Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jan. 3. 16h:07' EZ A 840. JÁTÉKHETED, 456. FORDULÓD 841. játékheted kezdete: jan. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5548 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 224 138 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 138. varázslatot |
* 2. KP: hh 1269 1618 2306 | használod az 1269. tárgyat az 1618. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 3. KP: kf 441 1558 1570 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1558. tárggyal az 1570. tárgyat |
* 4. KP: kf 839 397 560 | kézbeveszed/felveszed a 839. tárgyat a 397. tárggyal az 560. tárgyat |
* 5. KP: hh 1100 841 1133 | használod az 1100. tárgyat a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 6. KP: vv 120 123 69 | elmormolod a 120. varázslatot a 123. varázslatot a 69. varázslatot |
* 7. KP: vv 227 157 64 | elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: vv 188 161 184 | elmormolod a 188. varázslatot a 161. varázslatot a 184. varázslatot |
* 9. KP: tps 40 0 0 | TVP spórolása: 40 pontért |
* 10. KP: vv 363 243 0 | elmormolod a 363. varázslatot a 243. varázslatot |
bb 152 292 1566 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (292 darabot) |
v 453 397 | elmormolod a 453. varázslatot |
hu 725 279 397 | hulladék: 725 279 397 |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
kf 839 613 560 | kézbeveszed/felveszed a 839. tárgyat a 613. tárggyal az 560. tárgyat |
hh 248 979 504 | használod a 248. tárgyat a 979. tárgyat az 504. tárgyat |
p 195 20 | használod a 195. pszi képességet |
ef 40 542 | energia fejlesztése 40 |
le 2064 511 | leveszed/lerakod a 2064. tárgyat az 511. tárgyat |
kno 13 14 | képesség-növelés 13 |
kf 2064 817 | kézbeveszed/felveszed a 2064. tárgyat a 817. tárggyal |
m 2 6 | mozogsz keletre, nyugatra |
Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {HD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Chara-din fattya jobb lábát. (9 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {HD:} Méregtagadóval kicsit megvágod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 9 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 153 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 6, gyógyulás: 81, összesen: +75 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 541 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a halálelementál vörösen izzó képét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a halálelementál ébentestét. (4 támadással 286 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Méregtagadóval épp hogy megvágod a halálelementál jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halálelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 909, sebződés: 27, gyógyulás: 10, összesen: -17 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fájdalomtükör védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 558 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a krathan csontváz testét. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a krathan csontváz zörgő csontjait. (8 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {KCC:} Méregtagadóval kicsit megvagdalod a krathan csontváz fejét. (8 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 229 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-51 életerő.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a krathan csontváz jobb karját. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {KCC:} Méregtagadóval kicsit megvágod a krathan csontváz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A krathan csontváz fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-46 életerő.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A krathan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 jácint díszkő (ld. enc.). 15 843 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2101, sebződés: 596, gyógyulás: 257, összesen: -339 ÉP}
(Továbbmész...) [379,6] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. A messzeségben füstoszlopot látsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ében sziklatornyot.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, átpréseled magad a szűk ablaknyíláson. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy káoszbajnok! {egyik sebzési módja: 4x 4d10+5.}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 541 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a káoszbajnok jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a káoszbajnok testét. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Méregtagadóval megkarcolod a káoszbajnok tetovált testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A káoszbajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 799 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 24, gyógyulás: 26, összesen: +2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 547 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Kőkéssel megvagdalod a smaragd drakón farkát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Méregtagadóval súrolod a smaragd drakón testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A smaragd drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A smaragd drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +78 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 87, gyógyulás: 26, összesen: -61 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod varázsvédelem II varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 560 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a taalru herceg bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kőkéssel végigvagdosod a taalru herceg testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregtagadóval kicsit megvágod a taalru herceg egyik lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 26 arany, -2 ÉP] és 5 arany. 8 316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 35, gyógyulás: 29, összesen: -6 ÉP}
v 198 371 13 | elmormolod a 198. varázslatot |
378 | 379 | 380 | 381 | |
5 | |
|
|
|
6 | |
|
|
|
7 | |
|
|
|
[371,13] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy áldozati oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szubreális vámpír. {max. életpontja: 141-160.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a szubreális vámpír testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +3 életerőt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 6, gyógyulás: 18, összesen: +12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a lidérckirály bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidérckirály testét. (9 támadással 683 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). {HD:} Méregtagadóval megvagdalod a lidérckirály bal lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 943 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 869, sebződés: 39, gyógyulás: 104, összesen: +65 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 528 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs jobb oldalát. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szellemdarázs nyakát. (9 támadással 674 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {HD:} Méregtagadóval néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +23 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 979 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1771, sebződés: 245, gyógyulás: 178, összesen: -67 ÉP}
m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 553 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy szent jogar és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. 4 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fájdalomtükör varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 553 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz bal oldalát. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a krathan csontváz nyakát. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). {KCC:} Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a krathan csontváz jobb lábát. (6 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (3 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-47 életerő.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a krathan csontváz jobb oldalát. (8 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {KCC:} Méregtagadóval párszor súrolva eltalálod a krathan csontváz bal karját. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A fájdalomtükör sebez ellenfeleden. (-49 életerő.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 843 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2084, sebződés: 600, gyógyulás: 256, összesen: -344 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 534 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc bal vállát. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a bo'adhun lidérc jobb karját. (9 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {HD:} Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (9 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc rávág a derekadra. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). {HD:} Kőkéssel végigvagdosod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {HD:} Méregtagadóval megkarcolod a bo'adhun lidérc testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. A bo'adhun lidérc egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Miután megvédett, a kristály teljesen elfeketedik, ezzel jelezve, hogy kimerült az energiája, nem tud tovább védeni téged. El is dobod az immár haszontalanná vált holmit. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-61 életerő). A bo'adhun lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2291, sebződés: 270, gyógyulás: 241, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [370,12] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő zafír sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 8d8+22.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 545 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 78 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány farkát. (7 támadással 260 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (94 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a zafír sárkány jobb első lábát. (8 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17 567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1420, sebződés: 406, gyógyulás: 124, összesen: -282 ÉP}
kf 2125 405 454 | kézbeveszed/felveszed a 2125. tárgyat a 405. tárggyal a 454. tárgyat |
usz 40 | úszol 40 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az opati polip jobb oldalát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a trix kölyök testét. (3 támadással 182 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trix kölyök fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A trix kölyök többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 fénytelen gyöngy (ld. enc.) és 1 obszidián tüske [obszidián tüske ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod az óriás vízi sün bal oldalát. (4 támadással 502 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-502 életpont.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 fekete gyöngyöt. 3 904 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 502, gyógyulás: 0, összesen: -502 ÉP}
kf 1630 1614 | kézbeveszed/felveszed az 1630. tárgyat az 1614. tárggyal |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 556 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a méregféreg testét. (5 támadással 353 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Méregtagadóval kicsit megvágod a méregféreg bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11 382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 988, sebződés: 49, gyógyulás: 31, összesen: -18 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 554 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a ködmedúza kupolafejét. (9 támadással 690 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {HD:} Méregtagadóval néhányszor megcsapod a ködmedúza testét. (9 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A ködmedúza csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Csápjával megérint a ködmedúza. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Végighúz rajtad a ködmedúza a csápjával. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Vitalitásod védelmez. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). {HD:} Kőkéssel kicsit megvágod a ködmedúza egyik csápját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {HD:} Méregtagadóval súrolod a ködmedúza testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A ködmedúza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Csápjával megérint a ködmedúza. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 türkiz karika (ld. enc.). 14 285 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1796, sebződés: 421, gyógyulás: 266, összesen: -155 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 566 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 86 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt szertart.m. bal oldalát. (7 támadással 288 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt szertart.m. jobb karját. (9 támadással 669 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod az élőholt szertart.m. testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+17 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +89 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 639 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1796, sebződés: 97, gyógyulás: 132, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 4 VP-t.]
m 7 | mozogsz északnyugatra |
* 1. BP: tpf 40 0 0 | TVP elővétele: 40 pontért |
* 2. BP: h 509 15 0 | használod az 509. tárgyat |
* 3. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 4. BP: tf 1 15 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért |
* 5. BP: vv 460 189 0 | elmormolod a 460. varázslatot a 189. varázslatot |
* 6. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 7. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: le 1558 839 0 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat a 839. tárgyat |
* 9. BP: kf 821 511 1695 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal az 1695. tárgyat |
* 10. BP: kf 253 1158 709 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat az 1158. tárggyal a 709. tárgyat |
TITANIT VÁLLVÉDŐ (1423. TÁRGY) Miután bebizonyosodott, hogy titanitból szinte bármilyen páncéldarab elkészíthető, Rhoi-pex, a ryuku mesék közkedvelt hőse, egymás után állt elő újabb és újabb találmányaival. Bár az általa készített tárgyak jóval nehezebbek voltak az addig használtaknál, a belőlük sugárzó, erőt növelő, természetes mágia gyorsan közkedveltté, és keresetté tette azokat. Persze a titanit és a mithril ötvözése sok-sok gyakorlást kíván, nem is képes akárki az egybekovácsolásukra. Ha szeretnéd ezt a vállvédőt hordani, 4 titanitot kell 3 mithrillel eggyé olvasztanod, 10 pirkit vaskohóban történő elégetésével. A munka 140 TVP ideig fog tartani, és az elengedhetetlen kőkalapács mellett egy arx mintára is szükséged lesz. Ez a vállvédő tán minden társánál hasznosabb, +3 védettséget és +4 sebzést biztosít viselőjének. Nem csoda, hát, hogy a Császár személyes testőrsége talpig titanitban őrködik őfelsége élete felett. A titanit vállvédő nem átadható tárgy. |
PAJZSHASZNÁLAT II. (542. TUDATI KÉPESSÉG) A pajzshasználat terén szerezhető tudás következő fokozata ez a képesség. Ha a pajzsod már mesterien forgatod, akkor nem csak a támadások elhárítására használhatod, hanem arra is, hogy az egyébként kivédhetetlen találatok erejét csökkentsd némileg. Nem biztos ugyanis, hogy képes leszel például egy gigantikus méretű szörnyeteg harapását hárítani, és az állkapcsa összezár feletted. Ugyanakkor, ha a bestia fogai a testednek csak egy részét érik el, ám a többit ügyesen a pajzsod fedezékébe tudod húzni, azok a sebek is mérséklődnek majd, melyeket el kell viselned. Hidd el nekem, még hálás leszel a letűnt kor lovagrendjei által így rád ruházott tudásért! [Mostantól, ha pajzsot használsz, a szörnyektől a közelharc során elszenvedett sebződésed a pajzsod által nyújtott - enciklopédia szerinti - védettség arányában csökken. A sebzés mérséklődése kb. feleannyi %, mint amennyi védettséget a pajzs ad, de a csökkenés max. 20% lehet. A képesség permanens, aktivizálást vagy TU elköltését nem igényli.] |
SZIKLAZUHATAG Azok, akik a Sziklaököl helyett inkább a Kobraharapás hívei, úgy tartják, hogy sok kis ütés pótolhat, sőt nagyobb kárt okozhat, mint egy nagy. A Sziklazuhatag a kí-energiát villámgyors, kisebb ütések sorozatában süti ki. Használója kettővel több támadást adhat le, mint egyébként. |
VILLÁMKÉZ A Sziklazuhataggal megkezdett leckét most fejlesztetted tökélyre: olyan, szinte már emberfelettinek mondható reakcióképességet értél el, hogy képes vagy elhárítani a feléd lőtt, kisebb méretű dobó/lőfegyvereket. A siker esélye (és hogy egyáltalán van-e időd használni ezt a képességet) természetesen a harcművészet szakértelmedtől és az ellenfél dobó/lőfegyver szakértelmétől függ, de soha nem mehet 50% fölé. |
ÉLET-HALÁL ÉRINTÉS Nagyon kevés harcművész jut el odáig, hogy a kí-energiákat nemcsak a nyers, fizikai sebzést okozó támadásoknál tudja felhasználni, hanem a belső, vitális és lelki energiákra is befolyást tudjon gyakorolni. Az élet-halál érintés kitalálója, Van-chu-min ismerte fel először, hogy az ellenfél életenergiáját egy megfelelő pontra elhelyezett érintéssel és a ki-energiák nagyfokú koncentrálásával el lehet "szippantani." Ha sikeresen használod ezt a képességed, nyolcadannyi életpontot gyógyulsz, mint amennyit ellenfeleden sebeztél. Általában akkor fogod ezt alkalmazni, ha életerőd a maximális érték 50%-a alatt van. |
MÁGIKUS TÁMADÁS Hosszú ideje problémát jelent a kizárólag ezüstfegyverekkel ill. mágikus úton sebezhető lények legyőzése a harcművészek számára. Most azonban sikerült kifejlesztened egy olyan kí-képességet, amellyel ütéseid erejét kí-energiával átfolyatva, sebet tudsz ejteni a párhuzamosan több síkon létező lényeken is. Az ütés átvitelekor még így is vész el energia, tehát ilyen lényekkel való ökölharc esetén kapsz ütésenként -4 sebzést. A mágikus támadás alkalmazása mindig automatikus, további kí képességet is használhatsz mellette. A képességet csak akkor nem fogod használni mágikus lények ellen, ha valamilyen varázslat vagy hatás amúgy is lehetővé teszi e lények megsebzését. |
REZISZTENCIA Az idős, hihetetlenül tapasztalt harcművész mesterek képesek pusztán kí-energiáikat használva a szervezetükbe jutó mérgeket gyorsabban lebontani. Mentális, spirituális fejlettségük mind az agyi támadások, mind a lelküket szétroncsolni próbáló haláltámadások ellen sokkal jobban ellent tudnak állni. Emellett hihetelen fürgeségüknek köszönhetően könnyedén félreszökkennek a masszív fizikai és energiatámadások elől. Mindennek eredményeképpen a rezisztencia szintjét elért harcművészek plusz kettőt kapnak minden mentődobásukra. |
HALÁLOS DÖFÉS A Halálos döfés a Gyilkos döfés továbbfejlesztett változata a fegyvert használó harcművészek számára. Sikeres használatakor olyan erőteljesen és precízen találod el fegyvereddel az ellenfeledet, hogy minden egyes támadásra kapsz +fegyverszakértelem/5 sebzést, ahol a fegyverszakértelem az éppen használt fegyvered típusát jelenti.. A Halálos döfés természetesen csak akkorjöhet be, ha fegyvert használsz, nem pedig az öklödet. A Halálos döfés sikeres használatát a szövegben a {HD:} felirat fogja jelölni. |
JÁCINT DÍSZKŐ (753. TÁRGY) Megvizsgálva ezt a szépen megmunkált jácintkövet, észreveszed, hogy egyik oldalon fényesen csillog, míg a másik oldalon tompa fényű, és mintha a csiszolatlan felületbe némi aranypor vegyülne... Nyilvánvaló a következtetés, ez valószínűleg valamilyen ékszert díszítő kövek egyike volt. |
TRIX KÖLYÖK (7086. SZÖRNY) A trixek a tavakban élő vízi manófélék családjába tartoznak, de az állandó harcok (önmagukkal és a régmúlt élő harcosaival szemben) miatt erősen elvadultak, kegyetlen, csak a napi betevő megszerzése és a faj fenntartása szerepel a céljaik között. A kannibalizmus sem ritka a köreikben. Csak a vízben képesek megélni, levegőre csak nagyon rövid időre merészkednek ki. Víz alatt már a kölykök is képzett ellenfélnek minősülnek, remekül úsznak, karmos kis kezükkel képesek komoly sebeket is ejteni, ráadásul harapásukat sem árt, ha elkerülöd. |
FÉNYTELEN GYÖNGY (1698. TÁRGY) Ez a furcsa gyöngy, mely a tó mélyéről került elő, úgy látszik, semmilyen fényt nem bocsát ki magából, szürke, egyszínű, még mágikusnak sem tűnik. Ékszernek ki viselne ilyen drágakövet? Valószínűleg senki. Azért megpróbálkozhatsz az eladásával az ékszerészetekben, hátha mégis ér valamennyit. |
MÉREGFÉREG (784. SZÖRNY) Zöldesvörös, dögletes bűzű teremtmények a méregférgek. Harapásuk, sőt bőrük érintése is erősen mérgező. Néha, ha úgy csillan meg a ritkás fény rózsaszín testükön, még a belső erekben pumpáló zöld toxyl méreg útvonalát is alaposabban szemügyre lehet venni, valamint nyomon követni, hogyan cirkulál a méregféreg szervezetében. Emellett rendkívüli fürgeségük az, ami mérgezésük mellett még különösen veszélyessé teszi őket, úgyhogy elég a szemlélődésből, ideje, hogy ezt a nagyra nőtt ocsmányságot eltakarítsd a föld színéről. |
TÜRKIZ KARIKA (750. TÁRGY) Egy újabb mestermunka Roelaothból, az egykori Esthar császárság fővárosából. Egy türkizkövet úgy faragtak ki, hogy egy sima felületű karika lett belőle. A "hulladék" súlya jóval nagyobb volt, mint a kész ékszeré - így ára is valószínűleg igen magas volt. |
Erő: | 70 (82) | Szint: | 51 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 75 (95) | Támadás: | 71 (76) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 63 (71) | Védekezés: | 110 (120) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 37/46 év |
Egészség: | 66 (77) | Életpont: | 942/714 | Jellem: | jó (411) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 72 (94) | Varázspont: | 2700/182 | Pénz: | 1314 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 95/0 | Pszi pont: | 489/405 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/10 (+9%) | ökölvívás: | 34/14 (+4%) | vágófegyverek: | 53/29 (+9%) |
dobófegyverek: | 42/64 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << Raia pallosa (#426) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (20 -34.); vas dobónyíl (#189) (35 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
369,11 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 388 |
A Végzet Vermében a 39. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 144,111 |
Legfeljebb 115 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 62, 61, 56, 58, 64, 65, 60, 63, 59, 57, 90, 88, 83, 93, 89, 85, 86, 92, 87, 82, 91, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 149 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 973 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/34 | 2. nyomkövetés: | 62/18 (+15%) | 3. mászás: | 19/26 (+15%) |
4. csapdakészítés: | 44/42 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 46/19 | 6. gyógyítás: | 77/65 (+57%) |
7. titkosírás: | 26/34 | 8. felderítés: | 36/15 | 9. szörnyidomítás: | 20/56 |
10. taumaturgia: | 249/86 (+59%) | 11. szerencsejáték: | 4/84 | 12. versengés: | 22/88 |
13. harcművészetek: | 38/44 (+1200%) | 14. zene: | 48/75 (+22%) | 15. szörnyismeret: | 32/78 |
16. pszi: | 79/80 (+21%) | 17. zárnyitás: | 46/47 | 18. vadászat: | 7/25 |
19. vitalitás: | 1/74 (+3%) | 20. bányászat: | 40/79 (+15%) | 21. testépítés: | 28/85 (+15%) |
22. úszás: | 13/5 (+20%) | 23. főzés: | 17/90 | 24. csapatmunka: | 14/80 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 104 | |||
10. vp regeneráció: 1(2) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 20 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), dentor szüttyőt (#590) (max. 10 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
lidércóriás (#401), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), élőholt hadúr (#371), kék rothasztó (#421), átokmurgattyú (#225), tüskés gigaféreg (#256), mélység fattya (#199), kputtyintó csalán (#247), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), rubin sárkány (#330), nekrit parazita (#787) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
éjfattyak (#9096) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | pukk (#389, 160 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) | méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 38 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (177,2,1) | vámpirizáció (#1) (9969,50) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
láthatatlanság (#76) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) | nagyobb agypajzs (#120) |
az elme hatalma (#123) | kí koncentráció (#69) | villámmágia (#227) | tűzmágia (#157) |
pszi-ernyő (#64) | esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) | varázsszem (#184) |
Morgan rúnája (#363) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), ongóliant tombolás (#146) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 68, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
tűzgolyó (#155) | >> | mammut zombi (#654) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi őselementál (#258) | tűzgolyó (#155) | >> | lidércóriás (#401) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezoterikus mardel (#184) | tűzgolyó (#155) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
tűzgolyó (#155) | >> | őrjáratozó katona (#274) | tűzgolyó (#155) | >> | élőholt hadúr (#371) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kék rothasztó (#421) | lángcsóva (#31) | >> | quwarg szellem (#676) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálhozó (#419) | tűzgolyó (#155) | >> | hegyi óriás (#397) | |
tűzgolyó (#155) | >> | magnetikus praglonc (#200) | tűzgolyó (#155) | >> | animált hókutya (#651) | |
tűzgolyó (#155) | >> | jégelementál (#277) | villámcsapás (#50) | >> | tűzelementál (#276) | |
tűzgolyó (#155) | >> | viharóriás (#278) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
tűzgolyó (#155) | >> | ezerszemű bestia (#288) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
tűzgolyó (#155) | >> | púpos varkaudar (#703) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Toodrok Din (#503) | tűzgolyó (#155) | >> | quwarg lázhozó (#478) | |
pukk (#389) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | zangrozi terrier (#672) | |
tűzgolyó (#155) | >> | roxati terrier (#7017) | tűzgolyó (#155) | >> | ryuku lovas (#835) | |
tűzgolyó (#155) | >> | ent kertész (#872) | tűzgolyó (#155) | >> | esszenciavámpír (#895) | |
tűzgolyó (#155) | >> | shintar pásztor (#849) | tűzgolyó (#155) | >> | Zsebmester (#7016) | |
tűzgolyó (#155) | >> | vortexmágus (#418) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 68, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fájdalomtükör (#379) | >> | krathan csontváz (#432) | ongóliant tombolás (#146) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | elektromos pajzs (#51) | >> | Zsebmester (#7016) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | quwarg lázhozó (#478) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Toodrok Din (#503) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | varázsvédelem II (#108) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | púpos varkaudar (#703) | tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | lélekorzó (#390) | elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | fehér glóbusz (#47) | >> | animált hókutya (#651) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | kputtyintó csalán (#247) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem II (#108) | >> | őrjáratozó katona (#274) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | fehér glóbusz (#47) | >> | lidércóriás (#401) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | káoszszellem (#472) | elektromos pajzs (#51) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
tompítás (#40) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
tompítás (#40) | >> | királyi őrjáratos (#7006) | tompítás (#40) | >> | hegyi góliát (#244) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ősi szilmill (#7455) (-6 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +15 védettség;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
vezérfarkas (#748) (vadászik) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +36 lopás ellen) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 99, 100, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 167, 170, 172, 175, 177, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 26, 34, 35, 36, 43, 44, 46, 49. |
Kész: 1, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 23, 30, 33, 40, 41, 45, 47, 51, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1198 (limit: 1760), a megölt főholtak száma: 12, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 171049. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián. |
Harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996. |
Az első Végzet Vermében 27 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1394 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 68 TU. szükséges még: 102 TU. |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 1 | csatabárd (#555) | 4 | fokhagyma (#403) | 34 | hattyútoll (#1222) | 10 | Huddens elixírje (#830) | 4277 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | ryuku mellvért (#689) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | $1 | topáz erényöv ($731) | 145 | varányszem (#30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | bogyógránát (#430) | 26 | bunthar bőr (#733) | 3 | csatabárd (#555) | 500 | csillezsályalevél (#1253) | 985 | csontkulcs (#74) | 2104 | csuklyavirág (#133) | 950 | dözmöng szív (#122) | 870 | ezüstdarab (#326) | 6 | fejsze (#1240) | $18 | féregbél ($1071) | 2226 | gyógykenőcs (#313) | $891 | gyöngymangó ($135) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 237 | Huddens elixírje (#830) | 826 | isteni könnycsepp (#260) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 32 | jégszilánk (#1128) | 1427 | kábító nyilacska (#1590) | 2450 | kaja (#2) | 3044 | madártoll (#112) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 69 | megsemmisítő (#1540) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | $1202 | nyílvessző ($108) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 4 | olló (#335) | 1371 | pirkit (#153) | $591 | purifikátor háj ($269) | 10301 | quwarg tojás (#360) | 521 | rókafarok (#124) | $686 | sallank karom ($128) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 80 | sötét ital (#284) | 589 | szent jogar (#150) | 18 | szuperkötél (#209) | $64 | tolmokov-koktél ($351) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 1832 | vasérc (#152) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | jégpasztilla (#1566) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | 1 | otagi csáp (#725) | |||
13 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 68 | sárkánypikkely (#292) | 1 | tinta (#101) | |||
1 | tűzbimbó (#623) | 2 | varányszem (#30) | 2 | varázskő (#305) | |||
8 | vasérc (#152) | 1 | védőkristály (#2240) | 1 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
238 | arany (#50) | 3 | áldott kő (#642) | 8 | bomló esszencia (#2367) | |||
3 | csalánvirág (#582) | 2 | ében dobónyíl (#849) | 5 | ében toboz (#578) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fénytelen gyöngy (#1698) | |||
3 | fokhagyma (#403) | 4 | gernim balzsam (#1894) | 1 | jácint díszkő (#753) | |||
1 | sárkányfog (#617) | 1 | szent jogar (#150) | 3 | toxyl (#591) | |||
1 | toxyl üvegcse (#592) | 1 | türkiz karika (#750) |
368 | 369 | 370 | 371 | 372 | |
10 | |
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|