Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 25. 12h:23' EZ A 553. JÁTÉKHETED, 461. FORDULÓD 554. játékheted kezdete: jún. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 6. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 9. KP: bb 1271 0 0 | beraksz a bankba az 1271. tárgyat |
ek 302 2 | t. energia kisütése: 302 2 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál lord testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával jól megszúrod a pszi elementál lord egyik csápját. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi hatás! A pszi elementál lord csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 TU.) Véres nyál csordul ki a pszi elementál lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3 803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 19, gyógyulás: 32, összesen: +13 ÉP}
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [373,65] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy lávatavat. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hmm, csak egy jégelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 2x 5d14+14.} Itt csata lesz.
A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a jégelementál fagyos testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a jégelementál testét. (3 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a jégelementál bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A jégelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 358 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 97, gyógyulás: 77, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [372,64] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! {védettsége: 70 szúró, 70 vágó, 70 ütő ellen.} Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
m 6 | mozogsz nyugatra |
im | imádkozol |
m 7 1 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a káoszbajnok testét. (6 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a káoszbajnok bal lábát. (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a káoszbajnok jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A káoszbajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 66, gyógyulás: 117, összesen: +51 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón bal vállát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a márvány drakón csontos pofáját. (6 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A márvány drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával megdöfködöd a márvány drakón bal vállát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a márvány drakón fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A márvány drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 143, gyógyulás: 147, összesen: +4 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 108 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró testét. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a kitámasztólándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró jobb karját. (6 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a Notermanthi báró testét. (7 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 96 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) {GYD:} Kitámasztólándzsával megdöfködöd a Notermanthi báró bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Notermanthi báró kosfejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. A Notermanthi báró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1097, sebződés: 329, gyógyulás: 204, összesen: -125 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a viharóriás villámló testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Meglengetve a kitámasztólándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás villámló testét. (7 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a viharóriás testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 86 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 134, gyógyulás: 150, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [371,62] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt törpe bányát. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy lótuszvirág és néhány mákrózsa hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a skarlátia hatása. Megkönnyebbülten nézel fel a szoborra. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dr. Dragon. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy áldozati oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy albinó küklopsz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 52.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 94 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz jobb lábát. (6 támadással 169 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (95 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az albinó küklopsz testét. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az albinó küklopsz testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az albinó küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Az albinó küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 4 520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 197, gyógyulás: 62, összesen: -135 ÉP}
(Továbbmész...) [372,61] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A messzeségben füstoszlopot látsz.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [374,61] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok testét. (6 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a kitámasztólándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok testét. (7 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a káoszbajnok testét. (7 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A káoszbajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 53, gyógyulás: 115, összesen: +62 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón testét. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (28 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón bal szárnyát. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a zafír drakón testét. (6 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Kitámasztólándzsával megdöfködöd a zafír drakón bal hátsó lábát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 212, gyógyulás: 157, összesen: -55 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 120 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege bal karját. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a Sötétség Hercege fejét. (7 támadással 553 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a Sötétség Hercege testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait végighúzza a Sötétség Hercege a bal oldaladon. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 33 arany, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és 4 fekete gyöngy. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 jégkristályt. 8 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 871, sebződés: 239, gyógyulás: 140, összesen: -99 ÉP}
v 198 376 68 | elmormolod a 198. varázslatot |
369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | |
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[376,68] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ében sziklatornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy gránitelementál irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy ében hadúr! {max. életpontja: 651-720.}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 36 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr fejét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr testét. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Agyartőrrel megérinted az ében hadúr bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 87, gyógyulás: 123, összesen: +36 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kitámasztólándzsával többször eltalálod a márvány drakón jobb hátsó lábát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a márvány drakón jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A márvány drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 130, gyógyulás: 148, összesen: +18 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 117 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege fejét. (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a Sötétség Hercege bal lábát. (7 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Sötétség Hercege bal lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait végighúzza a Sötétség Hercege a jobb oldaladon. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A Sötétség Hercege összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 3 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 jégkristályt. 8 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 877, sebződés: 240, gyógyulás: 143, összesen: -97 ÉP}
bb 305 20 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot) |
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
lm 40 40 40 | mozogsz 40 40 40 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf bal lábát. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a kitámasztólándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcias morf testét. (7 támadással 556 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a harcias morf jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A harcias morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 5 angyalok gyűrűje. 8 279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 68, gyógyulás: 136, összesen: +68 ÉP}
lm 53 54 | mozogsz 53 54 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 93 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a védelmező morf testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Borzalmas fagyvihar kerekedik körülötted. Hátad korcsolyapályává válik, bőröd összefagy. Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a védelmező morf testét. (7 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a védelmező morf bal oldalát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). (Tested törékeny:) A védelmező morf behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. (-11 védekezés.) A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály. 6 268 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 939, sebződés: 175, gyógyulás: 171, összesen: -4 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a mágiamorfáló bal oldalát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a mágiamorfáló testét. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a mágiamorfáló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A mágiamorfáló leken néhány pofont. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály és 2 ryuku amfora (ld. enc.). 8 279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 63, gyógyulás: 137, összesen: +74 ÉP}
|
ef 90 525 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 5. BP: kb 1271 1 0 | kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1271 69 0 | használod az 1271. tárgyat |
RYUKU AMFORA (1153. TÁRGY) Keskeny nyakú, díszes üveg ez a ryuku ereklye, melyet Alanor bármelyik antik-árus gnómja megirigyelhetne már kinézetéért is. Az üveg kiszélesedő száját eltorlaszolták egy megereszkedett fadugóval. Nem baj, legalább bizonyosságot nyert, hogy az amforában még benne van a tartalma, amely legalább annyira értékes, mint a köcsög maga, melybe az édes varázsitalt a ryuku kuruzslók zárták. Egyetlen módon juthatsz csak hozzá - add ki a H 1153 parancsot, melynek hatására az üveg nyakát egy jól irányzott ütéssel letöröd, tartalmát pedig leöntöd a torkodon. Ez az akció nem kerül TVP-be, hatására néhány százalékkal megnő a forduló végéig a kincstalálásaid esélye. |
THARGODAN KARKÖTŐ (1249. TÁRGY) Ez az ébenfekete, ismeretlen anyagból készült varázstárgy egyértelműen a Sötét Földről származik, méghozzá valószínűsíthetően valamelyik Thargodan herceg viselte. Max. ÉP-d és max. VP-d 50-nel, védettségedet 7-tel, támadásodat és sebzésedet 3-mal növeli meg ez a fantasztikus varázstárgy. Viseletéhez azonban legalább 28. szintűnek kell lenned! |
Erő: | 47 (58) | Szint: | 38 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 30 (50) | Támadás: | 50 (53) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 28 (41) | Védekezés: | 69 (76) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 116/184 év |
Egészség: | 28 (35) | Életpont: | 708/848 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 39 (51) | Varázspont: | 1678/618 | Pénz: | 11447 arany | Kép. pont: | 39 |
Tudatpont: | 91/8 | Pszi pont: | 163/522 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/32 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 37/9 (+9%) |
vágófegyverek: | 29/87 | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 30/64 (+13%) |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
376,68 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 363,4 |
Legfeljebb 120 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/33 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 98/98 (+50%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 23/77 (+27%) | 5. csapdakészítés: | 37/16 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 32/43 (+18%) |
7. gyógyítás: | 42/22 | 8. titkosírás: | 43/86 | 9. felderítés: | 36/18 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 13/92 | 11. teológia: | 44/92 (+6%) | 12. taumaturgia: | 85/20 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 8/23 | 14. versengés: | 17/45 | 15. harcművészetek: | 21/8 |
16. zene: | 49/97 | 17. szörnyismeret: | 19/21 | 18. pszi: | 23/86 (+3%) |
19. zárnyitás: | 23/32 | 20. vadászat: | 33/41 | 21. vitalitás: | 3/30 |
22. bányászat: | 40/94 (+17%) | 23. testépítés: | 1/80 | 24. úszás: | 11/95 |
25. főzés: | 29/34 | 26. csapatmunka: | 3/28 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), esszenciakristályt (#350) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50) |
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), ősi szellem (#422), védelmező morf (#7622), Shengoroth (#967) (csak egyszer), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (983,0) | Techiulan aurája (#261) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) | hadiszerencse II (#24) |
esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | agyburok (#90) | feltámadás (#168) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
villámcsapás (#50) | >> | halálelementál (#279) | lángcsóva (#31) | >> | zafír drakón (#320) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | Shengoroth (#967) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet. |
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
3.) Egy igazi mágus számára egyszerű ujjgyakorlat három ősdentor kivégzése. (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 110 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 941 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $250 | varányszem ($30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 967 | kaja (#2) | 251 | mákrózsa virág (#56) | 131 | gyöngymangó (#135) | 262 | vasérc (#152) | 814 | quwarg tojás (#360) | 500 | madártoll (#112) | 263 | drótszőr (#37) | 219 | pirkit (#153) | $90 | rézdarab ($70) | 4 | kötél (#92) | $80 | sallank karom ($128) | 50 | csuklyavirág (#133) | 64 | bogyógránát (#430) | 26 | szuperkötél (#209) | 58 | kvazár (#244) | 265 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | pásztorbot (#513) | $28 | vas dobónyíl ($189) | 2 | csatabárd (#555) | $212 | nyílvessző ($108) | 1 | kőkés (#6) | 2 | tatu dob (#234) | $2 | alligátorbőr ($661) | 5 | sötét ital (#284) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 15 | drótszőr (#37) | 11 | kaja (#2) | |||
2 | khatiszon kristály (#2322) | 1 | khatiszon kulcs (#2323) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
474 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 6 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
4 | arkog kő (#632) | 1 | bogyógránát (#430) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
31 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | jégkristály (#593) | 2 | lélekesszencia (#619) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 26 | mákrózsa virág (#56) | 2 | manakristály (#500) | |||
1 | pular kristály (#239) | 2 | ryuku amfora (#1153) | 3 | sárkányfog (#617) | |||
14 | spiritusz (#170) | 1 | Thargodan karkötő (#1249) | 118 | víz (#27) |
375 | 376 | 377 | |
67 | |
|
|
68 | |
|
|
69 | |
|
|