Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 29. 12h:10' EZ A 665. JÁTÉKHETED, 462. FORDULÓD 666. játékheted kezdete: szept. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5230 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a törpemammut ormányát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a törpemammut testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
* 2. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió bal első lábát. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a sziklaskorpió bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió jobb oldalát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a sziklaskorpió testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}
* 3. KP: | használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | VP spórolása: 15 |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 9. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
ek 42 20 | t. energia kisütése: 42 20 |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
fkt 306 1 | felt. készítesz a 306. tárgyat (1 darabot) |
fkt 629 1 | felt. készítesz a 629. tárgyat (1 darabot) |
fkt 631 1 | felt. készítesz a 631. tárgyat (1 darabot) |
fkt 597 1 | felt. készítesz az 597. tárgyat (1 darabot) |
fkt 604 1 | felt. készítesz a 604. tárgyat (1 darabot) |
in 3296 333 597 | leírod a 3296. kalandozónak a 333. szörnyet az 597. tárgyat |
in 1850 333 597 | leírod az 1850. kalandozónak a 333. szörnyet az 597. tárgyat |
in 4683 333 597 | leírod a 4683. kalandozónak a 333. szörnyet az 597. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió nyakát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 58, gyógyulás: 13, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [376,77] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy méregelementál. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [376,78] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csapat mópat fatty. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (39 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath egyik karját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a Mnebolath fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 70, gyógyulás: 25, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [376,80] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kronokukac. {max. életpontja: 241-270.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a kronokukac testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Vámpírtőrrel megdöfködöd a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 24, gyógyulás: 46, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [376,81] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy ében hadúr. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [376,83] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Mozgást észlelsz oldalról. Csak egy megsebzett áldott okerón. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 40.} Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel megdöfködöd az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az áldott okerón kitines ollóját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 áldott követ. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 12, gyógyulás: 25, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [376,84] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy kátránygödör van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat Chara-din fattya. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 42.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 82, gyógyulás: 18, összesen: -64 ÉP}
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 495.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 9. BP: | keresed a 115. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
* 10. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 35 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 35 pontért |
Erő: | 48 (50) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 50 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 45 (46) | Védekezés: | 78 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 169/175 év |
Egészség: | 44 (46) | Életpont: | 423/403 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 51 (53) | Varázspont: | 629/5 | Pénz: | 147 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/6 | Pszi pont: | 216/137 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/33 | ökölvívás: | 4/6 | szúrófegyverek: | 25/47 (+6%) |
vágófegyverek: | 25/24 (+1%) | ütőfegyverek: | 25/11 (+6%) | lőfegyverek: | 28/42 (+4%) |
dobófegyverek: | 16/76 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/49 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 125/1 (+12%) | 3. lopás: | 2/45 |
4. mászás: | 15/79 | 5. csapdakészítés: | 28/82 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/13 |
7. gyógyítás: | 70/49 | 8. titkosírás: | 15/66 | 9. felderítés: | 57/41 (+33%) |
10. szörnyidomítás: | 15/77 | 11. teológia: | 44/68 (+26%) | 12. taumaturgia: | 28/36 (+1%) |
13. versengés: | 4/16 | 14. zene: | 86/83 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 30/91 |
16. pszi: | 18/21 (+19%) | 17. zárnyitás: | 5/44 | 18. vadászat: | 43/35 |
19. bányászat: | 34/48 (+6%) | 20. úszás: | 16/70 | 21. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem (#165) | éber kakukk (#3) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | Vértestvérek (#9146) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
tűzgolyó (#155) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
2 | tünde nyíl (#554) |