Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 28. 9h:06' EZ A 463. JÁTÉKHETED, 462. FORDULÓD 464. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
vv 156 112 | elmormolod a 156. varázslatot a 112. varázslatot |
v 198 97 69 | elmormolod a 198. varázslatot |
[97,69] A síkságot ritka erdő váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Abdul előtt. Találsz egy szent tölgyfát.
fv 50 500 50 | felveszed az 50. tárgyat (500 darabot) 50 |
fv 225 1 25 | felveszed a 225. tárgyat (1 darabot) 25 |
fv 513 1 13 | felveszed az 513. tárgyat (1 darabot) 13 |
kf 513 1 | kézbeveszed/felveszed az 513. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 225 2 | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
fv 37 20 37 | felveszed a 37. tárgyat (20 darabot) 37 |
fv 214 3 14 | felveszed a 214. tárgyat (3 darabot) 14 |
be 767 | bemész a 767. épületbe |
im | imádkozol |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [99,68] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szürke rinocérosz került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz jobb első lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Kőkalapáccsal párszor megpöccinted a szürke rinocérosz bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 4, gyógyulás: 29, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [100,68] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot.
m 2 7 | mozogsz keletre, északnyugatra |
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 11, gyógyulás: 30, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [100,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy törpemammut. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megmarkolva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Kőkalapáccsal csak érinted a törpemammut nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 5, gyógyulás: 26, összesen: +21 ÉP}
kt 39 2 | elkészíted a 39. tárgyat (2 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Kőkalapáccsal megcsapod az uzbány fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Kőkalapáccsal megcsapod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [98,65] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Kőkalapáccsal megütöd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 10, gyógyulás: 21, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [97,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz jobb vállát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Kőkalapáccsal megpöccinted a szürke rinocérosz jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat jobb vállát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az arató csattanat jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [95,62] A sík vidék mocsarassá válik. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy köpködő bruhatag. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Eláraszt a sav. (16 életpontot vesztettél.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a köpködő bruhatag fejét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Kőkalapáccsal megcsapod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A köpködő bruhatag nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A köpködő bruhatag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) 714 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 28, gyógyulás: 19, összesen: -9 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
szk 7143 | keresed a 7143. szörnyet |
kf 1 3 | kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat (őrzöd) |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan a másikra ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc jobb lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megcsapod a láplidérc fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A láplidérc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A láplidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Tiume batyuja (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a szintszívó fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc jobb oldalát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal eltalálod a láplidérc fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Félrehajolsz, de a láplidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A láplidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 manifeszt.nyúlvány. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 14 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért |
KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY) A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó. |
BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY) Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción. |
TIUME BATYUJA (660. TÁRGY) Tiume, a híres kósza sok-sok hónappal ezelőtt tűnt el valahol Maad és Raggard között, valamilyen mocsárban. Már mindenki lemondott róla, hogy valaha kiderüljön, mi történt vele - és tessék, most előkerül a kósza batyuja! Mocsoktól átitatott, és persze teljesen üres, de azért egy megfelelő ráolvasással egy mágiaértő sok mindent megtudhat a segítségével. Kincsként őrzöd, amíg nem juttatod el a megfelelő személyhez. |
MANIPULÁCIÓK PSZI PONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Pszi Pont Spórolása: PPS <PP> és a Pszi Pont Felszabadítása: PPF <PP> parancsokat. A PPS-el letárolt pszi pontjaidat a következő PPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet PP-t tartalékolni egy később aktivizálandó pszi képességre. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy PPF az összes, még fel nem szabadított pszi pontodra. A PPF-el kinyert pszi ponttal sem mehet a pszi pontod a maximális pszid háromszorosa fölé! Ha túl sok pszi pontot szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a pszi pontod maxba (3*max. pszi) kerüljön - ha ez a fordulóvégi felszabadításkor történik, a többi elvész. A pszi pontot szívó lények természetesen az összes pszidet veszik alapul, így - ha elfogyott a szabad PP-d - a spóroltból is veszthetsz. |
Erő: | 63 (81) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 59 (61) | Támadás: | 47 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 59 (61) | Védekezés: | 47 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/36 év |
Egészség: | 59 (61) | Életpont: | 752/1115 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 67 (1) | Varázspont: | 2502/2287 | Pénz: | 797 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 25/6 | Pszi pont: | 321/125 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/92 | ökölvívás: | 1/89 | szúrófegyverek: | 44/65 |
vágófegyverek: | 7/48 | ütőfegyverek: | 23/71 (+13%) | dobófegyverek: | 37/91 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); dárda (#10) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/10 | 2. nyomkövetés: | 85/4 (+47%) | 3. lopás: | 64/22 (+6%) |
4. mászás: | 18/29 | 5. csapdakészítés: | 29/68 | 6. csapdaészlelés: | 77/50 (+1%) |
7. gyógyítás: | 98/10 | 8. titkosírás: | 6/41 | 9. felderítés: | 31/72 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 28/48 (+400%) | 11. teológia: | 141/44 (+15%) | 12. taumaturgia: | 75/2 (-1495%) |
13. szerencsejáték: | 54/84 | 14. versengés: | 28/3 | 15. zene: | 3/95 |
16. szörnyismeret: | 40/56 (+20%) | 17. pszi: | 30/2 (+90%) | 18. zárnyitás: | 28/98 |
19. vadászat: | 15/11 | 20. vitalitás: | 5/26 | 21. bányászat: | 32/20 |
22. úszás: | 11/7 | 23. főzés: | 12/37 | 24. csapatmunka: | 5/27 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (4x), a mutánsoktól (9) bármit (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (8x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (10x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (8x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) |
csupasz izom (#28) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | varázspáncél (#156) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | káosz szava (#207) | >> | férfiak (#998) | |
káosz szava (#207) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | fürgülés (#92) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval. |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
Összsúly: 38.09 kg | Megterheltség: 22% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 123 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
661 | arany (#50) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | 2 | elkarog szőr (#665) | |||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | pásztorbot (#513) | 1 | szopókő (#259) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | Tiume batyuja (#660) | 1 | uzbány csőr (#169) | 2 | zárnyitó készlet (#39) |