461. forduló, 463. forduló, Gilgames összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. dec. 5. 12h:13'
EZ A 851. JÁTÉKHETED, 462. FORDULÓD
852. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1987
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

GILGAMES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [149,101] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Zu'lit tarsolya termel 2 sáfrányport. Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 hattyútollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 magszim belet. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+160 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+45 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Szupersebesen mormolsz. [-31 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 626.]
Fürgén varázsolsz! Alkudozni fogsz. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 624.]

* 2. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 624.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 619.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 619.]

* 3. KP: használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 615.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 615.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 609.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 607.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 602.]
259 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

* 5. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 602.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 600.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 598.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 578.]

* 7. KP: használod a 745. tárgyat az 1097. tárgyat az 1101. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 577.]
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [1 pontot használtál fel, van még 576.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 575.]

* 8. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 575.]

v 181 186 106 elmormolod a 181. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
[-55 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 565.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Az előadás végeztével döbbent csend fogad: a legtöbb ember szemében könny csillog. A muzsikád a lelkük mélyéig meghatotta őket. Lassan eléd járulnak, és mindenki a pénzesbukszájának teljes tartalmát a kalapodba üríti (+549 arany). Egy hercegi megjelenésű ifjú pénz helyett valami mást rak eléd: egy aranygyűrű! [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+111 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 103 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és 8 madártoll. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 535.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Furulyázni kezdesz. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. Az előadás végeztével döbbent csend fogad: a legtöbb ember szemében könny csillog. A muzsikád a lelkük mélyéig meghatotta őket. Lassan eléd járulnak, és mindenki a pénzesbukszájának teljes tartalmát a kalapodba üríti (+510 arany). Egy jómódú nemes nem aranyat hoz, hanem valamilyen tárgyat rak eléd. Közelebbről látod, hogy egy gyémánt karperec. (ld. enc.) Ez jól esett! (+74 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és 2 púderkő. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 505.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Furulyázni kezdesz. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Az előadás végeztével döbbent csend fogad: a legtöbb ember szemében könny csillog. A muzsikád a lelkük mélyéig meghatotta őket. Lassan eléd járulnak, és mindenki a pénzesbukszájának teljes tartalmát a kalapodba üríti (+425 arany). Ez jól esett! (+15 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy részeg kalandozó.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal karját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 2 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 475.]

ve 44 9 megveszed a 44. tárgyat 9
Mindössze 8 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 8 királygyík bőrt. 32 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

ve 100 10 megveszed a 100. tárgyat 10
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 10 aranyló ugarhéjat. 60 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

ve 360 10 megveszed a 360. tárgyat 10
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 10 quwarg tojást. 30 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

ve 269 5 megveszed a 269. tárgyat 5
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 5 purifikátor hájat. 135 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

ve 313 200 megveszed a 313. tárgyat 200
Mindössze 96 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 96 gyógykenőcsöt. 672 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

kpk 8 kezd. parancs kivétele: 8
V 15 36 4 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Acélfejű Porfin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):


szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db,
mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db,
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db,
rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db,
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, vasvért (#164) 120 ap /db,
rövid kard (#171) 32 ap /db, harci kalapács (#174) 40 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 14 ap /db,
mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db,
lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db,
kvazár páncél (#251) 500 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, kvazár sisak (#266) 140 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db,
szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, sárkányölő kard (#289) 9000 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db,
elit csatavért (#295) 60 ap /db, kvazár pajzs (#296) 200 ap /db, kvazár kard (#297) 280 ap /db, optiri agysisak (#315) 250 ap /db,
Pusztítás Botja (#316) 2700 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db,
ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db, ezüstkard (#325) 44 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db,
királyi korona (#338) 250 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, Baghar korbácsa (#357) 2000 ap /db,
vámpírkard (#358) 5000 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, vámpírtőr (#364) 1600 ap /db, Trákin csákánya (#367) 400 ap /db,
szigony (#389) 28 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, vas fejpánt (#408) 24 ap /db,
moa stuki (#413) 20 ap /db, teknőcpajzs (#417) 30 ap /db, agyartőr (#420) 1500 ap /db, tyrex bunkó (#421) 4000 ap /db,
mágusölő (#422) 3600 ap /db, szívkereső (#423) 3500 ap /db, csontpozdorja (#424) 5000 ap /db, pengepajzs (#425) 1800 ap /db,
Raia pallosa (#426) 6000 ap /db, őstroll agyaló (#427) 6250 ap /db, bogyógránát (#430) 8 ap /db, bányászcsákány (#434) 20 ap /db,
Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db, zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, krapixlon fürdőruha (#454) 80 ap /db,
kampós acélszigony (#455) 90 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, mithril láncing (#457) 5920 ap /db, Rhatt páncélja (#458) 8800 ap /db,
Tharr pajzsa (#459) 6720 ap /db, mithril pajzs (#460) 4200 ap /db, szellempajzs (#461) 8000 ap /db, Urgod kesztyűje (#462) 8800 ap /db,
mithril kesztyű (#463) 4000 ap /db, nehéz harci kesztyű (#464) 5550 ap /db, mithril sisak (#465) 4640 ap /db, Morgan sipkája (#466) 8800 ap /db,
gyémántsisak (#467) 8320 ap /db, Tilnetor kardja (#474) 2250 ap /db, törpe bakancs (#475) 5985 ap /db, cápaölő tőr (#480) 48 ap /db,
obszidián tüske (#481) 120 ap /db, pásztorbot (#513) 1200 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, tükörpáncél (#519) 11200 ap /db,
Mjölborg kalapácsa (#523) 7200 ap /db, gránátlövedék (#526) 8 ap /db, óriásölő (#528) 6000 ap /db, lidérckorona (#531) 12000 ap /db,
tűzúr csizmája (#533) 8880 ap /db, Bufa páncélja (#538) 8800 ap /db, Thargodan korona (#543) 750 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db,
troll dorong (#550) 100 ap /db, troll klopfoló (#552) 240 ap /db, tünde íj (#553) 60 ap /db, csatabárd (#555) 44 ap /db,
jing-jang fejpánt (#556) 40 ap /db, bűvös shuriken (#562) 40 ap /db, angyalok kesztyűje (#609) 140 ap /db, pszi katalizátor (#610) 4500 ap /db,
sárkánytőr (#626) 3000 ap /db, Halálpöröly (#635) 17500 ap /db, Végítélet (#636) 12000 ap /db, Fényhozó (#637) 12000 ap /db,
Káoszkígyó (#638) 20000 ap /db, Fókuszpenge (#639) 12000 ap /db, Thór pörölye (#640) 10000 ap /db, bronz taider (#641) 10000 ap /db,
Huddens kesztyűje (#649) 15000 ap /db, ryuku sisak (#688) 170 ap /db, ryuku csizma (#692) 170 ap /db, ryuku kopja (#694) 140 ap /db,
ryuku szablya (#695) 140 ap /db, ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, yeti mokasszin (#710) 3000 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db,
Zinthurg pallos (#716) 30 ap /db, Zombilapító (#721) 1500 ap /db, császári kesztyű (#723) 400 ap /db, ryuku kalapács (#724) 80 ap /db,
otagi csáp (#725) 2500 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db, rémbőr tarkóvédő (#737) 600 ap /db, Batharak vértje (#739) 1000 ap /db,
Zarknod szeme (#740) 9400 ap /db, bo'adhun tiara (#744) 4000 ap /db, Batharak vállemeze (#831) 1230 ap /db, cápabőr csizma (#832) 1080 ap /db,
cápafog (#833) 3800 ap /db, nitmák penge (#837) 4000 ap /db, Din cséphadarója (#840) 5000 ap /db, krathan szablya (#854) 100 ap /db,
krathan pallos (#855) 300 ap /db, nitmák kard (#856) 40 ap /db, sziklazúzó (#857) 750 ap /db, drag'kór bökő (#873) 40 ap /db,
törp sisak (#897) 1350 ap /db, kyorg vállpánt (#901) 1440 ap /db, kyorg tőr (#902) 7840 ap /db, Kabol irhája (#903) 1560 ap /db,
troglodita fúvócső (#905) 1350 ap /db, kyorg hosszúpenge (#917) 60 ap /db, Daramoula pálcája (#950) 2400 ap /db, vámpírölő (#951) 14000 ap /db,
kígyópenge (#955) 9200 ap /db, angyali sisak (#971) 14000 ap /db, Olimpikon (#973) 20000 ap /db, Olimposz (#974) 20000 ap /db,
hósárkánybőr csizma (#1088) 10500 ap /db, cetbőr válltömés (#1091) 700 ap /db, bíborarany tőr (#1095) 1000 ap /db, törpe szekerce (#1105) 400 ap /db,
csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, varkaudar che-kard (#1112) 1500 ap /db, che-vállszalag (#1114) 1600 ap /db, csontzúzó diszkosz (#1124) 24 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, ryuku evező (#1152) 60 ap /db, ryuku ökölgyolcs (#1156) 1200 ap /db, energialándzsa (#1227) 1280 ap /db,
möszehát pajzs (#1231) 1620 ap /db, vadászkés (#1264) 24 ap /db, teriád tőr (#1277) 200 ap /db, teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db,
teriád pöröly (#1283) 600 ap /db, teriád kard (#1284) 600 ap /db, teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db, teriád íj (#1288) 1800 ap /db,
biethlan lándzsa (#1290) 13500 ap /db, biethlan kard (#1291) 13500 ap /db, biethlan pöröly (#1292) 13500 ap /db, fagyott kalapács (#1299) 4200 ap /db,
draklen csizma (#1301) 3660 ap /db, Durghal pörölye (#1311) 9900 ap /db, Aurgir lándzsája (#1314) 9900 ap /db, ryuku menetpajzs (#1320) 375 ap /db,
ryuku vállvédő (#1323) 330 ap /db, moa munkáskesztyű (#1329) 960 ap /db, hoarián nyereg (#1336) 660 ap /db, hoarián bőrzeke (#1342) 32 ap /db,
hoarián saru (#1346) 30 ap /db, rizspapír-vért (#1366) 1200 ap /db, wakizashi (#1370) 1500 ap /db, naginata (#1371) 1500 ap /db,
nunchaku (#1372) 1500 ap /db, mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db, mérg. teriád tőr (#1381) 260 ap /db, Gonemutlan tőre (#1390) 5790 ap /db,
hósárkány pajzs (#1394) 2580 ap /db, hoarián vállkendő (#1448) 20 ap /db, kyorg övcsat (#1456) 1200 ap /db, ősi teknőcpajzs (#1469) 2145 ap /db,
finom keszkenő (#1484) 36 ap /db, Shengoroth karma (#1520) 1260 ap /db, ryuku tűvető (#1521) 2300 ap /db, precíziós vetőtű (#1522) 46 ap /db,
Mallon botja (#1526) 900 ap /db, méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, trikornis nyereg (#1536) 720 ap /db, méregfog (#1553) 1200 ap /db,
holdezüst fejpánt (#1555) 540 ap /db, Ek'Hor pajzsa (#1556) 2500 ap /db, ekharion dárda (#1557) 80 ap /db, Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db,
Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, kamikáze fejfedő (#1592) 750 ap /db, kentaurusz szőttes (#1641) 660 ap /db,
díszes nyereg (#1645) 420 ap /db, ködvessző (#1647) 100 ap /db, ezüstveretes pajzs (#1669) 3000 ap /db, agori szegecscsizma (#1676) 1500 ap /db,
Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db, Kudral ostora (#1736) 4500 ap /db, szent kézigránát (#1761) 2000 ap /db, pusztító lándzsa (#1805) 10200 ap /db,
lovagi kard (#1809) 10000 ap /db, sárkánypenge (#1840) 4200 ap /db, jégkorona (#1978) 22500 ap /db, barracuda szigony (#1988) 500 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
Bufa páncélja (#538) 550 ap /db, Din cséphadarója (#840) 1000 ap /db, Fókuszpenge (#639) 300 ap /db, Halatir kalapja (#1262) 25 ap /db,
hoarián bőrnadrág (#1345) 12 ap /db, lidérckorona (#531) 800 ap /db, trikornis nyereg (#1536) 240 ap /db, trix amulett (#1707) 300 ap /db,
tünde íj (#553) 30 ap /db, tünde nyíl (#554) 6 ap /db, tünde tegez (#1263) 25 ap /db, tűzúr csizmája (#533) 555 ap /db,
Urgod kesztyűje (#462) 550 ap /db, vadászkés (#1264) 12 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 5 ap /db áron.

[Megjegyzés: azokról a tárgyakról, amelyeket esetleg nem ismersz, 20 arany árán információt kérhetsz a BE <boltszám> <tárgy> paranccsal.] [5 pontot használtál fel, van még 470.]

kt 1226 4 elkészíted az 1226. tárgyat (4 darabot)
Sajnos csak 2 hattyútoll vánkos készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 2 hattyútoll vánkost. Ügyességed TF-elődött. [64 pontot használtál fel, van még 406.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[185,107] Folytatod sétádat a házak közt.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Elenios híveié. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy piroslámpás ház (637. épület.).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 acéltűt. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[149,101] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat nyakát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
[19 pontot használtál fel, van még 387.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(149,101) arató csattanatok (#144)

[144,61] Épületek tűnnek fel.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt nyugszik Sneki, aki úgy hitte, ereje felérhet a MAFFIA KT erejével, s ezért kellett meghalnia." Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-45 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 377.]

fa 1226 1 feladod az 1226. tárgyat az 1. fajúaknak
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú kalandozó. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

be 705 5 bemész a 705. épületbe
Bizalmatlanul lépsz közelebb - hát, innen sem szebb a kép. Épp egy elfhez szól valaki odabentről.
- Hé Asd, vezesd már be azt a szerencsétlent! - mire az közelebb lép hozzád.
- Kerülj beljebb, barátom, s nézz körül! - vezet át egy hatalmas háromfejű Sárkány szobra alatt, mely kinyúlik az ég felé, s alatta fedezed fel az ajtót. - Itt mindent megtalálhatsz, amire csak szükséged van, elvégre ez az a hely, mely igencsak közel áll erszényedhez! - nevet fel, s valóban, a mottó ott virít az ajtófélfa mellett. Igencsak kíváncsi vagy, mit is lehet itt csinálni. Bemutatkozol az egyik bent lévőnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 5329 arany van a számláján. Ki kíván venni valamennyit? Remélem, tudja, hogy ez esetben megszakad a kamatozással töltött napok száma, úgyhogy én a helyében nem tenném! - pillant oldalra egy keménykötésű trollra.
Elmondod, hogy 5 extra széfhelyet szeretnél bérelni a tárgyaidnak. Kibéreled őket: mostantól 27 féle tárgyat rakhatsz a széfedbe. [5 pontot használtál fel, van még 372.]

bb 17 176 1324 beraksz a bankba a 17. tárgyat (176 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 7 szögletes követ. Beraksz a bank széfjébe 7 vashegyű nyilat. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku derékszíjat. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

m 4 6 8 mozogsz délre, nyugatra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[149,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [148,101] Síkság, továbbra is csak síkság.

Látsz egy kristálypalotát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy gránitelementál!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 95 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gránitelementál testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a gránitelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A gránitelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy szubreális vámpír!

Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír nyakát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével végigmetszed a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 4 kvazárt. [kvazár ládikóba-> (186,106)-> 44 arany, -2 ÉP] Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-10 varázspont.]
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjéből.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó kocsonyás testét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vadászkéssel megkarcolod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 557, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [148,100] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy vaskohót. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, A Tűzhajú lábát masszírozza. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött. [90 pontot használtál fel, van még 282.]

be 71 bemész a 71. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Semmi fényt nem látsz odabent. Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Úgy suhansz, mint az árnyék. Újabb kanyar! [3. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [5. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy halálosztó kain lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 91 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain tüskés bőrét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A halálosztó kain szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1649 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy nómenklatúra lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ekharion van előtted! Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion ragyás testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 35 aranyat. 2216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót [göcsörtös bunkó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy borzalmas varkaudar van előtted! Fegyvere egy vashegyű lándzsa. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 16 arany. 2047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát [vashegyű lándzsa ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP], 20 aranyat és 1 arany karperecet [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 26 arany, -2 ÉP]. Hirtelen egy norpadolótikát veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2546 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen egy nandát veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2338 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kultúrmasztodon. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 66 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével végigvágod a kultúrmasztodon nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy orbitális mackósajt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 33 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokmurgattyú. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi az átokmurgattyú bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 kvazárt [kvazár ládikóba-> (186,106)-> 33 arany, -2 ÉP].
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerő). [-10 varázspont.] Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[34 pontot használtál fel, van még 243.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 242.]

* 2. BP: kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 3. BP: keresed a 687. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 242.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 242.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 6. BP: használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+113 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 212.]

* 7. BP: beraksz a bankba a 2. tárgyat (1000 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 23 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

* 8. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 12 fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [12 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 18, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a halhatatlanság várományosa helyett a mágusok mágusa, a harcosok harcosa. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +36 max. varázspont, +16 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 603 pontot. A következő körben tehát 803 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÉMÁNT KARPEREC (728. TÁRGY)
Csodaszép ékszer ezek az apró gyémántokkal berakott ezüst karperec! Bár mágikus képességgel nem bír, egy magára valamit is adó dáma vagy lovag öltözékének nélkülözhetetlen kelléke.

KARAKTERLAP

Gilgames, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 462. fordulód.

Erő: 30 (43) Szint: 30 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 45 (66) Támadás: 33 (36) Agresszió: 5 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 31 (38) Védekezés: 69 (75) Menekülés: 30 % Életkor: 158/158 év
Egészség: 56 (63) Életpont: 603/486 Jellem: semleges Tul. pont: 11
Szerencse: 36 (44) Varázspont: 1442/1106 Pénz: 8991 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 35/5 Pszi pont: 174/259 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2945 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36548 TP-t kaptál. Jelenleg 3002423 TP-d van. A következő szinthez még 497577 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, kisebb quwarg isten, varkaudar vajákos. A 450. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5329 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/28 szúrófegyverek: 6/22
vágófegyverek: 29/37 (+7%) ütőfegyverek: 18/22 lőfegyverek: *30/100
dobófegyverek: 4/3

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); stukilövedék (#414) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/70 2. nyomkövetés: 106/15 (+15%) 3. lopás: 3/75
4. mászás: 15/69 (+8%) 5. csapdakészítés: 43/79 (+5%) 6. csapdaészlelés: 13/82 (+5%)
7. gyógyítás: 63/19 8. titkosírás: 20/71 9. felderítés: 28/29
10. szörnyidomítás: 19/41 11. teológia: 85/76 (+9%) 12. taumaturgia: 114/58 (+5%)
13. szerencsejáték: 6/24 14. versengés: 10/49 (+7%) 15. zene: 291/27 (+140%)
16. szörnyismeret: 10/80 17. pszi: 24/72 (+4%) 18. zárnyitás: 2/10
19. vadászat: 21/40 20. bányászat: 19/5 (+10%) 21. úszás: 2/77
22. csapatmunka: 4/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot )
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
villámmágia (#227) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> xirnox (#122) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
banshee-sikoly (#373) >> szintszívó (#96) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> taalru (#249)
banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998) banshee-sikoly (#373) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +14 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúzió trófea (137)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
díszes hangszer (280)
concerto grosso (308)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a zene ereje (396)
célzott lövés (408)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 346 TU szükséges.)
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4161 arany (#50) 3 acéltű (#334) 1 áldott kő (#642)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1) 1 ezüstdarab (#326)
51 hattyútoll (#1222) 1 kaktusztüske (#114) 1 rákfatty váladék (#333)
1 ryuku derékszíj (#1324) 3 szögletes kő (#17) 7 vashegyű nyíl (#176)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 aranyló ugarhéj (#100) 2 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272)
1 gyémánt karperec (#728) 96 gyógykenőcs (#313) 5 gyöngymangó (#135)
2 hattyútoll vánkos (#1226) 4 királygyík bőr (#44) 8 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 2 púderkő (#119) 5 purifikátor háj (#269)
10 quwarg tojás (#360) 2 sáfránypor (#211)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(148,100) a 71. labirintus bejárata, hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), 45. jellempróba, érclelőhely, halálosztó kain (#168), nómenklatúra (#158), ekharion (#232), borzalmas varkaudar (#166), norpadolótika (#226), nanda (#224), kultúrmasztodon (#227), orbitális mackósajt (#229), átokmurgattyú (#225)
(148,101) kristálypalota (#401), Dornodon oltár, gránitelementál (#205), szubreális vámpír (#223), kék rothasztó (#421)
(149,101) arató csattanatok (#144)

Üzenet küldése a karakternek