454. forduló, 456. forduló, Kobuder Master összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 23. 9h:24'
EZ A 656. JÁTÉKHETED, 455. FORDULÓD
657. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3859
SZÁMLA : XXXX

KOBUDER MASTER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,32] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 6. pontnál.
Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+204 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 164. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 700.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 698.]

* 2. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 26. varázslatot a 14. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 696.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 694.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 692.]

* 3. KP: elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 690.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 688.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 683.]

* 5. KP: elmormolod a 161. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 683.]

* 6. KP: leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 683.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 683.]

lm 9 13 14 mozogsz 9 13 14
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+110 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+110 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-11 varázspont.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
Mindenhol rohadó tetemek maradványai vesznek körül [9. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT]
Mindenfelé bomló állattetemeket sodor az áradat [14. PONT.] Egy mutáns patkányt pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány bal első lábát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel többször eltalálod a mutáns patkány foltos szőrét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel meghorzsolod a mutáns patkány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mutáns patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2079 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gorath lárva. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorath lárva fejét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bányászcsákány felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gorath lárva testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő regeneráló gyűrű felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt hadúr van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr bal oldalát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel megbököd az élőholt hadúr bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 46, gyógyulás: 3, összesen: -43 ÉP}


[103 pontot használtál fel, van még 580.]

lm 18 19 17 mozogsz 18 19 17
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT]
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT]
Szörnyű bűz csapja meg az orrod. Valami nagyon ocsmány dolog rothad a víz alatt - puha dologra lépsz [18. PONT.] Egy gorath lárvát pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gorath lárva testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a gorath lárva jobb oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gorath lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bérgyilkos. Fegyvere egy bronzpenge. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy.
Bah, egy zsákutcába érkeztél. A falra valaki vörös festékkel egy halálfejet festett [19. PONT.] Egy Hrumagurkot veszel észre magad előtt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy.
Egy ráccsal lezárt beömlő nyíláshoz érkeztél [17. PONT.] Egy gorath lárva lakik itt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy.
[55 pontot használtál fel, van még 525.]

lm 15 34 38 mozogsz 15 34 38
Véres úszó húscafatok mutatják egy nemrég véget ért csata nyomait [15. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad]
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
Dulakodás nyomait találod a falakon [34. PONT.] Egy bérgyilkost veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bronzpenge. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy.
A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.]
Egy elhagyatott beömlőnyíláshoz érkeztél. Egy fekete test csillan a víz alatt, rettegve hátralépsz [38. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy oglyth. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy.
[77 pontot használtál fel, van még 448.]

lm 38 36 mozogsz 38 36
Egy elhagyatott beömlőnyíláshoz érkeztél. Egy fekete test csillan a víz alatt, rettegve hátralépsz [38. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy oglyth! Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy.
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gorath lárva. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy.
[22 pontot használtál fel, van még 426.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

lm 35 32 33 mozogsz 35 32 33
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gorath lárva. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT]
Egy beömlőnyílás előtt állsz, ömlik befelé a szennyvíz [32. PONT.] Egy mutáns patkány lakik itt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy.
A latyakban gázolva egy csatornazáródáshoz érkezel. Mintha valami megcsillant volna a rácsok között! [33. PONT.] Egy mutáns patkányt pillantasz meg. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy.
[66 pontot használtál fel, van még 360.]

lm 31 27 29 mozogsz 31 27 29
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Elértél a főcsatorna végéhez [4. PONT.]
Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy oglyth. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy.
Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.] Egy oglythot veszel észre magad előtt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy.
[44 pontot használtál fel, van még 316.]

lm 20 21 22 mozogsz 20 21 22
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
A főcsatorna itt elágazik [6. PONT.]
Itt friss vér keveredik a szennyvízzel! [20. PONT.] Egy átokosztó lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
Egy rég nem használt csatornabeömlőhöz érkeztél. Egy városi őr megsárgult csontváza hever itt [21. PONT.] Egy Hrumagurkot pillantasz meg. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
A gusztustalan nyálkában egy csata nyomaira bukkansz - széttépett testek és törött fegyverek [22. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bérgyilkos! Fegyvere egy bronzpenge. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
[66 pontot használtál fel, van még 250.]

lm 39 39 mozogsz 39 39
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 250.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

* 1. BP: elmormolod a 21. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 247.]

* 3. BP: elmormolod a 85. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

* 4. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [20 pontot használtál fel, van még 227.]

* 5. BP: leveszed/lerakod a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 74 TVP-t kell elköltened.] [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 596 pontot. A következő körben tehát 796 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kobuder Master, egy szőke, göndör hajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 462. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 455. fordulód.

Erő: 57 (62) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 144 cm
IQ: 46 (51) Támadás: 25 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 41 (46) Védekezés: 75 Menekülés: 30 % Életkor: 37/43 év
Egészség: 48 (51) Életpont: 400/116 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (1) Varázspont: 846/3 Pénz: 1291 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/12 Pszi pont: 118/292 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 50
Eddig összesen 2960 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9317 TP-t kaptál. Jelenleg 2214345 TP-d van. A következő szinthez még 85655 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Notermanthi, taalru. A 442. fordulódban 236 arany került a bankszámládra. 282 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 29/89 (+7%) szúrófegyverek: 28/27
vágófegyverek: 2/37 ütőfegyverek: 1/45 lőfegyverek: 28/11 (+1%)
dobófegyverek: 6/95

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) << bronz taider (#641) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tüske (#22) (14 -18.); vashegyű nyíl (#176) (19 -22.); mérgezett vasnyíl (#187) (23 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/30 2. nyomkövetés: 106/71 3. mászás: 16/87
4. csapdakészítés: 31/10 (+5%) 5. csapdaészlelés: 10/80 6. gyógyítás: 82/11
7. titkosírás: 25/61 8. felderítés: 26/91 9. szörnyidomítás: 11/50
10. teológia: 63/72 (+15%) 11. taumaturgia: 54/89 (+2%) 12. szerencsejáték: 1/17
13. versengés: 7/67 14. harcművészetek: 28/39 15. zene: 13/86 (+20%)
16. szörnyismeret: 15/80 17. pszi: 23/12 (+1%) 18. zárnyitás: 2/6
19. vadászat: 19/11 20. bányászat: 31/92 21. úszás: 10/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), botot (#4) (max. 6 darabot ), dárdát (#10) (max. 4 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), élőholt tigris (#766), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 16 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4570) esszenciavédelem (#165) égető tekintet (#164) kí koncentráció (#69)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tűzeső (#61), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), élőholt pozdorja (#134), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiafolyam (#136) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) energiafolyam (#136) >> autentikus vámpír (#154)
jégcsóva (#41) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> áeratikus hasnyák (#243)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bányászcsákány (#434) 2 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2)
1 tükör (#43) 1 vas dobónyíl (#189) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
69 arany (#50)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,32) fogadó # (#621), a 99. labirintus bejárata, mutáns patkány (#373), gorath lárva (#376), élőholt hadúr (#371)

Üzenet küldése a karakternek