450. forduló, 452. forduló, Kobuder Master összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 17. 9h:12'
EZ A 655. JÁTÉKHETED, 451. FORDULÓD
656. játékheted kezdete: jan. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3859
SZÁMLA : XXXX

KOBUDER MASTER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [155,41] koordinátán.
Az aranytermő erszény 70 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+300 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+39 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 164. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 789.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 787.]

* 2. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 26. varázslatot a 14. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 783.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 781.]

* 3. KP: elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 779.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 777.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 772.]

* 5. KP: elmormolod a 161. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 767.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[156,41] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [157,41] Még mindig bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy gnóm szolgáló formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?

Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [158,41] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt tigris! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 411 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, K'Nrtung lábát masszírozza. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megérinted a quwarg harcos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1123 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr! (ld. enc.)

Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fejét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel eltalálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 3 quwarg tojást. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. [76 pontot használtál fel, van még 691.]

m 2 mozogsz keletre
[159,41] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebesített woorgard közeledik. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard szörcsögő hátát. Kritikus ütés! (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megpöccinted a woorgard testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a woorgard testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 23, gyógyulás: 7, összesen: -16 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy gnóm szolgáló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kazmárt. Látsz egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ekharion. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion jobb oldalát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az ekharion fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 37 aranyat. 2002 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tükröt. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 661.]

be 71 bemész a 71. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Odabent sötét van. Szomorúan megcsóválod a fejed: fáklya nélkül itt nem mész semmire.

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 661.]

v 88 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 661.]

lm 7 18 18 mozogsz 7 18 18
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 661.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 661.]

v 181 184 31 elmormolod a 181. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 661.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 661.]

* 1. BP: elmormolod a 21. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 661.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 658.]

* 3. BP: elmormolod a 85. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 658.]

* 4. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 638.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 255 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 598.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 215 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 558.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 175 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 518.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 135 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 478.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 438.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 398.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 15 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 358.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy woorgard. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a woorgard idétlen masszáját. (7 támadással 189 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard jobb oldalát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 21, gyógyulás: 10, összesen: -11 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 318.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 278.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 238.]

tf 1 38 fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [38 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 592 pontot. A következő körben tehát 792 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY)
A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort.

KARAKTERLAP

Kobuder Master, egy szőke, göndör hajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 462. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 451. fordulód.

Erő: 56 (61) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 144 cm
IQ: 46 (51) Támadás: 25 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 41 (44) Védekezés: 76 Menekülés: 30 % Életkor: 37/42 év
Egészség: 48 (51) Életpont: 399/320 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 43 (50) Varázspont: 846/2 Pénz: 824 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/12 Pszi pont: 118/209 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 40
Eddig összesen 2939 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6810 TP-t kaptál. Jelenleg 2160940 TP-d van. A következő szinthez még 139060 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Notermanthi, taalru. A 442. fordulódban 236 arany került a bankszámládra. 267 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 29/61 (+6%) szúrófegyverek: 28/23
vágófegyverek: 2/37 ütőfegyverek: 1/45 lőfegyverek: *27/100
dobófegyverek: 6/95

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) << bronz taider (#641) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tüske (#22) (14 -18.); vashegyű nyíl (#176) (19 -22.); mérgezett vasnyíl (#187) (23 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/30 2. nyomkövetés: 106/71 (+16%) 3. mászás: 16/87 (+7%)
4. csapdakészítés: 30/90 (+5%) 5. csapdaészlelés: 10/80 6. gyógyítás: 82/11
7. titkosírás: 25/61 8. felderítés: 26/76 9. szörnyidomítás: 11/50
10. teológia: 62/63 (+22%) 11. taumaturgia: 54/67 (+3%) 12. szerencsejáték: 1/17
13. versengés: 7/51 14. harcművészetek: 28/39 15. zene: 13/6 (+20%)
16. szörnyismeret: 15/80 17. pszi: 23/8 (+1%) 18. zárnyitás: 2/6
19. vadászat: 19/11 20. bányászat: 31/92 (+3%) 21. úszás: 10/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), botot (#4) (max. 6 darabot ), dárdát (#10) (max. 4 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), élőholt tigris (#766), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 16 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4570) méregsemlegesítés (#14) esszenciavédelem (#165) égető tekintet (#164)
kí koncentráció (#69) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) hadiszerencse II (#24)
varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tűzeső (#61), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), élőholt pozdorja (#134), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiafolyam (#136) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) energiafolyam (#136) >> autentikus vámpír (#154)
jégcsóva (#41) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> áeratikus hasnyák (#243)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2) 1 sáfránypor (#211)
1 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
107 arany (#50) 1 ilkin érc (#232) 3 quwarg tojás (#360)
8 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(157,41) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár, művészi porolit (#720)
(158,41) élőholt tigris (#766), quwarg boly (#359), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 39. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)
(159,41) woorgard (#231), a 71. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), 22. jellempróba, érclelőhely, ekharion (#232)

Üzenet küldése a karakternek