Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. szept. 26. 12h:04' EZ A 1031. JÁTÉKHETED, 453. FORDULÓD 1032. játékheted kezdete: szept. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4446 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 129 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2066 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 18, gyógyulás: 65, összesen: +47 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 370 életpontot vesztettél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 92 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 234 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 698, gyógyulás: 63, összesen: -635 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál ((-12 támadás))! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál ((-12 támadás))! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 150 életpontot sebeztél. 150 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 269 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 2161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 4, gyógyulás: 199, összesen: +195 ÉP}
* 2. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot |
* 6. KP: | kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot) |
* 7. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1271. tárgyat |
hh 1097 1097 1097 | használod az 1097. tárgyat az 1097. tárgyat az 1097. tárgyat |
hh 1097 1097 1097 | használod az 1097. tárgyat az 1097. tárgyat az 1097. tárgyat |
hh 1097 1097 1097 | használod az 1097. tárgyat az 1097. tárgyat az 1097. tárgyat |
hh 1097 1097 1097 | használod az 1097. tárgyat az 1097. tárgyat az 1097. tárgyat |
h 2167 1098 305 | használod a 2167. tárgyat |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 42 életpontot sebeztél. A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Jól célzott! (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a Toodrok Din sötét bőrét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Tűzelementálod támad. (74 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 144 életpontot sebeztél. 144 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a Toodrok Din sötét bőrét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 255 életpontot sebeztél. Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (3 támadástól 455 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Vámpírölővel megdöfködöd a Toodrok Din izmos karját. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 61 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 161 életpontot sebeztél. 161 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a Toodrok Din testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 274 életpontot sebeztél. Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (3 támadástól 417 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1800, sebződés: 913, gyógyulás: 446, összesen: -467 ÉP}
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 136 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tűzelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 0, gyógyulás: 91, összesen: +91 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 35 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 151 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 277 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1514 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az Orkhan Thai nyakát. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 148 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP] 3728 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 127, gyógyulás: 73, összesen: -54 ÉP}
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmezte.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 43 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a varkaudar katona testét. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 149 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a varkaudar katona csillogó páncélját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a varkaudar katona jobb lábát. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 65 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 161 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a varkaudar katona testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Tűzelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 277 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 8443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1667, sebződés: 302, gyógyulás: 212, összesen: -90 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
191 | 192 | 193 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel.
ve 312 300 | megveszed a 312. tárgyat 300 |
m 4 | mozogsz délre |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 35 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a púpos varkaudar jókora púpját. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 23 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 164 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a púpos varkaudar testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Fegyverét a púpos varkaudar bal combodba döfi. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a púpos varkaudar testét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 147 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a púpos varkaudar fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Tűzelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 277 életpontot sebeztél. Egy alattomos támadással a púpos varkaudar mély sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 8409 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1646, sebződés: 364, gyógyulás: 206, összesen: -158 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 136 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-11 támadás és védekezés a harc végéig.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Tűzelementálod támad. (20 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 154 életpontot sebeztél. 154 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a varkaudar vajákos jobb lábát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 91 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő árnyékkulcs. A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 48 életpontot vesztettél. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Tűzelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 154 életpontot sebeztél. 154 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a varkaudar vajákos bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 29 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 267 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 109 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő küklopsz szem. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 45 életpontot vesztettél.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 6755 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1618, sebződés: 669, gyógyulás: 486, összesen: -183 ÉP}
v 198 228 84 | elmormolod a 198. varázslatot |
191 | 192 | 193 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[228,84] Az erdőt síkság váltja fel. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy fekélyes hernyó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 42 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 38 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 148 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a fekélyes hernyó széles száját. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 38 életpontot sebződik. A fekélyes hernyó megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-29 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel többször eltalálod a fekélyes hernyó széles száját. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 149 életpontot sebeztél. 139 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a fekélyes hernyó testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 138 életpontot sebeztél. A fekélyes hernyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Messze hajítod a vacak kis varkaudar böllér trófeát, és diadalmasan beszerzel egy fekélyes hernyó trófeát. 8618 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (ld. enc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1585, sebződés: 428, gyógyulás: 381, összesen: -47 ÉP}
a 312 2489 300 | átadod a 312. tárgyat a 2489. kalandozónak (300 darabot) |
aa 1271 248 292 | átadod az 1271. tárgyat a 248. tárgyat a 292. tárgyat |
ef 20 502 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 17 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért |
USZONY (2125. TÁRGY) Emlékszel rá, hogy amikor az elf elkezdte tanítani az úszás alapjait, két fuldoklás közben láttál a vízben egy békát, aki a méretéhez képest hatalmas tappancsai segítségével fürgén menekült a vicces csapkodásod elől. Talán a rája bőréből egy olló segítségével te is ki tudsz ilyent készíteni. A lábadra a rögzítést a maradékokból kialakítva hozzáragaszthatod egy csepp ragasztóval. Már csak a másik lábadra kell ugyanezt elkészíteni, és kész is az uszony, alig 20 TVP-ért. Ha felveszed, mielőtt vízbe merészkedsz olyan, mintha az úszás szakértelmed kettővel jobb lenne. A víz alatt pedig fürgébb irányváltásokra vagy képes, ezért kettővel jobb lesz a támadásod. (A víziharc támadás bonuszához nem kell külön felvenned, automatikusan használod a víz alatt.) Mivel a saját lábadra gyártod le, ezért felesleges lenne másnak átadnod, nem tudná használni. |
TOODROK DIN (503. SZÖRNY) Állítólag a varkaudar remeték az elsők közt érkeztek a bo'adhun birodalom bukása után oly sokáig lakatlan területekre. Toodrok Din is egy volt ezek közül, de mielőtt még beleolvadt volna fajtársai szürke életébe, más tervek fogantak meg fejében: elképzelései azonban, mellyel népét közösséggé kovácsolta volna, kudarcot vallott. Néhány évtizednyi küszködés után Toodrok Din letett a birodalom alapításának reménytelen vállalkozásáról, és azóta az erdők visszavonult lakójaként tengeti mindennapjait. Neve azonban bátor és újító tervei kapcsán örök mementóként fennmaradt a megfakult tekercseken. |
FEKÉLYES HERNYÓ (489. SZÖRNY) Hogy mi lesz ebből az ocsmányságból, ha átalakul, senki sem tudja. Ha átalakul egyáltalán. Az alanori megfigyelések szerint a fekélyes hernyók élettartama akár három-négy emberöltőnyi időt is felölelhet. Ha ez a közel másfél méter magas és két méter széles szörny feléd közelít, csupán ocsmány pofáját és bűzös leheletét látod majd magad előtt, és valószínűleg sok mindentől elmegy majd a kedved (pl. vacsora, harc stb.). Sok kalandozó lelte már úgy a halálát, hogy a fekélyes hernyó széles száján keresztül a szörny gyomrába került. |
FEJLESZTÉSI PONTOK Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül: 1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen. 2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben. 3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti. 4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel. 5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik. 6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz. 7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel. 8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel. 9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal) 10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg. 11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő. 12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására! A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10. A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá. Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal. Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény. |
ŐSÖREG TGUARKHAN (727. SZÖRNY) A Tguarkhanok a Sötét Föld leggyakoribb, így leghalandóbb Thargodanjai. Persze eme szolgák közül is akadnak olyanok, amelyek hihetetlenül hosszú élettel dicsekedhetnek, amely több száz, vagy esetenként akár több ezer éve tart. Ennek oka lehet egy kegyes gazda, de még inkább, a Tguarkhan végtelen ravaszsága. Ha egy ősöreg Tguarkhannal akadsz össze, ne becsüld alá - ezek a hatalmas testű, izzó szemű démonok hatalmukban akár a kisebb hercegekkel is felveszik a versenyt. |
ŐSÖREG ZINTHURG (724. SZÖRNY) Az ősZinthurgok, hasonlóképpen utódjaikhoz, a Thargodanok sorában a legalacsonyabbnak számító lények voltak. Ocsmány bikafejük, inas, kősziklaszerű lábuk, valamint vicsorgó arckifejezésük csak egy a számtalan kinézet közül, amit magukra tudnak ölteni. Ez a kedvencük, hiszen rémisztően visszhangzó patacsattogásszerű közeledésük már a legrátermettebbek ereiben is képes megfagyasztani a vért. Ami ezután jön, már csak gyerekjáték, olyan alaposan megszokták, hogy minden nem Thargodan lény gyengébb náluk. De talán ez már nem az a kor, amelyben a Zinthurgok ősei felnőttek. |
Erő: | 44 (47) | Szint: | 42 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 43 (64) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 46 (55) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/46 év |
Egészség: | 45 (48) | Életpont: | 1055/925 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 46 (57) | Varázspont: | 2293/847 | Pénz: | 4359 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 84/0 | Pszi pont: | 297/180 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/60 | ökölvívás: | 3/61 | szúrófegyverek: | 37/8 (+8%) |
vágófegyverek: | 10/10 | ütőfegyverek: | 28/96 (+4%) | lőfegyverek: | 33/15 |
dobófegyverek: | 20/75 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
228,84 mezőn táborozol |
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 7. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 63, 62, 87, 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/12 | Max életkor 87 év |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 62/4 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 99/35 (+5%) | 3. lopás: | 6/99 |
4. mászás: | 22/69 | 5. csapdakészítés: | 14/24 | 6. csapdaészlelés: | 14/9 |
7. gyógyítás: | 73/38 (+46%) | 8. titkosírás: | 13/82 | 9. felderítés: | 36/18 |
10. szörnyidomítás: | 8/54 | 11. teológia: | 93/35 (+12%) | 12. taumaturgia: | 166/40 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 8/85 | 14. versengés: | 18/43 | 15. harcművészetek: | 3/42 |
16. zene: | 10/99 | 17. szörnyismeret: | 21/99 | 18. pszi: | *32/100 |
19. zárnyitás: | 3/72 (+16%) | 20. vadászat: | 8/72 | 21. vitalitás: | 2/81 |
22. bányászat: | 32/97 | 23. úszás: | 10/62 | 24. főzés: | 4/18 |
25. csapatmunka: | 4/35 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
agykorbács (#97) | >> | ében hadúr (#294) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | triklem drakolder (#275) | agytaposás (#180) | >> | Thargodan mágus (#318) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését! |
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 108 (limit: 1245), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 11 710. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 203. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
a közösség ereje (123) |
bajnokok koronája (139) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a tanítók türelme (181) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
az őrzők ébersége (312) |
alattvalók védelme (345) |
földmágia (357) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 103 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 47 TU szükséges.) |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2391. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | vámpírölő (#951) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | * | Din cséphadarója (#840) | 1 | * | Fairlight botja (#476) | 1 | Pusztítás Botja (#316) | |
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
13 | kerek kő (#19) | 8 | mihlanil nyíl (#597) | 8 | tünde nyíl (#554) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bogyógránát (#430) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | díszes tunika (#1488) | ||||||
Sisakok | ||||||||
6 | * | lidérckorona (#531) | 1 | mentát korona (#1559) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | démoni palást (#1573) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
$1 | * | ryuku vállvédő ($1323) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | Urgod kesztyűje (#462) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | tradicionális öv (#1368) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | hoarián bőrnadrág (#1345) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | tűzúr csizmája (#533) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | * | ősplazma (#839) | 1 | * | Zu'lit fülkarikája (#727) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
7 | halálhozó talizmán (#813) | 2 | korinthai talizmán (#814) | 1 | Natharion amulett (#742) | |||
5 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | * | Sshreakza amulettje (#836) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) | |
8 | trófea nyaklánc (#196) | $1 | * | villám szimbólum ($145) | 5 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$1 | * | arany papi karkötő ($309) | 1 | mászó-karperec (#392) | 1 | Natharion karkötő (#738) | ||
1 | teriádbőr karkötő (#1297) | 1 | * | Xanathal karkötője (#956) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | bo'adhun gyűrű (#743) | 1 | * | drakolder gyűrű (#969) | 1 | * | Rughar gyűrűje (#518) | |
1 | * | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | olimpia kvazármedál (#1861) | 1 | * | örökkéval.gyémántja (#1065) |
1 | * | q. ölő érem (#2088) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
15 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 150] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [benne 1 korty sötét ital (#284), fér még: 4] | ||||||
13 | fűszertartó (#210) | [bennük 30 csepp sáfránypor (#211), fér még: 35] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 50] | ||||||
25 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 80 pondróvér (#1232), fér még: 220] | ||||||
9 | sullár hólyag (#168) | [bennük 131 csepp spiritusz (#170), fér még: 49] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | térdeplő tülök (#1440) | [üres, kapacitás: 18] | ||||||
9 | toxyl üvegcse (#592) | [üres, kapacitás: 90] | ||||||
9 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 108] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 10] | ||||||
10 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 200] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
6 | acéltű (#334) | 20 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 2 | árnyékkulcs (#566) | 1 | Augur varázskönyve (#1097) | |||
1 | Baghar fétise (#1098) | 21 | csontkulcs (#74) | 50 | fáklya (#36) | |||
1 | furulya (#233) | 3 | gernim balzsam (#1894) | 1 | Goachan pipája (#1315) | |||
10 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hűségérme (#1141) | 4 | inváziós trófea (#2166) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | 1 | kinemfogyó tegez (#368) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 7 | kristályfolyadék (#449) | 16 | krónika (#1725) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | mágikus gyertya (#1600) | 2 | mágikus térkép (#2167) | |||
3 | márványkulcs (#245) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
1 | Morgan szilánkja (#508) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | oldalzsák (#1172) | |||
3 | ork csodaszer (#1228) | 1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 2 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | roxati zárfaló (#314) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
31 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | shinai gömb (#348) | 5 | szeksztáns (#32) | |||
1 | távcső (#42) | 3 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | |||
3 | törpe őskő (#633) | 17 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar csésze (#841) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
8 | acélpengőke (#231) | 1 | adamantit (#627) | 1 | agvari manafókusz (#890) | |||
48 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | 70 | csillezsályalevél (#1253) | |||
27 | csuklyavirág (#133) | 1 | din formázó minta (#301) | 1 | dlathog kőzet (#829) | |||
4 | dramoan kő (#967) | 127 | drótszőr (#37) | 18 | ében toboz (#578) | |||
1 | eknozol (#540) | 1 | entitás esszencia (#1833) | 1 | era formázó minta (#418) | |||
6 | ezüstdarab (#326) | 35 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
2 | gór formázó minta (#444) | 4 | gyöngymangó (#135) | 4 | iknegurin (#541) | |||
29 | kék orchidea (#68) | 1 | kreommat szirom (#925) | 2 | kvazár (#244) | |||
14 | lótuszvirág (#447) | 29 | mákrózsa virág (#56) | 6 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
5 | mithril (#352) | 3 | mópat tetem (#584) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
28 | mutáns csont (#331) | 7 | ovimon-bogyó (#207) | 2 | púderkő (#119) | |||
2 | quwarg tojás (#360) | 9 | rókafarok (#124) | 1 | sárkány ékkő (#1632) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 14 | varányszem (#30) | 2 | vörös zyel (#606) |
Összsúly: 126.38 kg | Megterheltség: 107% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (25 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28) | 7 | adamantit (#627) | 5 | angyalok kesztyűje (#609) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronz taider (#641) | 11 | bunthar bőr (#733) | 60 | extra takarmány (#1360) | 80 | ezüstdarab (#326) | 76 | fáklya (#36) | 270 | gyöngymangó (#135) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 4 | holdbőr (#1236) | 8 | kvazár (#244) | 450 | madártoll (#112) | 180 | mákrózsa virág (#56) | 150 | pirkit (#153) | 1 | Raia pallosa (#426) | 2 | ryuku kalapács (#724) | 1 | ryuku menetpajzs (#1320) | 1 | ryuku vadászing (#1158) | 65 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szögletes kő (#17) | 7 | Tilnetor kardja (#474) | 1 | tleikan manakő (#1144) | 1 | Trákin csákánya (#367) | 1 | tükörpáncél (#519) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | árnyékkulcs (#566) | 5 | borkonyó bibe (#312) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 14 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
9 | sárkánypikkely (#292) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | 8 | szopókő (#259) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
177 | arany (#50) | 1 | bogyógránát (#430) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | |||
3 | ében toboz (#578) | 2 | fáklya (#36) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 3 | spiritusz (#170) |
227 | 228 | 229 | |
83 | |
|
|
84 | |
|
|
85 | |
|
|