30. forduló, 47. forduló, Musashi Akira összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 16. 9h:32'
EZ A 58. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
59. játékheted kezdete: okt. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5378
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI AKIRA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,29] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy bőrpáncélt és egy rézsisakot visel. Felszerelését egy mélységi grittang trófea és egy tintacsiga trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 3. napon összefutsz Lady Változással. Ő Musashi Kenjiró felesége! Fairlight felszentelt papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy jegygyűrűt, egy Jerome köpenyét, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar kósza trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy quwarg királynő trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Lady Változás, amikor összefutottatok, adott neked egy vadászkést, egy varkaudar csizmát (ld. enc.), 30 kaját, 3 dorony tüdőt, egy rövid kardot, 3 bronzhegyű nyilat, egy hosszú íjat, 2 bronzkulcsot, 2 csontkulcsot és 3 ezüst kulcsot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy útonálló nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 184.]

* 1. KP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 1636 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 174.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 164.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 159.]

* 4. KP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 149.]

kf 317 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat
Leveszed a fekete bőrcsizmát, majd felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a nagy vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

m 8 mozogsz északra
[42,28] Még mindig a városban vagy.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tisztelt Leah hívő! Amennyiben érdekel egy közös tudat, írj! Weasel(2516) " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
Összefutsz Alittával. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Vándor, ha napszimbólumot viselsz, szeretettel várnak a Naplovagok (9108). " [15 pontot használtál fel, van még 134.]

be 539 bemész az 539. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Sajnos, azaz szerencsére több munka nincs: sikeresen megpucoltad a környéket. [60 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 15 arany.] Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 129.]

be 607 bemész a 607. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
A <rendelés> paraméter értelmetlen! (1, 2, 3, 10, 11, 12, 13, 20 és 30 lehet). [0 pontot használtál fel, van még 129.]

a 100 5098 2 átadod a 100. tárgyat az 5098. kalandozónak (2 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 aranyló ugarhéjat Lady Változás részére. [5 pontot használtál fel, van még 124.]

aa 396 47 153 átadod a 396. tárgyat a 47. tárgyat a 153. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 álomport Lady Változás részére. Sajnos nincs nálad surranó kígyó bőr. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 pirkitet Lady Változás részére. [10 pontot használtál fel, van még 114.]

ee 51 57 64 eladod az 51. tárgyat az 57. tárgyat a 64. tárgyat
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 3 csontszablyát. 6 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 114.]

ee 107 275 231 eladod a 107. tárgyat a 275. tárgyat a 231. tárgyat
Eladtál 1 rövid íjat. 8 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 acélpengőkét. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 114.]

ee 95 44 97 eladod a 95. tárgyat a 44. tárgyat a 97. tárgyat
Eladtál 1 bakkura bőrt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 1 királygyík bőrt. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rákpáncélt. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 114.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[43,27] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy szökőkút van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő megsebesített sakál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sakál testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sakál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal megkarcolod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal súrolod a sóhajtó dorony bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 6, gyógyulás: 6, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,27] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [45,27] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sérült proteinfecske. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal megcsapod a proteinfecske fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 3, összesen: -2 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy süvítő rája. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A süvítő rája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Farokcsapások csattannak a hasadon. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 8, gyógyulás: 7, összesen: -1 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 78.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[46,26] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vízionár került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a vízionár nyakát. (3 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a vízionár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a vízionár puha bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A vízionár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A vízionár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy félelem-járó. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a félelem-járó testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a félelem-járó bal első lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal alaposan megvágod a félelem-járó bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A félelem-járó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 1, gyógyulás: 2, összesen: +1 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 nyílvesszőt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 17 tüskét.

(Továbbmész...) [47,26] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy surranó kígyó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a surranó kígyó testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a surranó kígyó farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal végigmetszed a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A surranó kígyó feléd harap, de sikertelenül. A surranó kígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy garokk. Itt csata lesz.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a garokk varacskos hátát. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a garokk jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Rövid karddal végigvágod a garokk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 3, összesen: +1 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [48,26] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [75 pontot használtál fel, van még 3.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a garokk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 184 pontot. A következő körben tehát 184 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY)
A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet!

KARAKTERLAP

Musashi Akira , egy fekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 68. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 46. fordulód.

Erő: 17 (21) Szint: 10 Merészség: 6/5 Magasság: 152 cm
IQ: 18 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 22 Menekülés: 35 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 19 Életpont: 174/177 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 120/4 Pénz: 783 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/16 Pszi pont: 68/7 EFejl: 22
Eddig összesen 163 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 937 TP-t kaptál. Jelenleg 16769 TP-d van. A következő szinthez még 231 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, süvítő rája, quwarg felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/19 szúrófegyverek: 2/0 vágófegyverek: 13/37 (+22%)
ütőfegyverek: 1/78 (+26%) lőfegyverek: 12/32 (+24%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); tüske (#22) (7 -8.); ubuk tüske (#131) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/91 2. nyomkövetés: 12/51 (+5%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/36 5. csapdakészítés: 7/38 (+12%) 6. csapdaészlelés: 1/20
7. gyógyítás: 4/30 8. titkosírás: 1/41 9. felderítés: 1/87
10. szörnyidomítás: 4/24 11. teológia: 3/61 12. taumaturgia: 5/28 (+14%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 5/28
16. zene: 1/71 (+1%) 17. szörnyismeret: 8/35 (+26%) 18. pszi: 9/80 (+33%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 4/26 21. bányászat: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 12 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274), színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
sörényes ubuk (#89), Chara-din hívők (#987)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
9302. szövetség (#9302), Tharr hívők (#996), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (987) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)

Összsúly: 72.13 kg Megterheltség: 138%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acélpengőke (#231) 4 álompor (#396) 2 aranyló ugarhéj (#100)
1 bakkura bőr (#95) 1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57)
3 csontszablya (#64) 1 királygyík bőr (#44) 2 pirkit (#153)
1 rákpáncél (#97) 1 rövid íj (#107) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
51 arany (#50) 4 nyílvessző (#108) 1 surranó kígyó bőr (#47)
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(42,28) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), Alitta (4901. kalandozó)
(43,27) Tharr rúnaköve, gumifa (#38), sakálok (#28), sóhajtó dorony (#112)
(44,27) oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(45,27) proteinfecske (#139), gumifa (#38), süvítő rája (#113)
(46,26) vízionár (#66), félelem-járó (#56)
(47,26) surranó kígyók (#30), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, garokk (#73)
(48,26) oltár

Üzenet küldése a karakternek