458. forduló, 460. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 12. 12h:07'
EZ A 512. JÁTÉKHETED, 459. FORDULÓD
513. játékheted kezdete: jan. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,60] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 100 spirituszt (213 arany).
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Tharr első számú avatárja. Egy angyalok gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kotét, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy natharion gömböt, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet és egy varkaudar szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy Bropxat trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Kasul Herolf. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
Az 1. napon összefutsz Killer Thornnal. Tharr lényének egy apró része. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mithril sisakot, egy örökkéval.tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsetalizmánt, egy vascarai csizmát és egy zafír védőgyűrűt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. A Pöröly Olimpia bronz emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy Őrült Montrix trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Kronga hadúr trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy sújtásra emelt pöröly. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon összefutsz Rek Weasellel. Tharr püspöke. Egy gromak páncélt, egy jing-jang fejpántot, egy obszidián karkötőt, egy arany papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy bíbor erőövet, egy Tharr Keresztjét, egy fekete bőrcsizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy regeneráló gyűrűt és egy kvazár kesztyűt visel. Felszerelését egy quwarg anyakirálynő trófea, egy aranyfecske trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 30 ében toboz (eladási ár: 3000 arany, ebből a kezelési költség: 300 arany), 1 moa töltő (eladási ár: 95 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany) ellenértékét.
A 3. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Elenios bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy derit sodronynadrágot, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy napmedált, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku vadászinget, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Chara-din fattya trófea, egy Notermanthi trófea és egy méregelementál trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy nitmák pengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összeismerkedtek. Az ő neve Xilanne. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. KÍ tudásod jóval mélyebb, mint a másiké.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+571 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+38 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 705.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 703.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 701.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 699.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 697.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 697.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 693.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 693.]

fse felt. segítség
Minden fse parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 693.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 285 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 673.]

le 477 leveszed/lerakod a 477. tárgyat
Kiveszed a füledből a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 673.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 673.]

t 187 támadod a 187. szörnyet
FT 187 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy részeg kalandozó! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


m 6 mozogsz nyugatra
[187,60] Továbbmész a város utcáján.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr híveié. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Eszel valamit. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 664.]

be 631 1 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 614.]

m 6 mozogsz nyugatra
[186,60] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Látsz egy templomot. Raia hívei emelték. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Szomjúságodat oltod. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy királyi emlékművet. Találsz egy Vlagyimir szobrát. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.).
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 605.]

im 0 4 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +26 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve fiatalítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! 2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! 3.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! [30 pontot használtál fel, van még 575.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +26 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve varázsenergia. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! 2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! 3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. [30 pontot használtál fel, van még 545.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+115 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 515.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+100 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 485.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[187,61] Még mindig a városban vagy. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Épületeket látsz: egy jósda (645. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (688. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy legyengült ryuku gólem. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem fémes combját. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gólem mellkasát. (8 támadással 240 életpontot sebezve.) A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A ryuku gólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2679 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 28, gyógyulás: 2, összesen: -26 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Warrax vigyorog kajánul. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [189,62] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A pszi őselementál csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2584 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 178 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápol, de mindhiába. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2584 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Zinthurg támad rád.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg jobb oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg jobb vállát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 10 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Megzavartak! Bosszankodsz. Egy taalru készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 183 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru bal oldalát. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) A taalru mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A taalru mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy szent jogar. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 43 arany, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [77 pontot használtál fel, van még 408.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[190,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 183 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A Mnebolath karma a fejed mellett suhan el! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A francba, még mindig nem találtál semmit! Most már juszt sem adod fel. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 180 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel eltalálod a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A Mnebolath karma a fejed mellett suhan el! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Mnebolath támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 210 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Notermanthi intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 177 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi jobb lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Mancsával a Notermanthi megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Notermanthi feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 18 arany, -2 ÉP], 18 arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pszi kő és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [190,60] Még mindig bozótos. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP]

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [98 pontot használtál fel, van még 310.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland
(187,61) jósda (#645), Invázióügyi Minisztérium (#688)
(188,60) részeg kalandozók (#187)
(188,62) ryuku gólem (#394), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 43. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720)
(189,62) pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587)
(190,60) 46. jellempróba, oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587)
(190,61) bűbájlidérc (#761), Mnebolath (#237), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), Leah oltár, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), 21. jellempróba

[364,64] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Utad során felfedezel egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[-54 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 295.]

m 6 mozogsz nyugatra
[363,64] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan.

Észreveszel egy ősvortexet. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rhiannon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 286.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! [12 pontot használtál fel, van még 274.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[362,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Thargodan tábor van. Elteszed a látcsövet.


Összefutsz Tars Tarkasszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy sárkányfajzat trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [361,63] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 198 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel megcsapod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 43, gyógyulás: 4, összesen: -39 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Fölényesen mosolyogva, elveszed a Thargodan kincseszsákját. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fémrúd [fémrúd ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP] és 3 arany. Egy lidérckirály készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály nyakát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a lidérckirály köpenyét. (8 támadással 608 életpontot sebezve.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel többször eltalálod a lidérckirály jobb oldalát. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 68, gyógyulás: 2, összesen: -66 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy lidérckirály védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály jobb oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a lidérckirály köpenyét. (8 támadással 674 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel jól megszúrod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 69, gyógyulás: 2, összesen: -67 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy Sötétség Hercege intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 205 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Sötétség Hercege testét. (8 támadással 590 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Sötétség Hercege száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 10208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 874, sebződés: 199, gyógyulás: 82, összesen: -117 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy elit csatavért [elit csatavért ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy tolmokov-koktél, egy ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP], 11 arany és egy dlathog kőzet. Jól megadtad nekik! Elégedetten távozol, mielőtt még néhány Rém megjelenne.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+122 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gordon Marlo lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [83 pontot használtál fel, van még 191.]

szk 257 keresed a 257. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy Notermanthit. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

ftv 31 96 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 96. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 191.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [3 pontot használtál fel, van még 188.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 14, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 6 kaját fal föl a trikornis. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 188 pontod maradt, ebből a következő körre 188 pontot vihetsz át. Kapsz még 600 pontot. A következő körben tehát 788 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FIATALÍTÁS (140. VARÁZSLAT)
A fiatalítás varázslat segítségével visszájára fordíthatod a természetellenes öregedést, és ezzel megmentheted a testedet a biztos pusztulástól. Elmondása 10 TVP-t, 40 VP-t, 3 isteni könnycseppet, és egy grifftojást igényel, és eredményeképp 1-3 évvel visszafiatalodik a tested. Nem válhatsz a varázslattal fiatalabbá, mint a természetellenes öregedés előtt voltál!

VARÁZSENERGIA (161. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Minden varázsló előbb-utóbb szembesül azzal a problémával, melyet a varázslásra fordítható energiáinak véges volta okoz. Nagyon sokan kísérleteztek már különböző varázslatokkal és egyéb módszerekkel, melyekkel ha nem is tudták megszüntetni e korlátot, határait sikerült kitolni. Ezek közül a módszerek közül az egyik legkönnyebben alkalmazható a varázsenergia, melyet 35 VP, 5 TVP és egy csepp sáfránypor felhasználásával most már te is kipróbálhatsz. Ha táborozás előtt elmondod fekhelyed köré, a következő körben úgy fogsz regenerálni, mintha nekrofunon aludtál volna. Sajnos a nekrofunnal e hatása nem adódik össze, és elmondása a taumaturgia szakértelmedet nem fejleszti.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 459. fordulód.

Erő: 63 (80) Szint: 40 Merészség: 8/5 Magasság: 168 cm
IQ: 63 (71) Támadás: 49 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 52 (64) Védekezés: 124 Menekülés: 30 % Életkor: 32/39 év
Egészség: 52 (65) Életpont: 830/526 Jellem: jó (777) Tul. pont: 15
Szerencse: 62 (75) Varázspont: 1480/454 Pénz: 3538 arany Kép. pont: 44
Tudatpont: 17/0 Pszi pont: 169/268 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 21
Eddig összesen 5167 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 59517 TP-t kaptál. Jelenleg 8271873 TP-d van. A következő szinthez még 528127 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, zafír sárkány. A 458. fordulódban 64314 arany került a bankszámládra. 64314 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/43 ökölvívás: 22/4 (+4%) szúrófegyverek: 39/4 (+3%)
vágófegyverek: 20/4 ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: 26/89 (+5%)
dobófegyverek: 31/15

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -25.); bronzhegyű nyíl (#94) (26 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/49 (+11%) 2. nyomkövetés: 111/36 (+22%) 3. mászás: 22/85
4. csapdakészítés: 25/43 5. csapdaészlelés: 28/35 6. gyógyítás: 83/93
7. titkosírás: 7/99 8. felderítés: 24/71 (+6%) 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 89/62 (+18%) 11. taumaturgia: 59/45 (+15%) 12. szerencsejáték: 15/88
13. versengés: 20/58 14. harcművészetek: 17/99 15. zene: 18/53
16. szörnyismeret: 23/68 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 18/41
19. vadászat: 16/65 20. vitalitás: 2/10 21. bányászat: 30/91 (+4%)
22. úszás: 9/88

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165)
Symulf rúnája (#182) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150)
tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154) energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242) villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gyöngymangó (#135)
7 isteni könnycsepp (#260) 12 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360)
29 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
350 arany (#50) 1 dlathog kőzet (#829) 3 ében toboz (#578)
1 fűszertartó (#210) 3 jégkristály (#593) 17 mákrózsa virág (#56)
1 mithril (#352) 1 pszi kő (#248) 1 szent jogar (#150)
7 Thargodan esszencia (#328) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189)
6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(361,63) Orkhan Thai (#238), lidérckirály (#316), Sötétség Hercege (#296), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(362,64) Tars Tarkasz (5230. kalandozó)
(363,64) ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), érclelőhely
(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek