Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. márc. 26. 9h:30' EZ A 642. JÁTÉKHETED, 457. FORDULÓD 643. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5230 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
kf 291 | kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 383 4683 10 | átadod a 383. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot) |
tv 111 | támadó/véd. varázslat a 111. varázslatot |
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [194,30] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy vezérfarkas. (ld. enc.) {max. életpontja: 551-650.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű jobb lábát. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a dögkeselyű bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dögkeselyű belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tetemember testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a tetemember testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a tetemember jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod az élőholt mágus bal oldalát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [193,30] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír fejét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kilukasztod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mágusölővel néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 3 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A 3 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [191,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Dögletes a bűz! Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy tetemember támad rád.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tetemember testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a tetemember jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel végigmetszed a zombi foszladozó testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az autentikus vámpír meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 6, gyógyulás: 1, összesen: -5 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az ezoterikus mardel bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (183,31)-> 18 arany, -2 ÉP] 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 16, gyógyulás: 3, összesen: -13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a nanda jobb oldalát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a nanda testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nanda belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai jobb lábát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Mágusölővel felnyitod az Orkhan Thai jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az Orkhan Thai fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy vasérc, egy aranytű és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 198, gyógyulás: 12, összesen: -186 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [189,28] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Továbbmész...) [188,28] Még mindig bozótos. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az ekharion bal lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 38 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gyóntatás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy becsületjel varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a trikornis herceg hófehér sörényét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a trikornis herceg fejét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a trikornis herceg jobb hátsó lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis herceg nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) A trikornis herceg szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Aurád tisztul. (+3 gonoszság.) Mágusölővel végigvagdosod a trikornis herceg fehér hátát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a trikornis herceg hófehér sörényét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis herceg nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) A trikornis herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 36 arany, -2 ÉP] 2866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 73, gyógyulás: 16, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [187,27] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat qwarg rohamosztagos. {támadása: 40.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel végigvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mágusölővel kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [56 pontot használtál fel, van még 312.]
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 7. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 8. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 9. BP: | keresed a 115. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
* 10. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vadász quwarg torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Mágusölővel párszor kilyukasztod a vadász quwarg jobb első lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vadász quwarg fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
tf 3 35 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 35 pontért |
VEZÉRFARKAS (748. SZÖRNY) Ez a vezérfarkas, amelyet most megpillantottál egy farkascsalád vagy néhány magányos példányból összeverődött farkasfalka vezetője. Szerencse, hogy most még magányosan járja útját, ha itt lenne a falka többi tagja is, nem sok esélyed lenne. Talán sikerül legyőznöd is, mindenesetre ha rossz napod van és sokáig tétlenkedsz vagy birkózol a farkasok vezérével, megjelennek a többiek, körbevesznek, belédharapnak, marcangolnak, ahol csak bírnak, bosszút állva azért, mert vezérükre támadtál. Vagy ő támadott rád, ez már részletkérdés. A keleti pusztákon gyakorta lesz ilyesmiben részed. A vezérfarkas kitűnő vadász. Ha a harc helyett inkább valamilyen csellel befognál egyet, minden bizonnyal kiaknázhatnád ezirányú képességeit a saját céljaidra. |
FAMILIÁRIS IDÉZÉSE (159. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A mágusok köreiben teljesen megszokott dolog, hogy különféle bizarr fajú és kinézetű segítőket, úgynevezett familiárisokat alkalmaznak. Ezek gyakran származnak más létsíkokról ezért megidézésük nem kis energiát, és utánajárást igényel. A kívánt familiárist a V 159 <szörny száma> paranccsal idézheted meg, 20 TVP árán, és ha a szörnyből kinyerhető valamilyen komponens, akkor arra is szükség van. Az idézéshez szükséges varázspont annyiszor 40 VP, ahányadik szintű a lény. [A lényt idomítanod nem kell - ezt a varázslat elvégzi helyetted - de az idézés csak akkor lesz sikeres, ha már legalább minimális szinten tisztában vagy a szörnyekkel való bánásmóddal]. Megjegyzés: ha még egyetlen familiárist sem ismersz, próbálkozz Rughar familiárisával (245-ös lény, 3. szintű, nem kell hozzá komponens)! Újabb familiárisokat a második paraméter nélküli V 159 paranccsal ismerhetsz meg. |
MITHRIL SISAK (465. TÁRGY) A mithril sisak mellett elsősorban csekély súlya, másodsorban a fej tökéletes védelme szól. A mithril sisak nemcsak megnöveli a védettségedet héttel, de még ad egyet az ügyességedhez is. Előállítása kizárólag mágikus úton lehetséges, egy bev formázó minta, 8 mithril, 4 ezüst, egy moa smaragd (ez csak a díszítés kedvéért), egy vaskohó, 100 arany és 100 TVP segítségével. A mithril sisak használatához min. 17. szintűnek kell lenned. |
Erő: | 50 (52) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 50 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 42 | Védekezés: | 74 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 169/174 év |
Egészség: | 44 (46) | Életpont: | 435/295 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 50 | Varázspont: | 629/2 | Pénz: | 1162 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/4 | Pszi pont: | 202/122 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/33 | ökölvívás: | 4/6 | szúrófegyverek: | 25/27 |
vágófegyverek: | *24/101 | ütőfegyverek: | 25/2 | lőfegyverek: | 28/24 (+8%) |
dobófegyverek: | 16/68 |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (110%) << vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/17 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 124/35 (+42%) | 3. lopás: | 2/45 |
4. mászás: | 15/79 | 5. csapdakészítés: | 28/52 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/13 |
7. gyógyítás: | 69/80 (+26%) | 8. titkosírás: | 15/66 | 9. felderítés: | 55/81 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 15/77 (+7%) | 11. teológia: | 43/76 (+26%) | 12. taumaturgia: | 28/18 (+1%) |
13. versengés: | 4/16 | 14. zene: | 85/33 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 30/37 |
16. pszi: | 17/19 (+18%) | 17. zárnyitás: | 5/44 | 18. vadászat: | 43/35 |
19. bányászat: | 34/11 (+4%) | 20. úszás: | 16/70 | 21. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | Vértestvérek (#9146) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
tűzgolyó (#155) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 1 | tünde nyíl (#554) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | |||
1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
118 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
7 | madártoll (#112) | 1 | mithril sisak (#465) | 1 | vasérc (#152) |