Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 20. 12h:21' EZ A 133. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD 134. játékheted kezdete: aug. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3807 SZÁMLA : XXXX |
ek 7 9 2 | t. energia kisütése: 7 9 2 |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [76,7] Síkság, továbbra is csak síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony beleharap a kezedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip puha testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a topránypolip puha testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a törpemammut fejét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [78,7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy süvítő rája közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [79,7] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 6 életpontot vesztettél. Ököllel párszor keményen megütöd az emberevő bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 8 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
be 34 | bemész a 34. titkos labirintusba |
lm 4 6 8 | mozogsz 4 6 8 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi foszladozó testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi rotható húsát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
lm 11 12 12 | mozogsz 11 12 12 |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi jobb lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi foszladozó testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
lm 1 | mozogsz 1 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megütöd a nektoraf nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel gyengén megütögeted a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [15 pontot használtál fel, van még 14.]
h 92 | használod a 92. tárgyat |
f 152 153 | kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal |
f 152 153 | kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
MENTÁLIS RONCSOLÁS (531. TUDATI KÉPESSÉG) Sajnos a közös tudatok életében van egy pillanat, ami mindig fájdalmas: ez pedig, mikor egy társ megállapodik, és elszakítja a többiekhez kapcsolódó szálat, kilépve a tudatból. Még ennél is fájóbb élmény, mikor kényszerűségből szakítja meg a vezető ezt a bizonyos kapcsolatot, mert az egykori harcostárs, a szívbéli jóbarát menthetetlenül megőrült, netán végérvényesen a Kárpiton túli árnyak között rekedt. Ha egykori társatok végleg áttért a túlvilágra, és teste menthetetlenül megszűnt létezni, még nem minden esetben jelenti végérvényes távozását. A Tudati Erőd falainak felhúzásakor jöttök csak rá, hogy ez mennyire így van, hisz alig készültök el az építéssel, máris feltűnnek az egykor volt társak tudati kivetülései a kapuknál. Bebocsátásért, és befogadásért könyörögnek, s bár halvány emlékképek csupán, az Erődben biztonságos, végső otthonra lelnek. Halvány emlékek csupán, ez igaz, de azért korántsem erő nélküliek. A tudati lenyomatuk végérvényesen alakot öltött ezen a síkon, így képesek ártani, és képesek védelmezni is, ahogyan a rémálmok is képesek tönkretenni egy pihentetőnek ígérkező éjszakát. Ha előszólítod az Erődből az egykor volt társaikat, híven megjelennek majd melletted, és akár harcba is szállnak érted, és a védelmedben! Az emléktárs minden veled harcba bocsátkozó szörny, és kalandozó elméjét képes megtámadni, és könyörtelenül roncsolni tudja azt, ennek hatása pedig sokkoló fizikai fájdalom formájában materializálódik. [Ha szólítani akarod egy régi tudattársadat, add ki az EK 531 parancsot, 1 TU-ért és 10 TVP-ért! A körülötted megjelenő szellemaura a harc során, a közelharci körökben sebzést fog okozni az ellenfelednek (ez további beállítást, vagy parancs kiadását nem igényli, és semmilyen további költsége nincs). Az okozott sebzés (szint/6)*D10 ÉP (max. 8D10), ezt semmilyen hatás nem módosítja, és semmilyen pajzs, vagy varázslat nem nyújt ellene védelmet. A hatás a táborozás végéig tart.] |
RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY) Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver. |
NEKTORAF (355. SZÖRNY) Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás. |
VASSISAK (160. TÁRGY) A vassisak megmunkálása valamivel nehezebb és embert próbálóbb feladat, mint egy kis vaspajzs elkészítése. Először is szükséged van négy vasércre, amelyet egy nyolc pirkittel felfűtött vaskohóban megolvasztasz. Ezután a bőrsisak mintára ráöntve a megolvadt vasat, kőkalapáccsal kikalapálhatod 35 TVP-ért a KT 160 paranccsal a 4-es védettséget adó vassisakot. Mindehhez legalább 4-es bányászat szakértelem szükséges. |
Erő: | 15 | Szint: | 10 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 138/67 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 123 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 14/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 14/86 (+21%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
78,74 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 148 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/89 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 10/96 (+25%) | 3. mászás: | 2/79 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 2/69 (+23%) | 5. csapdaészlelés: | 1/27 (+5%) | 6. gyógyítás: | 25/13 |
7. harcművészetek: | 1/0 | 8. szörnyismeret: | 1/24 | 9. zárnyitás: | 6/40 (+205%) |
10. vadászat: | 3/32 | 11. bányászat: | 3/61 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
emlékezetfrissítés (177) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Összsúly: 77.91 kg | Megterheltség: 194% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | bunkó (#5) | 18 | víz (#27) |
73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | |
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|