Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 16. 9h:09' EZ A 658. JÁTÉKHETED, 461. FORDULÓD 659. játékheted kezdete: júl. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5230 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 22 |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
v 84 115 | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut ormányát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal megvágod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kf 422 1 | kézbeveszed/felveszed a 422. tárgyat a jobb kezedbe |
a 264 4718 1 | átadod a 264. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
a 229 4683 1 | átadod a 229. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [372,67] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy porkupac mögé bújsz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy pszi elementál lord. {támadása: 40.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [373,68] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy áldott okerón. {támadása: 40.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón bal középső lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az áldott okerón fejét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az áldott okerón testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kitines ollójával az áldott okerón bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
ek 133 | t. energia kisütése: 133 |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón bal középső lábát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón kitines ollóját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón kitines ollóját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az áldott okerón felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [375,70] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy pszi elementál lord. {támadása: 40.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [376,71] Tovább kóborolsz a pusztán. A messzeségben füstoszlopot látsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy viharóriás barlangot. Délre egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy porkupac mögé bújsz. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy Raia angyala közeledik feléd! (ld. enc.) {max. életpontja: 778-854.} Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [376,73] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő sziklaskorpió mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+10.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió jobb oldalát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sziklaskorpió testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a sziklaskorpió bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a sziklaskorpió kitines testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sziklaskorpió melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [376,74] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy áldozati oltárt. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy kátránygödör van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gránitelementál. {támadása: 30.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál jobb oldalát. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a gránitelementál testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a gránitelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a gránitelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mancsával a gránitelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A gránitelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 15, gyógyulás: 41, összesen: +26 ÉP}
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain nyakát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálosztó kain testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kőszemet. 1558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 514.]
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 9. BP: | keresed a 115. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
* 10. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 29 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 29 pontért |
RAIA ANGYALA (333. LÉNY) Raia angyalai, az isteni síkról származó avatárok folyamatosan háborúznak a Thargodanokkal, próbálják a sötétség eme förtelmes manifesztációit visszaszorítani. Így könnyen előfordulhat, hogy összeakadsz Raia egy avatárjával a Sötét Földön, esetleg még annak is szemtanúja lehetsz, ahogy a gyönyörűséges és nagyhatalmú teremtmény vibráló energiapengéjével sistergő rongykupaccá változtatja a démonokat. |
Erő: | 48 (50) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 50 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 44 (45) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 169/174 év |
Egészség: | 44 (46) | Életpont: | 422/422 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 51 (53) | Varázspont: | 629/8 | Pénz: | 159 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/22 | Pszi pont: | 216/132 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/33 | ökölvívás: | 4/6 | szúrófegyverek: | 25/41 (+6%) |
vágófegyverek: | 25/23 (+1%) | ütőfegyverek: | 25/5 (+3%) | lőfegyverek: | 28/38 (+3%) |
dobófegyverek: | 16/72 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/16 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 124/89 | 3. lopás: | 2/45 |
4. mászás: | 15/79 | 5. csapdakészítés: | 28/76 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/13 |
7. gyógyítás: | 70/49 | 8. titkosírás: | 15/66 | 9. felderítés: | 57/8 (+33%) |
10. szörnyidomítás: | 15/77 | 11. teológia: | 44/42 (+22%) | 12. taumaturgia: | 28/35 (+1%) |
13. versengés: | 4/16 | 14. zene: | 86/53 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 30/91 |
16. pszi: | 18/2 (+18%) | 17. zárnyitás: | 5/44 | 18. vadászat: | 43/35 |
19. bányászat: | 34/42 (+14%) | 20. úszás: | 16/70 | 21. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem (#165) | éber kakukk (#3) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | Vértestvérek (#9146) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
tűzgolyó (#155) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | arkog kő (#632) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | arany (#50) | 6 | ezüstdarab (#326) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kőszem (#304) | 2 | tünde nyíl (#554) |