Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 2. 9h:08' EZ A 511. JÁTÉKHETED, 456. FORDULÓD 512. játékheted kezdete: jan. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
hu 317 729 442 | hulladék: 317 729 442 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
h 473 | használod a 473. tárgyat |
lm 26 27 28 | mozogsz 26 27 28 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 207 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a púpos varkaudar jobb oldalát. (8 támadással 555 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Izzó fájdalom hasít beléd, amint a púpos varkaudar mellkasodba döf. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a púpos varkaudar testét. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Fegyverét a púpos varkaudar bal combodba döfi. (1 támadástól 191 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1258, sebződés: 404, gyógyulás: 180, összesen: -224 ÉP}
lm 32 30 28 | mozogsz 32 30 28 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 199 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar che-pap izmos testét. (8 támadással 586 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 143 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar che-pap jobb vállát. (8 támadással 607 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (8 támadástól 140 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 48 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1547, sebződés: 473, gyógyulás: 159, összesen: -314 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 203 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 75 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vámpírdenevér jobb vállát. (8 támadással 471 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 58 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) A vámpírdenevér csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 60 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vámpírdenevér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 947, sebződés: 331, gyógyulás: 4, összesen: -327 ÉP}
im 2 | imádkozol |
lm 23 2 16 | mozogsz 23 2 16 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 191 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar jókora púpját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a púpos varkaudar nyakát. (8 támadással 549 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a púpos varkaudar testét. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1270, sebződés: 378, gyógyulás: 164, összesen: -214 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 195 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos varkaudar testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos varkaudar jobb karját. (8 támadással 599 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Ügyesen manőverezve, a púpos varkaudar megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a púpos varkaudar testét. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Fegyverét a púpos varkaudar jobb combodba döfi. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1242, sebződés: 362, gyógyulás: 155, összesen: -207 ÉP}
im 3 | imádkozol |
lm 20 2 23 | mozogsz 20 2 23 |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló nyakát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
lm 25 26 27 | mozogsz 25 26 27 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 205 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a púpos varkaudar bal lábát. (7 támadással 520 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a púpos varkaudar jókora púpját. (4 támadással 288 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Fegyverét a púpos varkaudar jobb combodba döfi. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1264, sebződés: 386, gyógyulás: 178, összesen: -208 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 180 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos varkaudar fejét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a púpos varkaudar jobb lábát. (8 támadással 510 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Fegyverét a púpos varkaudar bal combodba döfi. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 196, gyógyulás: 83, összesen: -113 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 199 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos varkaudar bal karját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a púpos varkaudar jókora púpját. (8 támadással 587 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a púpos varkaudar bal lábát. (3 támadással 226 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Fegyverét a púpos varkaudar jobb combodba döfi. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1266, sebződés: 368, gyógyulás: 175, összesen: -193 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 203 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos varkaudar jobb lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a púpos varkaudar jobb vállát. (8 támadással 578 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Ügyesen manőverezve, a púpos varkaudar megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a púpos varkaudar jobb lábát. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Fegyverét a púpos varkaudar bal combodba döfi. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1251, sebződés: 403, gyógyulás: 170, összesen: -233 ÉP}
lm 29 29 27 | mozogsz 29 29 27 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 201 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel megütöd a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 2 3 5 | mozogsz 2 3 5 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 195 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos varkaudar testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos varkaudar jókora púpját. (8 támadással 570 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Fegyverét a púpos varkaudar jobb combodba döfi. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a púpos varkaudar jobb lábát. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Fegyverét a púpos varkaudar bal combodba döfi. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1291, sebződés: 400, gyógyulás: 153, összesen: -247 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 228 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos varkaudar jobb karját. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a púpos varkaudar bal lábát. (8 támadással 550 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Egy alattomos támadással a púpos varkaudar mély sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 938, sebződés: 165, gyógyulás: 77, összesen: -88 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 210 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos varkaudar jókora púpját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a púpos varkaudar testét. (8 támadással 582 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. Egy alattomos támadással a púpos varkaudar mély sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a púpos varkaudar bal lábát. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Fegyverét a púpos varkaudar jobb combodba döfi. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1268, sebződés: 346, gyógyulás: 164, összesen: -182 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 192 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a púpos varkaudar jobb vállát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos varkaudar fejét. (8 támadással 586 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 952, sebződés: 205, gyógyulás: 97, összesen: -108 ÉP}
lm 5 3 6 | mozogsz 5 3 6 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 218 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos varkaudar testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a púpos varkaudar nyakát. (8 támadással 546 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Ügyesen manőverezve, a púpos varkaudar megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a púpos varkaudar testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1244, sebződés: 397, gyógyulás: 167, összesen: -230 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 189 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 79 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírdenevér testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vámpírdenevér vértől piros fejét. (8 támadással 573 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a vámpírdenevér megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 60 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 906, sebződés: 214, gyógyulás: 4, összesen: -210 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 196 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 78 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vámpírdenevér jobb szárnyát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vámpírdenevér testét. (8 támadással 555 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. A vámpírdenevér csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 59 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 202, gyógyulás: 4, összesen: -198 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 193 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a púpos varkaudar testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a púpos varkaudar testét. (8 támadással 581 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Fegyverét a púpos varkaudar jobb combodba döfi. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a púpos varkaudar testét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Fegyverét a púpos varkaudar jobb combodba döfi. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A púpos varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1254, sebződés: 361, gyógyulás: 182, összesen: -179 ÉP}
lm 7 8 11 | mozogsz 7 8 11 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 189 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a púpos varkaudar jobb lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a púpos varkaudar jobb lábát. (8 támadással 552 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Ügyesen manőverezve, a púpos varkaudar megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Vámpírölővel jól megszurkálod a púpos varkaudar jobb vállát. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Fegyverét a púpos varkaudar bal combodba döfi. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a púpos varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1296, sebződés: 380, gyógyulás: 184, összesen: -196 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 179 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírdenevér kitárt szárnyát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vámpírdenevér jobb szárnyát. (8 támadással 596 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 60 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. A vámpírdenevér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 952, sebződés: 203, gyógyulás: 4, összesen: -199 ÉP}
lm 14 15 16 | mozogsz 14 15 16 |
lm 17 19 20 | mozogsz 17 19 20 |
lm 22 22 21 | mozogsz 22 22 21 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 8 5 5 | mozogsz az 5. ponthoz |
ef 17 | energia fejlesztése 17 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
VARKAUDAR CHE-PAP (704. SZÖRNY) A che harcművész irányzat kiváló katonái a varkaudar che-papok. Tökéletesen kimunkált izomzatuknak szépségét a felszerelésükből elmaradhatatlan che-vállszalag és che-kard csak tovább növeli. Vallásos elhivatottságuk csak egy istent imád, Dornodont, ami azt hiszem érthető is a varkaudarok keletkezéséről szóló legendák ismeretében. Példaképük azonban egy közülük való: Khór. Varkaudar che-papokkal nagyon ritkán lehet csak találkozni. Elsősorban azért, mert nincsenek sokan, köszönhetően a nem túl egyszerű próbák sorozatának, melyen a kiképzésen a papoknak végig kell menniük. Csak a legjobbak elég rátermettek ehhez. Tehát ők a varkaudarok legjobbjai, de vajon mit jelent ez akkor, ha egy hozzád hasonló kalandozóval hozza őket össze a sors? Talán már ki is derült, vagy majd ezután fog... |
NAGY ÓNIXKULCS (1111. TÁRGY) A nagy ónixkulcs nyelére ugyanolyan denevérmintát véstek, mint a Dornodon-papok szent szimbólumának közepére. A törhetetlen anyagból készült mágikus kulcs nyit valahol egy ajtót, ami minden bizonnyal fontos helyre vezet. Máskülönben nem vállalták volna készítői ennek a nehezen készíthető varázstárgynak a létrehozásával járó számtalan nehézséget. Persze csupán az élet a megmondhatója, hol van ez az ajtó, és mikor jön el a pillanat, hogy előtte állhatsz. Addig is, a jövőre gondolva, a nagy ónixkulcsot nem leszel hajlandó átadni senkinek. |
VARKAUDAR CHE-KARD (1112. TÁRGY) A Túlélők Földjének világában több harcművész irányzat is létezik, a che az egyik ezek közül. Elsajátításához amellett, hogy tökéletes harmónia, fegyelem és gonoszság szükségeltetik, Dornodon személyes áldása is elengedhetetlen. Ez utóbbi miatt a Ghallán ismert eldugott kolostorok egyike sem oktatja ezt, csupán Healfall városában találni egy magányos szerzetest, aki ilyesmire vállalkozik. Számára az elsőrendű követelmény, hogy az illető varkaudar legyen, de persze ez közel sem garantálja, hogy a kiképzés végén a tanítvány meg is kapja a che-vállszalagot és a kardot, che-pappá válása teljes értékű bizonyítékaként. A kard a te avatatlan kezedben egy 7D5+7 sebzésű vágófegyverként működik, forgatása közben azonban -2 támadást és -2 védettséget kapsz. Használatához legalább 26. szintű vágófegyver szakértelem szükségeltetik. Még egy kellemetlen mellékhatása van annak, ha a che-kardot nem az forgatja, aki számára készítették: a kard új gazdája elleni tiltakozása jeleként minden harci körben sebezni fog rajta (is). |
HUDDENS KESZTYŰJE (649. TÁRGY) Az egykori kobudera mesternek, Huddensnek mára már ritkán viselt mágikus kesztyűje is legendává vált. Az ősi korokból csak néhány maradt fent ebből a Huddens mesterről elhíresült relikviából, készítésének titka is rég elveszett. Ez a puha, zöldes bőrből készült kesztyű tökéletesen simul a kézre! Védettségedet öttel növeli meg, pusztakezes harc esetén a sebzésedhez +10-et ad. Ezenkívül, ha kobudera viseli, van rá 15% esély, hogy szörnyek elleni harcban eggyel több támadást ad le. Természetesen, aki Huddens kesztyűjét viseli, pusztakezes harcban is képes a mágikusan védett lényeket megsebezni. A kesztyűt 20-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem húzhatja a kezére, ezzel a Mester emlékét sértené. És ha esetleg nem érdekel a harcművészet... valószínűleg akkor is álmaid legfantasztikusabb varázstárgyaira tudod ezt a legendás kesztyűt cserélni. |
VARKAUDAR KORBÁCS (1134. TÁRGY) Bár a varkaudar kínzókamrákban számtalan brutálisnál brutálisabb eszköz áll, mégis, a fogvatartók többségének a korbács a kedvenc fegyvere. Semmit sem szeretnek annál jobban, mint amikor a korbács hangosan csattan az áldozat hátán, és fájdalmas sikolyok közepette hosszú vércsíkot hagy maga után emlékeztetőül. Ki tudja, hány kalandozót kínozhattak meg ezzel a fegyverrel. Lehet, hogy a legjobb volna elhajítani, mielőtt még elkezdenek az ő emlékeik kísérteni. Ha ez egyáltalán nem zavar, a korbácsot akár a saját hasznodra is fordíthatod. Az ütőfegyvernek minősülő fegyver sebzése 1d20, akár balkezedbe is veheted, és használatakor +10 védelmet kapsz, valamint kalandozók ellen +10 sebzést. Persze elég képzettnek kell lenni a használatához: ha ütőfegyver szakértelmed 36. szint alatt van, nem fogod a kezedbe venni, nehogy magadat sebezd meg vele. |
Erő: | 63 (80) | Szint: | 40 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 63 (69) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 52 (62) | Védekezés: | 118 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/37 év |
Egészség: | 52 (58) | Életpont: | 797/533 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 15 |
Szerencse: | 62 (72) | Varázspont: | 1428/251 | Pénz: | 6696 arany | Kép. pont: | 44 |
Tudatpont: | 17/17 | Pszi pont: | 169/259 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/43 | ökölvívás: | 21/80 (+8%) | szúrófegyverek: | *38/100 |
vágófegyverek: | 20/4 | ütőfegyverek: | 23/57 | lőfegyverek: | 26/74 (+16%) |
dobófegyverek: | 31/13 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -25.); bronzhegyű nyíl (#94) (26 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/38 | 2. nyomkövetés: | 110/76 | 3. mászás: | 22/69 |
4. csapdakészítés: | 25/43 | 5. csapdaészlelés: | 28/35 | 6. gyógyítás: | 83/82 |
7. titkosírás: | 7/99 | 8. felderítés: | 24/59 | 9. szörnyidomítás: | 11/69 |
10. teológia: | 88/78 (+99%) | 11. taumaturgia: | 59/4 (+25%) | 12. szerencsejáték: | 15/66 |
13. versengés: | 20/15 | 14. harcművészetek: | 17/99 | 15. zene: | 18/42 |
16. szörnyismeret: | 23/68 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 18/41 |
19. vadászat: | 16/54 | 20. vitalitás: | 1/99 | 21. bányászat: | 30/87 |
22. úszás: | 9/88 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
tűzeső (#61) | >> | fémbontó szójer (#150) | tűzeső (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
energiafolyam (#136) | >> | quwarg parafenomén (#248) | tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 13 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
31 | gyöngymangó (#135) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kvazár kard (#297) | |||
12 | mópat tetem (#584) | 1 | Muezli aranykeze (#442) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | rubin fejék (#729) | 2 | varkaudar csizma (#317) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
466 | arany (#50) | 2 | Fekete Kehely (#283) | 1 | Huddens kesztyűje (#649) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | nagy ónixkulcs (#1111) | 2 | sötét ital (#284) | |||
1 | varkaudar che-kard (#1112) | 6 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar korbács (#1134) |