452. forduló, 454. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. szept. 26. 12h:04'
EZ A 1031. JÁTÉKHETED, 453. FORDULÓD
1032. játékheted kezdete: szept. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,62] koordinátán.
Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Tohony a Melák a feladója! Na nézzük, mit küldött: 20 áldott követ.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 85 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 26 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+572 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+112 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy uszony elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 676.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 129 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2066 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 18, gyógyulás: 65, összesen: +47 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg ősmágus!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 370 életpontot vesztettél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 92 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus jobb oldalát. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 234 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 698, gyógyulás: 63, összesen: -635 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál ((-12 támadás))! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál ((-12 támadás))! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 150 életpontot sebeztél. 150 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 269 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 2161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 4, gyógyulás: 199, összesen: +195 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 aranytűt [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [41 pontot használtál fel, van még 635.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 629.]

* 2. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 629.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 629.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 627.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 625.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 623.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 623.]

* 4. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 623.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 621.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 619.]
Beizzik a turbómágia. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 617.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 6. KP: kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 7. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 8. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot
206 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 607.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

* 9. KP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 607.]

hh 1097 1097 1097 használod az 1097. tárgyat az 1097. tárgyat az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [1 pontot használtál fel, van még 606.]
Használod az Augur varázskönyvét. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [1 pontot használtál fel, van még 605.]
Használod az Augur varázskönyvét. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [1 pontot használtál fel, van még 604.]

hh 1097 1097 1097 használod az 1097. tárgyat az 1097. tárgyat az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [1 pontot használtál fel, van még 603.]
Használod az Augur varázskönyvét. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [1 pontot használtál fel, van még 602.]
Használod az Augur varázskönyvét. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [1 pontot használtál fel, van még 601.]

hh 1097 1097 1097 használod az 1097. tárgyat az 1097. tárgyat az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [1 pontot használtál fel, van még 600.]
Használod az Augur varázskönyvét. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [1 pontot használtál fel, van még 599.]
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre.
Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

hh 1097 1097 1097 használod az 1097. tárgyat az 1097. tárgyat az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre.
Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 599.]
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre.
Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 599.]
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre.
Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 599.]

h 2167 1098 305 használod a 2167. tárgyat
Előveszed a mágikus térképet, majd egy varázslatolvasás varázslattal értelmezed azt. Ezután már nincs más dolgod, mint a megfelelő mágikus parancsszóval aktiváld azt. Úgy látszik, hogy a térkép nem téged teleportál el máshová, hanem egy bizonyos személyt hozzád. Amint aktiválod a térképet, megjelenik előtted az ellenséges sereg egyik vezére: Toodrok Din. Nem sokat teketóriázol, rárontasz. (ld. enc.)

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 42 életpontot sebeztél. A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Jól célzott! (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a Toodrok Din sötét bőrét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Tűzelementálod támad. (74 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 144 életpontot sebeztél. 144 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a Toodrok Din sötét bőrét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 255 életpontot sebeztél. Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (3 támadástól 455 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Vámpírölővel megdöfködöd a Toodrok Din izmos karját. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 61 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 161 életpontot sebeztél. 161 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor megpöccinted a Toodrok Din testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 274 életpontot sebeztél. Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (3 támadástól 417 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1800, sebződés: 913, gyógyulás: 446, összesen: -467 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 579.]
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+145 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+99 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 499.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 499.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 469.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Két botból összeeszkábált mankóra támaszkodó öregember tolakszik a mögötted álló sorban. Valószínűleg ő is a csodák kútját akarja látni. Mielőtt téged is félrelökhetne, mint a többiekkel tette, hátrafordulsz, és felveszed a legmorcabb arckifejezésedet. Aztán úgy döntesz, mégsem csinálsz mócsingot belőle, mint a pusztában kóborló szörnyekből szoktál, hanem a szavak erejére hagyatkozol. Eltelik pár perc, mire sikerül az öreget meggyőzni arról, hogy álljon a sor végére, a többiek is arra várnak, amire ő. A várakozó többiek pedig hálás tekintetükkel köszönik meg, amit tettél. (+1 jóság.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 465.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Olyan furcsán ködös minden. Eltelik pár perc, hogy rájössz, miért forogsz úgy, mintha egy moa centrifugába kerültél volna. Egy hurrikán belsejében vagy! Ilyen még soha nem történt veled... A látomás olyan hirtelen múlik el, hogy imbolyogva a hátsódra zuhansz. A túlságosan valósághű élmények nehezen felejthetőek. 6340 tapasztalati pontot kaptál. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 461.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+4 pszi pont.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 457.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 8 gyöngymangó lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 453.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Gyémántgyúró Duirgan által üzemeltetett boltban még 7 hoarián vállkendő kapható!" Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 449.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Váratlanul néhány sebed beforr. (+63 életerő.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 445.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+119 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 430.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Váratlanul néhány sebed beforr. (+10 életerő.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 426.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Berontasz egy ajtón. Odabent emberek fogadnak, szenzációs módon ünnepelve meg győzelmed. Méghozzá az olimpiai győzelmed! Fogy az ork sör, fogy Borax király személyes pincéjéből származó bor, de hát megérdemled... Egyszer csak arra eszmélsz, újra a kút előtt állsz. Túl valósághű volt ez az egész ahhoz, hogy csak látomás legyen. 6075 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 422.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Látomásod támad. Egy zöld fűvel benőtt réten állsz, a közelben mindenütt a Földanya teremtményei szaladgálnak. Mielőtt véleményt alkothatnál a helyről, különös dologra leszel figyelmes a lábaidnál. Jobban szemügyre veszed, mi az: 8 halcsont. Miután ruhád alá rejtetted, az illúzió egycsapásra szertefoszlik, és újra a kút előtt találod magad. [halcsont ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP] Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 418.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Mit tegyél, ha a tollaskígyót sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a lapos fejét, az a legérzékenyebb pontja." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 414.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a zárnyitás kapcsán. (Szakértelmed 14 százalékkal nőtt.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 410.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 cru formázó minta. [cru formázó minta ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP] Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 406.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Egy nyílt titok: az óriások öve értékét nagymértékben növeli a tárgy erőt adó tulajdonsága." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 402.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Gyémántgyúró Duirgan boltjának raktáraiban még 6 vadászkést találhat az élelmes vásárló." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 398.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+64 varázspont.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 394.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,64] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 136 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tűzelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 0, gyógyulás: 91, összesen: +91 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 35 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 151 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 277 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1514 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Első ellenfeled egy Orkhan Thai.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az Orkhan Thai nyakát. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 148 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP] 3728 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 127, gyógyulás: 73, összesen: -54 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar katona.

Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmezte.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 43 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a varkaudar katona testét. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 149 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a varkaudar katona csillogó páncélját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a varkaudar katona jobb lábát. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 65 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 161 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a varkaudar katona testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Tűzelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 277 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 8443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1667, sebződés: 302, gyógyulás: 212, összesen: -90 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bogyógránát. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Ügyességed TF-elődött.
[42 pontot használtál fel, van még 352.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

191 192 193
63
64
65
(192,64) quwarg harcosok (#201), Sheran rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), élőholt quwarg (#202), Orkhan Thai (#238), varkaudar katona (#691)

[143,61] Épületek tűnnek fel.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 342.]

ve 312 300 megveszed a 312. tárgyat 300
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,64] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Találsz egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Első ellenfeled egy púpos varkaudar.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 35 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a púpos varkaudar jókora púpját. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 23 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 164 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a púpos varkaudar testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Fegyverét a púpos varkaudar bal combodba döfi. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Vámpírölővel többször eltalálod a púpos varkaudar testét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 147 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a púpos varkaudar fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Tűzelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 277 életpontot sebeztél. Egy alattomos támadással a púpos varkaudar mély sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 8409 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1646, sebződés: 364, gyógyulás: 206, összesen: -158 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy varkaudar vajákos.

A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 136 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-11 támadás és védekezés a harc végéig.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar vajákos fonnyadt lábát. (6 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Tűzelementálod támad. (20 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 154 életpontot sebeztél. 154 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a varkaudar vajákos jobb lábát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 91 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő árnyékkulcs. A varkaudar vajákos karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 48 életpontot vesztettél. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Tűzelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 154 életpontot sebeztél. 154 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a varkaudar vajákos bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 29 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 267 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 109 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő küklopsz szem. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 45 életpontot vesztettél.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 6755 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1618, sebződés: 669, gyógyulás: 486, összesen: -183 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristályfolyadék.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+110 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[17 pontot használtál fel, van még 325.]

v 198 228 84 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

191 192 193
63
64
65
(192,64) quwarg harcosok (#201), Sheran rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), élőholt quwarg (#202), Orkhan Thai (#238), varkaudar katona (#691), púpos varkaudar (#703), varkaudar vajákos (#690)

[228,84] Az erdőt síkság váltja fel. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy fekélyes hernyó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 42 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 38 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 148 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor súrolod a fekélyes hernyó széles száját. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 38 életpontot sebződik. A fekélyes hernyó megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-29 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vámpírölővel többször eltalálod a fekélyes hernyó széles száját. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 149 életpontot sebeztél. 139 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a fekélyes hernyó testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 138 életpontot sebeztél. A fekélyes hernyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Messze hajítod a vacak kis varkaudar böllér trófeát, és diadalmasan beszerzel egy fekélyes hernyó trófeát. 8618 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (ld. enc.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1585, sebződés: 428, gyógyulás: 381, összesen: -47 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy ősöreg Tguarkhan. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy ősöreg Zinthurg volt. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Fehérsörény Ulguluval. Egy démoni palástot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy életköves gyűrűt, egy fattylord derékövet, egy Gotac kősisakját, egy haramakit, egy Hulcarhud övét, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy örök. csillagkövét, egy ősi csizmát, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy quwarg ékkövet, egy réztornyot, egy rizspapír-vértet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy teriádbőr karkötőt, egy uglaok lábszárvédőt és egy uglaok lánckesztyűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy hoarián sárkánybébi trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy bazaltelementál cipeli.
Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a gyógyítás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 315.]

a 312 2489 300 átadod a 312. tárgyat a 2489. kalandozónak (300 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 borkonyó bibét Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

aa 1271 248 292 átadod az 1271. tárgyat a 248. tárgyat a 292. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 Sheran cserepét Fehérsörény Ulgulu részére. Ok, sikeresen átadtál 14 pszi követ Fehérsörény Ulgulu részére. Ok, sikeresen átadtál 9 sárkánypikkelyt Fehérsörény Ulgulu részére. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ef 20 502 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 217.]

* 1. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 17 fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 224 TVP-t kell elköltened.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [17 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 11, 5.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 594 pontot. A következő körben tehát 794 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


USZONY (2125. TÁRGY)
Emlékszel rá, hogy amikor az elf elkezdte tanítani az úszás alapjait, két fuldoklás közben láttál a vízben egy békát, aki a méretéhez képest hatalmas tappancsai segítségével fürgén menekült a vicces csapkodásod elől. Talán a rája bőréből egy olló segítségével te is ki tudsz ilyent készíteni. A lábadra a rögzítést a maradékokból kialakítva hozzáragaszthatod egy csepp ragasztóval. Már csak a másik lábadra kell ugyanezt elkészíteni, és kész is az uszony, alig 20 TVP-ért. Ha felveszed, mielőtt vízbe merészkedsz olyan, mintha az úszás szakértelmed kettővel jobb lenne. A víz alatt pedig fürgébb irányváltásokra vagy képes, ezért kettővel jobb lesz a támadásod. (A víziharc támadás bonuszához nem kell külön felvenned, automatikusan használod a víz alatt.) Mivel a saját lábadra gyártod le, ezért felesleges lenne másnak átadnod, nem tudná használni.

TOODROK DIN (503. SZÖRNY)
Állítólag a varkaudar remeték az elsők közt érkeztek a bo'adhun birodalom bukása után oly sokáig lakatlan területekre. Toodrok Din is egy volt ezek közül, de mielőtt még beleolvadt volna fajtársai szürke életébe, más tervek fogantak meg fejében: elképzelései azonban, mellyel népét közösséggé kovácsolta volna, kudarcot vallott. Néhány évtizednyi küszködés után Toodrok Din letett a birodalom alapításának reménytelen vállalkozásáról, és azóta az erdők visszavonult lakójaként tengeti mindennapjait. Neve azonban bátor és újító tervei kapcsán örök mementóként fennmaradt a megfakult tekercseken.

FEKÉLYES HERNYÓ (489. SZÖRNY)
Hogy mi lesz ebből az ocsmányságból, ha átalakul, senki sem tudja. Ha átalakul egyáltalán. Az alanori megfigyelések szerint a fekélyes hernyók élettartama akár három-négy emberöltőnyi időt is felölelhet. Ha ez a közel másfél méter magas és két méter széles szörny feléd közelít, csupán ocsmány pofáját és bűzös leheletét látod majd magad előtt, és valószínűleg sok mindentől elmegy majd a kedved (pl. vacsora, harc stb.). Sok kalandozó lelte már úgy a halálát, hogy a fekélyes hernyó széles száján keresztül a szörny gyomrába került.

FEJLESZTÉSI PONTOK
Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül:
1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen.
2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben.
3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti.
4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel.
5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik.
6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz.
7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel.
8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel.
9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal)
10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg.
11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő.
12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására!
A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10.
A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá.
Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal.
Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény.

ŐSÖREG TGUARKHAN (727. SZÖRNY)
A Tguarkhanok a Sötét Föld leggyakoribb, így leghalandóbb Thargodanjai. Persze eme szolgák közül is akadnak olyanok, amelyek hihetetlenül hosszú élettel dicsekedhetnek, amely több száz, vagy esetenként akár több ezer éve tart. Ennek oka lehet egy kegyes gazda, de még inkább, a Tguarkhan végtelen ravaszsága. Ha egy ősöreg Tguarkhannal akadsz össze, ne becsüld alá - ezek a hatalmas testű, izzó szemű démonok hatalmukban akár a kisebb hercegekkel is felveszik a versenyt.

ŐSÖREG ZINTHURG (724. SZÖRNY)
Az ősZinthurgok, hasonlóképpen utódjaikhoz, a Thargodanok sorában a legalacsonyabbnak számító lények voltak. Ocsmány bikafejük, inas, kősziklaszerű lábuk, valamint vicsorgó arckifejezésük csak egy a számtalan kinézet közül, amit magukra tudnak ölteni. Ez a kedvencük, hiszen rémisztően visszhangzó patacsattogásszerű közeledésük már a legrátermettebbek ereiben is képes megfagyasztani a vért. Ami ezután jön, már csak gyerekjáték, olyan alaposan megszokták, hogy minden nem Thargodan lény gyengébb náluk. De talán ez már nem az a kor, amelyben a Zinthurgok ősei felnőttek.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 453. fordulód.

Erő: 44 (47) Szint: 42 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 43 (64) Támadás: 56 Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 46 (55) Védekezés: 93 Menekülés: 30 % Életkor: 30/46 év
Egészség: 45 (48) Életpont: 1055/925 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 4
Szerencse: 46 (57) Varázspont: 2293/847 Pénz: 4359 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 84/0 Pszi pont: 297/180 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3661 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 58 422 TP-t kaptál. Jelenleg 9 826 682 TP-d van. A következő szinthez még 673 318 TP szükséges. Trófeáid: entitás manifesztum, ősöreg góliát, fekélyes hernyó. A 449. fordulódban 5057 arany került a bankszámládra. 5158 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/60 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 37/8 (+8%)
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 28/96 (+4%) lőfegyverek: 33/15
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
228,84 mezőn táborozol
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 7. hónapban.
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 63, 62, 87, 85

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/12 Max életkor 87 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 62/4 (+22%) 2. nyomkövetés: 99/35 (+5%) 3. lopás: 6/99
4. mászás: 22/69 5. csapdakészítés: 14/24 6. csapdaészlelés: 14/9
7. gyógyítás: 73/38 (+46%) 8. titkosírás: 13/82 9. felderítés: 36/18
10. szörnyidomítás: 8/54 11. teológia: 93/35 (+12%) 12. taumaturgia: 166/40 (+8%)
13. szerencsejáték: 8/85 14. versengés: 18/43 15. harcművészetek: 3/42
16. zene: 10/99 17. szörnyismeret: 21/99 18. pszi: *32/100
19. zárnyitás: 3/72 (+16%) 20. vadászat: 8/72 21. vitalitás: 2/81
22. bányászat: 32/97 23. úszás: 10/62 24. főzés: 4/18
25. csapatmunka: 4/35

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ősvillám (#235, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> ében hadúr (#294)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
agytaposás (#180) >> triklem drakolder (#275) agytaposás (#180) >> Thargodan mágus (#318)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését!
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 108 (limit: 1245), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 11 710.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 203.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 103 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 47 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2391.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 vámpírölő (#951)
Vágófegyverek
2 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 * Din cséphadarója (#840) 1 * Fairlight botja (#476) 1 Pusztítás Botja (#316)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
13 kerek kő (#19) 8 mihlanil nyíl (#597) 8 tünde nyíl (#554)
Dobófegyverek
1 bogyógránát (#430)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
6 * lidérckorona (#531) 1 mentát korona (#1559)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
$1 * ryuku vállvédő ($1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek
1 * tradicionális öv (#1368)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * ősplazma (#839) 1 * Zu'lit fülkarikája (#727)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
7 halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814) 1 Natharion amulett (#742)
5 rothasztó talizmán (#815) 1 * Sshreakza amulettje (#836) 1 * szerencsetalizmán (#366)
8 trófea nyaklánc (#196) $1 * villám szimbólum ($145) 5 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 * arany papi karkötő ($309) 1 mászó-karperec (#392) 1 Natharion karkötő (#738)
1 teriádbőr karkötő (#1297) 1 * Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 bo'adhun gyűrű (#743) 1 * drakolder gyűrű (#969) 1 * Rughar gyűrűje (#518)
1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * olimpia kvazármedál (#1861) 1 * örökkéval.gyémántja (#1065)
1 * q. ölő érem (#2088)
Löttyök és porok, tartóstul
15 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 150]
1 Fekete Kehely (#283) [benne 1 korty sötét ital (#284), fér még: 4]
13 fűszertartó (#210) [bennük 30 csepp sáfránypor (#211), fér még: 35]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
25 sólyomcsőr (#1223) [bennük 80 pondróvér (#1232), fér még: 220]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 131 csepp spiritusz (#170), fér még: 49]
2 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 20]
3 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 18]
9 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 90]
9 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 108]
2 vizestömlő (#3) [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 10]
10 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 200]
Eszközök, használati tárgyak
6 acéltű (#334) 20 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytermő ládikó (#504) 2 árnyékkulcs (#566) 1 Augur varázskönyve (#1097)
1 Baghar fétise (#1098) 21 csontkulcs (#74) 50 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 3 gernim balzsam (#1894) 1 Goachan pipája (#1315)
10 gyógykenőcs (#313) 1 hűségérme (#1141) 4 inváziós trófea (#2166)
10 kaja (#2) 1 Kalmárok Kémgömbje (#1589) 1 kinemfogyó tegez (#368)
1 kis aranykulcs (#240) 7 kristályfolyadék (#449) 16 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 1 mágikus gyertya (#1600) 2 mágikus térkép (#2167)
3 márványkulcs (#245) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 Morgan szilánkja (#508) 2 nagy aranykulcs (#246) 1 oldalzsák (#1172)
3 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118) 2 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 roxati zárfaló (#314) 1 ryuku védőkenőcs (#1154)
31 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 shinai gömb (#348) 5 szeksztáns (#32)
1 távcső (#42) 3 térhajlító kavics (#1539) 1 titkos teleportkő (#1387)
3 törpe őskő (#633) 17 varázskő (#305) 2 varkaudar csésze (#841)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 1 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890)
48 álompor (#396) 2 amniosz (#203) 70 csillezsályalevél (#1253)
27 csuklyavirág (#133) 1 din formázó minta (#301) 1 dlathog kőzet (#829)
4 dramoan kő (#967) 127 drótszőr (#37) 18 ében toboz (#578)
1 eknozol (#540) 1 entitás esszencia (#1833) 1 era formázó minta (#418)
6 ezüstdarab (#326) 35 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
2 gór formázó minta (#444) 4 gyöngymangó (#135) 4 iknegurin (#541)
29 kék orchidea (#68) 1 kreommat szirom (#925) 2 kvazár (#244)
14 lótuszvirág (#447) 29 mákrózsa virág (#56) 6 manifeszt.nyúlvány (#214)
5 mithril (#352) 3 mópat tetem (#584) 1 móri gyümölcs (#116)
28 mutáns csont (#331) 7 ovimon-bogyó (#207) 2 púderkő (#119)
2 quwarg tojás (#360) 9 rókafarok (#124) 1 sárkány ékkő (#1632)
1 vámpírfog (#1221) 14 varányszem (#30) 2 vörös zyel (#606)

Összsúly: 126.38 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (25 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28)
7 adamantit (#627) 5 angyalok kesztyűje (#609) 1 ásó (#34)
1 bronz taider (#641) 11 bunthar bőr (#733) 60 extra takarmány (#1360)
80 ezüstdarab (#326) 76 fáklya (#36) 270 gyöngymangó (#135)
1 hatalom fülbevalója (#817) 4 holdbőr (#1236) 8 kvazár (#244)
450 madártoll (#112) 180 mákrózsa virág (#56) 150 pirkit (#153)
1 Raia pallosa (#426) 2 ryuku kalapács (#724) 1 ryuku menetpajzs (#1320)
1 ryuku vadászing (#1158) 65 szárnyas hernyó (#69) 1 szögletes kő (#17)
7 Tilnetor kardja (#474) 1 tleikan manakő (#1144) 1 Trákin csákánya (#367)
1 tükörpáncél (#519)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 árnyékkulcs (#566) 5 borkonyó bibe (#312) 9 kaja (#2)
1 küklopsz szem (#643) 14 pszi kő (#248) 1 quwarg tojás (#360)
9 sárkánypikkely (#292) 1 Sheran cserepe (#1271) 8 szopókő (#259)
1 vámpírfog (#1221) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
177 arany (#50) 1 bogyógránát (#430) 5 csillezsályalevél (#1253)
3 ében toboz (#578) 2 fáklya (#36) 4 gyöngymangó (#135)
1 kristályfolyadék (#449) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

227 228 229
83
84
85
(228,84) 35. jellempróba, Tharr oltár, fekélyes hernyók (#489), Fehérsörény Ulgulu (2489. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ha a KT-vezetőnek az MxTU-ja 90, akkor az új belépők után árnyék MxTu-t kap.
* - A 90 feletti ALAP MxTu-kat (tehát tárgybónuszok nélkül) 90-re csökkentettük annál a pár karakternél, akik valamilyen trükkel 90 fölé növelték. A 90 feletti érétket átírtuk árnyék MxTu-nak.

Üzenet küldése a karakternek