Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 22. 9h:17' EZ A 656. JÁTÉKHETED, 454. FORDULÓD 657. játékheted kezdete: jan. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3859 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 164. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 26. varázslatot a 14. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 161. varázslatot |
* 6. KP: | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
fgy 80 40 | felt. gyógyítás 80 40 |
lm 5 24 25 | mozogsz 5 24 25 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk jobb oldalát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltalált téged. (53 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Hrumagurk testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a Hrumagurk testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Hrumagurk meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a Hrumagurk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2197 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 62, gyógyulás: 4, összesen: -58 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokosztó jobb lábát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megcsapod az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 37 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. 2052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 66, gyógyulás: 3, összesen: -63 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó bal vállát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel eltalálod az átokosztó testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az átokosztó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az átokosztó meglök agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. Az átokosztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. 2052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 99, gyógyulás: 4, összesen: -95 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az átokosztó testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel megcsapod az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az átokosztó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó leken néhány pofont. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 37 életpontot vesztettél. Az átokosztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. 2052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 88, gyógyulás: 4, összesen: -84 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az oglyth testét. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az oglyth zömök testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod az oglyth testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-8 varázspont.) Az oglyth csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Az oglyth csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 35 életpontot vesztettél. Csápjaival az oglyth lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 38 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod az oglyth jobb első lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd az oglyth jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápjaival az oglyth lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 42 életpontot vesztettél. Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 43 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 239, gyógyulás: 17, összesen: -222 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 400 életpontot sebeztél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 109 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gorath lárva nyálkás testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A gorath lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
lm 26 10 11 | mozogsz 26 10 11 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 405 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 107 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Hrumagurk amorf testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Jól célzott! (44 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel eltalálod a Hrumagurk amorf testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megbököd a Hrumagurk testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 60 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2197 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 186, gyógyulás: 5, összesen: -181 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bérgyilkos jobb karját. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel megcsapod a bérgyilkos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a bérgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a bérgyilkos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2145 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 61, gyógyulás: 4, összesen: -57 ÉP}
lm 8 9 13 | mozogsz 8 9 13 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az oglyth zömök testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az oglyth farkát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod az oglyth jobb első lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-8 varázspont.) Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 44 életpontot vesztettél. Az oglyth csápol, de mindhiába. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel eltalálod az oglyth zömök testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel meghorzsolod az oglyth bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az oglyth csápol, de mindhiába. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az oglyth csápol, de mindhiába. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 42 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2431 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 137, gyógyulás: 17, összesen: -120 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az oglyth fejét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az oglyth nyálkás csápját. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az oglyth jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 41 életpontot vesztettél. Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 41 életpontot vesztettél. Az oglyth most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 93, gyógyulás: 4, összesen: -89 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó bal karját. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az átokosztó testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az átokosztó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 45 életpontot vesztettél. Az átokosztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. 2052 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 75, gyógyulás: 3, összesen: -72 ÉP}
lm 14 18 19 | mozogsz 14 18 19 |
lm 17 15 34 | mozogsz 17 15 34 |
lm 38 36 | mozogsz 38 36 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 35 32 33 | mozogsz 35 32 33 |
lm 31 27 29 | mozogsz 31 27 29 |
lm 20 21 22 | mozogsz 20 21 22 |
lm 39 39 | mozogsz 39 39 |
* 1. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 85. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 5. BP: | leveszed/lerakod a 223. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
HRUMAGURK (370. SZÖRNY) Olvastad a Tudás Könyvét? Neeem? Akkor fogalmad sem lehet arról a borzalomról, melyet a rábukkanó mágusok Hrumagurknak neveztek el - még az Inváziós Háborúk idejében. Szerencsére ez a szörny azóta már csak a fóliánsok lapjain létezik; de gyermekeinek gyermekei még mindig élnek s ellepték a napfénytől távol lévő barlangokat és csatornarendszereket. Hogy honnan tudod, egy ilyen Hrumagurkal találkoztál? Először is a hangról - ahogyan a követ is szétmaró sav lassan folydogál az önnön ereje által kivájt vájatokban. Másodsorban pedig az, amikor ösztönösen is megpróbálod kikerülni a feléd szálló savdárdát - többnyire sikertelenül. Ez a hatalmas savfelhőket eregető amorf alakzat, amely mégiscsak bír valamilyen tudatalatti gonoszsággal, ugyanúgy pusztítható mindenféle fegyverrel; mindegy, hogy meddő erőlködéssel próbálod fegyveredet sem féltve felnyársalni, agyonütni, vagy szétvágni - úgysem fog sikerülni. |
ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY) Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki. |
OGLYTH (374. SZÖRNY) Ha mágikus képességeidet valamelyik patináns egyetemen teljesítetted ki, biztosan emlékszel azokra az apró, sötétségben élő tenyészetekre, melyeken kezdőként Te is gyakoroltál; hiszen a kis erejű varázslatokat egyszerűen magukba szívták. Ezek a masszák azonban nem csak erre képesek - érintésük varázspontot szív, s ebből regenerálja sebeit. Ezenkívül spontán mágikus hatásokat is produkál - szikrákat lő rád, tüzet fröcsköl és közben persze nyújtogatja feléd csápjait. Legyőzéséhez talán a vágófegyver a leghatékonyabb. |
ÉLŐHOLT HADÚR (371. SZÖRNY) Bizonyára emlékezel a Tetememberekre - netán a Csontváz Lordokról és Zombi Mesterekről is hallottál már. Most pedig képzelj el egy oszló tetemet, ami hasonló tulajdonságokkal bír, mint ezen szörnyek együttvéve! Karjaiban, amiket már régen elpattant izmok emelnek, túlvilági erő bújik meg; regeneráló képessége pedig még a valaha élt troll héroszokét is meghazudtolja. A vele való harcban többszörösen is kockáztatod testi épségedet - azon kívül, hogy igencsak szép sebeket ejthet rajtad, csökkenhet egészséged is a küzdelem során. Ha ez nem lenne elég, egyetlen csapásával szilánkokra képes zúzni a gyatrább vérteket - mindezek miatt csak T paranccsal támadod meg, kivéve, ha Tulajdonságpajzs védelmez. |
GORATH LÁRVA (376. SZÖRNY) Egy kifejlett Gorath legyőzésére csak a legtapasztaltabbak vállalkozhatnak - egy lárva azonban nem jelenthet akkora kihívást, hiszen nem bír akkora erővel, ami akár még egy óriást is megszégyenít. Ennek ellenére igenis valós fenyegetés - ha más miatt nem, akkor azért, mert képes a fején lévő antennáival elpusztítani fa és fém tárgyaidat; akár négyet is egy csata alatt! Ezen kívül igencsak nehéz a testét védő szelvények mögé beférkőzni - kivéve persze, ha egyszerűen csak pozdorjává zúzod a férget. Igencsak nehezen mozog, azonban ez csak egy dolog miatt szerencsés számodra - ha elfutsz, nem képes üldözni. Valószínű, hogy antennáival tájékozódik, mert szeme egyáltalán nincs - azért ne gondold, hogy hátrányban van veled szemben, aki félig vakon a szűk járatokban próbál valahogyan küzdeni. |
BÉRGYILKOS (375. LÉNY) A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltűnés nélkül eljussanak egyik helyről a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzőre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévő mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek. A "tisztes" munka végeztével ezek a gonosz utat választott kalandozók a helyi fogadókban pihengetnek, többnyire itt szereznek maguknak új megbízásokat. |
MUTÁNS PATKÁNY (373. SZÖRNY) "Bizonnyal harcoltál már óriás patkányokkal - azt azonban nem tudod elképzelni, hogy hogyan nőhet ekkorára valami. Hallottál ugyan legendákat arról, hogy bizonyos mágusok száműzetésük után kísérleteik eredményeit szanaszét engedték ott, ahonnan összeszedték őket - s Te nem kívánod megízlelni a vérvörösen fénylő szemek ígéretét. A foltok a szőrén talán valamelyik fajtársával való harcra emlékeztetnek; s emiatt úgy gondolod, hogy talán nem mérgező a harapása, hiszen túlélte önnön fajtájának marását. Az eszedbe sem jut, hogy egy ilyen fürge állatot igen nehéz eltalálni s nem nagyon van, akivel egy ilyen állat kikezd, ha esélyt lát arra, hogy esetleg ő is elpusztulhat. Gondolom, rájöttél - ha nem fut el előled, prédának tart. Rajta! Hacsak nem szúrófegyverrel küzdesz, vajmi esélyed van ez ellen a kíméletlen ragadozó ellen. |
Erő: | 57 (62) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 46 (51) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 46 kg |
Ügyesség: | 41 (46) | Védekezés: | 75 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/43 év |
Egészség: | 48 (51) | Életpont: | 400/63 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 43 (1) | Varázspont: | 846/9 | Pénz: | 1222 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/8 | Pszi pont: | 118/274 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 50 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 29/82 (+17%) | szúrófegyverek: | 28/27 (+4%) |
vágófegyverek: | 2/37 | ütőfegyverek: | 1/45 | lőfegyverek: | 28/10 (+9%) |
dobófegyverek: | 6/95 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) << bronz taider (#641) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tüske (#22) (14 -18.); vashegyű nyíl (#176) (19 -22.); mérgezett vasnyíl (#187) (23 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/30 | 2. nyomkövetés: | 106/71 | 3. mászás: | 16/87 |
4. csapdakészítés: | 31/5 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 10/80 | 6. gyógyítás: | 82/11 |
7. titkosírás: | 25/61 | 8. felderítés: | 26/91 (+15%) | 9. szörnyidomítás: | 11/50 |
10. teológia: | 63/57 (+57%) | 11. taumaturgia: | 54/87 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 1/17 |
13. versengés: | 7/67 | 14. harcművészetek: | 28/39 | 15. zene: | 13/66 (+20%) |
16. szörnyismeret: | 15/80 | 17. pszi: | 23/11 (+1%) | 18. zárnyitás: | 2/6 |
19. vadászat: | 19/11 | 20. bányászat: | 31/92 | 21. úszás: | 10/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), botot (#4) (max. 6 darabot ), dárdát (#10) (max. 4 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), élőholt tigris (#766), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 16 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (4570) | méregsemlegesítés (#14) | esszenciavédelem (#165) | égető tekintet (#164) |
kí koncentráció (#69) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), élőholt pozdorja (#134), tűzvihar (#175) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiafolyam (#136) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
jégcsóva (#41) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | 1 | tükör (#43) | |||
3 | vashegyű nyíl (#176) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
69 | arany (#50) | 1 | bronzpenge (#126) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
4 | szopókő (#259) |