45. forduló, 47. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 28. 0h:24'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: jún. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BLACK PITT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [67,31] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.)

f 125 kísérletezel a 125. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz mandibulakaszát. (ld. enc.) 156 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 175.]

kt 127 elkészíted a 127. tárgyat
Legyártottál 1 mandibulakaszát. [45 pontot használtál fel, van még 130.]

ff 12 127 8 felt. fegyverváltás: 12 127 8
Felt. fegyverváltás: << csontszurony << mandibulakasza << szöges bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

f 231 kísérletezel a 231. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz furulyát. (ld. enc.) 66 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 120.]

kt 233 elkészíted a 233. tárgyat
Legyártottál 1 furulyát. [14 pontot használtál fel, van még 106.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zene: 1. szint). (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 86.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[66,31] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [65,31] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy szürke rinocérosz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy rúgást kapsz a jobb combodba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal jól megszurkálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy jól irányzott rúgással a szürke rinocérosz hátrataszít. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+22 életerő.) Látsz egy gumifát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [64,31] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő süvítő rája mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval megcsapod a süvítő rája bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a süvítő rája farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ezt a támadást elhibáztad! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. [66 pontot használtál fel, van még 20.]

m 6 3 3 mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre
[63,31] A síkság után kisebb hegyek következnek. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy móleon lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a móleon hosszú mandibuláját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a móleon fémes gerincét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A móleon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Észreveszel egy hóhérbimbót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Találsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 50 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

kut 50 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 186 pontot. A következő körben tehát 186 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANDIBULAKASZA (127. TÁRGY)
Négy csepp ragasztóval négy mandibulapengét egy fémrúdra ragasztva, félelmetes vágófegyvert készíthetsz, a mandibulakaszát. Ez a hosszú, többpengéjű fegyver 3d6+3-as sebzésével masszív fegyver, amelynek használata elegendő képzettséget jelenthet a későbbi jobb vágófegyverek szakszerű forgatásához. Elkészítéséhez a KT 127 parancsot kell kiadnod, 45 pontért.

FURULYA (233. TÁRGY)
Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer.

ZENE
Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként.

SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY)
A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet.

SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 46. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 11 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 14 Támadás: 12 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 65/65 év
Egészség: 18 Életpont: 165/137 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 27/27 Pénz: 150 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 199 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 296 TP-t kaptál. Jelenleg 18 308 TP-d van. A következő szinthez még 6 692 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, ork sámán, halálmadár. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 10 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 11 (+1) lőfegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << mandibulakasza (#127) << szöges bunkó (#8)
63,79 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 67

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 9 3. mászás: 6
4. gyógyítás: 20 5. teológia: 1 6. zene: 1 (+1)
7. szörnyismeret: 1 8. vadászat: 2 9. bányászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 2 mászókarom (#78) 2 * rézsisak (#72)
1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 * kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6)
1 mandibulakasza (#127) 1 * parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8)
24 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 4 kaja (#2) 2 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 24]
2 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
2 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 34]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 aurach fog (#657) 1 dözmöng szív (#122)
12 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105) 3 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 3 gyöngymangó (#135) 1 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 3 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33)
28 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 4 mandibulapenge (#125)
5 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21) 14 pirkit (#153)
6 rézdarab (#70) 37 sallank karom (#128) 9 smirglilevél (#29)
6 sünmedve tüske (#14) 1 szuperkötél (#209) 1 vadász tatu bőr (#15)
2 varányszem (#30)

Összsúly: 61.86 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acélpengőke (#231) 1 kaja (#2) 4 kerek kő (#19)
4 mandibulapenge (#125) 1 ormánygőte csont (#21) 4 ragasztó (#83)
1 smirglilevél (#29)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 furulya (#233) 1 mandibulakasza (#127) 1 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

62 63 64 65 66 67 68
30
31
32
(63,31) móleonok (#68), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely
(64,31) süvítő rája (#113), 42. jellempróba, oltár
(65,31) szürke rinocérosz (#346), gumifa (#38), patak, oltár
(66,31) sóhajtó dorony (#112), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek