450. forduló, 452. forduló, Mehanidas Trak összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 12. 12h:04'
EZ A 776. JÁTÉKHETED, 451. FORDULÓD
777. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3542
SZÁMLA : XXXX

MEHANIDAS TRAK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
Mos-Oi átadott neked a 1. napon 41 TU-t.
A táborozás 1. napján egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfi megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát.
Az 1. napon találkozol Astrea Nox Caernosszal. Leah inkvizítora. Egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy Jerome köpenyét, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy szutykos remák trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon találkozol Swapo Ric-kel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany pikkelyvértet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy szőrös azuka trófea, egy sötét ülnök trófea és egy kreiton bűvölő trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Málhásállata egy zombi. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Reggelizés közben különös látomásod támad, mikor csak nézed a halott húst kezedben. Mennyivel elegánsabb, tisztább módja a táplálkozásnak a vérszívás! Talán egyszer téged is magukhoz ölelnek Gazdáid.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 liumbe hajtást. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+458 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork sámán nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ork sámán jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 589.]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 584.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 584.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 109% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 574.]

ef 50 505 energia fejlesztése 50
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-50 TU.] [350 pontot használtál fel, van még 224.]

v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Elmormoltad a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [+3% tau] [5 pontot használtál fel, van még 219.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(107,98) ork sámán (#345)

[74,59] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Találkozol Pszinával. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Chara-din ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A vérmágusok rendjének tehetséges tanítvány rangú tagja. Egy Eldereth kristályt, egy griff nyakéket, egy igazgy. fülbevalót, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.gyémántját, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy ryuku futárbérenc trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy hegyi szamár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Eszel valamit. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 209.]

be 698 2 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a szúrófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 szúrófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 185 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 159.]

m 2 5 5 mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy varkaudar íjász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Máris repül feléd néhány nyílvessző. 17 életpontot sebződsz. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 51, gyógyulás: 7, összesen: -44 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy csontpálca. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy élőholt mirg jön feléd.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az élőholt mirg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 141 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: A következő kincseket találtad: egy mérgezett vasnyíl, egy mandibulakasza, egy díszes rézpajzs, 3 sallank nyíl és egy göcsörtös bunkó. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Cras Lorg egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [106,99] Síkság, továbbra is csak síkság. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kharón Nan Akherón lábát masszírozza. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt mirg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,100] Továbbra is síkságon vagy. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [86 pontot használtál fel, van még 73.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[104,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt mirg lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mirg testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 8 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [103,101] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő varkaudar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,101] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy varkaudar falut. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Találsz egy barátság szent tüzét. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 42 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Dornodon inkvizítora. Egy denevér szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Rangja: inkvizítori szolga. Fegyverzetét egy ryuku gárdista trófea, egy érző szívű dromedár trófea és egy ragyás burástya trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[36 pontot használtál fel, van még 37.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[101,102] Még mindig füves síkságon vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Utad során felfedezel egy királyi őrsáncot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Hayamu Oyabura hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy piromenyét. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a piromenyét testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a piromenyét jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nukleáris cickány bal oldalát. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,102] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Jo-Lee a Mágus előtt. Találsz egy barátság szent tüzét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy ongóliant. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 153 életpontot sebeztél. [+1% tau] A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az ongóliant bal lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Vashegyű lándzsával megbököd az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő és 2 arany karperec. 3070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 154, gyógyulás: 28, összesen: -126 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-24 varázspont.] [+3% teo] Nocsak, itt van valami érdekes! Friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Találsz néhány eldobott tárgyat: 102 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [34 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 347 keresed a 347. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy varkaudar kószát. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 14, 4.
Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 592 pontot. A következő körben tehát 590 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mehanidas Trak, egy kontyos ősz hajú, barna szemű gnóm férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Sheran főpapja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 451. fordulód.

Erő: 52 (62) Szint: 28 Merészség: 10/1 Magasság: 117 cm
IQ: 55 (57) Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 51 (53) Védekezés: 43 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 98/103 év
Egészség: 40 (44) Életpont: 445/316 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (46) Varázspont: 1303/253 Pénz: 3247 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 51/0 EFejl: 3
Eddig összesen 3618 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7938 TP-t kaptál. Jelenleg 2325812 TP-d van. A következő szinthez még 274188 TP szükséges. Trófeáid: aranyfecske, jégzabáló, animált hókutya. A 427. fordulódban 7671 arany került a bankszámládra. 8591 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/11 szúrófegyverek: 37/1 (+1%) vágófegyverek: 5/95
ütőfegyverek: 6/5 lőfegyverek: 31/78 dobófegyverek: 4/48

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/61 2. nyomkövetés: 142/90 (+32%) 3. lopás: 2/15
4. mászás: 3/63 5. csapdakészítés: 21/49 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/55
7. gyógyítás: 52/98 8. titkosírás: 5/56 9. felderítés: 22/73 (+4%)
10. szörnyidomítás: 5/32 11. teológia: 65/38 (+9%) 12. taumaturgia: 111/51 (+18%)
13. szerencsejáték: 2/89 14. versengés: 12/90 15. zene: 6/9
16. szörnyismeret: 62/73 (+30%) 17. zárnyitás: 1/75 18. vadászat: 25/16
19. bányászat: 26/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 150 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), gnóm szolgáló (#181), degradátor (#210) (csak egyszer), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
fémbontó szójer (#150), szeppent rákfatty (#186), gonoszok (#988), jégzabáló (#649), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +18 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +28 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (179,2) bűvölés (#20) (187,4) bűvölés (#20) (189,4) bűvölés (#20) (152,10)
bűvölés (#20) (153,10) bűvölés (#20) (152,8) halálkapu (#126) feltámadás (#168)
villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> 66. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> tetemember (#123)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> vörös rakolits (#356) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145) varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
villámrúna (124)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 426 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 305 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
158 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 kaja (#2)
1 vérvörös rózsa (#1622)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany karperec (#194) 1 aranypikkely (#415) 1 csontpálca (#329)
1 díszes rézpajzs (#84) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 gyöngymangó (#135)
1 liumbe hajtás (#655) 10 madártoll (#112) 1 mandibulakasza (#127)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 3 mocsári penke (#148) 2 nyílvessző (#108)
2 obszidián függő (#195) 4 pirkit (#153) 1 rövid íj (#107)
3 sallank nyíl (#129) 3 varkaudar csont (#1113) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,102) Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), ongóliantok (#159)
(101,102) tavacska, királyi őrsánc (#1140), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), piromenyétek (#99), nukleáris cickány (#155)
(102,101) varkaudar (#64), varkaudar falu (#1109), 38. jellempróba, Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), egy elf férfi
(103,101) oltár, varkaudar (#64)
(104,100) élőholt mirg (#135), tavacska, egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár, 25. jellempróba
(105,100) tavacska, Dornodon oltár, 46. jellempróba, varkaudar (#64)
(106,99) oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 35. jellempróba, élőholt mirg (#135)
(107,98) ork sámán (#345), varkaudar íjász (#687), tündöklő szobor (#1587), oltár, élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), 35. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek