Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 21. 12h:04' EZ A 522. JÁTÉKHETED, 452. FORDULÓD 523. játékheted kezdete: jún. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5148 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: vv 26 156 443 | elmormolod a 26. varázslatot a 156. varázslatot a 443. varázslatot |
* 6. KP: vv 24 165 127 | elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 127. varázslatot |
* 7. KP: vv 12 90 88 | elmormolod a 12. varázslatot a 90. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 9. KP: bb 1271 0 0 | beraksz a bankba az 1271. tárgyat |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
372 | 373 | 374 | |
62 | |
|
|
63 | |
|
|
64 | |
|
|
[310,64] Épületek tűnnek fel. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat.
ve 37 1000 | megveszed a 37. tárgyat 1000 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 38, gyógyulás: 101, összesen: +63 ÉP}
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 8 5 | mozogsz északkeletre, északra, délnyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a viharóriás testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás testét. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Agyartőrrel jól megszurkálod a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 86 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 129, gyógyulás: 143, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [374,61] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ében sziklatornyot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Fortuna előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt törpe bányát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Valami félelmetes hangon felbődül, és a következő pillanatban egy óriási alak terem előtted. Egy káoszbajnok!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok bal lábát. (6 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok jobb oldalát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a káoszbajnok tetovált testét. (6 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kitámasztólándzsával többször eltalálod a káoszbajnok jobb vállát. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a káoszbajnok jobb vállát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A káoszbajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 154, gyógyulás: 164, összesen: +10 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 94 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 35 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón jobb hátsó lábát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a smaragd drakón testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a smaragd drakón bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 124, gyógyulás: 113, összesen: -11 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 99 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz testét. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (86 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kitámasztólándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod az albinó küklopsz szőrös lábát. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Agyartőrrel meghorzsolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az albinó küklopsz leken néhány pofont. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Az albinó küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 4 520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 188, gyógyulás: 66, összesen: -122 ÉP}
(Továbbmész...) [373,62] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Notermanthi lehet. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a Notermanthi bal lábát. (6 támadással 168 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Marokra fogva a kitámasztólándzsát a másikra támadsz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi jobb oldalát. (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a Notermanthi testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 35, gyógyulás: 53, összesen: +18 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Meglengetve a kitámasztólándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a sárkányfajzat testét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd a sárkányfajzat testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sárkányfajzat csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sárkányfajzat, épp csak megsuhint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A sárkányfajzat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 2 toxylt.) 3 013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 57, gyógyulás: 81, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [371,64] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ében sziklatorony van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy taalru. {támadása: 47.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a kitámasztólándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a taalru tigristestét. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a taalru testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 42 arany és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP]. 3 701 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 40, gyógyulás: 56, összesen: +16 ÉP}
kb 422 1 | kiveszel a bankból a 422. tárgyat (1 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 83 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a kiütéses negátor körberepkedő testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kiütéses negátor jobb lábát. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a kiütéses negátor testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A kiütéses negátor megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény huhog! 32 életpontot vesztettél. Karmait felemelve, a kiütéses negátor meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 31 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 144, gyógyulás: 19, összesen: -125 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár bal oldalát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod az ében halálhajcsár bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében halálhajcsár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 27, gyógyulás: 97, összesen: +70 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 30 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón testét. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (37 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a zafír drakón jobb első lábát. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a zafír drakón csontos pofáját. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a zafír drakón jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 188, gyógyulás: 148, összesen: -40 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg tigristestét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a kitámasztólándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod a taalru herceg testét. (5 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {GYD:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a taalru herceg egyik lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 78 arany, -2 ÉP], 7 gyöngymangó és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 7 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 94, gyógyulás: 116, összesen: +22 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (101 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával tökéletesen perforálod az albinó küklopsz testét. (4 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Az albinó küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 4 520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 220, gyógyulás: 101, összesen: -119 ÉP}
v 198 376 68 | elmormolod a 198. varázslatot |
369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | |
60 | |
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
[376,68] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 34 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr bal oldalát. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (19 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kitámasztólándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod az ében hadúr páncélozott testét. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted az ében hadúr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ében hadúr fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a jobb karodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 112, gyógyulás: 116, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 63 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón bal vállát. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (35 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kitámasztólándzsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kitámasztólándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón bal szárnyát. (5 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {GYD:} Agyartőrrel megérinted a smaragd drakón bal szárnyát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 187, gyógyulás: 114, összesen: -73 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a kitámasztólándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Kitámasztólándzsával több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró izmos testét. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a Notermanthi báró jobb karját. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 93 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) {GYD:} Kitámasztólándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi báró izmos testét. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a Notermanthi báró kosfejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 56 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó, 2 obszidián karkötő, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 fekete gyöngy, egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Eldobod az értéktelenné vált mópat gigász trófeát, és kinyersz egy alkalmas Notermanthi báró trófeát. 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1065, sebződés: 283, gyógyulás: 205, összesen: -78 ÉP}
bb 305 20 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (20 darabot) |
ef 62 545 | energia fejlesztése 62 |
* 1. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
* 5. BP: kb 1271 1 0 | kiveszel a bankból az 1271. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1271 69 0 | használod az 1271. tárgyat |
ÁLDOZATI OLTÁR (586. TEREPTÁRGY) Ocsmány szertartások helyei ezek, ahol a Sötét Földre utazó gonosz papok áldozatokat mutatnak be istenüknek. A Sötét Föld egyesek szerint sokkal közelebb van az istenek létsíkjához, mint Ghalla - nem véletlen, hogy sokkal könnyebb innét kapcsolatot teremteni a gonosz istenekkel, mint a lenti világból. Az áldozati oltárok természetesen több ezer éves, ősi mágikus építmények, te nem építhetsz ilyet, és persze oltár eltörlésével sem semmisíthető meg. Ha te magad akarod az oltárt használni, AL <tárgy> paranccsal, 5 TVP árán áldozz fel egy birtokodban levő, szörnyből kinyerhető tárgyat (de tartóban tartandó tárgyak, pl. ragasztó, tinta nem jók!), és reménykedj, hogy istened meghallgat. Megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert is. Minél értékesebb a tárgy, és minél többet áldoztál, annál nagyobb az esély a sikerre. Csakis legalább korlátlan hatalmú főpap rangúak próbálkozzanak! |
YLGOROTH (332. THARGODAN) A Thargodanok legtöbbje az állandó csatározások során előbb-utóbb megsemmisül, de vannak néhányan, akik hihetetlen ravaszságuk és persze hatalmuk révén képesek voltak fennmaradni a Sötét Föld megszállása óta. Mára már ezek a Thargodan hercegek félisten hatalmú lények, és senki nem meri őket kihívni. Ylgoroth ezen ős-Thargodanok egyike. Ha megpillantod kedvenc formáját, egy megelevenedett fekete borzalmat, amelyet forró tűzaura övez, menekülj, amíg tudsz. Ylgoroth gyakorlatilag elpusztíthatatlan, és hiába áhítozol a fején viselt ősi relikviára, a lidérckoronára, bizony nem fogod megszerezni, amíg magad is félisten hatalmúvá nem válsz! Természetesen, Ylgorothot csak a mágikus fegyverek képesek megsebezni, és immúnis a halandók mágiájára. Csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá. |
SÁRKÁNYFAJZAT (340. SZÖRNY) Ezeket az óriási, repülő gyíkokat sokan sárkányoknak nevezik, holott még távolról sincsenek rokonságban a bölcs és nagyhatalmú mágiával bíró, ősi gyíkokkal. Ezek a bőrszárnyú, hosszú farkú és karmú lények nagyobb lényeket is azonnal el tudnak pusztítani a farkukban levő méreggel, ezért aztán vadászatuk során nem nagyon váltogatnak. Természetes immunitásuk a mágiával szemben talán a Sötét Föld mostoha körülményei miatt alakult ki, csakúgy, mint hihetetlen regenerálódó képességük. Ennek ellenére, egy a dimenziókapun átmerészkedő kalandozónak valószínűleg nem jelentenek komoly ellenfelet, ha az illető jártas a vágófegyver forgatásának tudományában. |
FÖLDRENGÉS (221. VARÁZSLAT) Most, hogy megismered ezt az iszonyatos hatalmú varázslatot, láthatod, hogy istened híveinek nem lehet ellenszegülni: ha akarják, egész hadseregeket törölhetnek el a föld színéről. Természetesen mindehhez óriási előkészületek is szükségesek. Először is, szükséges, hogy legyen egy gránitelementálod. Ezenkívül a varázslat elmondása 20 TVP-be és 160 VP-be kerül. A szükséges anyagi komponensek egy tyrex csont (amelyet a varázslat elmondásakor kettétörsz), és egy isteni könnycsepp. A varázslat eredményeképp a gránitelementál alámerül a földbe, és szörnyű földrengést támaszt - a környéken levő összes tereptárgyat és növényt lerombolja! A földrengésről persze minden, az adott mezőn táborozó kalandozó tudomást szerez, azok, akik nem a szabadban tartózkodnak, ill. növénnyé vannak változva, sérülést szenvednek el. A városi épületek (pl. bolt, fegyvermester háza) és a többi városi építmény (szökőkút, városi templom) nem semmisíthetők meg ilyen módon, ezek az épületek csak rongálódnak, és persze hamar kijavítják őket. Ezenkívül szinte bármit romba dönthetsz, legyen az akár templom, csatamező vagy zan indukátor. A földrengés elemi hatása ellen semmilyen védő hatás vagy képesség nem védi meg a mezőt! A varázslat elmondása után a gránitelementál nem tér vissza hozzád. Figyelem! A varázslat a teológiát dupla mértékben fejleszti. |
Erő: | 46 (57) | Szint: | 35 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 30 (50) | Támadás: | 46 (49) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 28 (41) | Védekezés: | 65 (72) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 116/182 év |
Egészség: | 28 (35) | Életpont: | 654/514 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 39 (51) | Varázspont: | 1579/401 | Pénz: | 6821 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 91/0 | Pszi pont: | 163/502 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/32 | ökölvívás: | 25/1 | szúrófegyverek: | 35/57 (+28%) |
vágófegyverek: | 29/87 | ütőfegyverek: | 2/26 | lőfegyverek: | 29/65 (+12%) |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
376,68 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 363,4 |
Legfeljebb 115 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 949 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 402 210 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/49 | 2. nyomkövetés: | 95/45 (+30%) | 3. lopás: | 1/99 |
4. mászás: | 21/66 (+30%) | 5. csapdakészítés: | 36/39 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 31/53 |
7. gyógyítás: | 42/22 | 8. titkosírás: | 43/86 | 9. felderítés: | 35/70 |
10. szörnyidomítás: | 13/92 | 11. teológia: | 44/4 (+10%) | 12. taumaturgia: | 82/32 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 8/23 | 14. versengés: | 17/36 | 15. harcművészetek: | 21/8 |
16. zene: | 49/8 (+19%) | 17. szörnyismeret: | 19/21 | 18. pszi: | 23/60 (+1%) |
19. zárnyitás: | 23/32 | 20. vadászat: | 33/41 | 21. vitalitás: | 3/30 |
22. bányászat: | 39/50 (+23%) | 23. testépítés: | 1/80 | 24. úszás: | 11/95 |
25. főzés: | 28/79 (+11%) | 26. csapatmunka: | 3/28 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), esszenciakristályt (#350) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 1000 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
kék rothasztó (#421), kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), zombi mester (#251) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), lidércúr (#252) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), halálelementál (#279) (csak egyszer), Notermanthi báró (#323), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (984,0) | feltámadás (#168) | Techiulan aurája (#261) |
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | éber kakukk (#3) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | Thargodan csontváz (#297) | |
villámcsapás (#50) | >> | agyagelementál (#203) | tűzeső (#61) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | kputtyintó csalán (#247) | villámcsapás (#50) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
villámcsapás (#50) | >> | halálelementál (#279) | lángcsóva (#31) | >> | zafír drakón (#320) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ocsmány féreg a molgan, semmisíts meg egyet. |
2.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
3.) A csatamezők megfertőzhetik mágikus aurádat! IMádkozz ismét úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1051 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) OK |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) OK |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 134 TU. szükséges még: 36 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $250 | varányszem ($30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1003 | kaja (#2) | 224 | mákrózsa virág (#56) | 131 | gyöngymangó (#135) | 230 | vasérc (#152) | 824 | quwarg tojás (#360) | 500 | madártoll (#112) | 217 | drótszőr (#37) | 190 | pirkit (#153) | $90 | rézdarab ($70) | 4 | kötél (#92) | $80 | sallank karom ($128) | 50 | csuklyavirág (#133) | 56 | bogyógránát (#430) | 26 | szuperkötél (#209) | 62 | kvazár (#244) | 285 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | pásztorbot (#513) | $24 | vas dobónyíl ($189) | 2 | csatabárd (#555) | $212 | nyílvessző ($108) | 1 | kőkés (#6) | 2 | tatu dob (#234) | $2 | alligátorbőr ($661) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3426 | arany (#50) | 1 | nyílpuska lövedék (#547) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
23 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 988 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 11 | gyöngymangó (#135) | 45 | isteni könnycsepp (#260) | |||
11 | kaja (#2) | 22 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | mihlanil (#539) | 5 | mópat tetem (#584) | 2 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | pular kristály (#239) | 3 | sárkányfog (#617) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | zöld üveg (#82) |
375 | 376 | 377 | |
67 | |
|
|
68 | |
|
|
69 | |
|
|