455. forduló, 457. forduló, Mehanidas Trak összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 26. 9h:39'
EZ A 778. JÁTÉKHETED, 456. FORDULÓD
779. játékheted kezdete: márc. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3542
SZÁMLA : XXXX

MEHANIDAS TRAK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,102] koordinátán.
Mos-Oi átadott neked a 1. napon 44 TU-t.
Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetődik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetőre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtőn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.
Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fülemüle agyart.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+464 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy varkaudar kósza nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kósza bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 655.]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 650.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 650.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 112% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 650.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 640.]

ef 51 505 energia fejlesztése 51
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-51 TU.] [357 pontot használtál fel, van még 283.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] [15 pontot használtál fel, van még 268.]

v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [+1% tau] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

hu 247 317 192 hulladék: 247 317 192
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete bőrcsizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngysort. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

kf 317 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat
Leveszed a fekete bőrcsizmát, majd felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

hu 236 hulladék: 236
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lajhár csontot. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,102) varkaudar kósza (#347)

[72,59] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 4 arany karperecet 104 aranyért, 5 aranygyűrűt 60 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 1 aranytűt 4 aranyért, 2 bőrsisakot 10 aranyért, 6 bronzhegyű nyilat 30 aranyért, 1 bronzpajzsot 16 aranyért, 2 bronzpáncélt 64 aranyért, 3 bronzpengét 36 aranyért, 3 díszes rézpajzsot 45 aranyért, 1 Eldaran karkötőjét 50 aranyért, 1 elkarog szőrt 1 aranyért, 4 ezüst gyűrűt 24 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 13 fekete bőrcsizmát 208 aranyért, 5 gyöngysort 240 aranyért, 2 igazgy. fülbevalót 40 aranyért, 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért, 2 lajhár csontot 6 aranyért, 1 mandibulakaszát 25 aranyért, 2 mérg. ubuk dobónyilat 14 aranyért, 2 mérg. ubuk tüskét 4 aranyért, 1 mérgezett vasnyilat 8 aranyért, 20 mocsári penkét 20 aranyért, 3 nyu-shurikent 36 aranyért, 2 obszidián függőt 20 aranyért, 1 obszidián karkötőt 30 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 7 rövid íjat 56 aranyért, 1 rövid kardot 16 aranyért, 10 sallank nyilat 30 aranyért, 1 sárga erőövet 25 aranyért, 4 szöges páncélt 96 aranyért, 2 szürke bőrkesztyűt 24 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 22 ubuk tüskét 22 aranyért, 1 umbatari karkötőt 40 aranyért, 2 varkaudar csizmát 40 aranyért, 20 varkaudar csontot 80 aranyért, 1 varkaudar lándzsát 5 aranyért, 1 varkaudar szablyát 20 aranyért.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 253.]

m 6 6 1 mozogsz nyugatra, nyugatra, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,102] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Jo-Lee a Mágus. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ongóliant. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 157 életpontot sebeztél. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (21 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant jobb lábát. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az ongóliant testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Vashegyű lándzsával épp hogy megszúrod az ongóliant bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted az ongóliant ragyás lábszárát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő, egy aranylánc és egy ezüstshuriken. 3070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 135, gyógyulás: 23, összesen: -112 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,102] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 822, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,101] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [61 pontot használtál fel, van még 192.]

m 3 1 3 mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre
[101,102] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy piromenyét. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a piromenyét testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy királyi őrsáncot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Hayamu Oyabura. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [102,101] Még mindig füves síkságon vagy. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar támad rád.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar jön feléd.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Egy élőholt mirg támad rád.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. Kritikus ütés! (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+2% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 152 életpontot sebeztél. A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Észreveszel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar mágus került az utadba. Itt csata lesz.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar mágus nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,102] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt mirg került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mirg nyakát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [86 pontot használtál fel, van még 106.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[104,101] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy vadász varkaudar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [105,100] Továbbra is síkságon vagy. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy élőholt mirg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [106,99] Még mindig füves síkságon vagy. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar jobb karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kharón Nan Akherón előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a khór darázs testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A khór darázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 70.]

m 1 mozogsz északkeletre
[107,98] Továbbra is síkságon vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy szutykos remák. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 163 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar jön feléd.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök testét. Kritikus ütés! (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Egy varkaudar jön feléd.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar támad rád.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 148 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy láncing, 2 mérg. ubuk dobónyíl, egy bronzpenge, egy szöges páncél, egy bőrsisak és egy sámán gyógykenőcs. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy rát-fát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Cras Lorg előtt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar kósza nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kósza bal lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[62 pontot használtál fel, van még 8.]

szk 345 keresed a 345. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 24, 6.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 597 pontot. A következő körben tehát 600 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mehanidas Trak, egy kontyos ősz hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Sheran főpapja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 456. fordulód.

Erő: 52 (62) Szint: 28 Merészség: 10/1 Magasság: 117 cm
IQ: 55 (57) Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 51 (53) Védekezés: 44 (49) Menekülés: 30 % Életkor: 98/104 év
Egészség: 40 (44) Életpont: 445/426 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (46) Varázspont: 1310/23 Pénz: 4801 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 51/0 EFejl: 4
Eddig összesen 3735 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12836 TP-t kaptál. Jelenleg 2390028 TP-d van. A következő szinthez még 209972 TP szükséges. Trófeáid: aranyfecske, jégzabáló, animált hókutya. A 427. fordulódban 7671 arany került a bankszámládra. 8783 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/11 szúrófegyverek: 37/9 vágófegyverek: 5/95
ütőfegyverek: 6/5 lőfegyverek: 31/78 dobófegyverek: 4/48

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/61 2. nyomkövetés: 144/90 (+40%) 3. lopás: 2/15
4. mászás: 3/63 5. csapdakészítés: 21/74 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/55
7. gyógyítás: 52/98 8. titkosírás: 5/56 9. felderítés: 23/5 (+8%)
10. szörnyidomítás: 5/32 11. teológia: 66/74 (+30%) 12. taumaturgia: 112/48 (+18%)
13. szerencsejáték: 2/89 14. versengés: 12/90 15. zene: 6/9
16. szörnyismeret: 63/99 (+30%) 17. zárnyitás: 1/75 18. vadászat: 25/16
19. bányászat: 26/63 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 150 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), gnóm szolgáló (#181), degradátor (#210) (csak egyszer), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
fémbontó szójer (#150), szeppent rákfatty (#186), gonoszok (#988), jégzabáló (#649), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +18 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +28 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (179,2) bűvölés (#20) (187,4) bűvölés (#20) (189,4) bűvölés (#20) (152,10)
bűvölés (#20) (153,10) bűvölés (#20) (152,8) halálkapu (#126) feltámadás (#168)
villámmágia (#227) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> 66. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> vörös rakolits (#356) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
villámrúna (124)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 680 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 51 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 4 arany karperec (#194) 5 aranygyűrű (#193)
1 aranytű (#272) 1 bőrsisak (#57) 6 bronzhegyű nyíl (#94)
1 bronzpajzs (#89) 2 bronzpáncél (#90) 2 bronzpenge (#126)
3 díszes rézpajzs (#84) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 elkarog szőr (#665)
4 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
13 fekete bőrcsizma (#247) 5 gyöngysor (#192) 2 igazgy. fülbevaló (#197)
2 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 lajhár csont (#236) 1 mandibulakasza (#127)
2 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 17 mocsári penke (#148)
3 nyu-shuriken (#157) 2 obszidián függő (#195) 1 obszidián karkötő (#229)
1 rákpajzs (#98) 7 rövid íj (#107) 1 rövid kard (#171)
10 sallank nyíl (#129) 1 sárga erőöv (#276) 3 szöges páncél (#65)
2 szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237) 22 ubuk tüske (#131)
2 varkaudar csizma (#317) 12 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar lándzsa (#224)
1 varkaudar szablya (#516) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1685 arany (#50) 1 darázsszárny (#652) 1 fülemüle agyar (#267)
2 kaja (#2) 1 láncing (#222) 6 madártoll (#112)
2 pirkit (#153) 3 remák szív (#264) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,102) uzbányok (#102), Tharr rúnaköve, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 47. jellempróba, manaelementál (#290)
(100,101) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, 35. jellempróba, érclelőhely, manaelementál (#290)
(100,102) varkaudar kósza (#347), Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), ongóliantok (#159)
(101,102) piromenyétek (#99), tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), 37. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), Naomi Atlantini (5852. kalandozó)
(102,101) varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), 38. jellempróba, oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), varkaudar mágus (#128)
(103,102) élőholt mirg (#135), művészi porolit (#720), Leah oltár
(104,101) 40. jellempróba, oltár, vadász varkaudar (#108)
(105,100) tavacska, Dornodon oltár, 45. jellempróba, élőholt mirg (#135)
(106,99) varkaudar (#64), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 35. jellempróba, khór darázs (#348)
(107,98) szutykos remák (#191), tündöklő szobor (#1587), oltár, varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 35. jellempróba, varkaudar kósza (#347)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2010.02.26 09:18 Változások a számládon! 200 zseton átutalása a(z) 7165. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek