TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2016. aug. 2. 9h:12'
EZ A 1166. JÁTÉKHETED, 462. FORDULÓD
1167. játékheted kezdete: aug. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5482
SZÁMLA : XXXX
|
GRADOR KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [194,114] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, rövid hajú, piros szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr főpapja. Egy bozontfonatot, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy mind. ametisztjét, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy ében halálhajcsár trófea, egy ősquwarg trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gladiátor. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 2. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfival. Bőre teljesen fehér! Elenios személyes tanácsadója. Egy Batharak vállemezét, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy cápabőr csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Dühöngő nadrágját, egy fejvadász medált, egy hősiesítő medált, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mentát karkötőt, egy mentát koronát, egy mihlanil medált, egy nefil-rin medált, egy not. pusztító éremet, egy örökkéval. éjkövét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy ragyogó övcsatot, egy rubin koszorút, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy sziréngyűrűt, egy Urgod fétisét, egy vámpírkesztyűt, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar őslich trófea, egy triklem drakolder trófea és egy óriásmassza trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Jóságos Kodó. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Sebeid látványa együttérzést vált ki a másikból, gyógyítani készül rajtad. Hát tegye! Megidéz egy teljes gyógyulást. Sebeid gyógyulnak: +87 életerő.
A 2. napon találkozol egy kontyos ősz hajú, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy dalebg.kristályvértet, egy fejvadász medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mind. ametisztjét, egy nap szimbólumot, egy napmedált, egy óriások övét, egy q. ölő éremet, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku köpenyt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zinthurgirtó éremet visel. Fegyverzetét egy káoszszellem trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bo'adhun éjhozó trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve ShinLon. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Elég rosszul pihentél, a kisebb és nagyobb quwargok állandóan csipkedtek! De most, hogy felébredsz, és látod, minden quwargoktól hemzseg, örülsz, hogy nem faltak fel teljesen (-160 életpont).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+34 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+103 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 1192. hetének nyerőszámai: 21, 30, 12. 3 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy quwarg harcos nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 595.]
* 1. KP: v 19 0 0 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 590.]
* 2. KP: v 224 0 0 |
elmormolod a 224. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 590.]
* 3. KP: ek 215 15 0 |
t. energia kisütése: 215 15 |
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 590.]
* 4. KP: v 15 312 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [+5% teo] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 560.]
* 5. KP: v 15 312 6 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 560.]
* 6. KP: ek 145 2 0 |
t. energia kisütése: 145 2 |
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 560.]
v 96 144 61 |
elmormolod a 96. varázslatot |
17 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 560.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+83 életerő.) [32 pontot használtál fel, van még 528.]
be 710 213 19 |
bemész a 710. épületbe |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 528.]
be 497 8 |
bemész a 497. épületbe |
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 528.]
be 706 |
bemész a 706. épületbe |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 528.]
hu 8 87 90 |
hulladék: 8 87 90 |
Hulladékgyűjtés törölve: szöges bunkó. Hulladékgyűjtés törölve: bronzhegyű lándzsa. Hulladékgyűjtés törölve: bronzpáncél. [0 pontot használtál fel, van még 528.]
[193,114] Továbbra is síkságon vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kisebb quwarg isten nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 160 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 123 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 283, gyógyulás: 0, összesen: -283 ÉP}
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy quwarg tűzköpő. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy quwarg anyakirálynő ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+129 életerő.) Sorvadsz (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 486.]
ve 1 10 |
megveszed az 1. tárgyat 10 |
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 486.]
Sajnálom, de nem tudom értelmezni ezt az utasítást, mert a paramétereinek 1 és 20 között kell lennie. [0 pontot használtál fel, van még 486.]
m 8 8 8 |
mozogsz északra, északra, északra |
[193,113] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat q. rohamosztagos.
Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) A 12 q. rohamosztagos rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (12 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (9 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 214, gyógyulás: 0, összesen: -214 ÉP}
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy vadász quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod.
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy vadász quwarg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+133 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+92 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [193,112] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy kisebb quwarg isten. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Fokozatosan bamba, nyáladat csorgató szerencsétlenné válsz, egyre tompábban mozogsz. Összes varázspontod elillant. (átmenetileg -10 védettség, -10 támadás, permanensen -3 max. VP) Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Végleg elfelejtetted villámcsapás nevű varázslatodat. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Nincs időd félrehajolni. (92 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: kőszem, 15 madártoll, kígyóbőr kesztyű. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyengén megütöd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kisebb quwarg isten csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt?
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 415, gyógyulás: 0, összesen: -415 ÉP}
Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [80 pontot használtál fel, van még 406.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+254 életerő.)
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
|
192 |
193 |
194 |
195 |
111 |
|
|
|
|
112 |
|
|
|
|
113 |
|
|
|
|
114 |
|
|
|
|
115 |
|
|
|
|
(193,112) szopógödör (#177), 42. jellempróba, kisebb quwarg isten (#213)
(193,113) Chara-din monolitja (#534), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241)
(193,114) 24. jellempróba, kisebb quwarg isten (#213)
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[192,113] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+83 életerő.) Találsz egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 376.]
Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [192,112] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku csapásvezető. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 33 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető bal lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (4 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő. 1 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+91 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 336.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 306.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 276.]
m 8 8 8 |
mozogsz északra, északra, északra |
[192,111] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwargok által elpusztított quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Tirithiel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy kputtyintó csalán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [192,110] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwargok által elpusztított kristálypalotát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Szeli'D Kígyószisz előtt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kultúrmasztodon nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a sárkánytőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkánytőrt ellenfeledre rohansz. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon nyakát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 185, gyógyulás: 0, összesen: -185 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Továbbmész...) [192,109] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól.
Látsz egy quwargok által elpusztított Thargodan csatamezőt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. [34 pontot használtál fel, van még 242.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 212.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 182.]
m 8 8 8 |
mozogsz északra, északra, északra |
[192,108] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított ovimon-bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [192,107] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar felderítő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő bal oldalát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +45 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Észreveszel egy gyilkos csalánt. Látsz egy raaba-fát. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +39 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [192,106] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwargok által elpusztított grok-képződményt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sonchus Arvensis egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy elpusztított gyilkos csalánt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Találsz egy elpusztított fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított kreommat-liliomot. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított raaba-fát. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 152.]
szk 201 |
keresed a 201. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy quwarg harcost. [0 pontot használtál fel, van még 152.]
ef 14 501 |
energia fejlesztése 14 |
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 124.]
ek 215 5 |
t. energia kisütése: 215 5 |
Ezzel a képességgel is egy körben max. annyi TU-t állíthatsz elő, amennyi az MXTU-d hetedrésze. [0 pontot használtál fel, van még 124.]
e 40 |
élelemszerzés 40 pontért |
Hatalmas strucctojásokat találtál. A mama átrázása nem gond egy ilyen tapasztalt kajagyűjtőnek, mint Te vagy. (+6 kaja.) Egy egész csapat bohócpapagájt zsákmányoltál. Valószínűleg nem tartják olyan jó tréfának, hogy ebéd lesz belőlük. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 84.]
e 40 |
élelemszerzés 40 pontért |
Egy kakaócserjét találtál. Rajta finom, kocka alakú termés, íze jobb, mint a Mars csokié. (+5 kaja.) Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[40 pontot használtál fel, van még 44.]
h 1 50 |
használod az 1. tárgyat |
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 44.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 14.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 14.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 25, 19.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 14 pontod maradt, ebből a következő körre 14 pontot vihetsz át. Kapsz még 603 pontot. A következő körben tehát 617 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Grador, egy szőke, rövid hajú, kék szemű, körszakállas ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight főpap-jelöltje vagy. Az Üdvhadsereg (#9142) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 462. fordulód.
Erő: |
52 (54) |
Szint: |
20 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
172 cm |
IQ: |
29 (28) |
Támadás: |
19 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
67 kg |
Ügyesség: |
22 |
Védekezés: |
11 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
31/31 év |
Egészség: |
43 |
Életpont: |
322/270 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
4 |
Szerencse: |
18 |
Varázspont: |
436/177 |
Pénz: |
3700 arany |
Kép. pont: |
16 |
Tudatpont: |
14/0 |
|
|
Halhatatlanság: |
1 % |
|
|
Eddig összesen 1110 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
2 903 TP-t kaptál. Jelenleg
545 265 TP-d van. A következő szinthez még
54 735 TP szükséges. Trófeáid:
zoloboo sámán,
hegyi góliát,
norpadolótika. A 427. fordulódban 1190 arany került a bankszámládra. 1606 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
18/22 |
ökölvívás: |
1/0 |
szúrófegyverek: |
15/46 (+5%) |
vágófegyverek: |
15/60 |
ütőfegyverek: |
*23/100 |
lőfegyverek: |
21/6 |
dobófegyverek: |
4/70 |
|
|
|
|
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << sárkánytőr (#626) << Din cséphadarója (#840) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
192,106 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 103 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
76/48 (+66%) |
2. nyomkövetés: |
76/20 (+67%) |
3. lopás: |
3/47 |
4. mászás: |
5/39 |
5. csapdakészítés: |
22/24 |
6. csapdaészlelés: |
2/69 |
7. gyógyítás: |
91/56 (+96%) |
8. titkosírás: |
5/65 |
9. felderítés: |
18/69 |
10. szörnyidomítás: |
3/65 |
11. teológia: |
31/43 (+6%) |
12. taumaturgia: |
38/41 (+1%) |
13. szerencsejáték: |
1/40 |
14. zene: |
6/54 |
15. szörnyismeret: |
24/8 (+20%) |
16. zárnyitás: |
1/28 |
17. vadászat: |
17/86 (+88%) |
18. bányászat: |
26/53 |
19. úszás: |
17/79 |
20. csapatmunka: |
1/29 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 993 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 992 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 155 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 545 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
epokitféreg (#147), tüskés harci gromak (#156), dehidrátor (#151), trikornis (#104), hadroszaurusz (#162), Angus Young (#3358), pattanóböde (#145), quwargok (#9093) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), mutáns pók (#117), orgyilkos (#131), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű! |
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
Összsúly: 115.49 kg |
Megterheltség: 97% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
191 |
192 |
193 |
105 |
|
|
|
106 |
|
|
|
107 |
|
|
|
108 |
|
|
|
109 |
|
|
|
110 |
|
|
|
111 |
|
|
|
112 |
|
|
|
113 |
|
|
|
114 |
|
|
|
(192,106) grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936)
(192,107) varkaudar felderítő (#7133), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), Leah oltár, 36. jellempróba
(192,108) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Elenios oltár, 37. jellempróba, élőholt tigris (#766)
(192,109) Thargodan csatamező (#432), 31. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(192,110) kristálypalota (#401), kihívás tornya (#502), Leah oltár, tündöklő szobor (#1587), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 43. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)
(192,111) quwarg boly (#359), Leah oltár, 40. jellempróba, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), kputtyintó csalán (#247)
(192,112) 47. jellempróba, ryuku csapásvezető (#778)
(192,113) kputtyintó csalán (#247), phua-kúp (#372), 50. jellempróba