451. forduló, 453. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. szept. 23. 12h:11'
EZ A 1031. JÁTÉKHETED, 452. FORDULÓD
1032. játékheted kezdete: szept. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX

JOCKEY EWING KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,64] koordinátán.
Találkozol egy kékesen átlátszó, jeges tekintetű felismerhetetlen fajú ismeretlen nemű egyénnel. Nem látod, mi van rajtad, és azt se mi van a kezébe. A fenébe, a hidegtől már megint bederesedett a szemüveged? Mégse! Akkor viszont nem érted a dolgot. A hóba nem mesze az van beleírva: Ő volt Jóságos Kodó. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Jóságos Kodó. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Sebeid látványa együttérzést vált ki a másikból, gyógyítani készül rajtad. Hát tegye! Varázslatként egy teljes gyógyulást alkalmaz. Sebeid gyógyulnak: +448 életerő.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 85 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+286 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+109 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 597.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a quwarg királynő torát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 259 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 1339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 2, gyógyulás: 54, összesen: +52 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg szabotőr!

Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-5 védelem.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 10 amniosz annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 23, gyógyulás: 1, összesen: -22 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg parafenomén!

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-12 támadás))! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál ((-12 támadás))! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-12 támadás))! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál ((-12 támadás))! A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 156 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a quwarg parafenomén bal vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 3, gyógyulás: 49, összesen: +46 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 4 quwarg tojást. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 556.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +0 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 550.]

* 2. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 550.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 550.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 548.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 544.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 4. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 544.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 542.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 540.]
Szupersebesen mormolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 538.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

* 6. KP: kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

* 7. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 538.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 538.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

* 8. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot
120 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 538.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 528.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 528.]

* 9. KP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 528.]

hh 1228 1098 305 használod az 1228. tárgyat az 1098. tárgyat a 305. tárgyat
Felhajtasz 1 adag ork csodaszert. Megszédülsz ugyan tőle, de a hatás nem marad el: +1 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 525.]
Használod a Baghar fétisét. Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [1 pontot használtál fel, van még 524.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 523.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 523.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 493.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

191 192 193
63
64
65
(192,64) quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301), quwarg parafenomén (#248)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 483.]

fa 1098 5827 1 feladod az 1098. tárgyat az 5827. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Tohony a Melák részére szánod. Átadsz 1 Baghar fétisét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 480.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Még mindig a városban vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy részeg kalandozó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 156 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1576 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 31, gyógyulás: 49, összesen: +18 ÉP}

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 468.]

be 702 2 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 185 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 418.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,64] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1181 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Látsz egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sebesült élőholt quwarg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Az első ellenfél egy taalru.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy Orkhan Thai.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 48 életpontot vesztettél. A szörny tüzet lehel! Iszonyatos forróság áraszt el. (87 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 8 álompor, 5 sámán gyógykenőcs, pszi kő, 8 varányszem. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 143 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 43 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 47 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3728 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 261, gyógyulás: 76, összesen: -185 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Ügyességed TF-elődött.
[42 pontot használtál fel, van még 376.]

v 96 185 62 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

191 192 193
63
64
65
(192,64) quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301), quwarg parafenomén (#248), quwarg harcosok (#201), Sheran rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szopógödör (#177), élőholt quwarg (#202), taalru (#249), Orkhan Thai (#238)

[185,62] Egy kisebb településhez érkeztél.

Utad során felfedezel egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 366.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A kút belsejére fókuszálva várod, hogy megtörténjen a csoda. Az azonban csak nem akar megtörténni. Mostanság mintha kerülne a szerencse. Azon töprengve mi lehetett a probléma, hátat fordítasz a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 362.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Az egyetlen dolog, ami történik, hogy egy apró quwarg mászik végig a kút oldalán. Megpróbálod eltaposni, de fürgén elszalad rúgásod elől. Egyéb csoda nem történik. Nem elég, hogy szopókő van nálad, még a kút sem működik! Rossz érzés lesz rajtad úrrá: már a saját szerencsédben sem bízhatsz. [4 pontot használtál fel, van még 358.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Vársz néhány pillanatig, reménykedő mosollyal ajkadon, de a csodák kútja nem ontja magából a csodákat. Mostanság mintha kerülne a szerencse. Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 354.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Az egyetlen dolog, ami történik, hogy egy apró quwarg mászik végig a kút oldalán. Megpróbálod eltaposni, de fürgén elszalad rúgásod elől. Egyéb csoda nem történik. Nem elég, hogy szopókő van nálad, még a kút sem működik! Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 350.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hideg borzongás fut végig testeden, ahogy a csodára vársz. Azonban ennyi... más nem történik. Tekintetedet a hátizsákodból kikandikáló szopókőre szegezve töprengsz, vajon miért nem történt semmi. Nah, ha a szörnytermés is ilyen lesz a közeljövőben, nagy bajok lesznek. [4 pontot használtál fel, van még 346.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hamar kiderül, most már sem a sebeid nem fognak beforrni, sem a kút szelleme nem fog megjelenni előtted. Átkozott szopókő! Biztos ezért nem történt semmilyen csoda! Bárcsak megszabadulhatnál az összestől! Nah, ha a szörnytermés is ilyen lesz a közeljövőben, nagy bajok lesznek. [4 pontot használtál fel, van még 342.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Vársz pár percet, de semmi nem történik. Mostanság mintha kerülne a szerencse. Kedveszegetten indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 338.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A csodák kútja néma marad. Eltelik pár perc, de semmi nem történik. Nem elég, hogy szopókő van nálad, még a kút sem működik! Nah, ha a szörnytermés is ilyen lesz a közeljövőben, nagy bajok lesznek. [4 pontot használtál fel, van még 334.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Eltelik pár perc, mire ráébredsz, most ugyan hiába vársz csodára. Tekintetedet a hátizsákodból kikandikáló szopókőre szegezve töprengsz, vajon miért nem történt semmi. Azon töprengve mi lehetett a probléma, hátat fordítasz a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 330.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A csodák kútja néma marad. Eltelik pár perc, de semmi nem történik. Pedig ez a csodákról híres csodák kútja, neked mégsem nyújtott semmi jót. Vajon mi lehetett a baj? [4 pontot használtál fel, van még 326.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Az egyetlen dolog, ami történik, hogy egy apró quwarg mászik végig a kút oldalán. Megpróbálod eltaposni, de fürgén elszalad rúgásod elől. Egyéb csoda nem történik. Ha már nem történt semmi, a hátizsákodban újabb aranyérme után kutatsz. Valami ragadós anyagba nyúlsz, és eltelik pár pillanat, míg rájössz, hogy egy nálad lévő szopókő az. Hát igen, a szerencse elkerül mostanában. Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 322.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A kút belsejére fókuszálva várod, hogy megtörténjen a csoda. Az azonban csak nem akar megtörténni. Átkozott szopókő! Biztos ezért nem történt semmilyen csoda! Bárcsak megszabadulhatnál az összestől! Kedveszegetten indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 318.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Az egyetlen dolog, ami történik, hogy egy apró quwarg mászik végig a kút oldalán. Megpróbálod eltaposni, de fürgén elszalad rúgásod elől. Egyéb csoda nem történik. Nem elég, hogy szopókő van nálad, még a kút sem működik! Teljes letargiában fordítasz hátat a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 314.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hamar kiderül, most már sem a sebeid nem fognak beforrni, sem a kút szelleme nem fog megjelenni előtted. Nem elég, hogy szopókő van nálad, még a kút sem működik! Nah, ha a szörnytermés is ilyen lesz a közeljövőben, nagy bajok lesznek. [4 pontot használtál fel, van még 310.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hamar kiderül, most már sem a sebeid nem fognak beforrni, sem a kút szelleme nem fog megjelenni előtted. Nem elég, hogy szopókő van nálad, még a kút sem működik! Elszomorodsz a kút inaktivitásának láttán, de hát csak nem hagyod, hogy ez tönkretegye az egész napodat. Kényszeredett mosollyal ajkadon indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 306.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hideg borzongás fut végig testeden, ahogy a csodára vársz. Azonban ennyi... más nem történik. Ha már nem történt semmi, a hátizsákodban újabb aranyérme után kutatsz. Valami ragadós anyagba nyúlsz, és eltelik pár pillanat, míg rájössz, hogy egy nálad lévő szopókő az. Hát igen, a szerencse elkerül mostanában. Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 302.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Vársz pár percet, de semmi nem történik. Ha már nem történt semmi, a hátizsákodban újabb aranyérme után kutatsz. Valami ragadós anyagba nyúlsz, és eltelik pár pillanat, míg rájössz, hogy egy nálad lévő szopókő az. Hát igen, a szerencse elkerül mostanában. Elszomorodsz a kút inaktivitásának láttán, de hát csak nem hagyod, hogy ez tönkretegye az egész napodat. Kényszeredett mosollyal ajkadon indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 298.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Vársz pár percet, de semmi nem történik. Tekintetedet a hátizsákodból kikandikáló szopókőre szegezve töprengsz, vajon miért nem történt semmi. Kedveszegetten indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 294.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Az egyetlen dolog, ami történik, hogy egy apró quwarg mászik végig a kút oldalán. Megpróbálod eltaposni, de fürgén elszalad rúgásod elől. Egyéb csoda nem történik. Ha már nem történt semmi, a hátizsákodban újabb aranyérme után kutatsz. Valami ragadós anyagba nyúlsz, és eltelik pár pillanat, míg rájössz, hogy egy nálad lévő szopókő az. Hát igen, a szerencse elkerül mostanában. Nah, ha a szörnytermés is ilyen lesz a közeljövőben, nagy bajok lesznek. [4 pontot használtál fel, van még 290.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hamar kiderül, most már sem a sebeid nem fognak beforrni, sem a kút szelleme nem fog megjelenni előtted. Tekintetedet a hátizsákodból kikandikáló szopókőre szegezve töprengsz, vajon miért nem történt semmi. Elszomorodsz a kút inaktivitásának láttán, de hát csak nem hagyod, hogy ez tönkretegye az egész napodat. Kényszeredett mosollyal ajkadon indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 286.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Eltelik pár perc, mire ráébredsz, most ugyan hiába vársz csodára. Nem elég, hogy szopókő van nálad, még a kút sem működik! Rossz érzés lesz rajtad úrrá: már a saját szerencsédben sem bízhatsz. [4 pontot használtál fel, van még 282.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Eltelik pár perc, mire ráébredsz, most ugyan hiába vársz csodára. Átkozott szopókő! Biztos ezért nem történt semmilyen csoda! Bárcsak megszabadulhatnál az összestől! Lógó orral indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 278.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Vársz néhány pillanatig, reménykedő mosollyal ajkadon, de a csodák kútja nem ontja magából a csodákat. Mostanság mintha kerülne a szerencse. Elszomorodsz a kút inaktivitásának láttán, de hát csak nem hagyod, hogy ez tönkretegye az egész napodat. Kényszeredett mosollyal ajkadon indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 274.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Eltelik pár perc, mire ráébredsz, most ugyan hiába vársz csodára. Tekintetedet a hátizsákodból kikandikáló szopókőre szegezve töprengsz, vajon miért nem történt semmi. Elszomorodsz a kút inaktivitásának láttán, de hát csak nem hagyod, hogy ez tönkretegye az egész napodat. Kényszeredett mosollyal ajkadon indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 270.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Vársz néhány pillanatig, reménykedő mosollyal ajkadon, de a csodák kútja nem ontja magából a csodákat. Pedig ez a csodákról híres csodák kútja, neked mégsem nyújtott semmi jót. Lógó orral indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 266.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Vársz egy picit... vársz még egy picit... Semmi nem történik. Tekintetedet a hátizsákodból kikandikáló szopókőre szegezve töprengsz, vajon miért nem történt semmi. Jellemző: a beleölt pénzedet persze nem adja vissza. [4 pontot használtál fel, van még 262.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Eltelik pár perc, mire ráébredsz, most ugyan hiába vársz csodára. Mostanság mintha kerülne a szerencse. Kedveszegetten indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 258.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Vársz egy picit... vársz még egy picit... Semmi nem történik. Mostanság mintha kerülne a szerencse. Kedveszegetten indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 254.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Eltelik pár perc, mire ráébredsz, most ugyan hiába vársz csodára. Tekintetedet a hátizsákodból kikandikáló szopókőre szegezve töprengsz, vajon miért nem történt semmi. Azon töprengve mi lehetett a probléma, hátat fordítasz a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 250.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hamar kiderül, most már sem a sebeid nem fognak beforrni, sem a kút szelleme nem fog megjelenni előtted. Pedig ez a csodákról híres csodák kútja, neked mégsem nyújtott semmi jót. Vajon mi lehetett a baj? [4 pontot használtál fel, van még 246.]

ef 99 502 energia fejlesztése 99
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-24 TU.] [168 pontot használtál fel, van még 78.]

* 1. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 78.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-0 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 14, 24.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 78 pontod maradt, ebből a következő körre 78 pontot vihetsz át. Kapsz még 593 pontot. A következő körben tehát 671 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 452. fordulód.

Erő: 44 (47) Szint: 42 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 43 (64) Támadás: 56 Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 46 (55) Védekezés: 93 Menekülés: 30 % Életkor: 30/46 év
Egészség: 45 (48) Életpont: 1054/1056 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 4
Szerencse: 46 (1) Varázspont: 2293/720 Pénz: 4182 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 84/0 Pszi pont: 297/114 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3651 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 867 TP-t kaptál. Jelenleg 9 768 260 TP-d van. A következő szinthez még 731 740 TP szükséges. Trófeáid: entitás manifesztum, ősöreg góliát, varkaudar böllér. A 449. fordulódban 5057 arany került a bankszámládra. 5132 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/60 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: 37/0
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 28/92 (+2%) lőfegyverek: 33/15
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,62 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 192,64
Kisebb kívánság: legutóbb 2014. évben 7. hónapban.
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 63, 62, 87, 85

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/12 Max életkor 87 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 61/82 2. nyomkövetés: 99/30 3. lopás: 6/99
4. mászás: 22/69 5. csapdakészítés: 14/24 6. csapdaészlelés: 14/9
7. gyógyítás: 72/92 8. titkosírás: 13/82 9. felderítés: 36/18
10. szörnyidomítás: 8/54 11. teológia: 93/23 (+12%) 12. taumaturgia: 166/32 (+6%)
13. szerencsejáték: 8/85 14. versengés: 18/43 15. harcművészetek: 3/42
16. zene: 10/99 17. szörnyismeret: 21/99 18. pszi: *32/100
19. zárnyitás: 3/56 20. vadászat: 8/72 21. vitalitás: 2/81
22. bányászat: 32/97 23. úszás: 10/62 24. főzés: 4/18
25. csapatmunka: 4/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ősvillám (#235, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> ében hadúr (#294)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
agytaposás (#180) >> triklem drakolder (#275) agytaposás (#180) >> Thargodan mágus (#318)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését!
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 104 (limit: 1230), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 11 230.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXXII. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 23, pontszámod: 203.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 89 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 61 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2391.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 vámpírölő (#951)
Vágófegyverek
2 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 * Din cséphadarója (#840) 1 * Fairlight botja (#476) 1 Pusztítás Botja (#316)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
13 kerek kő (#19) 8 mihlanil nyíl (#597) 8 tünde nyíl (#554)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
6 * lidérckorona (#531) 1 mentát korona (#1559)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
$1 * ryuku vállvédő ($1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek
1 * tradicionális öv (#1368)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * ősplazma (#839) 1 * Zu'lit fülkarikája (#727)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
7 halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814) 1 Natharion amulett (#742)
5 rothasztó talizmán (#815) 1 * Sshreakza amulettje (#836) 1 * szerencsetalizmán (#366)
8 trófea nyaklánc (#196) $1 * villám szimbólum ($145) 5 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 * arany papi karkötő ($309) 1 mászó-karperec (#392) 1 Natharion karkötő (#738)
1 teriádbőr karkötő (#1297) 1 * Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 bo'adhun gyűrű (#743) 1 * drakolder gyűrű (#969) 1 * Rughar gyűrűje (#518)
1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * olimpia kvazármedál (#1861) 1 * örökkéval.gyémántja (#1065)
1 * q. ölő érem (#2088)
Löttyök és porok, tartóstul
15 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 150]
1 Fekete Kehely (#283) [benne 1 korty sötét ital (#284), fér még: 4]
13 fűszertartó (#210) [bennük 30 csepp sáfránypor (#211), fér még: 35]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
25 sólyomcsőr (#1223) [bennük 80 pondróvér (#1232), fér még: 220]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 128 csepp spiritusz (#170), fér még: 52]
2 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 20]
3 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 18]
9 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 90]
9 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 108]
2 vizestömlő (#3) [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 6]
10 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 200]
Eszközök, használati tárgyak
6 acéltű (#334) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
3 árnyékkulcs (#566) 1 Augur varázskönyve (#1097) 1 Baghar fétise (#1098)
21 csontkulcs (#74) 48 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
3 gernim balzsam (#1894) 1 Goachan pipája (#1315) 10 gyógykenőcs (#313)
1 hűségérme (#1141) 4 inváziós trófea (#2166) 19 kaja (#2)
1 Kalmárok Kémgömbje (#1589) 1 kinemfogyó tegez (#368) 1 kis aranykulcs (#240)
6 kristályfolyadék (#449) 16 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 mágikus gyertya (#1600) 2 mágikus térkép (#2167) 3 márványkulcs (#245)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 Morgan szilánkja (#508)
2 nagy aranykulcs (#246) 1 oldalzsák (#1172) 3 ork csodaszer (#1228)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 14 pszi kő (#248) 2 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 roxati zárfaló (#314) 1 ryuku védőkenőcs (#1154)
31 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 Sheran cserepe (#1271) 1 shinai gömb (#348)
5 szeksztáns (#32) 8 szopókő (#259) 1 távcső (#42)
3 térhajlító kavics (#1539) 1 titkos teleportkő (#1387) 3 törpe őskő (#633)
17 varázskő (#305) 2 varkaudar csésze (#841)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 1 adamantit (#627) 1 agvari manafókusz (#890)
48 álompor (#396) 2 amniosz (#203) 5 borkonyó bibe (#312)
65 csillezsályalevél (#1253) 27 csuklyavirág (#133) 1 din formázó minta (#301)
1 dlathog kőzet (#829) 4 dramoan kő (#967) 127 drótszőr (#37)
15 ében toboz (#578) 1 eknozol (#540) 1 entitás esszencia (#1833)
1 era formázó minta (#418) 6 ezüstdarab (#326) 35 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 2 gór formázó minta (#444) 4 iknegurin (#541)
29 kék orchidea (#68) 1 kreommat szirom (#925) 1 küklopsz szem (#643)
2 kvazár (#244) 14 lótuszvirág (#447) 29 mákrózsa virág (#56)
6 manifeszt.nyúlvány (#214) 5 mithril (#352) 3 mópat tetem (#584)
1 móri gyümölcs (#116) 28 mutáns csont (#331) 7 ovimon-bogyó (#207)
2 púderkő (#119) 3 quwarg tojás (#360) 9 rókafarok (#124)
1 sárkány ékkő (#1632) 9 sárkánypikkely (#292) 2 vámpírfog (#1221)
14 varányszem (#30) 2 vörös zyel (#606)

Összsúly: 133.09 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (25 db, BANKSZÉF MÉRETE: 28)
7 adamantit (#627) 5 angyalok kesztyűje (#609) 1 ásó (#34)
1 bronz taider (#641) 11 bunthar bőr (#733) 60 extra takarmány (#1360)
80 ezüstdarab (#326) 82 fáklya (#36) 270 gyöngymangó (#135)
1 hatalom fülbevalója (#817) 4 holdbőr (#1236) 8 kvazár (#244)
450 madártoll (#112) 180 mákrózsa virág (#56) 150 pirkit (#153)
1 Raia pallosa (#426) 2 ryuku kalapács (#724) 1 ryuku menetpajzs (#1320)
1 ryuku vadászing (#1158) 65 szárnyas hernyó (#69) 1 szögletes kő (#17)
7 Tilnetor kardja (#474) 1 tleikan manakő (#1144) 1 Trákin csákánya (#367)
1 tükörpáncél (#519)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
63 arany (#50) 8 álompor (#396) 10 amniosz (#203)
1 Baghar fétise (#1098) 3 kaja (#2) 1 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 5 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 spiritusz (#170)
1 vámpírfog (#1221) 8 varányszem (#30) 1 varázskő (#305)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 csillezsályalevél (#1253) 3 ében toboz (#578) 2 fáklya (#36)
3 quwarg tojás (#360)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

184 185 186
61
62
63
(185,62) csodák kútja (#1096)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Minden Chara-din hívő megkapta az ékkő kreálása varázslatot.
* - A vihargyűrű ezentúl jóval erősebben lövi az ősvillámot, mint eddig.
* - A fürkészfegyverek varázslatainak erősségén gyengítettünk, hogy összhangban legyenek a szerencseváltoztatással.
* - A gyilkos ösztönök pszí képesség az olimpián továbbra is pontosan úgy működik majd, ahogy korábban is. A támadó pszí képességek ellenben a teológai és taumaturgia varázslatokhoz hasonlóan gyengülnek (vagyis a pszíerősség leosztása is 250-től lesz, nem pedig 500-tól), hogy a szerencse változtatása miatt ne legyenek túl erősek.
* - Az értépő sarkantyúnak javultak a mentődobásai.
* - Szeptember 29., hétfőtől a program kiírja annak a nevét, aki földrengés varázslatot vagy tektonikus gömböt használ. értelemszerűen csak az adott mezőn tartózkodóknak fog kiíródni a név.
* - A program nem von le TVP-t, ha üres másznivalóba mászik fel a karakter. Ekkor a mászás sem fejlődik.

Üzenet küldése a karakternek