456. forduló, 458. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 23. 9h:07'
EZ A 553. JÁTÉKHETED, 457. FORDULÓD
554. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [372,61] koordinátán.
Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
Az aranytermő erszény 63 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. Varázserőd regenerálódik. (+123 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. A távolban, egy gigantikus élőholt sárkány repte megbicsaklik, és a földre zuhan. Sajnos túl távol vagy, ezért tapasztalati pontot nem kapsz. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 604.]

* 2. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 584.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 579.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 574.]

* 5. KP: vv 26 156 443 elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Irtózatos fájdalmat érzel (-25 életpont). [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Ezt a varázslatot nem mondhatod el páncélban. [0 pontot használtál fel, van még 572.]
Fürgén varázsolsz! Megdermedsz, és hosszú ideig mozdulni sem tudsz (-10 TVP). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 560.]

* 6. KP: vv 24 165 127 elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Remegni kezd a föld. Kisebb földrengést csináltál! [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A távolban, egy mópat bolyba tűzoszlop csap varázslatod nyomán. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 556.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 556.]

* 7. KP: vv 12 90 88 elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A mozgásod lelassul, percekbe telik az is, hogy az ujjadat megmozdítsd (-10 TVP). [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 544.]
Szupersebesen mormolsz. Varázslatod miniatűr tűzijátékot eredményez. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 544.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 8. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! Megdermedsz, és hosszú ideig mozdulni sem tudsz (-10 TVP). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 529.]

* 9. KP: bb 1271 0 0 beraksz a bankba az 1271. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 479.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Irtózatos fájdalmat érzel (-22 életpont). [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 474.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 474.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Jégvihar kezd körülötted tombolni (-38 életpont). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 469.]

m 5 5 2 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, keletre
[371,62] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy albinó küklopsz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 12d10+12.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 97 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz szőrös lábát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (110 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod az albinó küklopsz jobb oldalát. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted az albinó küklopsz jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 4 520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 243, gyógyulás: 74, összesen: -169 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dr. Dragon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (mithril) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy ében sziklatorony van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy áldozati oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy viharóriás. {egyik sebzési módja: 1x 15d10+10.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a viharóriás oszlopos lábát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Meglengetve a kitámasztólándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás oszlopos lábát. (7 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a viharóriás testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 178, gyógyulás: 148, összesen: -30 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ.

(Továbbmész...) [370,63] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy viharóriás nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 60.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás villámló testét. Kritikus ütés! (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás testét. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a viharóriás bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 811, sebződés: 133, gyógyulás: 141, összesen: +8 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ében sziklatornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Arbedark, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy káoszbajnok! {egyik sebzési módja: 4x 4d10+5.}

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok tetovált testét. (6 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a káoszbajnok bal vállát. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a káoszbajnok jobb lábát. (6 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a káoszbajnok bal oldalát. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A káoszbajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 189, gyógyulás: 176, összesen: -13 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy márvány drakón! {egyik sebzési módja: 1x 8d8+12.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón csontos pofáját. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a márvány drakón fejét. (6 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {KCC:} Kitámasztólándzsával jól megszurkálod a márvány drakón pikkelyes testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a márvány drakón csontos pofáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A márvány drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A márvány drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 120, gyógyulás: 139, összesen: +19 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy taalru herceg! {max. életpontja: 681-760.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 99 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg tigristestét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a taalru herceg tigristestét. (7 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod a taalru herceg tigristestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 17 arany, egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 7 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 808, sebződés: 63, gyógyulás: 130, összesen: +67 ÉP}

A falat végigtapogatva, egy ajtóra bukkansz. Mögötte egy kőláda! Óvatosan felnyitod, találsz benne 1 fiatalság italát. Lassan, vigyázva ereszkedsz le az ében sziklatorony oldalán. Bizarr egy élmény volt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [371,63] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy Notermanthi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi kosfejét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a kitámasztólándzsát a másikra rohansz. Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi testét. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 37, gyógyulás: 66, összesen: +29 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 mithrilt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy tündöklő szobor van. Elteszed a látcsövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [82 pontot használtál fel, van még 387.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[372,62] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Banyapók. {támadása: 50.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 105 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. 162 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a Banyapók fejét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd a Banyapók testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Banyapók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 6 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 224, gyógyulás: 100, összesen: -124 ÉP}

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy gejzírt. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [373,61] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő Banyapók mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 30 szúró, 70 vágó, 90 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 145 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók egyik lábát. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Banyapók szőrös potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Banyapók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 6 123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 185, gyógyulás: 102, összesen: -83 ÉP}

Látsz egy törpe bányát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ében sziklatornyot. Délkeletre nézve látsz egy áldozati oltárt. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [374,61] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy albinó küklopsz. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 12d10+12.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (79 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd az albinó küklopsz jobb lábát. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az albinó küklopsz testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az albinó küklopsz megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 4 520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 199, gyógyulás: 83, összesen: -116 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ében sziklatornyot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Fortuna hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP]
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy ében hadúr! {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 97 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (18 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod az ében hadúr bal karját. (7 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megbököd az ében hadúr testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny fegyverével mély sebet ejt a jobb lábadon. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ében hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 771, sebződés: 109, gyógyulás: 123, összesen: +14 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz, és egy újabb alak nyomul be a terembe. Egy márvány drakón! {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 25 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 93 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón jobb vállát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón bal első lábát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a márvány drakón testét. (6 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A márvány drakón beleharap a kezedbe. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {KCC:} Kitámasztólándzsával megdöfködöd a márvány drakón testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a márvány drakón testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A márvány drakón beleharap a kezedbe. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A márvány drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 150, gyógyulás: 144, összesen: -6 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy Notermanthi báró! {egyik sebzési módja: 2x 3d6+12.}

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró kosfejét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Marokra fogva a kitámasztólándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró kosfejét. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a Notermanthi báró bal oldalát. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. Semmi hatás! (Az immunitáskő védett meg.) {GYD:} Kitámasztólándzsával jól megszurkálod a Notermanthi báró bal karját. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a Notermanthi báró testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (Az immunitáskő védett meg.) A Notermanthi báró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 8 gyöngymangó, 3 fekete gyöngy és egy pular kristály. 11 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1119, sebződés: 136, gyógyulás: 30, összesen: -106 ÉP}

Kezeddel tapogatódzva, kincsek után kutatsz. Egy sarokban, néhány gyanús, sikamlós tárgy között találtál 4 mópat tetemet [mópat tetem ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP]. Lassan, vigyázva ereszkedsz le az ében sziklatorony oldalán. Bizarr egy élmény volt! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +89 életerő.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy áldozati oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [78 pontot használtál fel, van még 309.]

ftv 51 329 felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 329. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

ftv 36 327 felt. tám/véd. varázslat a 36. varázslatot a 327. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[375,61] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. A messzeségben füstoszlopot látsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy áldozati oltárt. Keletre nézve látsz egy sárkánybarlangot. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy áldozati oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.


(Továbbmész...) [376,61] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánybarlangot. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Emella a Bombázó vigyorog kajánul. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy tündöklő szobrot. Délkeletre egy ősvortex van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy áldozati oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

[40 pontot használtál fel, van még 269.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Folyamatosan próbálsz rejtőzködni, úgy lopódzol be a hatalmas barlangba. Istenedhez fohászkodsz, hogy segítsen elmenekülni, ha a sárkány mégis otthon lenne. Mocorgást hallasz. Úristen, csak nem a sárkány? De nem, ez a valami annál sokkal apróbb: mindössze egy smaragd drakón vicsorog rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 77 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 67 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón farkát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (43 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát ellenfeledre ugrasz. Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a smaragd drakón testét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a smaragd drakón bal szárnyát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 174, gyógyulás: 16, összesen: -158 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. Elérkezel a hatalmas központi barlangba. Középen aranykincs és egyéb tárgyak mérhetetlen tömege van felhalmozva. Most már csak a kincs tetején trónoló óriási sárkánnyal kéne egyezkedned. A hüllő gonosz szemét feléd fordítja, és üdvözlete jeléül felkészül lehelete használatára. Ahogy közelebb érsz, látod, hogy ez egy smaragd sárkány. Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... [30 pontot használtál fel, van még 239.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +99 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 239.]

v 198 376 68 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

369 370 371 372 373 374 375 376 377
60
61
62
63
64
(370,63) viharóriás (#278), ében sziklatorony (#589), tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293), márvány drakón (#322), taalru herceg (#307)
(371,62) albinó küklopszok (#338), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), érclelőhely, viharóriás (#278)
(371,63) Notermanthi (#257), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely
(372,62) Banyapók (#305), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(373,61) Banyapók (#305), törpe bánya (#435)
(374,61) albinó küklopsz (#338), ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), ében hadúr (#294), márvány drakón (#322), Notermanthi báró (#323), érclelőhely
(375,61) törpe bánya (#435), érclelőhely
(376,61) sárkánybarlang (#620), Fairlight oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, smaragd drakón (#321)

[376,68] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ében sziklatornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy gránitelementál vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy káoszbajnok!

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok jobb lábát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a káoszbajnok tetovált testét. (7 támadással 442 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a káoszbajnok tetovált testét. (6 támadással 68 életpontot sebezve.) A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 60, gyógyulás: 14, összesen: -46 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy smaragd drakón!

A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón farkát. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (31 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a smaragd drakón fejét. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a smaragd drakón kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 128, gyógyulás: 15, összesen: -113 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy Sötétség Hercege!

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Az immunitáskő védett meg.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege jobb vállát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Sötétség Hercege jobb karját. (7 támadással 580 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc, 2 ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP] és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 jégkristályt. 8 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 118, gyógyulás: 13, összesen: -105 ÉP}

Kezeddel tapogatódzva, kincsek után kutatsz. Egy sarokban, néhány gyanús, sikamlós tárgy között találtál 1 varázskövet. Lassan, vigyázva ereszkedsz le az ében sziklatorony oldalán. Bizarr egy élmény volt! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +98 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +102 életerő.) Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan tábort. Nyugatra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [62 pontot használtál fel, van még 177.]

bb 305 20 beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

ef 90 525 energia fejlesztése 90
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-25 TU.] [175 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: kb 1271 1 0 kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Sheran cserepét. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 6. BP: h 1271 69 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 15, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ töm magába az agyagelementál. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 598 pontot. A következő körben tehát 595 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 457. fordulód.

Erő: 46 (57) Szint: 36 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 30 (50) Támadás: 44 (47) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 28 (41) Védekezés: 67 (74) Menekülés: 30 % Életkor: 116/183 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 537/500 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 39 (49) Varázspont: 1614/274 Pénz: 9184 arany Kép. pont: 31
Tudatpont: 91/25 Pszi pont: 163/538 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 4619 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 112 180 TP-t kaptál. Jelenleg 6 495 739 TP-d van. A következő szinthez még 4 261 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi báró, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5933 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/32 ökölvívás: 25/1 szúrófegyverek: 36/50 (+19%)
vágófegyverek: 29/87 ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 30/11 (+11%)
dobófegyverek: 3/24

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
376,68 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 363,4
Legfeljebb 115 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/73 2. nyomkövetés: 96/98 (+28%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 22/65 (+29%) 5. csapdakészítés: 36/80 (+7%) 6. csapdaészlelés: 31/95
7. gyógyítás: 42/22 8. titkosírás: 43/86 9. felderítés: 35/70
10. szörnyidomítás: 13/92 11. teológia: 44/51 (+14%) 12. taumaturgia: 84/3 (+31%)
13. szerencsejáték: 8/23 14. versengés: 17/45 15. harcművészetek: 21/8
16. zene: 49/69 (+2%) 17. szörnyismeret: 19/21 18. pszi: 23/69 (+1%)
19. zárnyitás: 23/32 20. vadászat: 33/41 21. vitalitás: 3/30
22. bányászat: 40/21 (+20%) 23. testépítés: 1/80 24. úszás: 11/95
25. főzés: 29/12 26. csapatmunka: 3/28

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), esszenciakristályt (#350) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 1000 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50)
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), ősi szellem (#422), védelmező morf (#7622)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
villámcsapás (#50) >> agyagelementál (#203) tűzeső (#61) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> kputtyintó csalán (#247) villámcsapás (#50) >> kisebb quwarg isten (#213)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279) lángcsóva (#31) >> zafír drakón (#320)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322) elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: nagyon éhezik
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: éhes
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet.
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére!
3.) A csatamezők megfertőzhetik mágikus aurádat! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 85 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1026 TU szükséges.)
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) OK
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
$250 varányszem ($30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1012 kaja (#2) 224 mákrózsa virág (#56) 131 gyöngymangó (#135)
262 vasérc (#152) 824 quwarg tojás (#360) 500 madártoll (#112)
263 drótszőr (#37) 219 pirkit (#153) $90 rézdarab ($70)
4 kötél (#92) $80 sallank karom ($128) 49 csuklyavirág (#133)
64 bogyógránát (#430) 26 szuperkötél (#209) 58 kvazár (#244)
285 isteni könnycsepp (#260) 3 pásztorbot (#513) $24 vas dobónyíl ($189)
2 csatabárd (#555) $212 nyílvessző ($108) 1 kőkés (#6)
2 tatu dob (#234) $2 alligátorbőr ($661)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 17 drótszőr (#37) 1 fehér immunitáskő (#1361)
4 gyógykenőcs (#313) 2 isteni könnycsepp (#260) 2 nyílpuska lövedék (#547)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
634 arany (#50) 1 aranytű (#272) 5 arkog kő (#632)
1 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 3 fekete gyöngy (#99)
1 fiatalság itala (#473) 2 fűszertartó (#210) 8 gyöngymangó (#135)
3 jégkristály (#593) 24 mákrózsa virág (#56) 1 mithril (#352)
1 pular kristály (#239) 3 ramit kő (#226) 1 rókafarok (#124)
4 sárkányfog (#617) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

375 376 377
67
68
69
(376,68) ében sziklatorony (#589), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293), smaragd drakón (#321), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek