455. forduló, 457. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 2. 12h:14'
EZ A 639. JÁTÉKHETED, 456. FORDULÓD
640. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,35] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Llanfariaddal. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy moa munkáskesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Techiulan trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. {ereje: 100.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon összeakadsz ELFelejett Álmokkal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy trikornis herceg trófea és egy sárkányfajzat trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {támadása: 22.} Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A táborozás 2. napján ELFelejett Álmok leszívott rólad pszivel 40 életpontot.
A 7. napon összefutsz Tiliával. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hókeresztet, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy teriadan karkötőt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Ovgun trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {max. életpontja: 787.}
Megpróbálod megnyerni a leányt: mesélsz neki kalandjaidról, és közben száját, szemét, alakját dicséred. Amikor úgy érzed, eljött a megfelelő pillanat, elővarázsolsz hátizsákodból egy mákrózsa virágot. Szerelmed tárgya közömbösen hallgatja mondanivalódat, majd egy egyszerű mosollyal búcsúzik.
A 7. napon találkozol Redyque-val. Sheran lényének egy nagyobb része. Egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy natharion gömböt, egy Notermanthi amulettet, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tűzhaj diadémet, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy zg'umrad facsaró trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van HóKinn,CsendBenn, UgyanKedvesPotrien, Arem, Llanfariad, Vadak Ura, Tilia, ELFelejett Álmok, Kárász, Dark Angel, Redyque, Kárász és Ravashack. Kezet ráztok Aremmel, korábban még nem találkoztatok. A megátkozott tanya olyan apró, olyan jelentéktelen, hogy egy magadfajta kalandozó általában ügyet se vet az ilyenre. Egy kis szalmatetős viskó mellett három még ennél is kisebb ól, és egy nádfalú fészer roskadozik. Mikor látótávolságba értek, a paraszt elétek szalad. Mivel Dark Angel halad legelöl, ez a szerencsétlen földműves valami vezetőnek, vagy parancsnoknak nézi. Végül is oly mindegy.
- Hát eljöttetek! Óh, Raiának hála, eljöttetek! Már azt hittem cserbenhagytok minket! - hálálkodik az ember férfi, miközben a tanya felé haladtok.
Mindannyian jól érzitek, hogy valami tényleg nincs rendben a tanya körül. Határozottan körüllengi a helyet valamiféle negatív energia. A fickó csak most néz meg benneteket alaposabban. Bár fogalmatok sincs róla, miféle természetű az átok, ami ezt a parasztot, és háznépét sújtja, lassan körbejárjátok a tanyát, az ólakat és a tenyérnyi termőföldet. Bíztok benne, hogy rábukkantok valami érdemleges nyomra. A gabonatábla szélén bukkantok az első gödörre, aztán pontosan tizennégy lépésre tőle a következőre, és így tovább. Ha nem tudnátok, hogy mit kerestek, egyszerűen átlépitek ezeket az undok kis lyukakat, de így, szerencsére fény derült az átok valódi természetére! A gonosz kalandozók kreálmányaira, amik szopógödörre emlékeztetnek, csak annál jóval kisebbek. Nem is érdemes egy pusztító varázslatot elfecsérelni rájuk. Elegendő ehelyett, egyetlen áldott követ beléjük dobni, és a szerencsétlenséget hozó stigmák menten elenyésznek! Gyorsan meg is tárgyaljátok mindezt.
Előveszel 2 áldott követ. HóKinn,CsendBenn 1 áldott követ, UgyanKedvesPotrien 2 áldott követ, Arem 7 áldott követ, Llanfariad 7 áldott követ, Vadak Ura 2 áldott követ, Tilia 7 áldott követ, ELFelejett Álmok 3 áldott követ, Kárász 1 áldott követ, Dark Angel 7 áldott követ, Redyque 7 áldott követ, Kárász 2 áldott követ, Ravashack 2 áldott követ áldott követ szed elő a zsákjából. Egy kupacba rakva, tekintélyes mennyiséget jelent ez a jó szerencséből! Pont ötven darabra lesz szükség a sikeres szertartáshoz, hiszen pontosan ennyi gödör sorjázik a tanya körül. A szertartás inkább tűnik valamiféle morbid vetőmag-szórásnak, mint mágikus procedúrának. Körbejárjátok a területet, és minden gödörbe beledobtok egy-egy áldott követ, aztán lábbal földet túrtok rájuk. Néhány perc alatt végeztek az egésszel, és valóban! Mintha még a levegő is tisztább volna! A paraszt előkiabálja népes családját, aztán lelkesen megmutatja a ház mögött, a wagnó-bokor tövében rejtőző kis, napkorongos oltárt. Ragaszkodik hozzá, hogy jelen legyetek, ahogy hálát ad Raiának a segítségért, és feláldozza neki az éléstáruk utolsó kincseit. Egy kis tányér író, egy fél vekni szikkadt kenyér, és három apró tojás, ennyi kerül csupán az oltárra. Összenéztek. Ez bizony nem egy fényűző, kalandozó-szertartás! A kölykök, és a gömbölyödő pocakú asszony együtt mormolják az imát a férfival, aztán egyszer csak - magatok is meglepődtök -, hirtelen fantasztikus mámor jár át titeket, ahogy Raia áldása száll rátok! Micsoda érzés! (+10 jóság.) (+6 max. ÉP.) (+3 szerencse.) Aztán az oltár hirtelen megtelik mindenféle finomsággal! Bőven jutna mindenkinek belőle, de ti úgy döntötök, ennek a szerencsétlen családnak nagyobb szüksége van az ételre, mint nektek, így udvariasan visszautasítjátok az invitálást. Ehelyett inkább elköszöntök, és magatokban megfogadjátok, hogy legközelebb majd a körmére néztek azoknak a fránya zoloboo sámánoknak is. 10000 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 756.]
A 10. napon megintcsak összefutsz Llanfariaddal. {legmagasabb fegyver szakértelme: 51.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 18. napon újból összeakadsz ELFelejett Álmokkal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Drowsy Druid Abasc, amikor összefutottatok, adott neked egy tünde nyilat.
Vadak Ura, amikor találkoztál vele, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+294 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+60 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 699. hetének nyerőszámai: 10, 25, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy törpemammut nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a törpemammut jobb oldalát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a törpemammut jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 749.]

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sebesült ősdentor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ősdentor jobb lábát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ősdentor jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 dentor bőrt. Eldobod az értéktelenné vált sárkányfajzat trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ősdentor trófeát. 2550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 63, gyógyulás: 14, összesen: -49 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 709.]

* 2. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 709.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: arkog kő (183,31)-> (5 ap), borostyán függő (184,32)-> (kudarc), bőrsisak (183,31)-> (5 ap), ezüst gyűrű (184,32)-> (12 ap), ezüst nyaklánc (184,32)-> (20 ap), kígyóbőr kesztyű (183,31)-> (10 ap), mandibulapenge (183,31)-> (6 ap), mérg. ubuk dobónyíl (183,31)-> (21 ap), obszidián függő (184,32)-> (30 ap), sallank nyíl (183,31)-> (3 ap), trikornis szarv (183,31)-> (12 ap), ubuk tüske (183,31)-> (5 ap), összesen 129 arany, 24 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 703.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +4 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 697.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 667.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 667.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 667.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 665.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 663.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 661.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 659.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 657.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

* 8. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 654.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 652.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatrombolás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 650.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 650.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 648.]

gyj 258 200 -1 felt. gyűjtés 258 200 -1
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 200% fölé vinné. Válogatás nélkül mindent összeszedsz. [0 pontot használtál fel, van még 648.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[202,34] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [202,33] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy zombi védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.}

Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a zombi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Szorgosan nézelődsz, egyelőre eredmény nélkül. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű jön feléd. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+6.}

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű testét. (5 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A dögkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy nómenklatúra jön feléd. {egyik sebzési módja: 1x 3d6+3.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a nómenklatúra jobb lábát. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 18, gyógyulás: 1, összesen: -17 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következő kincseket találtad: 2 göcsörtös bunkó és egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [201,32] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Nem most van, soha nem is volt, de a bolondok örökké várják.
Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [49 pontot használtál fel, van még 599.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. {egyik sebzési módja: 3x 2d10+10.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza bal oldalát. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza fejét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a massza fityegő hártyáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A massza megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A massza kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A massza megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 acélpengőkét. [acélpengőke ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 1480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 95, gyógyulás: 20, összesen: -75 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Ez az! Megtaláltad! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP], 5 arany és egy szürke bőrkesztyű [szürke bőrkesztyű ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [60 pontot használtál fel, van még 539.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 539.]

m 8 mozogsz északra
[201,31] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Kerek, mint egy alma, mély, mint egy kupa
Az óceán minden vize sem lenne elég, hogy megtöltse.
Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). [13 pontot használtál fel, van még 526.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.}

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza jobb vállát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel megvagdalod a massza szőrös fejét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a massza szőrös fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A massza leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a massza pörsenéses hátát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a massza pörsenéses hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A massza mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] 1735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 85, gyógyulás: 10, összesen: -75 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy mesés moa üveggömb! Elhagyod a phua-kúpot. [60 pontot használtál fel, van még 466.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 461.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 451.]

m 7 6 8 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra
[200,30] A bozótost ritka erdő váltja fel. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sérült purifikátor császár. (ld. enc.) {támadása: 50.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [199,30] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 101-120.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Ezúttal siker koronázza a munkádat! A következő kincseket találtad: egy bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (183,31)-> 9 arany, -2 ÉP]. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz jön feléd. {max. életpontja: 101-120.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz testét. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+4.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szintszívó bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kilukasztod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz lord támad rád. {támadása: 28.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord jobb karját. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a csontváz lord fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 35, gyógyulás: 2, összesen: -33 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bíbor erőöv. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-15 varázspont.]
Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [199,29] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy alanori csatamén, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. [59 pontot használtál fel, van még 392.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 372.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[198,29] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szánalmas pondró volt. {egyik sebzési módja: 1x 24d5+54.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [197,29] A bozótost dombság váltja fel. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [196,29] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Látsz egy gránátkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (25 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ongóliant bal lábát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az ongóliant testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az ongóliant testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 124, gyógyulás: 20, összesen: -104 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 327.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A munka nem volt hiábavaló! Megnézed, mire bukkantál: 1 bot. Elrakod. [20 pontot használtál fel, van még 307.]

at 3205 20 TU-t adsz át a 3205. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

at 3590 20 TU-t adsz át a 3590. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 13 TU árán átcsúsztatsz 13 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

at 4640 20 TU-t adsz át a 4640. kalandozónak 20
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

at 2431 20 TU-t adsz át a 2431. kalandozónak 20
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

at 2504 20 TU-t adsz át a 2504. kalandozónak 20
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

at 5280 20 TU-t adsz át az 5280. kalandozónak 20
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Vadak Ura részére. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Sajnos nincs nálad pular kristály. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 295.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 295.]
Fürgén varázsolsz! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 293.]

* 5. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 7. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 8. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 290.]

* 9. BP: keresed a 115. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy törpemammutot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

* 10. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 290.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 289.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 287.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 205 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 247.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 165 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 3 7 fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 158 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-4 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 19, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 597 pontot. A következő körben tehát 797 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni.

PURIFIKÁTOR CSÁSZÁR (393. SZÖRNY)
Micsoda óriásira nőtt purifikátor ez? Császári látványosság, az bizonyos! Első gondolatod, hogy végre, egy ártatlan kérődző, amelyet lemészárolhatsz hájáért - aztán közelebbről ráébredsz, hogy íme, egy veszedelmes szörny, amely gyakorlatilag sebezhetetlen ütőfegyverrel! Persze még így is érdemes megkockáztatni a harcot - hiszen ki tudja, ha nyersz, talán épp ez az a purifikátor, amelynél a rég elveszett legendás császári kesztyű található!

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 456. fordulód.

Erő: 50 (51) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 154 cm
IQ: 50 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 42 Védekezés: 74 Menekülés: 40 % Életkor: 169/174 év
Egészség: 44 (46) Életpont: 435/385 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 0
Szerencse: 50 Varázspont: 629/85 Pénz: 1044 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 202/115 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2075 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11359 TP-t kaptál. Jelenleg 933540 TP-d van. A következő szinthez még 66460 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, ongóliant, Blounther apó. A 443. fordulódban 5216 arany került a bankszámládra. 5555 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/33 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 25/27 (+4%)
vágófegyverek: *24/101 ütőfegyverek: 25/2 lőfegyverek: 28/16 (+4%)
dobófegyverek: 16/68 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (110%) << vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 43/84 (+33%) 2. nyomkövetés: 123/93 (+18%) 3. lopás: 2/45
4. mászás: 15/79 5. csapdakészítés: 28/46 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/13
7. gyógyítás: 69/54 8. titkosírás: 15/66 (+58%) 9. felderítés: 55/75 (+28%)
10. szörnyidomítás: 15/70 11. teológia: 43/50 (+23%) 12. taumaturgia: 28/17 (+1%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 85/3 (+30%) 15. szörnyismeret: 30/37 (+34%)
16. pszi: 17/1 (+19%) 17. zárnyitás: 5/44 18. vadászat: 43/35
19. bányászat: 34/7 (+6%) 20. úszás: 16/70 21. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)
pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 arkog kő (#632) 1 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57)
1 bumeráng (#249) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 ezüst gyűrű (#180)
2 ezüst nyaklánc (#117) 4 gyöngymangó (#135) 6 isteni könnycsepp (#260)
2 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 mandibulapenge (#125) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
3 obszidián függő (#195) 1 sallank nyíl (#129) 1 trikornis szarv (#198)
5 ubuk tüske (#131) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
197 arany (#50) 1 bíbor erőöv (#291) 1 bot (#4)
1 dentor bőr (#551) 2 göcsörtös bunkó (#123) 3 kaja (#2)
6 madártoll (#112) 1 moa üveggömb (#383) 1 rézdarab (#70)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(13,12) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), oltár, művészi porolit (#720), 41. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159)
(14,12) 22. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely
(15,12) bűbájlidérc (#761), Dornodon rúnaköve, Raia oltár, 42. jellempróba, szánalmas pondró (#792)
(16,12) Thargodan csatamező (#432), oltár, művészi porolit (#720)
(16,13) óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), Leah oltár
(17,13) Leah rúnaköve, purifikátor császár (#393)
(18,14) phua-kúp (#372), Tharr oltár, 27. jellempróba, massza (#217)
(18,15) phua-kúp (#372), 40. jellempróba, massza (#217)
(19,16) zombi (#49), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), 41. jellempróba
(19,17) Sheran oltár, 27. jellempróba
(19,18) törpemammut (#115), ősdentor (#282)

Üzenet küldése a karakternek