Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. szept. 26. 15h:11' EZ A 1031. JÁTÉKHETED, 454. FORDULÓD 1032. játékheted kezdete: szept. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4446 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos jobb első lábát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 156 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 0, gyógyulás: 147, összesen: +147 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Quwargamanga testét. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Quwargamanga testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Semmi eredménye! Vámpírölővel jól megszúrod a Quwargamanga jobb oldalát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a Quwargamanga testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 28 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 67 életpontot vesztettél. A Quwargamanga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 térhajlító kavics. 4030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 189, gyógyulás: 124, összesen: -65 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 96 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 326 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és egy kék orchidea. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 451, gyógyulás: 60, összesen: -391 ÉP}
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot |
* 6. KP: | kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot) |
* 7. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1271. tárgyat |
h 341 531 | használod a 341. tárgyat |
h 341 531 | használod a 341. tárgyat |
h 341 531 | használod a 341. tárgyat |
h 341 531 | használod a 341. tárgyat |
h 341 531 | használod a 341. tárgyat |
h 1589 312 313 | használod az 1589. tárgyat |
v 22 313 | elmormolod a 22. varázslatot |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
v 96 183 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
227 | 228 | 229 | |
83 | |
|
|
84 | |
|
|
85 | |
|
|
[183,31] Egy kisebb településhez érkeztél.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 39 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 141 életpontot sebeztél. 64 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a korinthai amőba testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Tűzelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 54 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Tűzelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 134 életpontot sebeztél. 56 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 66 életpontot sebződik. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 8055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1397, sebződés: 256, gyógyulás: 303, összesen: +47 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 33 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kísértetvarázsló jobb lábát. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 147 életpontot sebeztél. 147 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a kísértetvarázsló áttetsző karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. Félrehajolsz, de a kísértetvarázsló karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 4110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 27, gyógyulás: 215, összesen: +188 ÉP}
ve 312 100 | megveszed a 312. tárgyat 100 |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 35 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 134 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 255 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és 2 csuklyavirág. 2340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 63, gyógyulás: 113, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[228,84] Még mindig füves síkságon vagy. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy fekélyes hernyó. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 38 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 158 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a fekélyes hernyó széles száját. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 28 életpontot sebződik. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel jól megszurkálod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Tűzelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 156 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a fekélyes hernyó széles száját. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 145 életpontot sebeztél. A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1572, sebződés: 430, gyógyulás: 217, összesen: -213 ÉP}
v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
227 | 228 | 229 | |
83 | |
|
|
84 | |
|
|
85 | |
|
|
[185,60] Épületek tűnnek fel.
ve 312 100 | megveszed a 312. tárgyat 100 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor súrolod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 77 életpontot sebződik. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 263 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (12 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod az őrjáratozó katona jobb karját. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Tűzelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 150 életpontot sebeztél. 60 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted az őrjáratozó katona bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Tűzelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A 3 őrjáratozó katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1114, sebződés: 140, gyógyulás: 202, összesen: +62 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[228,84] Még mindig füves síkságon vagy. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy pikkelyes ptog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a pikkelyes ptog testét. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 27 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a pikkelyes ptog nyakát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Tűzelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a bal válladra. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+1 jóság.) Vámpírölővel többször eltalálod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 143 életpontot sebeztél. 143 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a pikkelyes ptog bal hátsó lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 35 életpontot sebződik. Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a bal válladra. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 8016 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1339, sebződés: 554, gyógyulás: 316, összesen: -238 ÉP}
v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
227 | 228 | 229 | |
83 | |
|
|
84 | |
|
|
85 | |
|
|
[186,106] Lakott területre érkeztél.
ve 312 100 | megveszed a 312. tárgyat 100 |
ve 128 100 | megveszed a 128. tárgyat 100 |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 150 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 281 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1576 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 39, gyógyulás: 162, összesen: +123 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[228,84] Még mindig füves síkságon vagy. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Egy Thargodan főmágus áll veled szemben. (ld. enc.)
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 39 életpontot sebeztél. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-18 támadás.). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a Thargodan főmágus fejét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 46 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 142 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a Thargodan főmágus fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 347 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Vámpírölővel megdöfködöd a Thargodan főmágus jobb lábát. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 69 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 142 életpontot sebeztél. 142 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a Thargodan főmágus jobb oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 28 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. (-18 támadás.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 514, gyógyulás: 325, összesen: -189 ÉP}
v 198 229 92 | elmormolod a 198. varázslatot |
227 | 228 | 229 | |
83 | |
|
|
84 | |
|
|
85 | |
|
|
[229,92] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy fekélyes hernyó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 35 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. 121 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a fekélyes hernyó fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel többször eltalálod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Tűzelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 150 életpontot sebeztél. 144 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a fekélyes hernyó jobb oldalát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. A fekélyes hernyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 207 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-47 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1406, sebződés: 529, gyógyulás: 451, összesen: -78 ÉP}
a 312 2489 300 | átadod a 312. tárgyat a 2489. kalandozónak (300 darabot) |
aa 128 1629 341 | átadod a 128. tárgyat az 1629. tárgyat a 341. tárgyat |
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
ef 47 502 | energia fejlesztése 47 |
* 1. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
KOBOLDKORONA (1629. TÁRGY) A koboldkorona a koboldkirály hatalmának forrása, és uralkodói jogkörének szimbóluma! Pha... nevetséges! Ez csak egy közönséges a fémabroncs, aminek a tetejére haszontalanságokat erősítettek! Még hogy hatalom, meg uralkodói jogkör! Ugyan már! - gondolhatod, de meglepődsz majd, ha elárulom, hogy a korona valóban csodákra képes. Hogy ezt megtapasztald, nem kell mást tenned, mint két kézre fogni (ugyanis annyira apró, hogy még a legkisebb kobakú gnóm, vagy árnymanó sem hordhatja fejfedőként), koncentrálni, és erősen akarni, hogy csoda történjen. Hogy ekkor pontosan mi fog bekövetkezni, azt nehéz volna előre meghatározni, ezért csak annyit javasolhatok: add ki bátran a H 1629 parancsot! Ezt fordulónként egyszer, 0 TVP-ért teheted meg. |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG SMARAGDJA (1115. TÁRGY) Hihetetlen, ahogy a mesés Örökkévalóság Gyémántja egyik reggelre Smaragddá változik! Ez az ősi relikvia mindig tud meglepetésekkel szolgálni. A gyémánt ezernyi apró csiszolt lapkáját is gyönyörködve csodáltad, de ez a mindent magába fogadó, a fű selymes zöldjét, a tengermély haragos zöldjét és még ki tudja hányféle élményt egyesítő csoda mindent felülmúl. Ahogy megtapintod, azonnal érzed a tüzet a smaragdban - nyilvánvalóan, a smaragd ereje nőtt. Izgatottan reméled, hogy még korántsem érte el végső fejlettségét. A mágikus drágakő evolúcióját sajnos nem lehet siettetni, kizárólag az idő az egyetlen tényező. A smaragd speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja a helyet más kitűzők elől. Viselésekor kapsz +30 max ép-t, +20 max vp-t, +1 szerencsét és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
KEG GOMBA (1615. TÁRGY) Mint tudjuk, Ghallán sokféle gomba megterem, de sajnos a legtöbbjük tökéletesen ehetetlen, rosszabb esetben súlyosan mérgező. Van persze néhány fajta, amit a trollok gyomra talán befogad valahogy, de ettől a gombaételek még nem váltak túl népszerűvé. Ez a gyermekököl méretű, kalappal, vaskos bocskorral, és a lilából-rózsaszínbe tartó, pompás öltözékkel büszkélkedő gomba talán az egyetlen ízletes húsú a testvérei közül. Milyen kár, hogy évszázadokkal ezelőtt eltűnt a félszigetről, és mára csak elrejtett, titkos helyeken lelhető fel. A keg-et nyersen kell fogyasztani (a H 1615 paranccsal, 5 TVP árán). Illata csípős, íze enyhén fanyar, és pont úgy ropog, mint a mingókörte. A hatása azonnal jelentkezik, amint az utolsó falatot is lenyeled. Bódultság kerít hatalmába, és fantasztikusan kiélesedik elméd, kiteljesedik tudatod (azonnal kapsz +50 TU-t - persze a maximális fölé nem mehet a tudatpontjaid száma)! Sajnos a keg gomba a szó klasszikus értelmében véve nem növény, ezért semmilyen ismert módon nem lehet szaporítani, ültetni, vagy termeszteni. Talán mondanom sem kell, hogy egy ilyen ritka kincset nem fogsz másnak átadni. A keg gomba használata nem automatikus. |
VLAGYIMIR GYŰRŰJE (822. TÁRGY) Toborzásgátló Vlagyimir, minden idők egyik leghíresebb harcosa viselte az ujján ezt a csillogó drágakövekből kirakott gyűrűt. Roppant nagy ereje mellett ez az ékszer is nagymértékben hozzájárulhatott közelharcban elért sikerességéhez, hiszen a gyűrű +5 támadást, +5 sebzést, +5 erőt, +5 védettséget, +50 max. ép-t ad viselőjének. A tárgy nem adható át másik kalandozónak. |
VARKAUDAR ŐSLICH (402. SZÖRNY) Közismert, hogy a varkaudarok között mindig is élt néhány varázstudó. A varkaudar őslichek a múlt árnyékos évszázadaiban létezett ősi mágia mesterei, akiknek szinte minden a kisujjában volt, amit a varázslatokról tudni lehet. Éppen félelmetes hatalmuk okozta vesztüket, hiszen őrjítő tudásuk sokak szemében volt tüske. Vajon mi lehetett, ami ezeket a mindentudó varázslókat az élőholt kísértetek elkárhozott életébe kényszerítette, és megfosztotta az akár hegyeket elmozdító hatalom birtoklásától? Egy biztos, a varkaudar őslich a legtöbb hús-vér kalandozó számára még most is aggasztóan erős ellenfél lehet. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
PIKKELYES PTOG (470. SZÖRNY) Első pillantásra leginkább a dinoszauruszokhoz hasonlítanád. Másodszorra, testének formáit, és a gőzölgő leheletét jobban figyelembe véve egy nagyra nőtt piromenyétre emlékeztet. Ha viszont a testét fedő, csillogó pikkelyekre téved tekinteted, leginkább egy sárkányt mindenhol beborító bőrfelület jut eszedbe. Nos, a hasonlóság csak a véletlen műve, a pikkelyes ptog semmilyen rokonságban nincs az előbb említett szörnyekkel. Fajának kialakulása sokkal régebbre vezethető vissza, mint bármely Ghallán őshonos fajé. Már a keleti területeken élt barbár törzsek, a bo'adhunok is előszeretettel alkalmazták hátasállatukként, de persze a befogásuk és megszelídítésük már abban az időben sem volt egyszerű. |
THARGODAN FŐMÁGUS (580. SZÖRNY) Vajon mit keres egy igazi Thargodan a kyorgok labirintusában? A rejtély megoldása az ősi nép Sötét Földre tett utazásaiban található: amikor a trakuun megerősített kíséretével átlépett a dimenziókapun, olyan dolgokkal találkozott, melyek felcsigázták nem csekély fantáziáját. A Thargodanok épp elég erősnek bizonyultak ahhoz, hogy erejüket, és az újonnan kikísérletezett dolgokat rajtuk tesztelhessék. Sajnos ők nem így gondolták, és nem mutatkoztak elég készségesnek a Ghalla innenső oldalára költözésben, így a kyorgoknak erőszakot kellett alkalmazniuk. Hamar kiderült, hogy a számtalan Thargodan közül csupán a legerősebbek bírják a kyorg elnyomás következményeit, a főmágusok is ezek közé tartoztak. Az ősi nép halálával az a béklyó nem szűnt meg, amely megakadályozza a Thargodan szolgák visszautazását a Sötét Földre, ennek köszönhető, hogy főmágussal még mindig találkozhatsz Bropxat gyakorlópályáján. |
ŐSÖREG ORKHAN THAI (726. SZÖRNY) Mint minden Thargodan, az Orkhan Thai is a Sötét Földön érzi magát legjobban, és ott van hatalma teljében. Itt nem köti a fizikai manifesztáció, erőforrásaitól nem választják el hatalmas dimenzióközi távolságok, és persze szolgák hada lesi minden parancsát. Halandó nem állhat meg egy ősöreg Orkhan Thai előtt, akár kedvelt tűzformájában, akár igazi, sötét szellemre emlékeztető formájában találkozik vele. |
ŐRÜLT MONTRIX (698. SZÖRNY) Talán első döbbenetedben fel sem tűnik, hogy egy Thargodan áll előtted. Ezt nem is róhatjuk fel neked, hiszen Őrült Montrix egyáltalán nem hasonlít az eddig megismert példányokra. Mintha egy Thargodant (vagy többet) testrészekre szedtek, és véletlenszerűen újra összeillesztettek volna, Őrült Montrix pont olyan. Ismerve a Thargodan mágusok praktikáit komoly esély van rá, hogy pont ez történt. Persze Őrült Montrixot egyáltalán nem érdekli, hogyan keletkezett, inkább a testét sújtó tengernyi kíntól akar megszabadulni. Mégsem gyilkoltatja le magát a kalandozókkal, mint várnánk, hanem igazi Thargodan-szívvel öldösi őket, vagy bárkit, aki a közelébe merészkedik. Talán mások kiontott vére ad neki erőt szörnyszülött-léte elviseléséhez... nem tudhatjuk biztosan. Nagy merészség kell ahhoz, hogy ne rohanj rettegve ki a labirintusból a megpillantásakor. Ha te rendelkezel elegendő kurázsival, na meg kezedben legalább egy ezüst vagy mágikus fegyvert markolászol, nyomatékosítsd bátorságodat az FT 698 parancs kiadásával! Őrült Montrix vámpirizációra immúnis. |
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG) Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál lefelé kerekítünk.) |
Erő: | 44 (47) | Szint: | 42 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 43 (64) | Támadás: | 56 (60) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 46 (55) | Védekezés: | 93 (101) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/46 év |
Egészség: | 45 (48) | Életpont: | 1076/1019 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 46 (58) | Varázspont: | 2313/556 | Pénz: | 6743 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 84/17 | Pszi pont: | 297/235 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/60 | ökölvívás: | 3/61 | szúrófegyverek: | 37/15 (+7%) |
vágófegyverek: | 10/10 | ütőfegyverek: | 28/97 (+1%) | lőfegyverek: | 33/15 |
dobófegyverek: | 20/75 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
229,92 mezőn táborozol |
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 7. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 63, 62, 87, 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/12 | Max életkor 87 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 62/81 (+77%) | 2. nyomkövetés: | 99/35 | 3. lopás: | 6/99 |
4. mászás: | 22/69 | 5. csapdakészítés: | 14/24 | 6. csapdaészlelés: | 14/9 |
7. gyógyítás: | 73/38 | 8. titkosírás: | 13/82 | 9. felderítés: | 36/18 |
10. szörnyidomítás: | 8/54 | 11. teológia: | 93/52 (+17%) | 12. taumaturgia: | 166/49 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 8/85 | 14. versengés: | 18/67 (+24%) | 15. harcművészetek: | 3/42 |
16. zene: | 10/99 | 17. szörnyismeret: | 21/99 | 18. pszi: | *32/100 |
19. zárnyitás: | 3/72 | 20. vadászat: | 8/72 | 21. vitalitás: | 2/92 (+11%) |
22. bányászat: | 32/97 | 23. úszás: | 10/62 | 24. főzés: | 4/18 |
25. csapatmunka: | 4/35 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | csábmosoly (#16) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | ében hadúr (#294) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | agytaposás (#180) | >> | Thargodan mágus (#318) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését! |
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 108 (limit: 1245), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 11 710. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 203. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
a közösség ereje (123) |
bajnokok koronája (139) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a tanítók türelme (181) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
az őrzők ébersége (312) |
alattvalók védelme (345) |
földmágia (357) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2391. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | vámpírölő (#951) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | * | Din cséphadarója (#840) | 1 | * | Fairlight botja (#476) | 1 | Pusztítás Botja (#316) | |
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
13 | kerek kő (#19) | 8 | mihlanil nyíl (#597) | 8 | tünde nyíl (#554) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bogyógránát (#430) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | díszes tunika (#1488) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | lidérckorona (#531) | 1 | mentát korona (#1559) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | démoni palást (#1573) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
$1 | * | ryuku vállvédő ($1323) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | Urgod kesztyűje (#462) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | tradicionális öv (#1368) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | * | ősplazma (#839) | 1 | * | Zu'lit fülkarikája (#727) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
7 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | korinthai talizmán (#814) | 1 | Natharion amulett (#742) | |||
5 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | * | Sshreakza amulettje (#836) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) | |
8 | trófea nyaklánc (#196) | $1 | * | villám szimbólum ($145) | 5 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$1 | * | arany papi karkötő ($309) | 1 | mászó-karperec (#392) | 1 | Natharion karkötő (#738) | ||
1 | teriádbőr karkötő (#1297) | 1 | * | Xanathal karkötője (#956) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | bo'adhun gyűrű (#743) | 1 | * | drakolder gyűrű (#969) | 1 | * | Rughar gyűrűje (#518) | |
1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 1 | Vlagyimir gyűrűje (#822) | ||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | olimpia kvazármedál (#1861) | 1 | * | örökkéval.smaragdja (#1115) |
1 | * | q. ölő érem (#2088) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
15 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 150] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [benne 1 korty sötét ital (#284), fér még: 4] | ||||||
13 | fűszertartó (#210) | [bennük 32 csepp sáfránypor (#211), fér még: 33] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
25 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 80 pondróvér (#1232), fér még: 220] | ||||||
9 | sullár hólyag (#168) | [bennük 138 csepp spiritusz (#170), fér még: 42] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | térdeplő tülök (#1440) | [üres, kapacitás: 18] | ||||||
9 | toxyl üvegcse (#592) | [üres, kapacitás: 90] | ||||||
9 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 108] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
10 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 200] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
6 | acéltű (#334) | 15 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 2 | árnyékkulcs (#566) | 1 | Augur varázskönyve (#1097) | |||
1 | Baghar fétise (#1098) | 21 | csontkulcs (#74) | 52 | fáklya (#36) | |||
1 | furulya (#233) | 3 | gernim balzsam (#1894) | 1 | Goachan pipája (#1315) | |||
10 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hűségérme (#1141) | 4 | inváziós trófea (#2166) | |||
1 | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | 1 | keg gomba (#1615) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 7 | kristályfolyadék (#449) | 16 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | mágikus gyertya (#1600) | 2 | mágikus térkép (#2167) | |||
3 | márványkulcs (#245) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
1 | Morgan szilánkja (#508) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | oldalzsák (#1172) | |||
3 | ork csodaszer (#1228) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 2 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | roxati zárfaló (#314) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
31 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | shinai gömb (#348) | 5 | szeksztáns (#32) | |||
1 | távcső (#42) | 4 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | |||
3 | törpe őskő (#633) | 17 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar csésze (#841) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
8 | acélpengőke (#231) | 1 | adamantit (#627) | 1 | agvari manafókusz (#890) | |||
48 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | 5 | csalánvirág (#582) | |||
75 | csillezsályalevél (#1253) | 28 | csuklyavirág (#133) | 1 | din formázó minta (#301) | |||
1 | dlathog kőzet (#829) | 4 | dramoan kő (#967) | 147 | drótszőr (#37) | |||
18 | ében toboz (#578) | 1 | eknozol (#540) | 1 | entitás esszencia (#1833) | |||
1 | era formázó minta (#418) | 6 | ezüstdarab (#326) | 35 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 2 | gór formázó minta (#444) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | iknegurin (#541) | 30 | kék orchidea (#68) | 1 | kreommat szirom (#925) | |||
2 | kvazár (#244) | 14 | lótuszvirág (#447) | 29 | mákrózsa virág (#56) | |||
6 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 5 | mithril (#352) | 3 | mópat tetem (#584) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 28 | mutáns csont (#331) | 7 | ovimon-bogyó (#207) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | quwarg tojás (#360) | 9 | rókafarok (#124) | |||
1 | sárkány ékkő (#1632) | 1 | vámpírfog (#1221) | 14 | varányszem (#30) | |||
2 | vörös zyel (#606) |
Összsúly: 124.14 kg | Megterheltség: 105% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (25 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28) | 7 | adamantit (#627) | 5 | angyalok kesztyűje (#609) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronz taider (#641) | 11 | bunthar bőr (#733) | 60 | extra takarmány (#1360) | 80 | ezüstdarab (#326) | 70 | fáklya (#36) | 270 | gyöngymangó (#135) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 4 | holdbőr (#1236) | 8 | kvazár (#244) | 450 | madártoll (#112) | 180 | mákrózsa virág (#56) | 150 | pirkit (#153) | 1 | Raia pallosa (#426) | 2 | ryuku kalapács (#724) | 1 | ryuku menetpajzs (#1320) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | 65 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szögletes kő (#17) | 7 | Tilnetor kardja (#474) | 1 | tleikan manakő (#1144) | 1 | Trákin csákánya (#367) | 1 | tükörpáncél (#519) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | áldott kő (#642) | 2 | gyöngymangó (#135) | 10 | kaja (#2) | |||
5 | lidérckorona (#531) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | keg gomba (#1615) | |||
1 | koboldkorona (#1629) | 1 | alkímiázó üst (#341) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2384 | arany (#50) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | fáklya (#36) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 7 | spiritusz (#170) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
8 | víz (#27) | 1 | Vlagyimir gyűrűje (#822) |
228 | 229 | 230 | |
91 | |
|
|
92 | |
|
|
93 | |
|
|