458. forduló, 460. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 27. 9h:27'
EZ A 685. JÁTÉKHETED, 459. FORDULÓD
686. játékheted kezdete: jún. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [2,1] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 7. pontnál.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+160 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+111 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 869. hetének nyerőszámai: 16, 4, 23. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 759.]

* 2. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 753.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 753.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 753.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 723.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 721.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 719.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 717.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 717.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 715.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 713.]

* 6. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 165. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 711.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 709.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 709.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 704.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 704.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végződik az út. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-50 életpont). A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [8. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy orbitális mackósajt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 55, gyógyulás: 2, összesen: -53 ÉP}

Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-51 életpont). Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-47 életpont). Egy széles, magas terembe érsz. [9. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg jobb lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöföd a Zinthurg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Zinthurg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg fejét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, 3 arany és egy ezüst gyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 12, gyógyulás: 10, összesen: -2 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tguarkhan. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő ryuku karvédő. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan kutyafejét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Tguarkhan testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a Tguarkhan testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Tguarkhan megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 16 arany és 2 ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 60, gyógyulás: 23, összesen: -37 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tguarkhan van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan kutyafejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Tguarkhan bal oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv, egy ezüstshuriken és egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 65, gyógyulás: 15, összesen: -50 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Mnebolath van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Végleg elfelejtette elektromos pajzs nevű varázslatát. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Mnebolath egyik karját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal súrolod a Mnebolath testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 59, gyógyulás: 29, összesen: -30 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Mnebolath. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Végleg elfelejtette elektromos pajzs nevű varázslatát. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (39 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [9. PONT.] egy Mnebolath lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Végleg elfelejtette elektromos pajzs nevű varázslatát. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a Mnebolath meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 42, gyógyulás: 26, összesen: -16 ÉP}

egy Orkhan Thai lakik itt. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 124, gyógyulás: 5, összesen: -119 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-15 varázspont.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [9. PONT.] egy Orkhan Thait pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy teljes őrület pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai bal oldalát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany karperec és 2 vasérc. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 198, gyógyulás: 12, összesen: -186 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy taalru van előtted! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+87 életerő). [-15 varázspont.] [53 pontot használtál fel, van még 651.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 646.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [9. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy taalru. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy teljes őrület pszit. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a taalru testét. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a taalru fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) Fókuszpengével felnyitod a taalru tigristestét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kicsit megvágod a taalru póklábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bíbor erőöv, 6 arany és egy aranytű. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Bátran haladsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-49 életpont). Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-50 életpont). Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [10. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 tatu ködmön, 1 pásztorbot (ld. enc.), 1 szuper dobóháló, 1 szuperkötél, 1 vizestömlő, 3 amniosz és 5 lótuszfőzet. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [11. PONT.] Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve szopókőirtás. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[21 pontot használtál fel, van még 625.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 620.]

lm 11 11 11 mozogsz 11 11 11
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 620.]

vi 5 5 30 viselkedésed: 5 5 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 620.]

lm 1 mozogsz 1
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [10. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [9. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [8. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [7. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A szűk járat megint csak kanyarodik. [6. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérted a következő kanyart. [5. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [3. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [2. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. [63 pontot használtál fel, van még 557.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[3,1] Az erdőt dombvidék váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gránátkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült ongóliant. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lesújtasz egy teljes őrület pszi támadással. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ongóliant testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany karperec, 2 gyöngymangó, egy ezüst kulcs és 2 ezüst gyűrű. 1462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a woorgard testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod a woorgard testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a woorgard testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 ezüsthegyű nyilat. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kaktuszbogyót. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [4,1] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [5,1] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Emella a Bombázó lábát masszírozza. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy vaskohó van. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. [77 pontot használtál fel, van még 480.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

at 1850 2 TU-t adsz át az 1850. kalandozónak 2
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 2 TU árán átcsúsztatsz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

at 4683 22 TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 22
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

at 1548 15 TU-t adsz át az 1548. kalandozónak 15
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Lássuk, mennyire értesz a harcművészethez! Hat, egymásra rakott téglát kell egyetlen csapással szétzúznod. Felsorakozol, mélyeket lélegzel, és felemeled az öklödet. Lecsapsz, és rögtön üvölteni kezdesz. NAGYON beütötted az öklödet! Ráadásul csak két tégla tört el.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 470.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

be 502 7 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[6,1] Síkság, továbbra is csak síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely I.Q. Howard formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [7,1] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy ezoterikus mardel. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy norpadolótika nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a norpadolótika bal oldalát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával eltalálod a norpadolótika bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 77, gyógyulás: 16, összesen: -61 ÉP}


(Továbbmész...) [8,1] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Felfedeztél egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Emella a Bombázó lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 11, gyógyulás: 20, összesen: +9 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varázskövet. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. [80 pontot használtál fel, van még 390.]

m 2 mozogsz keletre
[9,1] Még mindig bozótos. Látsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Kéz és fejsze nélkül
Vendégek érkeztek,
A házunkhoz mára mégis
Házat építettek.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 370.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy teljes őrület. Ellenfeled lassanként bamba, nyálát csorgató állattá válik, mozdulatai lelassulnak. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a massza kockatestét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a massza kockatestét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a massza szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mancsával a massza megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mellkasodba bök a massza néhányszor agyarával! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A massza inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Fókuszpengével felnyitod a massza testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a massza kockatestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A massza többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mancsával a massza megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mellkasodba bök a massza néhányszor agyarával! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A massza megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc, egy réz papi karkötő és egy ametiszt medál. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 óndarabot. 3131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 99, gyógyulás: 24, összesen: -75 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüsthegyű nyíl, egy zafír erőöv és egy díszes rézpajzs. Elhagyod a phua-kúpot. [50 pontot használtál fel, van még 320.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

* 4. BP: VP elővétele: 50
Nincs VP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

* 5. BP: elmormolod a 133. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sebeid gyógyulnak (+242 életerő). [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 313.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 313.]
Fürgén varázsolsz! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 311.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 211.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 208.]

* 8. BP: keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 239. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 208.]
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 207.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 205.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 137 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 22, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 600 pontot. A következő körben tehát 800 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PÁSZTORBOT (513. TÁRGY)
A pásztorbot egyben egy mágikus fegyver, amelyet csak a legkiválóbb, legnehezebb próbákat is kiálló mesebeli pásztorok kaphatnak meg. Amikor kezedben van, 4-gyel megnöveli szörnyidomítás szakértelmedet (de jól vigyázz, nehogy a bot lerakásakor egy szörnyed emiatt elszeleljen). Emellett egy 3D6+6 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely lángcsóvát képes kilőni minden harci körben ellenfeledre. Használatához legalább 12-es szintű ütőfegyver szakértelemre lesz szükséged.

A SZOPÓKÖVEK TELJES KIIRTÁSA (174. VARÁZSLAT)
Vége! Elég volt a szopókövek irtóztató rémuralmából! Hiszen mostanában már minden második kalandozóra jut egy szopókő, és hiába a fény szentélye és más eszközök, a szopókövek száma napról napra növekszik. Az alanori papok egyik ajándéka ez a varázslat, amelyet jutalmul a térkapuk bezárásért most eljuttatnak szinte minden, papi mágiát használni képes kalandozóhoz. Mindössze 10 VP és 5 TVP árán megsemmisíti az összes, birtokodban levő szopókövet. Sajnos a művelethez szükséges energiát egy titkos helyről vonja el a varázslat, és ez az erőforrás igencsak szűkös: ezért mindössze egyszer használhatod, ezután elfüstöl a fejedből. Sok sikert! Vessünk véget a Ghallát sújtó ragálynak!

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 459. fordulód.

Erő: 47 (48) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 155 cm
IQ: 49 (50) Támadás: 24 Agresszió: 5 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 47 (48) Védekezés: 86 Menekülés: 30 % Életkor: 12/19 év
Egészség: 47 (50) Életpont: 512/511 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 60 Varázspont: 766/225 Pénz: 4662 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 204/113 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2106 szörnyet (15 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 28247 TP-t kaptál. Jelenleg 1645870 TP-d van. A következő szinthez még 54130 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, kisebb quwarg isten, pszi elementál lord. A 443. fordulódban 5609 arany került a bankszámládra. 6057 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/27 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: *25/100
vágófegyverek: 28/45 (+10%) ütőfegyverek: *23/100 lőfegyverek: 27/77 (+6%)
dobófegyverek: 16/65 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: őstroll agyaló (#427) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/43 2. nyomkövetés: 84/44 (+16%) 3. lopás: 1/2
4. mászás: 18/40 (+5%) 5. csapdakészítés: 36/24 (+5%) 6. csapdaészlelés: 12/69
7. gyógyítás: 55/92 8. titkosírás: 27/47 (+20%) 9. felderítés: 60/68 (+2%)
10. szörnyidomítás: 18/95 11. teológia: 51/63 (+31%) 12. taumaturgia: 26/84 (+14%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 102/15 (+30%) 15. szörnyismeret: 42/57
16. pszi: 27/49 (+19%) 17. zárnyitás: 6/79 18. vadászat: 34/2
19. bányászat: 36/12 20. úszás: 15/92 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse I (#13) tűzmágia (#157) esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), teljes őrület (#118)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
örvénykerítés (#42), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1)
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XXVI. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 64 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2152.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
51 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253)
2 ezüsthegyű nyíl (#323) 6 gyöngymangó (#135) 3 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 2 madártoll (#112) 1 ryuku karvédő (#687)
14 spiritusz (#170) 1 szopókő (#259)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ametiszt medál (#275) 3 amniosz (#203) 4 arany karperec (#194)
2 aranygyűrű (#193) 2 aranytű (#272) 1 bíbor erőöv (#291)
1 díszes rézpajzs (#84) 8 drótszőr (#37) 3 ezüst gyűrű (#180)
2 ezüst kulcs (#184) 2 ezüstshuriken (#327) 1 fűszertartó (#210)
1 kaktuszbogyó (#429) 5 lótuszfőzet (#448) 1 óndarab (#85)
1 pásztorbot (#513) 1 réz papi karkötő (#307) 1 sárga erőöv (#276)
1 szuper dobóháló (#273) 1 szuperkötél (#209) 1 tatu ködmön (#255)
4 Thargodan esszencia (#328) 1 varázskő (#305) 3 vasérc (#152)
30 víz (#27) 1 vizestömlő (#3) 1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(2,1) orbitális mackósajt (#229), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Mnebolath (#237), Orkhan Thai (#238), taalru (#249)
(3,1) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), ongóliant (#159), woorgard (#231)
(4,1) Raia oltár, 31. jellempróba, művészi porolit (#720)
(5,1) kihívás tornya (#502), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(6,1) tavacska, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, művészi porolit (#720), 42. jellempróba
(7,1) ezoterikus mardelek (#184), oltár, művészi porolit (#720), norpadolótika (#226)
(8,1) quwarg boly (#359), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)
(9,1) phua-kúp (#372), Sheran oltár, massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek