TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2008. jan. 25. 9h:07'
EZ A 463. JÁTÉKHETED, 461. FORDULÓD
464. játékheted kezdete: jan. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1671
SZÁMLA : XXXX
|
AUTHORICUS KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [137,63] koordinátán.
Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Halatir Maurloth csomagja, a következőt találod benne: 1 orgyilkos tőrt (ez nem kell neked). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.] Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Halatir Maurloth küldte a következőt: 2 fűszertartót. Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Halatir Maurloth csomagját. Találsz benne 1 deus ex machinát. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Halatir Maurloth tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 2 szent kehelyt (benne 15 isteni könnycsepp). Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 2 fülemüle agyart (ez nem kell neked), 2 bőrsisakot (ez nem kell neked), 1 alligátorbőr cipőt. [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.] Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 manifeszt.nyúlványt (ez nem kell neked). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.] Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Halatir Maurloth adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 1 szeksztánst.
Minden varázserőd visszatért. (+834 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+51 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku futárbérenc fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 791.]
* 1. KP: |
elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 789.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 787.]
* 2. KP: |
elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 783.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 781.]
* 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 779.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 777.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 777.]
* 4. KP: |
elmormolod a 75. varázslatot |
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
* 5. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 775.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 775.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 773.]
* 6. KP: |
használod az 1546. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 773.]
* 7. KP: |
elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 773.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 nyílvessző). [0 pontot használtál fel, van még 773.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 771.]
* 8. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 771.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 771.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 771.]
* 9. KP: |
elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (4 fáklya). [0 pontot használtál fel, van még 771.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 769.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 769.]
l 1 50 0 |
lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 769.]
l 2 50 0 |
lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 769.]
l 3 50 0 |
lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 769.]
l 4 50 0 |
lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 769.]
l 5 50 0 |
lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 769.]
l 6 50 0 |
lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 769.]
l 7 50 0 |
lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 769.]
l 8 50 0 |
lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 769.]
l 9 50 0 |
lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 769.]
l 1 211 0 |
lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 769.]
kf 662 |
kézbeveszed/felveszed a 662. tárgyat |
Felhúzod az alligátorbőr cipőt. [0 pontot használtál fel, van még 769.]
vv 156 |
elmormolod a 156. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 764. Kapsz 1 VP-t.]
kno 12 10 |
képesség-növelés 12 |
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 764.]
ek 7 12 15 |
t. energia kisütése: 7 12 15 |
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+15 taumaturgia.) [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 764.]
v 198 93 64 |
elmormolod a 198. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
[93,64] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (7 támadással 286 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Kőhegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 286 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 754. Kapsz 2 VP-t.]
ek 4 3676 |
t. energia kisütése: 4 3676 |
Tudatodat kiterjeszted, a másik tudat vélt irányában. [-1 TU.] Megtaláltad! Tőled keletre 3, délre 90 mérföldre található, egy A Káosz Harmóniája nevű, 9170. számú K.T. tagja, melynek jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. MXTU-ja kb. 14-16, TU-ja nincs. [0 pontot használtál fel, van még 754.]
ek 4 3165 |
t. energia kisütése: 4 3165 |
Keresgélni kezdesz a másik tudat irányában. Huk, huk... [-1 TU.] Megtaláltad! Tőled keletre 24, délre 12 mérföldre található, egy Szabad Kompánia nevű, 9161. számú K.T. tagja, melynek jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. MXTU-ja kb. 22-24, TU-ja kb. 3-5. [0 pontot használtál fel, van még 754.]
hu 513 225 245 |
hulladék: 513 225 245 |
Hulladékgyűjtés törölve: pásztorbot. Hulladékgyűjtés törölve: orgyilkos tőr. Hulladékgyűjtés törölve: márványkulcs. [0 pontot használtál fel, van még 754.]
Hulladékgyűjtés törölve: manifeszt.nyúlvány. [0 pontot használtál fel, van még 754.]
fv 50 500 50 |
felveszed az 50. tárgyat (500 darabot) 50 |
Hosszasan kutatsz az elrejtett tárgy(ak) után, de semmi. Vagy átvertek, vagy rossz helyen kerestél, vagy valaki megelőzött. [4 pontot használtál fel, van még 750.]
fv 225 1 25 |
felveszed a 225. tárgyat (1 darabot) 25 |
Hosszasan kutatsz az elrejtett tárgy(ak) után, de semmi. Vagy átvertek, vagy rossz helyen kerestél, vagy valaki megelőzött. [4 pontot használtál fel, van még 746.]
fv 513 1 13 |
felveszed az 513. tárgyat (1 darabot) 13 |
Hosszasan kutatsz az elrejtett tárgy(ak) után, de semmi. Vagy átvertek, vagy rossz helyen kerestél, vagy valaki megelőzött. [4 pontot használtál fel, van még 742.]
kf 513 1 |
kézbeveszed/felveszed az 513. tárgyat a jobb kezedbe |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 742.]
kf 225 2 |
kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 742.]
fv 37 20 37 |
felveszed a 37. tárgyat (20 darabot) 37 |
Hosszasan kutatsz az elrejtett tárgy(ak) után, de semmi. Vagy átvertek, vagy rossz helyen kerestél, vagy valaki megelőzött. [4 pontot használtál fel, van még 738.]
fv 214 3 14 |
felveszed a 214. tárgyat (3 darabot) 14 |
Hosszasan kutatsz az elrejtett tárgy(ak) után, de semmi. Vagy átvertek, vagy rossz helyen kerestél, vagy valaki megelőzött. [4 pontot használtál fel, van még 734.]
v 96 93 55 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(93,64) nekrofun (#173), manaelementál (#290)
[93,55] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját.
Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (760. épület.)
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 724. Kapsz 2 VP-t.]
be 760 |
bemész a 760. épületbe |
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve.
- No, mi járatban? Kalandozó vagy, mi? - szólít meg. Mondod neki, hogy eltalálta. - Az nagyon jó! Most ti is csatlakozhattok dicső hadunkhoz, mégpedig az elithez! Nincs más teendőd, mint végigjárni egy kiképzőpályát, amivel bizonyíthatod elhivatottságodat. - átad neked egy térképet. - Itt van ni! Ha a végére értél, jöjj vissza ide!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
19 |
|
18 |
|
|
33 |
|
|
|
32 |
|
|
30 |
|
|
|
29 |
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
37 |
|
|
|
|
|
|
|
36 |
|
|
|
35 |
|
|
|
34 |
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
39 |
|
|
40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
41 |
|
|
|
|
42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
|
|
|
|
46 |
|
|
|
|
45 |
|
|
|
|
44 |
|
|
|
|
|
|
|
43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
|
Ez a 192. labirintus térképe. A bejárat innét délre 9 mérföldre található.
Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 719. Kapsz 1 VP-t.]
be 760 |
bemész a 760. épületbe |
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
- Minek jöttél vissza, mi? Ha nem vagy képes végrehajtani egy egyszerű próbát, semmi keresnivalód itt. Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 714. Kapsz 1 VP-t.]
m 3 8 1 |
mozogsz délkeletre, északra, északkeletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[93,64] Lápos, ingoványos területet jársz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt.
(Továbbmész...) [93,63] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Nyomasztó hangulatot nyújt a sötét víz felett ülő szürke köd. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A feléd közeledő mocsárivérc mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent tízzel. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a mocsárivérc förtelmes fejét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1764 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol a férfi (Auralátás: Lord of the Pit - 2307. kalandozó) letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. Elcsented a kiszemelt tárgyat (194 aranyat). A siker után olaj! (+1 gonoszság.)
(Továbbmész...) [94,62] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Apró lidércfények táncolnak a lép fölött.
Találsz egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. [34 pontot használtál fel, van még 680. Kapsz 6 VP-t.]
m 1 8 |
mozogsz északkeletre, északra |
[95,61] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Észreveszel egy nekrofunt. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy xirnox közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a xirnox fejét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megütöd a xirnox farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A xirnox szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [95,60] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Fehér mandula illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 660. Kapsz 4 VP-t.]
kt 39 2 |
elkészíted a 39. tárgyat (2 darabot) |
Sajnos nincs nálad drótszőr, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy zárnyitó készletet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 660.]
m 7 7 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
[94,59] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő bandita mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bandita testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megütöd a bandita fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany. Szereztél 12 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [93,58] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy khór darázs. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a khór darázs testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megütöd a khór darázs nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 640. Kapsz 4 VP-t.]
be 192 |
bemész a 192. titkos labirintusba |
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Odabent sötét van. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Befejezted az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-12 varázspont.] Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 635. Kapsz 1 VP-t.]
lm 900 33 27 |
mozogsz 900 33 27 |
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 21 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Folytatod az utat. [11. PONT.]
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Baraduin Gróf letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A fenébe, a tábort csapda védi! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. Egy pillanatra azt hiszed, hogy a másik észrevett, de nem! Elrakod, amit akartál (44 aranyat). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.) Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [31. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [32. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [33. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [31. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [30. PONT.] Egy vadász varkaudar lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar jobb karját. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Kőkalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}
Bekukkantasz a kis terembe. [29. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [28. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [27. PONT.] Egy óriás csontvázat veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal megütöd az óriás csontváz bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. [59 pontot használtál fel, van még 576. Kapsz 11 VP-t.]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [26. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [35. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [34. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Továbbsuhansz a folyosón. [22. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy trollfa. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kőkalapáccsal gyengén megütöd a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Elhajolsz a trollfa ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-10 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 14, gyógyulás: 16, összesen: +2 ÉP}
[20 pontot használtál fel, van még 556. Kapsz 4 VP-t.]
lm 19 18 23 |
mozogsz 19 18 23 |
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [21. PONT.] Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [16. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [19. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [16. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [18. PONT.] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [16. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [21. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [22. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy.
[55 pontot használtál fel, van még 501. Kapsz 11 VP-t.]
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 501.]
lm 38 39 42 |
mozogsz 38 39 42 |
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [34. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [35. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [36. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar mágus van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [37. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út ismét kanyarodik. [38. PONT.] Egy varkaudar mágust pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [39. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Tugt-ork! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a Tugt-ork testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Tugt-ork bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[30 pontot használtál fel, van még 471. Kapsz 6 VP-t.]
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 471.]
vv 109 |
elmormolod a 109. varázslatot |
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 469.]
v 96 93 55 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(93,58) a 192. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), khór darázs (#348), Baraduin Gróf (5084. kalandozó), vadász varkaudar (#108), óriás csontváz (#176), trollfa (#80), varkaudar mágus (#128), Tugt-ork (#46)
(93,63) mocsárivércok (#7143), nekrofun (#173), egy ember férfi
(93,64) nekrofun (#173), manaelementál (#290)
(94,59) egy ismeretlen isten rúnaköve, bandita (#758)
(94,62) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(95,60) gumifa (#38), Leah oltár, 46. jellempróba
(95,61) varkaudarok (#64), nekrofun (#173), xirnox (#122)
[93,55] Lakott területre érkeztél.
Felfedeztél egy csodák kútját. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Toborzóiroda (760. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 459. Kapsz 2 VP-t.]
be 760 |
bemész a 760. épületbe |
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
- Minek jöttél vissza, mi? Ha nem vagy képes végrehajtani egy egyszerű próbát, semmi keresnivalód itt. Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 454. Kapsz 1 VP-t.]
be 760 |
bemész a 760. épületbe |
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
- Minek jöttél vissza, mi? Ha nem vagy képes végrehajtani egy egyszerű próbát, semmi keresnivalód itt. Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 449. Kapsz 1 VP-t.]
be 760 |
bemész a 760. épületbe |
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
- Minek jöttél vissza, mi? Ha nem vagy képes végrehajtani egy egyszerű próbát, semmi keresnivalód itt. Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 444. Kapsz 1 VP-t.]
kf 1753 |
kézbeveszed/felveszed az 1753. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 444.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Érdemes felkeresni a városháza (Qvill) lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 12 arannyal jutalmazzák." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 440.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Ölj gothag döglidércet, mert mindig szenzációs zsákmányt: xirnox szivet találhatsz nála!" Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 436.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Elárulom, hogy a Cenarius számára az a legfájdalmasabb, amikor az izmos karját támadják." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 432.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A hirtelen hangra ijedten nyúlsz övedhez, és előrántod fegyvered. Először rácsodálkozol a széles, kétkezes vágófegyverre, melyet matnetnek hívnak. Megragadod, hogy mire a szörny vicsorogva nyáladzó pofája előbújik a kútból, már készen várhasd. A méreteidnél hatszor nagyobb sárkány látványa teljesen letaglózz. Hogy fért be egyáltalán a kút belsejébe?! Nincs idő ilyenen gondolkozni! Lecsapsz a matnettel, egyenesen a szörny nyaki ütőerét metszve el ezzel. Váratlanul a jelenet teljesen szertefoszlik, és visszatérsz a kút előtt magányosan álldogáló testedbe. Csak a szörny eldőlése előtti utolsó halálüvöltés cseng még ott füledben. 1030 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 428.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Lamzorgárpók boltjának raktáraiban még 3 hótarantula köpenyt találhat az élelmes vásárló." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 424.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Hamarosan eljön a pillanat, hogy a hangzatos melódiát is elsajátíthatod. Ez egy a papi varázslatok közül." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 420.]
m 3 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[93,58] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [94,59] A terep továbbra is ritka erdő.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 365 életpontot sebeztél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 dárda. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával megdöfködöd a kék rothasztó testét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a kék rothasztó jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a kék rothasztó bal vállát. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Kőkalapáccsal gyengén megütöd a kék rothasztó fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 902, sebződés: 178, gyógyulás: 124, összesen: -54 ÉP}
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 1599 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a kerek kő. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 17 kerek kő, 4 szopókő, 8 bronzhegyű nyíl, 2 fémrúd, 6 kőkés.
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Illúziópalota, 1 Ellenvarázslat, 1 Tisztítótűz, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez egy pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 3 Illúziópalota, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Garokk. Ez terc! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 1 Piromenyét, 1 Temető, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Kaszabolósáska, 1 Vérfürdető magszim. Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Kaszabolósáska, 1 Influenza, 1 Ellenvarázslat, 1 Szerencsejáték, 1 Vérfürdető magszim. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 1599 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 69 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Hirtelen tör rád az éhség. Az orrod előtti járatban egy kistestű madár vergődésére leszel figyelmes. Közelebb érve megállapítod, hogy egy sérült mirgről van szó, akinek zamatos húsa remekül szolgálhatná étkeztetésedet. Először lefogod az állatot, majd miután a nyakát kitekerted, tollaitól megfosztottad, bekebelezed. Hirtelen énekszóra leszel figyelmes. Úgy találod, a dal forrása a folyosó végéről érkezhet. Arra indulsz, de nem látsz semmit, ami a kellemes hang tulajdonosára utalna. Ez csakis a szirén lehet! Megpróbálsz tudomást sem venni az énekről, de ekkor az hirtelen magától elhallgat. Egy terembe jutsz, melynek közepén egy fehérruhás alak fekszik, látszólag eszméletlenül. Amikor közelebb sétálsz, meglepve tapasztalod, hogy maga a szirén az. Nem tudod, hogyan segíthetnél rajta gyógyfőzet nélkül, mégis megpróbálkozol a lehetetlennel. Kezedet vérző fejsebére szorítod, majd erősen koncentrálni kezdesz, hogy gyógyító energiáiddal előidézd a seb beforrását. A szirén csodálkozó arckifejezésed kíséretében magához tér. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Amikor a szirén megmutatja a másik teremben álló félkész építményt, nyilvánvalóvá válik számodra a következő feladat: be kell fejezned az oltár építését. Egy órád van rá. Az odakészített köveket egymás tetejére illeszted, az oszlopokat a megfelelő módszerekkel kitámasztod. Aztán épphogy félre tudsz ugrani a hirtelen leomló falak elől. Minden önbizalmad egy csapásra szertefoszlik. Ez kifogott rajtad. 1599 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [95,60] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [80 pontot használtál fel, van még 340. Kapsz 16 VP-t.]
szk 765 778 |
keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 340.]
* 1. BP: |
elmormolod a 75. varázslatot |
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 340.]
* 2. BP: |
építed az 534. tárgyat 100 pontért |
Nekilátsz, hogy felépíts egy Chara-din monolitját. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 240. Kapsz 20 VP-t.]
* 3. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 240.]
* 4. BP: |
használod a 449. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 240.]
* 5. BP: |
elmormolod a 202. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Tb.gátló Vlagyimir álmát. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235. Kapsz 1 VP-t.]
* 6. BP: |
használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 235.]
* 7. BP: |
elmormolod az 54. varázslatot |
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 fekete gyöngy). [0 pontot használtál fel, van még 235.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 35 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért |
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 199 TVP-t kell elköltened.] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nukleáris cickány lehet. Itt csata lesz.
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Elszántan a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Kőkalapáccsal megütöd a nukleáris cickány jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 17, gyógyulás: 30, összesen: +13 ÉP}
[35 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 7 VP-t.]
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 602 pontot. A következő körben tehát 802 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MOCSÁRIVÉRC (7143. SZÖRNY)
A kükloptoid mocsárlakók csoportjába tartozó teremtmény a nevéből is adódóan, a mocsarak lakója, méghozzá ragadozó. Hosszú lábaival tapicskol az iszapban és ha egyetlen szemével észrevesz egy téfea-magofluxot, vagy akár egy humanoidot (mint te) aki a közelébe téved, akkor nyolc csápja valamelyikével próbálja szájszervéhez húzni. Puha testében és kapálózó csápjaiban ütő vagy szúrófegyverrel nehezebb kárt tenni mint vágóval, ezért az javallott ellene. |
KARAKTERLAP
Authoricus, egy hollófekete, copfos hajú, égszínkék szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A legsármosabb árnymanó pasi, akit valaha láttál. Ártatlan és mégis kópés, szemei ravaszul csillognak, tartásából és mozdulataiból határozottság és erő árad, éjkék és fekete, selyem bársony ruhái hanyag eleganciát sugároznak. Bőröd bronzként csillog. Chara-din első számú avatárja vagy. Papi hited: 1035. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 461. fordulód.
Erő: |
62 (80) |
Szint: |
48 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
103 cm |
IQ: |
59 (61) |
Támadás: |
47 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
33 kg |
Ügyesség: |
59 (61) |
Védekezés: |
47 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
34/36 év |
Egészség: |
59 (61) |
Életpont: |
752/1053 |
Jellem: |
gonosz (666) |
Tul. pont: |
4 |
Szerencse: |
67 (71) |
Varázspont: |
2496/2090 |
Pénz: |
136 arany |
Kép. pont: |
11 |
Tudatpont: |
25/3 |
Pszi pont: |
313/386 |
Halhatatlanság: |
11 % |
EFejl: |
30 |
Eddig összesen 4331 szörnyet (12 ebben a körben) és 2 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 12614 TP-t kaptál. Jelenleg 17535184 TP-d van. A következő szinthez még 464816 TP szükséges. Trófeáid:
Kronga hadúr,
triklem drakolder,
bosszantó apróság. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
10/92 |
ökölvívás: |
1/89 |
szúrófegyverek: |
44/65 |
vágófegyverek: |
7/48 |
ütőfegyverek: |
23/58 (+1%) |
dobófegyverek: |
37/91 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
43/10 |
2. nyomkövetés: |
84/57 (+28%) |
3. lopás: |
64/16 (+12%) |
4. mászás: |
18/29 |
5. csapdakészítés: |
29/68 |
6. csapdaészlelés: |
77/49 (+26%) |
7. gyógyítás: |
98/10 (+11%) |
8. titkosírás: |
6/41 |
9. felderítés: |
31/69 |
10. szörnyidomítás: |
24/48 |
11. teológia: |
141/29 (+19%) |
12. taumaturgia: |
89/97 (+2515%) |
13. szerencsejáték: |
54/84 (+11%) |
14. versengés: |
28/3 (+24%) |
15. zene: |
3/95 (+11%) |
16. szörnyismeret: |
40/36 (+18%) |
17. pszi: |
29/12 (+1%) |
18. zárnyitás: |
28/98 |
19. vadászat: |
15/11 (+11%) |
20. vitalitás: |
5/26 |
21. bányászat: |
32/20 |
22. úszás: |
11/7 |
23. főzés: |
12/37 |
24. csapatmunka: |
5/27 |
FEJLESZTÉSI PONTOK |
Felhasználatlan fejlesztési pont: 75 |
10. vp regeneráció: 1 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit (4x), a mutánsoktól (9) bármit (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (4x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (8x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (10x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (8x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
|
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) |
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) |
nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) |
térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
|
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
20. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) |
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka II (#162) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
háló (#186) |
>> |
molgan (#284) |
|
káosz szava (#207) |
>> |
férfiak (#998) |
káosz szava (#207) |
>> |
nők (#999) |
|
nekromanta csókja (#230) |
>> |
társak oldalán harcolva (#986) |
káosz szava (#207) |
>> |
pikkelyes ptog (#470) |
|
élőholt pozdorja (#134) |
>> |
bámulatos zombi (#896) |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
fürgülés (#92) |
>> |
Thargodan berzerker (#377) |
|
fürgülés (#92) |
>> |
bámulatos zombi (#896) |
lidércidézés (#219) |
>> |
35. szintű lényekre |
|
lidércidézés (#219) |
>> |
férfiak (#998) |
fürgülés (#92) |
>> |
Forradásos (#674) |
|
hhaar burka II (#162) |
>> |
25. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval. |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
Összsúly: 33.81 kg |
Megterheltség: 19% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 132 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(93,58) a 192. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), khór darázs (#348), Baraduin Gróf (5084. kalandozó), vadász varkaudar (#108), óriás csontváz (#176), trollfa (#80), varkaudar mágus (#128), Tugt-ork (#46)
(94,59) egy ismeretlen isten rúnaköve, bandita (#758), kék rothasztó (#421)
(95,60) gumifa (#38), Leah oltár, 46. jellempróba, nukleáris cickány (#155)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* A ryuku szigeteki toborzóiroda sajnos nem tud küldetést adni azoknak, akik már szereztek ott lajstrom medált. Viszont ha ők a 766-os épületnél kiadják a H 1753 parancsot 5 TVP-ért, akkor megkapják a küldetést.