45. forduló, 47. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jún. 11. 12h:13'
EZ A 69. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
70. játékheted kezdete: jún. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,80] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+4 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 714. hetének nyerőszámai: 25, 24, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 199.]

v 1 10 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 194.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[72,81] Dombos terepre érkeztél. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe.

Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy vaskohót.

(Továbbmész...) [73,82] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy trikornis nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a trikornis fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a trikornis jobb első lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a trikornis bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a trikornis. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 739 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 25, gyógyulás: 7, összesen: -18 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,83] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 170.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 170.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

ee 94 158 277 eladod a 94. tárgyat a 158. tárgyat a 277. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

ee 130 eladod a 130. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

bb 2 25 beraksz a bankba a 2. tárgyat (25 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

bb 1107 7 beraksz a bankba az 1107. tárgyat (7 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

ve 249 10 megveszed a 249. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

ve 153 5 megveszed a 153. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[75,83] Dombos terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rőtmanó berzerker. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a rőtmanó berzerker bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 752 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 31, gyógyulás: 6, összesen: -25 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,82] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 154.]

be 709 bemész a 709. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

be 709 127 220 bemész a 709. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

m 1 6 6 mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra
[77,81] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).

(Továbbmész...) [76,81] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy evaporőr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az evaporőr hengertestét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Harci kalapáccsal megütöd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az evaporőr meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 133 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 1, gyógyulás: 5, összesen: +4 ÉP}


(Továbbmész...) [75,81] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy grok-képződményt. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár! (ld. enc.)

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a légirozmár nyakát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a légirozmár nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A légirozmár meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 196 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 2, gyógyulás: 6, összesen: +4 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 ezüst karkötőt. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy púpos burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a púpos burástya bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 114.]

m 6 4 mozogsz nyugatra, délre
[74,81] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,82] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Látsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. [18 pontot használtál fel, van még 96.]

le 711 leveszed/lerakod a 711. tárgyat
Leveszed a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

kf 1579 kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat
A nyakadba akasztod a griff nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

kf 188 kézbeveszed/felveszed a 188. tárgyat
Elrakod a bumerángot, majd előkészíted a mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

h 1 50 30 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 93.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 53.]

tf 3 23 fejleszted a 3. tulajdonságodat 23 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 35 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [23 pontot használtál fel, van még 30.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 12, 5.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 215 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY)
A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni.

RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY)
A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás.

LÉGIROZMÁR (94. SZÖRNY)
A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony.

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. Ez a 46. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 14 Merészség: 7/7 Magasság: 163 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 16 Agresszió: 4 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 15 (16) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 15 Életpont: 179/144 Jellem: gonosz (31) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (24) Varázspont: 235/55 Pénz: 1593 arany Kép. pont: 9
Eddig összesen 248 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2101 TP-t kaptál. Jelenleg 60003 TP-d van. A következő szinthez még 14997 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, arató csattanat, szőrös bozsó. A 39. fordulódban 1200 arany került a bankszámládra. 1284 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 16 dobófegyverek: 13

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 5
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 3 (+1)
10. taumaturgia: 10 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. zene: 1 14. szörnyismeret: 1 15. vadászat: 4
16. bányászat: 1 17. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) puha ütés (#60, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24) vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 3 bumeráng (#249) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 ezüst karkötő (#158) 1 kaja (#2)
1 sünmedve tüske (#14) 1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,81) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155)
(73,82) trikornis (#104), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), kardfogú fülemüle (#146)
(74,81) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(74,82) olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, vaskohó (#155)
(74,83) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(75,81) grok-képződmény (#149), Sheran oltár, 38. jellempróba, légirozmár (#94), púpos burástya (#92)
(75,83) olvasztókemence (#86), rőtmanó berzerker (#369)
(76,81) 34. jellempróba, evaporőr (#69)
(76,82) Fairlight oltár
(77,81) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 28. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.

Üzenet küldése a karakternek