Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. jún. 8. 12h:13' EZ A 1068. JÁTÉKHETED, 459. FORDULÓD 1069. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4446 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1133 1534 1253 | használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg királynő torát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 30 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 8 madártoll és egy kék orchidea. 3 132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 111, gyógyulás: 41, összesen: -70 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 51, gyógyulás: 42, összesen: -9 ÉP}
* 2. KP: vv 188 165 71 | elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: vv 24 26 224 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: vv 157 182 76 | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot |
* 5. KP: vv 19 139 73 | elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot |
* 6. KP: kb 36 6 0 | kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot) |
* 7. KP: vv 28 73 73 | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. KP: vv 112 382 227 | elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot |
* 9. KP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
h 1589 150 471 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 472 877 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 565 566 | használod az 1589. tárgyat |
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
hu 287 348 | hulladék: 287 348 |
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 1 5 | megveszed az 1. tárgyat 5 |
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök bal karját. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 263 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb [varkaudar látógömb ládikóba-> (186,106)-> 100 arany, -2 ÉP]. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 8, gyógyulás: 1, összesen: -7 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 68 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 22 életpontot sebződik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 248 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 31, gyógyulás: 15, összesen: -16 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 55 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-6 védelem.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar hadúr jobb karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 270 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +32 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és 6 arany. 3 096 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 89, gyógyulás: 57, összesen: -32 ÉP}
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 44 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar katona testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar katona bal karját. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 119 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a varkaudar katona bal oldalát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 20 életpontot sebződik. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a varkaudar katona jobb lábát. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 7 040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1294, sebződés: 277, gyógyulás: 173, összesen: -104 ÉP}
(Továbbmész...) [198,113] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar katona közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony tette ezt számára lehetővé.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 45 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar katona bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar katona testét. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 62 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a varkaudar katona fejét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 255 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 7 040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1115, sebződés: 148, gyógyulás: 139, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [198,114] Tovább barangolsz a fák között. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ork kunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz szerencsekockát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar hírnök. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 277 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a massza tömpe orrát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a massza testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a massza tömpe orrát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 270 életpontot sebeztél. Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a massza karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Karmait felemelve, a massza meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 2 835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 81, gyógyulás: 51, összesen: -30 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 47 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd az erdei rém tekergő csápját. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 22 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 99 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az erdei rém testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Tűzelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 64 életpontot vesztettél. (-13 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 111 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az erdei rém egyik csápját. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 115 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az erdei rém testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 145 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 39 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az erdei rém szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. 6 184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1598, sebződés: 374, gyógyulás: 305, összesen: -69 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 42 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 41 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a massza jobb hátsó lábát. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 93 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a massza szemöldökcsontját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Apró csípést ejt rajtad a massza csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A massza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a massza. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A massza szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Hárításod megcsúszik, a massza fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 3 846 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 142, gyógyulás: 124, összesen: -18 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a massza jobb első lábát. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 35 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a massza riási fülét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 263 életpontot sebeztél. Gyengül a védelmed - a massza ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A massza többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ütések érik a mellkasodat. (3 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 5 855 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 976, sebződés: 174, gyógyulás: 104, összesen: -70 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a nőstény varkaudar bal vállát. (4 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a nőstény varkaudar karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 23, gyógyulás: 69, összesen: +46 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a massza jobb vállát. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Tűzelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a massza jobb szárnyát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a massza sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A massza megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A massza többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 4 547 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 127, gyógyulás: 99, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [199,117] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán A Vándor vigyorog kajánul. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar katona. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. Semmi eredménye! (úgy látszik pszi-acéltorony védte a csupasz testét.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 45 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar katona testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar katona fejét. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a varkaudar katona kivillanó vállát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar katona testét. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 280 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 7 040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1666, sebződés: 267, gyógyulás: 189, összesen: -78 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy zoloboo sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 27 életpontot sebződik. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 14 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 101 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 267 életpontot sebeztél. A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 320 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 42, gyógyulás: 63, összesen: +21 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 35 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a varkaudar hírnök nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 9, gyógyulás: 1, összesen: -8 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 22 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 107 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 694 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 37, gyógyulás: 22, összesen: -15 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 62 életpontot sebződik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 26, gyógyulás: 13, összesen: -13 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 275 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany és egy fűszertartó. 1 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 63 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar iszákos bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 108 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 069 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 149, gyógyulás: 115, összesen: -34 ÉP}
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. Semmi hatás! (úgy látszik pszi-acéltorony védte a csupasz testét.) Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 22 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar katona testét. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 62 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a varkaudar katona csillogó páncélját. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a varkaudar katona nyakát. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 7 040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 275, gyógyulás: 180, összesen: -95 ÉP}
h 2167 | használod a 2167. tárgyat |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
ef 60 506 | energia fejlesztése 60 |
* 1. BP: v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY) Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha birtoklod, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót. (A plussz 2 szerencsejáték a karakterlapon nincs feltüntetve, de a szükséges helyzetekben automatikusan számolódik.) [Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.] A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció. |
ERDEI RÉM (399. SZÖRNY) Amikor először megpillantod a kékesszürke árnyat a fák tövében, azt gondolod, hogy egy óriási toboz gurul feléd. Közelebbről azonban már látod, hogy nem gurul, hanem lebeg, és külseje ugyan emlékeztet tobozra, de alakja inkább gömb. Aztán a csodálkozásra nincs is több időd, mert megkezded a fürdőt a tűz- jég- sav- és villámesőben, amit az erdei rém rád bocsát. Nincs időd gondolkodni - a harc az egyetlen választás, bár vágófegyverrel egy ilyen teremtménnyel szemben igencsak hiábavaló küzdelemnek tűnik... |
Erő: | 44 (52) | Szint: | 42 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 43 (64) | Támadás: | 66 (70) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 47 (56) | Védekezés: | 104 (112) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/46 év |
Egészség: | 45 (53) | Életpont: | 1176/1120 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 46 (58) | Varázspont: | 2363/660 | Pénz: | 7514 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 83/24 | Pszi pont: | 304/19 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/60 | ökölvívás: | 3/61 | szúrófegyverek: | *37/100 (+16%) |
vágófegyverek: | 10/10 | ütőfegyverek: | 29/35 (+6%) | lőfegyverek: | 33/25 (+8%) |
dobófegyverek: | 20/75 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,119 mezőn táborozol |
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 7. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 63, 62, 87, 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/12 | Max életkor 87 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 237 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 63/25 | 2. nyomkövetés: | 100/81 (+34%) | 3. lopás: | 6/99 |
4. mászás: | 22/73 | 5. csapdakészítés: | 14/24 | 6. csapdaészlelés: | 14/9 |
7. gyógyítás: | 74/99 | 8. titkosírás: | 13/82 | 9. felderítés: | 36/95 (+20%) |
10. szörnyidomítás: | 8/54 | 11. teológia: | 94/56 (+13%) | 12. taumaturgia: | 166/75 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 8/85 | 14. versengés: | 19/31 (+8%) | 15. harcművészetek: | 3/57 (+4%) |
16. zene: | 10/99 | 17. szörnyismeret: | 21/99 | 18. pszi: | 33/79 (+19%) |
19. zárnyitás: | 3/74 | 20. vadászat: | 8/72 | 21. vitalitás: | 2/92 |
22. bányászat: | 32/99 (+1%) | 23. úszás: | 10/62 | 24. főzés: | 4/18 |
25. csapatmunka: | 4/35 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | tűzmágia (#157) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | ében hadúr (#294) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | agytaposás (#180) | >> | Thargodan mágus (#318) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését! |
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 8 (limit: 429), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 928. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 203. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 129, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 14 250. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
a közösség ereje (123) |
bajnokok koronája (139) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a tanítók türelme (181) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
az őrzők ébersége (312) |
alattvalók védelme (345) |
földmágia (357) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 108 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 442 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1841. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | vámpírölő (#951) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | nitmák penge (#837) | 2 | vadászkés (#1264) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | * | Din cséphadarója (#840) | 1 | * | Fairlight botja (#476) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | |
1 | Zarknod szeme (#740) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | * | ezüsttollú nyíl (#363) | 13 | kerek kő (#19) | 8 | mihlanil nyíl (#597) | ||
7 | tünde nyíl (#554) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bogyógránát (#430) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | díszes tunika (#1488) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | lidérckorona (#531) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | démoni palást (#1573) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
$1 | * | ryuku vállvédő ($1323) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 2 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | * | Urgod kesztyűje (#462) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | tradicionális öv (#1368) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | * | ősplazma (#839) | 1 | * | Zu'lit fülkarikája (#727) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
6 | halálhozó talizmán (#813) | 2 | korinthai talizmán (#814) | 1 | Natharion amulett (#742) | |||
4 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | * | Sshreakza amulettje (#836) | 2 | * | szerencsetalizmán (#366) | |
8 | trófea nyaklánc (#196) | $1 | * | villám szimbólum ($145) | 4 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | mászó-karperec (#392) | 1 | Natharion karkötő (#738) | |||
1 | * | teriádbőr karkötő (#1297) | 1 | * | Xanathal karkötője (#956) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | bo'adhun gyűrű (#743) | 1 | * | drakolder gyűrű (#969) | 1 | Rughar gyűrűje (#518) | ||
1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | * | Vlagyimir gyűrűje (#822) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | olimpia kvazármedál (#1861) | 1 | * | örökkéval.smaragdja (#1115) |
1 | * | q. ölő érem (#2088) | 1 | zinthurgirtó érem (#2194) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
15 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 143] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [benne 2 korty sötét ital (#284), fér még: 3] | ||||||
15 | fűszertartó (#210) | [bennük 32 csepp sáfránypor (#211), fér még: 43] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
25 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 80 pondróvér (#1232), fér még: 220] | ||||||
9 | sullár hólyag (#168) | [bennük 94 csepp spiritusz (#170), fér még: 86] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | térdeplő tülök (#1440) | [üres, kapacitás: 18] | ||||||
9 | toxyl üvegcse (#592) | [üres, kapacitás: 90] | ||||||
9 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 108] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 4 korty víz (#27), fér még: 36] | ||||||
10 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 200] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
6 | acéltű (#334) | 15 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | árnyékkulcs (#566) | 1 | Augur varázskönyve (#1097) | |||
1 | Baghar fétise (#1098) | 18 | csontkulcs (#74) | 5 | deus ex machina (#1) | |||
62 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 3 | gernim balzsam (#1894) | |||
1 | Goachan pipája (#1315) | 10 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hűségérme (#1141) | |||
5 | inváziós trófea (#2166) | 14 | kaja (#2) | 1 | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | |||
1 | kinemfogyó tegez (#368) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | koboldkorona (#1629) | |||
7 | kristályfolyadék (#449) | 16 | krónika (#1725) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | mágikus gyertya (#1600) | 2 | mágikus térkép (#2167) | 3 | márványkulcs (#245) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 8 | moa kristály (#2203) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
1 | Morgan szilánkja (#508) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | oldalzsák (#1172) | |||
2 | ork csodaszer (#1228) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 2 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | roxati zárfaló (#314) | 2 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
35 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 5 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | |||
4 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | 3 | törpe őskő (#633) | |||
21 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar csésze (#841) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
8 | acélpengőke (#231) | 1 | adamantit (#627) | 1 | agvari manafókusz (#890) | |||
48 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
5 | csalánvirág (#582) | 73 | csillezsályalevél (#1253) | 30 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 3 | darázsszárny (#652) | 1 | din formázó minta (#301) | |||
1 | dlathog kőzet (#829) | 4 | dramoan kő (#967) | 147 | drótszőr (#37) | |||
67 | ében toboz (#578) | 2 | eknozol (#540) | 1 | entitás esszencia (#1833) | |||
2 | era formázó minta (#418) | 6 | ezüstdarab (#326) | 35 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 2 | gór formázó minta (#444) | 12 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | iknegurin (#541) | 40 | kaktuszbogyó (#429) | 32 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kreommat szirom (#925) | 2 | kvazár (#244) | 13 | lótuszvirág (#447) | |||
8 | madártoll (#112) | 54 | mákrózsa virág (#56) | 6 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
6 | mithril (#352) | 3 | mópat tetem (#584) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
28 | mutáns csont (#331) | 1 | ovimon-bogyó (#207) | 4 | púderkő (#119) | |||
9 | rókafarok (#124) | 1 | sárkány ékkő (#1632) | 14 | varányszem (#30) | |||
2 | vörös zyel (#606) |
Összsúly: 162.25 kg | Megterheltség: 126% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (25 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28) | 7 | adamantit (#627) | 5 | angyalok kesztyűje (#609) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronz taider (#641) | 11 | bunthar bőr (#733) | 60 | extra takarmány (#1360) | 80 | ezüstdarab (#326) | 40 | fáklya (#36) | 270 | gyöngymangó (#135) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 4 | holdbőr (#1236) | 8 | kvazár (#244) | 450 | madártoll (#112) | 180 | mákrózsa virág (#56) | 150 | pirkit (#153) | 1 | Raia pallosa (#426) | 2 | ryuku kalapács (#724) | 1 | ryuku menetpajzs (#1320) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | 65 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szögletes kő (#17) | 7 | Tilnetor kardja (#474) | 1 | tleikan manakő (#1144) | 1 | Trákin csákánya (#367) | 1 | tükörpáncél (#519) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 3 | csontkulcs (#74) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
368 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 5 | deus ex machina (#1) | |||
20 | ében toboz (#578) | 2 | fáklya (#36) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
14 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 8 | madártoll (#112) | |||
18 | mákrózsa virág (#56) | 4 | moa kristály (#2203) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | varázskő (#305) |
196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | |
111 | |
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|