450. forduló, 452. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 29. 15h:24'
EZ A 630. JÁTÉKHETED, 451. FORDULÓD
631. játékheted kezdete: jan. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [372,77] koordinátán.
Vadak Ura, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+296 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+58 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 648.]
[0 pontot használtál fel, van még 648.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 642.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 612.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 612.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 612.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 610.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 608.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 606.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 604.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 602.]

* 6. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut ormányát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a törpemammut bal oldalát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 592.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

* 8. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 589.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve kontinuum-tágítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) [2 pontot használtál fel, van még 587.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 585.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 583.]

* 10. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy lidércúr. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[40 pontot használtál fel, van még 543.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 538.]

v 15 47 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 538.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[372,76] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy életsziklát. Délkeletre nézve látsz egy különös vadászházat. Elteszed a látcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Hmm, csak egy áldott okerón. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 40.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áldott okerón testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az áldott okerón testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az áldott okerón nyakát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [372,75] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy életsziklát. Északra nézve látsz egy mópat bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Mnebolath lehet. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre természet haragja varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath bal vállát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Mnebolath fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a Mnebolath testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és 6 arany. 2292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 92, gyógyulás: 8, összesen: -84 ÉP}


(Továbbmész...) [372,74] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Oldalt pillantva, meglátsz egy mópat bolyt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy életsziklát. Elrakod a távcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy quwarg széltáncos. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 15d12+30.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Úgy gondolod, hogy a közeledő aurapollátor nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 147-166.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az aurapollátor testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az aurapollátor nyakát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az aurapollátor bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az aurapollátor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az aurapollátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 remák szivet. 1559 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 514.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 494.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 494.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[372,73] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy pszi elementál lord. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [372,72] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Mozgást észlelsz oldalról. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy káoszbajnok. {támadása: 56.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy árnylord. {max. életpontja: 361-420.} Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [372,71] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy pszi elementál lord volt a rémület okozója. {támadása: 40.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 470.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 450.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 450.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[372,70] Tovább kóborolsz a pusztán.


(Továbbmész...) [372,69] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban.


(Továbbmész...) [372,68] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. A messzeségben füstoszlopot látsz. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Mnebolath közeledik. {egyik sebzési módja: 4x 2d10+7.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a Mnebolath testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Mnebolath egyik karját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 94, gyógyulás: 8, összesen: -86 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] [29 pontot használtál fel, van még 421.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A keresés eredménnyel járt! Egy tárgyat találtál: 1 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]. Magadhoz veszed. [20 pontot használtál fel, van még 401.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 401.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[372,67] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 393.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 388.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Vadak Ura részére. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. Sajnos nincs nálad pular kristály. [5 pontot használtál fel, van még 383.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 381.]
57 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 381.]
Fürgén varázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 379.]

* 5. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 7. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 279.]

* 8. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 276.]

* 9. BP: keresed a 115. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy törpemammutot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 276.]

* 10. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 276.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 275.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 273.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 233.]

tf 1 33 fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [33 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-50 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 13, 12.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 592 pontot. A következő körben tehát 792 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG)
Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad.

QUWARG SZÉLTÁNCOS (540. SZÖRNY)
Amikor a Ghalla keleti csücskében elterülő sivatagokban tombol az arra oly gyakori, bizarr erejű grátfun vihar, a quwarg széltáncosok ekkor érzik magukat igazán elemükben. Mintha nem is lenne rokonság a quwarg faj többi tagjával: a széltáncosok magányosan élnek, és nem építenek bolyokat, csupán alkati sajátosságaik utalnak arra, hogy ők is az apró rovarok nagyra nőtt rokonai. Miközben a levegőből lecsapva arra készülnek, hogy csáprágóikkal halálra sebezzék potenciális áldozatukat - akit később apránként, az utolsó falatig felfalnak -, vörös színben pompázó kitinpáncéljuk acélos védelmet nyújt a szúrófegyverek támadása ellen.

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 451. fordulód.

Erő: 50 (51) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 154 cm
IQ: 52 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 41 Védekezés: 73 Menekülés: 40 % Életkor: 169/174 év
Egészség: 44 (46) Életpont: 427/324 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 46 Varázspont: 623/23 Pénz: 1154 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/4 Pszi pont: 189/135 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2035 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6418 TP-t kaptál. Jelenleg 912710 TP-d van. A következő szinthez még 87290 TP szükséges. Trófeáid: sárkányfajzat, ongóliant, Blounther apó. A 443. fordulódban 5216 arany került a bankszámládra. 5424 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/33 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: 25/16 (+2%)
vágófegyverek: 24/81 (+6%) ütőfegyverek: *24/101 lőfegyverek: *27/100
dobófegyverek: 16/52 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (110%) << vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 41/97 (+66%) 2. nyomkövetés: 122/31 3. lopás: 2/45
4. mászás: 14/79 5. csapdakészítés: 28/16 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/13
7. gyógyítás: 68/85 8. titkosírás: 15/8 9. felderítés: 54/43 (+33%)
10. szörnyidomítás: 15/70 11. teológia: 42/60 (+24%) 12. taumaturgia: 27/97 (+6%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 83/53 (+30%) 15. szörnyismeret: 29/69
16. pszi: 16/3 (+18%) 17. zárnyitás: 5/44 18. vadászat: 43/35
19. bányászat: 33/64 20. úszás: 16/70 21. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)
pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 gyöngymangó (#135)
3 isteni könnycsepp (#260) 1 púderkő (#119) 2 smirglilevél (#29)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 1 remák szív (#264) 2 tünde nyíl (#554)
18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,51) Mnebolath (#237)
(189,54) pszi elementál lord (#272)
(189,55) káoszbajnok (#293), árnylord (#342)
(189,56) pszi elementál lord (#272)
(189,57) mópat boly (#583), quwarg széltáncos (#540), aurapollátor (#222)
(189,58) Mnebolath (#237)
(189,59) áldott okerón (#336)

Üzenet küldése a karakternek