda. Lövedékeiddel perforálod az óriás szőröspók puha testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás szőröspók förtelmes fejét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az óriás szőröspók puha testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pestisaurád 3 sebzést okoz. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 27 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 15 ugh mérget.) 1568 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 12, gyógyulás: 51, összesen: +39 ÉP}
Legyőzted a labirintus mélyén rejtőző ocsmány szörnyet, nyilván ez lehetett a feladat, amelyet a toborzáshoz kértek. Mostmár elégedetten térhetsz vissza. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[25 pontot használtál fel, van még 367. Kapsz 5 VP-t.]
vv 109 |
elmormolod a 109. varázslatot |
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 365.]
v 96 93 55 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(93,58) a 192. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), khór darázs (#348), Baraduin Gróf (5084. kalandozó), miksziszi húsgólem (#126), óriás patkány (#42), óriás szőröspók (#7076)
(94,58) trikornis (#104)
(95,59) Chara-din monolitja (#534), elf kósza háza (#681), trikornisok (#104)
(95,60) gumifa (#38), Leah oltár, 46. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(95,61) nekrofun (#173), varkaudarok (#64), egy kobudera férfi
(95,62) massza (#217), phua-kúp (#372)
[93,55] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját.
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Van itt egy Toborzóiroda (760. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 355. Kapsz 2 VP-t.]
be 760 |
bemész a 760. épületbe |
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
[500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 lajstrom medál.] Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 350. Kapsz 1 VP-t.]
be 760 |
bemész a 760. épületbe |
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
- A hírek szerint Huertoltól délre nagyszámú varkaudar sereg gyülekezik. A király felhívása, hogy mindenki, aki csatlakozott a seregéhez, menjen oda és harcoljon a megszállók ellen. De ha odamész vigyázz, viseld a lajstrom medálod, különben a királyi csapatok téged is ellenségnek fognak tekinteni, mint azokat a kalandozókat, akik a legutóbbi invázió során is a varkaudarok oldalán harcoltak. Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 345. Kapsz 1 VP-t.]
kf 1753 |
kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat |
A ruhádra illeszted a lajstrom medált. [0 pontot használtál fel, van még 345.]
m 8 1 |
mozogsz északra, északkeletre |
[93,54] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 17 pontot sebződik a pestisaurától. Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "
(Továbbmész...) [94,53] Még mindig a városban vagy.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 2 vasércet 4 aranyért, 1 darázsfarkat 14 aranyért.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol Crysania tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Egy pillanatra azt hiszed, hogy a másik észrevett, de nem! Elrakod, amit akartál (137 aranyat). Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.)
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Myotis Canis letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A nyomorult figura csapdával védte magát! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Futás a tett színhelyéről!
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Gerjedjen rád egy vadtroll nőstény!.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol a mutáns nő (Auralátás: Meztic - 3629. kalandozó) letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A fenébe, a tábort csapda védi! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Vagy Te voltál ügyetlen, vagy a másik túl éber - a lényeg az, hogy lebuktál! Futás a tett színhelyéről!
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Játsszál fenékberúgó versenyt egy sünmedvével!. [32 pontot használtál fel, van még 313. Kapsz 6 VP-t.]
ve 267 3 |
megveszed a 267. tárgyat 3 |
Vásároltál 3 fülemüle agyart. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 313.]
ve 214 10 |
megveszed a 214. tárgyat 10 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 313.]
ve 122 3 |
megveszed a 122. tárgyat 3 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 313.]
ve 210 5 |
megveszed a 210. tárgyat 5 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 313.]
v 159 344 |
elmormolod a 159. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a familiáris idézése varázslatot! Hosszasan készülődsz, halkan mormolod a kívánt szavakat, végül hangosan nevén nevezed a keresett familiárist. És láss csodát! Először halványan, elmosódottan, de egy különös forma kezd alakot ölteni előtted: egy smaragd őrsárkány az. Furcsán bámul téged, láthatóan nem tudja, hol van. Majd lassan közelebb jön, és óvatosan megszagol. Igyekszel jó képet vágni a dologhoz, hiszen ezentúl együtt fogtok kalandozni. Halvány fogalmad sincs, hogy be lehet-e ezt a lényt bármi értelmes dologra tanítani. [-200 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 293. Kapsz 4 VP-t.]
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[93,58] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[10 pontot használtál fel, van még 283. Kapsz 2 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Tanítványod sajnos még nem fejlődött eleget. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 253. Kapsz 6 VP-t.]
szk 757 |
keresed a 757. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy lajhárlordot. [0 pontot használtál fel, van még 253.]
v 202 3165 |
elmormolod a 202. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Cras Lorg álmát. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 248. Kapsz 1 VP-t.]
* 1. BP: |
elmormolod a 75. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a láthatatlanság hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 1 VP-t.]
* 2. BP: |
építed az 534. tárgyat 100 pontért |
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 243.]
* 3. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 243.]
* 4. BP: |
használod a 449. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 243.]
* 5. BP: |
elmormolod a 202. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Tb.gátló Vlagyimir álmát. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 238. Kapsz 1 VP-t.]
* 6. BP: |
használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 238.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 238.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 238.]
* 7. BP: |
elmormolod az 54. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a kristálygömb varázslatot! Sajnos a keresett kalandozó immúnis a megfigyelésre. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 233. Kapsz 1 VP-t.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 33 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért |
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [33 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 6 VP-t.]
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 604 pontot. A következő körben tehát 804 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÓRIÁS SZŐRÖSPÓK (7076. SZÖRNY)
A közönséges, erdőben lakó szőrös pókok még egy kezdő kalandozónak sem jelentenek komoly kihívást, ám ennek a fajnak létezik egy sokkalta veszedelmesebb, rejtőzködőbb, és épp ezért titokzatosabb alfaja is. Az óriás szőröspók alkatra megegyezik jól ismert rokonaival, ám méretük nem ritkán eléri azoknak a tízszeresét! Ez akár másfél mázsát, és egy méteresnél is nagyobb hátmagasságot jelent! Ezek a sunyi, fényt gyűlölő bestiák általában járatlan szakadékok, és eldugott barlangok mélyén tanyáznak. Kis kolóniákban élnek, és csak ritkán változtatnak élőhelyükön. Csáprágójuk méregtől csöpög, és mesterien szott hálójukat egyetlen pillantás alatt képesek rád hajítani! A póktest elpusztítására mindhárom fegyvertípus egyaránt alkalmas. |
KARAKTERLAP
Authoricus, egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A legsármosabb árnymanó pasi, akit valaha láttál. Ártatlan és mégis kópés, szemei ravaszul csillognak, tartásából és mozdulataiból határozottság és erő árad, éjkék és fekete, selyem bársony ruhái hanyag eleganciát sugároznak. Bőröd bronzként csillog. Chara-din első számú avatárja vagy. Papi hited: 1038. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 463. fordulód.
Erő: |
63 (81) |
Szint: |
48 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
103 cm |
IQ: |
59 (61) |
Támadás: |
47 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
33 kg |
Ügyesség: |
59 (61) |
Védekezés: |
47 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
34/36 év |
Egészség: |
59 (61) |
Életpont: |
762/734 |
Jellem: |
gonosz (666) |
Tul. pont: |
4 |
Szerencse: |
67 (71) |
Varázspont: |
2512/1994 |
Pénz: |
1057 arany |
Kép. pont: |
10 |
Tudatpont: |
27/8 |
Pszi pont: |
321/213 |
Halhatatlanság: |
11 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 4353 szörnyet (10 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 12508 TP-t kaptál. Jelenleg 17555545 TP-d van. A következő szinthez még 444455 TP szükséges. Trófeáid:
Kronga hadúr,
triklem drakolder,
bosszantó apróság. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
10/92 |
ökölvívás: |
1/89 |
szúrófegyverek: |
44/66 (+1%) |
vágófegyverek: |
7/48 |
ütőfegyverek: |
23/79 (+8%) |
dobófegyverek: |
37/93 (+2%) |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
43/10 |
2. nyomkövetés: |
85/28 (+24%) |
3. lopás: |
64/52 (+30%) |
4. mászás: |
18/29 |
5. csapdakészítés: |
29/68 |
6. csapdaészlelés: |
78/5 (+55%) |
7. gyógyítás: |
98/10 |
8. titkosírás: |
6/52 (+11%) |
9. felderítés: |
31/80 (+8%) |
10. szörnyidomítás: |
28/48 |
11. teológia: |
141/72 (+28%) |
12. taumaturgia: |
75/20 (+18%) |
13. szerencsejáték: |
54/95 (+11%) |
14. versengés: |
28/25 (+22%) |
15. zene: |
4/6 (+11%) |
16. szörnyismeret: |
40/56 |
17. pszi: |
30/5 (+3%) |
18. zárnyitás: |
29/10 (+12%) |
19. vadászat: |
15/22 (+11%) |
20. vitalitás: |
5/26 |
21. bányászat: |
32/20 |
22. úszás: |
11/7 |
23. főzés: |
12/37 |
24. csapatmunka: |
5/27 |
FEJLESZTÉSI PONTOK |
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75 |
10. vp regeneráció: 1 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (4x), a mutánsoktól (9) bármit (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (8x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (10x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (7x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) |
nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
|
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
20. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) |
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka II (#162) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
háló (#186) |
>> |
molgan (#284) |
|
káosz szava (#207) |
>> |
férfiak (#998) |
káosz szava (#207) |
>> |
nők (#999) |
|
nekromanta csókja (#230) |
>> |
társak oldalán harcolva (#986) |
káosz szava (#207) |
>> |
pikkelyes ptog (#470) |
|
élőholt pozdorja (#134) |
>> |
bámulatos zombi (#896) |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
fürgülés (#92) |
>> |
Thargodan berzerker (#377) |
|
fürgülés (#92) |
>> |
bámulatos zombi (#896) |
lidércidézés (#219) |
>> |
35. szintű lényekre |
|
lidércidézés (#219) |
>> |
férfiak (#998) |
fürgülés (#92) |
>> |
Forradásos (#674) |
|
hhaar burka II (#162) |
>> |
25. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval. |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
Összsúly: 34.36 kg |
Megterheltség: 19% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 125 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(93,58) a 192. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), khór darázs (#348), Baraduin Gróf (5084. kalandozó), miksziszi húsgólem (#126), óriás patkány (#42), óriás szőröspók (#7076)