Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. jún. 8. 9h:07' EZ A 1068. JÁTÉKHETED, 458. FORDULÓD 1069. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4446 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1133 1534 1253 | használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 116 életpontot sebeztél. 116 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 2, gyógyulás: 165, összesen: +163 ÉP}
Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a quwarg szabotőr bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 26, gyógyulás: 71, összesen: +45 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy tünde nyíl tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 234 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 5, gyógyulás: 53, összesen: +48 ÉP}
* 2. KP: vv 188 165 71 | elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: vv 24 26 224 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: vv 157 182 76 | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot |
* 5. KP: vv 19 139 73 | elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot |
* 6. KP: kb 36 6 0 | kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot) |
* 7. KP: vv 28 73 73 | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. KP: vv 112 382 227 | elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot |
* 9. KP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
h 1589 470 471 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 472 877 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 565 566 | használod az 1589. tárgyat |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 129 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó. 1 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 22, gyógyulás: 45, összesen: +23 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Tűzelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 287 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb [varkaudar látógömb ládikóba-> (186,106)-> 100 arany, -2 ÉP]. 1 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 21, gyógyulás: 56, összesen: +35 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar bal karját. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] és 5 arany. 1 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 16, gyógyulás: 60, összesen: +44 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Tűzelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a nőstény varkaudar meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a nőstény varkaudar meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
3 041 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 16, gyógyulás: 84, összesen: +68 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Tűzelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tűzelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2 168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 0, gyógyulás: 69, összesen: +69 ÉP}
(Továbbmész...) [197,117] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [197,116] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő Krogan, a pusztító nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Krogan, a pusztító testét. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 12 életpontot sebződik. A Krogan, a pusztító pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A Krogan, a pusztító szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 6 arany és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.). 4 144 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 133, gyógyulás: 114, összesen: -19 ÉP}
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a massza fejét. (6 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a massza nedves nyúlványát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 262 életpontot sebeztél. Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A massza meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 moa kristályt. (ld. enc.) 4 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 954, sebződés: 105, gyógyulás: 102, összesen: -3 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a darázsfelhő nagyját. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Tűzelementálod támad. (73 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 10 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a bal válladra. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 36 életpontot vesztettél. A darázsfelhő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. (ld. enc.) 2 254 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 112, gyógyulás: 38, összesen: -74 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a massza csöpögő potrohát. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a massza bal középső lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a massza ollója véres sebeket ejt a testeden. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 moa kristályt. 3 521 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 70, gyógyulás: 72, összesen: +2 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 56 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 112 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a massza bal oldalát. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a massza bal középső lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. Csápjaival a massza lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Sajnos nem sikerült a massza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 4 458 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 270, gyógyulás: 85, összesen: -185 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 66 életpontot vesztettél. A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar iszákos jobb oldalát. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 60 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 280 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (186,106)-> 22 arany, -2 ÉP]. 3 069 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 936, sebződés: 139, gyógyulás: 113, összesen: -26 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a massza pörsenéses hátát. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a massza bal oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Nyelvével a massza úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 3 671 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 151, gyógyulás: 68, összesen: -83 ÉP}
(Továbbmész...) [199,113] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy borzalmas varkaudar lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar bal vállát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 95 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy fűszertartó. 1 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 19, gyógyulás: 58, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar varázsló bal lábát. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tűzelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 45, gyógyulás: 57, összesen: +12 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 270 életpontot sebeztél. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 arany. 1 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 15, gyógyulás: 55, összesen: +40 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 69 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 73 életpontot sebződik. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 gyöngymangó. 1 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 13, gyógyulás: 41, összesen: +28 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-6 védelem.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar hadúr jobb lábát. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar hadúr bal vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3 096 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 72, gyógyulás: 43, összesen: -29 ÉP}
h 2167 | használod a 2167. tárgyat |
a 839 1436 1 | átadod a 839. tárgyat az 1436. kalandozónak (1 darabot) |
aa 316 1559 1567 | átadod a 316. tárgyat az 1559. tárgyat az 1567. tárgyat |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
ef 60 506 | energia fejlesztése 60 |
* 1. BP: v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
NAGY QUWARG TAPOSÓ TAPPANCS (318. TÁRGY) Ez az első olyan tárgy Ghallán, amely egy Közös Tudat összefogásából jött létre. A tárgyat a Vasalt Bunkók KT (#9102) készítette és arra hivatott, hogy mindenkivel tudassa, viselője a Vasalt Bunkók KT jelenlegi Quwarg Bajnoka. A tappancs viseléskor +1 védettséget, valamint +7 MXTU-t ad. A tappancs mellett más lábbelit is lehet viselni. |
NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY) Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 0 TVP és 1 tinta szükséges. |
ROXATI ÜVEGSZEM (443. TÁRGY) Roxatot nem véletlenül nevezték a tolvajok városának, rengeteg olyan apró "segédeszköz" is e városnak köszönheti eredetét, mint például a roxati üvegszem. Az üvegszem tolvajok számára igen hasznos kiegészítő: aki viseli, az mindig látja, hogy akivel találkozik, annak mi lapul hátizsákjában, pontosan úgy, mint a tolvajszem varázslat esetében. Az üvegszemet a KF 443 paranccsal akaszthatod a füledre (fülbevalóként kell KF-elni, de nem foglalja a helyet más fülbevalók elől), és ha találkozol valakivel, automatikusan a szemedhez emeled. |
ZINTHURGIRTÓ ÉREM (2194. TÁRGY) Ez az bronzból levő, apró, zinthurgot ábrázoló kitűző a varkaudar-thargodan invázió emlékérme, melyet csak azok kaptak meg jutalomként, akik a kitartóan küzdöttek az invázió ellen. Nem foglalja a helyet más kitűzőid elől, és viselve kettővel megnöveli a védettségedet és a támadásodat. Nyilván nem adod oda másnak. |
KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY) Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál. |
KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY) El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni. |
MOA KRISTÁLY (2203. TÁRGY) Egy enyhén áttetsző, fehérszínű kristályt tartasz a kezedben, amit egy felbőszült masszából nyertél ki. Nem tudod, hogy mi a célja, nem is hasonlít az általad eddig ismert, szép moa drágakövekre. Talán valamiféle mágikus energiatároló lehet, ami a moa szerkezeteket működtető energiák tárolására szolgál. Az biztos azonban, hogy a masszák érzékelik a nálad levő kristályokat, mivel sokkal vehemensebben támadnak rád. Eddig csak felbőszültek voltak, de minél több kristályt birtokolsz, annál jobban megvadulnak. Azt is észreveszed, hogy a kinyílt phua-kúpok közelében a kristályok elkezdenek pislákolva világítani. Ha egészen közel viszed őket, akkor egyre sűrűbben pisklákolnak, de nagyon hamar megfeketednek. Talán ezt a tulajdonságokat ki tudod valahogy használni, de vigyázz, a megfeketedett kristályok már nem jók semmire, el is dobod őket. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy minden nálad levő moa kristály erősíti a történelmi eseményben ellened harcoló masszákat 1 %-kal. Természetesen, ekkor több TP, FNO és masszapont jár értük. A TP és masszapont növelésének nincs felsőhatára, de a kapott bónusz FNO maximalizálva van 200 kristálynál. Ezenkívül még használhatod a kristályokat akkor, amikor a kinyílt phua-kúpoknál kutatsz. A KUT parancs 3. paraméterénél megadhatod, hogy mennyi kristályt használsz fel. Minden ilyen kristály kb. 10%-kal növeli az esélyedet a szakértelem próbáknál és kb. 6%-kal növeli az esélyét annak, hogy kincset találsz a kutatás végén. Egy KUT-hoz maximum 10 kristályt használhatsz.) |
DARÁZSFAROK (654. TÁRGY) Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY) Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!). - Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá. |
ORK SÖR (1701. TÁRGY) Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel: - Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele. - No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü! [A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg. |
Erő: | 44 (52) | Szint: | 42 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 43 (64) | Támadás: | 66 (70) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 47 (56) | Védekezés: | 104 (112) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/46 év |
Egészség: | 45 (53) | Életpont: | 1176/1230 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 46 (58) | Varázspont: | 2363/863 | Pénz: | 7146 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 83/22 | Pszi pont: | 304/18 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/60 | ökölvívás: | 3/61 | szúrófegyverek: | 37/84 (+13%) |
vágófegyverek: | 10/10 | ütőfegyverek: | 29/29 (+7%) | lőfegyverek: | 33/17 (+2%) |
dobófegyverek: | 20/75 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,112 mezőn táborozol |
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 7. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 63, 62, 87, 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/12 | Max életkor 87 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 237 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 63/25 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 100/47 (+21%) | 3. lopás: | 6/99 |
4. mászás: | 22/73 | 5. csapdakészítés: | 14/24 | 6. csapdaészlelés: | 14/9 |
7. gyógyítás: | 74/99 | 8. titkosírás: | 13/82 | 9. felderítés: | 36/75 (+22%) |
10. szörnyidomítás: | 8/54 | 11. teológia: | 94/43 (+8%) | 12. taumaturgia: | 166/70 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 8/85 | 14. versengés: | 19/23 (+8%) | 15. harcművészetek: | 3/53 (+3%) |
16. zene: | 10/99 | 17. szörnyismeret: | 21/99 | 18. pszi: | 33/60 (+18%) |
19. zárnyitás: | 3/74 | 20. vadászat: | 8/72 | 21. vitalitás: | 2/92 |
22. bányászat: | 32/98 (+1%) | 23. úszás: | 10/62 | 24. főzés: | 4/18 |
25. csapatmunka: | 4/35 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | tűzmágia (#157) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | ében hadúr (#294) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | agytaposás (#180) | >> | Thargodan mágus (#318) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését! |
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4 (limit: 429), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 456. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 203. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 129, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 14 250. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
a közösség ereje (123) |
bajnokok koronája (139) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a tanítók türelme (181) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
az őrzők ébersége (312) |
alattvalók védelme (345) |
földmágia (357) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 97 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 453 TU szükséges.) |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1841. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | vámpírölő (#951) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | nitmák penge (#837) | 2 | vadászkés (#1264) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | * | Din cséphadarója (#840) | 1 | * | Fairlight botja (#476) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | |
1 | Zarknod szeme (#740) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
2 | * | ezüsttollú nyíl (#363) | 13 | kerek kő (#19) | 8 | mihlanil nyíl (#597) | ||
7 | tünde nyíl (#554) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bogyógránát (#430) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | díszes tunika (#1488) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | lidérckorona (#531) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | démoni palást (#1573) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
$1 | * | ryuku vállvédő ($1323) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 2 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | * | Urgod kesztyűje (#462) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | tradicionális öv (#1368) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | * | ősplazma (#839) | 1 | * | Zu'lit fülkarikája (#727) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
6 | halálhozó talizmán (#813) | 2 | korinthai talizmán (#814) | 1 | Natharion amulett (#742) | |||
4 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | * | Sshreakza amulettje (#836) | 2 | * | szerencsetalizmán (#366) | |
1 | Tharr Keresztje (#287) | 8 | trófea nyaklánc (#196) | $1 | * | villám szimbólum ($145) | ||
4 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$1 | arany papi karkötő ($309) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | mászó-karperec (#392) | |||
1 | Natharion karkötő (#738) | 1 | * | teriádbőr karkötő (#1297) | 1 | * | Xanathal karkötője (#956) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | bo'adhun gyűrű (#743) | 1 | * | drakolder gyűrű (#969) | 1 | Rughar gyűrűje (#518) | ||
1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | * | Vlagyimir gyűrűje (#822) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | olimpia kvazármedál (#1861) | 1 | * | örökkéval.smaragdja (#1115) |
1 | * | q. ölő érem (#2088) | 1 | zinthurgirtó érem (#2194) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
15 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 143] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [benne 2 korty sötét ital (#284), fér még: 3] | ||||||
14 | fűszertartó (#210) | [bennük 32 csepp sáfránypor (#211), fér még: 38] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
25 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 80 pondróvér (#1232), fér még: 220] | ||||||
9 | sullár hólyag (#168) | [bennük 94 csepp spiritusz (#170), fér még: 86] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | térdeplő tülök (#1440) | [üres, kapacitás: 18] | ||||||
9 | toxyl üvegcse (#592) | [üres, kapacitás: 90] | ||||||
9 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 108] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 17 korty víz (#27), fér még: 23] | ||||||
10 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 200] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
6 | acéltű (#334) | 15 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | árnyékkulcs (#566) | 1 | Augur varázskönyve (#1097) | |||
1 | Baghar fétise (#1098) | 21 | csontkulcs (#74) | 60 | fáklya (#36) | |||
1 | furulya (#233) | 3 | gernim balzsam (#1894) | 1 | Goachan pipája (#1315) | |||
10 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hűségérme (#1141) | 5 | inváziós trófea (#2166) | |||
1 | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | koboldkorona (#1629) | 7 | kristályfolyadék (#449) | 16 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | mágikus gyertya (#1600) | 2 | mágikus térkép (#2167) | |||
3 | márványkulcs (#245) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 4 | moa kristály (#2203) | |||
1 | moa varázsdoboz (#1133) | 1 | Morgan szilánkja (#508) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | oldalzsák (#1172) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | |||
2 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | roxati zárfaló (#314) | |||
2 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 34 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
5 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | 4 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | titkos teleportkő (#1387) | 3 | törpe őskő (#633) | 20 | varázskő (#305) | |||
2 | varkaudar csésze (#841) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
8 | acélpengőke (#231) | 1 | adamantit (#627) | 1 | agvari manafókusz (#890) | |||
48 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | 5 | csalánvirág (#582) | |||
73 | csillezsályalevél (#1253) | 30 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
3 | darázsszárny (#652) | 1 | din formázó minta (#301) | 1 | dlathog kőzet (#829) | |||
4 | dramoan kő (#967) | 147 | drótszőr (#37) | 47 | ében toboz (#578) | |||
2 | eknozol (#540) | 1 | entitás esszencia (#1833) | 2 | era formázó minta (#418) | |||
6 | ezüstdarab (#326) | 35 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
2 | gór formázó minta (#444) | 12 | gyöngymangó (#135) | 4 | iknegurin (#541) | |||
41 | kaktuszbogyó (#429) | 31 | kék orchidea (#68) | 1 | kreommat szirom (#925) | |||
2 | kvazár (#244) | 13 | lótuszvirág (#447) | 36 | mákrózsa virág (#56) | |||
6 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 6 | mithril (#352) | 3 | mópat tetem (#584) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 28 | mutáns csont (#331) | 1 | ovimon-bogyó (#207) | |||
4 | púderkő (#119) | 9 | rókafarok (#124) | 1 | sárkány ékkő (#1632) | |||
14 | varányszem (#30) | 2 | vörös zyel (#606) |
Összsúly: 151.64 kg | Megterheltség: 118% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (25 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28) | 7 | adamantit (#627) | 5 | angyalok kesztyűje (#609) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronz taider (#641) | 11 | bunthar bőr (#733) | 60 | extra takarmány (#1360) | 80 | ezüstdarab (#326) | 46 | fáklya (#36) | 270 | gyöngymangó (#135) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 4 | holdbőr (#1236) | 8 | kvazár (#244) | 450 | madártoll (#112) | 180 | mákrózsa virág (#56) | 150 | pirkit (#153) | 1 | Raia pallosa (#426) | 2 | ryuku kalapács (#724) | 1 | ryuku menetpajzs (#1320) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | 65 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szögletes kő (#17) | 7 | Tilnetor kardja (#474) | 1 | tleikan manakő (#1144) | 1 | Trákin csákánya (#367) | 1 | tükörpáncél (#519) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | mentát korona (#1559) | 1 | napmedál (#1567) | |||
1 | ősplazma (#839) | 1 | Pusztítás Botja (#316) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
467 | arany (#50) | 1 | darázsfarok (#654) | 3 | darázsszárny (#652) | |||
5 | ében toboz (#578) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 5 | gyöngymangó (#135) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | |||
4 | moa kristály (#2203) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) |
196 | 197 | 198 | 199 | 200 | |
111 | |
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|