457. forduló, 459. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 23. 12h:05'
EZ A 553. JÁTÉKHETED, 458. FORDULÓD
554. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [376,68] koordinátán.
Amikor ledőltél pihenni, valami nagyon kemény dolog szúrta az oldaladat. Megvizsgálod: egy elásott láda csücske! Buzgón ásni kezdesz a csupasz kezeddel. Hamarosan előbukkan a láda fedele. Lihegve felnyitod. Tele van kincsekkel, fegyverekkel! Az örömtől kiáltozva markolsz a ládába. A szerencséd azonban nem tart sokáig, múlóban van az álom. Az ébrenlét határán még küszködsz egy kicsit, próbálod "áthozni" az álomtárgyakat, de sikertelenül. Végül feladod a dolgot, kinyitod a szemedet, és felkelsz. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. A teremtés zsákja létrehozott 1 arkog követ.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+123 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 585.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 580.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 575.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 573.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 573.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+4 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 571.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 569.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 567.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 567.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 565.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 565.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 560.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 555.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 550.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[375,67] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a halálelementál testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a kitámasztólándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálelementál testét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a halálelementál ébentestét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Semmi hatás! A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 049 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 56, gyógyulás: 123, összesen: +67 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 540.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 501 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 539.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[374,66] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy káoszbajnok. {max. életpontja: 581-640.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok testét. (6 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a káoszbajnok testét. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a káoszbajnok tetovált testét. (6 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A káoszbajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 50, gyógyulás: 122, összesen: +72 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [373,65] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Sheran oltárt. Északra nézve látsz egy lávatavat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy Shengoroth. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [372,64] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy gejzírt. Keletre nézve látsz egy lávatavat. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. [44 pontot használtál fel, van még 495.]

m 6 7 1 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északkeletre
[371,64] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! {védettsége: 70 szúró, 70 vágó, 70 ütő ellen.} Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Találsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ében sziklatorony van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [370,63] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ében sziklatornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Utad során felfedezel egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Arbedark, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, átpréseled magad a szűk ablaknyíláson. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Agyartőrrel megérinted az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 36, gyógyulás: 106, összesen: +70 ÉP}

Megtörtént a baj, a zaj, amit okoztál, egy újabb szörnyeteg figyelmét keltette fel. Egy smaragd drakón! {támadása: 52.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 35 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón csontos pofáját. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (46 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón jobb első lábát. (5 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a smaragd drakón jobb hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 132, gyógyulás: 109, összesen: -23 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy taalru herceg! {támadása: 60.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg póklábát. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a kitámasztólándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a taalru herceg póklábát. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Agyartőrrel megkarcolod a taalru herceg jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő, 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 7 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 50, gyógyulás: 115, összesen: +65 ÉP}

A terem végében van egy hatalmas láda. Felemeled a tetejét! Nicsak, mit találtál: 1 angyalok kesztyűjét. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tündöklő szobrot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Banyapók. {max. életpontja: 591-650.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 95 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 147 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a Banyapók testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Banyapók testét. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Banyapók szőrös potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Banyapók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Banyapók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 6 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 179, gyógyulás: 99, összesen: -80 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [371,62] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Dr. Dragon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy áldozati oltár van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy albinó küklopsz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 401-550.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (73 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted az albinó küklopsz testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 4 520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 212, gyógyulás: 91, összesen: -121 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy viharóriás nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 701-790.} Itt csata lesz.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás bal lábát. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a viharóriás testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 31 életpontot vesztettél. A viharóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 86 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 124, gyógyulás: 142, összesen: +18 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [94 pontot használtál fel, van még 401.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[372,61] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősvortexet. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [373,61] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ében sziklatornyot. Délkeletre nézve látsz egy áldozati oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [374,61] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Felfedeztél egy ében sziklatornyot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Fortuna lábát masszírozza. Észreveszel egy teljesen lerombolt törpe bányát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP]
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy ében hadúr! {egyik sebzési módja: 1x 8d10+20.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr bal oldalát. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr testét. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod az ében hadúr jobb vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 770 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+1354 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 745, sebződés: 105, gyógyulás: 123, összesen: +18 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy smaragd drakón! {védettsége: 25 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.}

Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 86 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón fejét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón bal szárnyát. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 134, gyógyulás: 123, összesen: -11 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy Sötétség Hercege! {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 89 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Az immunitáskő védett meg.) Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a Sötétség Hercege testét. (7 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a Sötétség Hercege bal lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Eldaran karkötője és 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 jégkristályt. 8 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 862, sebződés: 117, gyógyulás: 142, összesen: +25 ÉP}

Ősi relikviák, Thargodan titkok után kutatsz. Ez az, találtál valamit: 99 aranyat. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy áldozati oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [82 pontot használtál fel, van még 319.]

v 198 376 68 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

369 370 371 372 373 374 375 376 377
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
(370,63) ében sziklatorony (#589), tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), ében halálhajcsár (#295), smaragd drakón (#321), taalru herceg (#307), érclelőhely, Banyapók (#305)
(371,62) törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely, albinó küklopszok (#338), viharóriás (#278)
(371,64) ezerszemű bestia (#288), törpe bánya (#435), Fairlight oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(372,61) ősvortex (#587), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(372,64) Sheran oltár, törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), érclelőhely, ezerszemű bestia (#288)
(373,61) törpe bánya (#435), érclelőhely
(373,65) Shengoroth (#967)
(374,61) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), ében hadúr (#294), smaragd drakón (#321), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely
(374,66) káoszbajnok (#293)
(375,67) halálelementál (#279)

[376,68] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben.

Észreveszel egy ében sziklatornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy gránitelementál lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, átpréseled magad a szűk ablaknyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében halálhajcsár! {max. életpontja: 501-550.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár jobb lábát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted az ében halálhajcsár bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 26, gyógyulás: 106, összesen: +80 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy zafír drakón! {egyik sebzési módja: 1x 8d8+12.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón jobb oldalát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zafír drakón testét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a zafír drakón csontos pofáját. (6 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {GYD:} Kitámasztólándzsával megdöfködöd a zafír drakón bal első lábát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a zafír drakón jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A zafír drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 165, gyógyulás: 141, összesen: -24 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy Sötétség Hercege! {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.}

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (Az immunitáskő védett meg.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a Sötétség Hercege bal karját. (7 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] és 13 arany. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 jégkristályt. 8 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 869, sebződés: 113, gyógyulás: 140, összesen: +27 ÉP}

Ősi relikviák, Thargodan titkok után kutatsz. Ez az, találtál valamit: 98 aranyat. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (adamantit) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan tábort. Nyugatra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [62 pontot használtál fel, van még 257.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

ef 90 525 energia fejlesztése 90
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-36 TU.] [252 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 14, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a Rughar familiárisa. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. Egy szögletes követ nyel le az agyagelementál. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól szuperhatalmú géniusz helyett a csúcsok csúcsa, az ászok ásza. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +22 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 599 pontot. A következő körben tehát 596 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SHENGOROTH (967. SZÖRNY)
Közismert tény, hogy az ében sárkányok a legkevésbé bölcsek minden sárkány közül. Igazolja ezt az is, hogy ők azok, akik hajlamosak nekiugrani mindennek, ami betéved a vadászterületükre. Néha ráfaragnak, és egy kincsvadász kalandozó övén végzik trófeaként. Shengoroth azonban kivétel, már egész kicsi drakón korában is inkább a mágiát tanulmányozta, semmint testvéreivel verekedjen egy-egy jobb falatért. Felnőve pedig a remeteséget választotta, csak akkor harcolt, ha egy másik sárkány tévedt a területére. Most is csak azért kerülhetett elő, mert az elvetemült kalandozók megölték szinte minden rokonát, és úgy érezte, eljött a bosszú ideje. Hiába próbálnád meggyőzni arról, hogy te még soha nem öltél ében sárkányt, úgyse hinne neked (ha pedig trófeaként viseled egyiküket akkor pláne), és előbb válsz gőzölgő húsmasszává, minthogy befejezhetnéd hazugságod.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 458. fordulód.

Erő: 47 (58) Szint: 37 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 30 (50) Támadás: 49 (52) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 28 (41) Védekezés: 69 (76) Menekülés: 30 % Életkor: 116/184 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 696/865 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 39 (51) Varázspont: 1636/1160 Pénz: 9699 arany Kép. pont: 35
Tudatpont: 91/7 Pszi pont: 163/551 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 4633 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 94 884 TP-t kaptál. Jelenleg 6 590 623 TP-d van. A következő szinthez még 409 377 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi báró, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5933 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/32 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 36/61 (+11%)
vágófegyverek: 29/87 ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 30/17 (+6%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
376,68 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 363,4
Legfeljebb 115 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/85 (+12%) 2. nyomkövetés: 97/48 (+50%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 22/95 (+30%) 5. csapdakészítés: 36/89 (+9%) 6. csapdaészlelés: 31/95
7. gyógyítás: 42/22 8. titkosírás: 43/86 9. felderítés: 35/70
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 44/61 (+10%) 12. taumaturgia: 84/29 (+26%)
13. szerencsejáték: 8/23 14. versengés: 17/45 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 49/75 (+6%) 17. szörnyismeret: 19/21 18. pszi: 23/70 (+1%)
19. zárnyitás: 23/32 20. vadászat: 33/41 21. vitalitás: 3/30
22. bányászat: 40/42 (+21%) 23. testépítés: 1/80 24. úszás: 11/95
25. főzés: 29/23 (+11%) 26. csapatmunka: 3/28

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), esszenciakristályt (#350) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), ősi szellem (#422), védelmező morf (#7622)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Techiulan aurája (#261) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
harci induló (#443) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12)
agyburok (#90) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (985,0) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279) lángcsóva (#31) >> zafír drakón (#320)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: éhes
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet.
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!
3.) A csatamezők megfertőzhetik mágikus aurádat! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 61 TU. szükséges még: 49 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 990 TU szükséges.)
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
$250 varányszem ($30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1012 kaja (#2) 224 mákrózsa virág (#56) 131 gyöngymangó (#135)
262 vasérc (#152) 824 quwarg tojás (#360) 500 madártoll (#112)
263 drótszőr (#37) 219 pirkit (#153) $90 rézdarab ($70)
4 kötél (#92) $80 sallank karom ($128) 49 csuklyavirág (#133)
64 bogyógránát (#430) 26 szuperkötél (#209) 58 kvazár (#244)
285 isteni könnycsepp (#260) 3 pásztorbot (#513) $24 vas dobónyíl ($189)
2 csatabárd (#555) $212 nyílvessző ($108) 1 kőkés (#6)
2 tatu dob (#234) $2 alligátorbőr ($661)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 drótszőr (#37) 1 fehér immunitáskő (#1361) 2 isteni könnycsepp (#260)
1 manakristály (#500) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
515 arany (#50) 1 adamantit (#627) 1 angyalok kesztyűje (#609)
1 arany papi karkötő (#309) 3 arkog kő (#632) 1 Eldaran karkötője (#373)
2 ezüstdarab (#326) 6 jégkristály (#593) 10 kaja (#2)
21 mákrózsa virág (#56) 1 púderkő (#119) 1 ramit kő (#226)
3 sárkányfog (#617)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

375 376 377
67
68
69
(376,68) ében sziklatorony (#589), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), ében halálhajcsár (#295), zafír drakón (#320), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek