Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. febr. 28. 18h:17' EZ A 1143. JÁTÉKHETED, 457. FORDULÓD 1144. játékheted kezdete: márc. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5482 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: ek 215 15 0 | t. energia kisütése: 215 15 |
* 4. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 5. KP: v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
fgy 70 30 | felt. gyógyítás 70 30 |
im 2 2 | imádkozol |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
192 | 193 | 194 | |
116 | |
|
|
117 | |
|
|
118 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
be 710 213 19 | bemész a 710. épületbe |
t 9093 1 | támadod a 9093. kalandozót |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 108 életpontot vesztettél. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 28 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször eltalálod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
be 706 | bemész a 706. épületbe |
lángcsóva (#31) 25 aranyért, | izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, |
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, |
láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | varázsital főzése (#100) 150 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, | varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, |
felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, | inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, | a halál szava (#152) 800 aranyért, |
var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | tűzgolyó (#155) 850 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, |
tűzmágia (#157) 510 aranyért, | városi teleport II (#181) 220 aranyért, | Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, |
vízlélegzés (#185) 430 aranyért, | háló (#186) 5600 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, | villámmágia (#227) 462 aranyért, |
kalmárszem (#228) 77 aranyért, | Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | időcsere (#285) 100 aranyért, |
mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, | sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, |
klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | harci induló (#443) 200 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, |
Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, | gázpajzs (#467) 75 aranyért, | savmágia (#477) 500 aranyért, | méregmágia (#480) 500 aranyért. |
be 712 | bemész a 712. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a quwarg nagymester fejét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 46 életpontot vesztettél. Ocsmány csáprágóját a quwarg nagymester hasadba mélyeszti. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester belecsíp a derekadba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a quwarg nagymester hasadba mélyeszti. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 46 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 280, gyógyulás: 0, összesen: -280 ÉP}
(Továbbmész...) [194,117] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg őrparancsnok közeledik.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Kavargó pengefalként zúdul rád a quwarg őrparancsnok. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-15 támadás.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 206, gyógyulás: 0, összesen: -206 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Az ősquwarg csáprágójával feltépi a torkodat. (1 támadástól 308 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 308, gyógyulás: 0, összesen: -308 ÉP}
192 | 193 | 194 | 195 | |
116 | |
|
|
|
117 | |
|
|
|
118 | |
|
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[193,118] Szűnni nem akar a zöld síkság. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat qwarg rohamosztagos.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) A 20 qwarg rohamosztagos csáprágójával feltépi a torkodat. (20 támadástól 350 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 350, gyógyulás: 0, összesen: -350 ÉP}
192 | 193 | 194 | |
117 | |
|
|
118 | |
|
|
119 | |
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[192,119] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg ősmágus.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 86 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 52 életpontot vesztettél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. 84 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel!
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 222, gyógyulás: 0, összesen: -222 ÉP}
191 | 192 | 193 | |
118 | |
|
|
119 | |
|
|
120 | |
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[191,120] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Látsz egy elpusztított gyöngymangó bokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ősquwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást.
Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Borzalmas sebet ejt a bal karodon a szörny csáprágójával. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}
(Továbbmész...) [192,120] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított gumifát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg nagymester nem jelenthet komoly veszélyt.
A lény bűzfelhőt lő rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 33 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester belecsíp a derekadba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 32 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester belecsíp a derekadba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 232, gyógyulás: 0, összesen: -232 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Nem találtad el! A quwarg őrparancsnok végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.)
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}
190 | 191 | 192 | 193 | |
119 | |
|
|
|
120 | |
|
|
|
121 | |
|
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[191,121] A sík vidéket bozótos váltja fel. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-1 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat qwarg rohamosztagos.
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Pusztító szélvészként veti rád magát a 12 qwarg rohamosztagos. Harapásai nyomán ömlik a véred. (12 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Az ősquwarg csáprágójával feltépi a torkodat. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}
190 | 191 | 192 | |
120 | |
|
|
121 | |
|
|
122 | |
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[190,122] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Kicsit elkésel az ugrással: belezuhansz a csapdába! Furcsa, fekete lé vesz körül. Egy szopógödörbe estél! Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [-1 max. varázspont.] Ajaj! Megsemmisültek a birtokodban levő aranypikkelyek. Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt tigris. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A norpadolótika a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 192, gyógyulás: 0, összesen: -192 ÉP}
im 2 2 | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos bal vállát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) A 10 qwarg rohamosztagos rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (10 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vasalt bunkóval többször eltalálod a qwarg rohamosztagos fejét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 8 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (8 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos nyakát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 222, gyógyulás: 0, összesen: -222 ÉP}
(Továbbmész...) [192,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy korallfövenyt. (ld. enc.) Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy hidra. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A lény villámokat köp rád. Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (58 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: spiritusz, ezüst nyaklánc, 11 kitintüske, ork csodaszer, 3 lótuszvirág, varkaudar látógömb. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval épp hogy eltalálod a hidra két fejét is. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A hidra megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}
(Továbbmész...) [193,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hidra. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (62 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: ork csodaszer, 6 kitintüske, 2 vízionár szem, 2 madártoll, 2 smirglilevél, sullár hólyag. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a hidra nyálkás testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A hidra megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 249, gyógyulás: 0, összesen: -249 ÉP}
im 2 2 | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Ezt a támadást elhibáztad! A purifikátor császár néhány döfése nyomán dőlni kezd a vér a bal térdedből és combodból. (6 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Nem találtad el! A purifikátor császár néhány döfése nyomán dőlni kezd a vér a bal térdedből és combodból. (6 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 232, gyógyulás: 0, összesen: -232 ÉP}
(Továbbmész...) [195,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A víz fölött sirályok köröznek. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy purifikátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +43 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [196,122] Bátran belegázolsz a tengerbe. Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. A víz egy kicsit hideg.
szk 201 | keresed a 201. szörnyet |
ef 14 503 | energia fejlesztése 14 |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
e 40 | élelemszerzés 12 pontért |
im 2 2 | imádkozol |
KORALLFÖVENY (1160. TÁRGY) Ott, ahol a homokos tengerpart véget ér, és átadja helyét a zöld növényzet térhódításának, na ott van néhány méternyi átmenet, ahol a szivárvány minden pompájában tündöklő korallföveny nő. Ha közelebbről is szemügyre veszed ezt a természet alkotta képződményt, melyet temérdek a környezetre abszolút veszélytelen életforma jelenléte táplál, talán észreveszel párat azokból a gömbölyded harmatcseppekből is. A cseppek belsejében magát az azúrtiszta fodrozódó tengert látni, talán ezért is nevezték el őket a tenger haramiái (a ryukuk) azúrharmatnak. Állítólag csak ők tudják a titkot, hogyan lehet egy ilyen harmatcseppet begyűjteni az élő korallfövenyről, senki más. Ha netán neked is sikerülne rájönnöd, hogyan tartósíthatnád az azúrharmat egy-egy cseppjét, egy körben egy fövenyről akkor is csak 3 darabot szedhetsz, cseppjét 2 TVP-ért. Mivel, mint az előbb említettem, a korallföveny annyira természetes képződmény, hogy még maguk Alanor kertészdruidái sem találták meg a módját, hogyan is lehetne e "növényt" mesterséges úton szaporítani. |
HIDRA (780. SZÖRNY) Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé. |
Erő: | 51 (53) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 172 cm |
IQ: | 29 (28) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 43 | Életpont: | 319/270 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 439/336 | Pénz: | 6379 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 14/14 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/22 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 15/36 |
vágófegyverek: | 15/48 | ütőfegyverek: | 23/68 (+18%) | lőfegyverek: | 21/6 |
dobófegyverek: | 4/70 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
196,122 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 103 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 74/17 (+55%) | 2. nyomkövetés: | 73/60 (+58%) | 3. lopás: | 3/47 |
4. mászás: | 5/39 | 5. csapdakészítés: | 22/24 | 6. csapdaészlelés: | 2/69 |
7. gyógyítás: | 87/8 (+128%) | 8. titkosírás: | 5/65 | 9. felderítés: | 18/58 |
10. szörnyidomítás: | 3/65 | 11. teológia: | 31/13 (+5%) | 12. taumaturgia: | 38/9 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 1/40 | 14. zene: | 6/54 | 15. szörnyismeret: | 23/55 |
16. zárnyitás: | 1/28 | 17. vadászat: | 14/54 (+101%) | 18. bányászat: | 26/36 |
19. úszás: | 17/79 | 20. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 993 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 992 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 155 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 545 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
epokitféreg (#147), tüskés harci gromak (#156), dehidrátor (#151), trikornis (#104), hadroszaurusz (#162), Angus Young (#3358), pattanóböde (#145), quwargok (#9093) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990), mutáns pók (#117), orgyilkos (#131), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | epokitféreg (#147) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | ryuku légiós (#361) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Sajátítsd el a pszi képességet, és imádkozz oltáromnál úgy, hogy pszi szakértelmed legalább 3. szintű! |
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
beszéd állatokkal (171) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 499 TU szükséges.) |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
Összsúly: 160.42 kg | Megterheltség: 138% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
72 | arany (#50) | 4 | aranypikkely (#415) | 5 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 20 | kaja (#2) | 17 | kitintüske (#879) | |||
3 | lótuszvirág (#447) | 2 | madártoll (#112) | 2 | ork csodaszer (#1228) | |||
2 | smirglilevél (#29) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 4 | víz (#27) | 2 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | borkonyó bibe (#312) | 1 | purifikátor háj (#269) |
189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | |
121 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
122 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
123 | |
|
|
|
|
|
|
|
|